Keresés

Részletes keresés

viricsi Creative Commons License 2004.09.14 0 0 280

Hölgyek,urak!

Hát nektek semmi sem jó??

Ha megtartják az a baj,ha meg nem akkor az.Tájékoztatásul közlöm,hogy rajtam megint nincs sapka.

 

Üdv: viricsi

Előzmény: Utas2 (272)
viricsi Creative Commons License 2004.09.14 0 0 279

Mesélnél a liftről?

Melyik épület,milyen liftje?

Nem véletlenül egy teherlift,amire az épületben senkinek sincs vizsgája?
Nem az e véletlenül, amelyiknek a vezérlő kulcs kapcsolója rendszeresen ki van herélve?
Nem a liftes vagyok,csak a verebek csiripelését hallgatom.

 

Üdv: viricsi

Előzmény: vince (278)
vince Creative Commons License 2004.09.13 0 0 278
Mivel már az összes lehetséges helyen jeleztük, más remény nem lévén itt is megemlítem: a hangár mögött lévő A jelzésű "irodaházban" a kedvenc Rt-m nem képes 2 azaz kettő hónapja megjavíttatni a liftet. Külön szeretném megköszönni ezt a kedvessége nekik, így biztos nem hízik egyik kollega sem el. Én a gyakori lépcsőzés nélkül is meg volnék köszönöm.
bartubo Creative Commons License 2004.09.12 0 0 277

Én a repülőtéren is tudom mire számitsak. Csak szét kell nézni az országban kik vannak hatalmon... mitől lenne pont ez a kivétel?

 

Melyik BA Rt. igazgató volt elötte az állatkert igazgatója?

 

üdv,

BarT

Előzmény: Utas2 (276)
Utas2 Creative Commons License 2004.09.12 0 0 276

SZVSZ az Állatkert tök jó program.

 

Ott legalább állat kinézetű állatok vannak.

Tudod, hogy mire számíts.

 

És még szép a környezet is.

 

A repülők felette szállnak.

Előzmény: version1 (275)
version1 Creative Commons License 2004.09.12 0 0 275


Elmaradt, állítólag nem volt elég jelentkező és hát akkor már nem is kell megtartani 1 ilyen rendezvényt.
Az nem számít, hogy sok-sok család már betervezte ezt a hétvégét gyerekekkel együtt. Többek között én is mentem volna a családdal, igy hát maradt hétvégi programnak egy jó kis Állatkerti séta.

valószínű bankáréknak más fontosabb dóguk is akadt, mint jópofizni egy proli rendezvényen. (költözni ez egyes terminálról biztos sokkal fontosabb ok).

Utas2 Creative Commons License 2004.09.12 0 0 274

(Lehet, hogy nem volt mit ünnepelni?

 

Vagy nem is egy család?)

 

Na jó, félre a tréfával!

 

Megjelent az AirlinerWorld egyik különkiadása, Airports of the World címen. És még Ferihegy is meg vagyon említve benne egy Malév-gépről közölt cikk aláírásában.

 

Egyébként elég érdekes kiadvány, csak ajánlani tudom. Á: 10 euró körül.

 

 

Előzmény: bartubo (273)
bartubo Creative Commons License 2004.09.12 0 0 273

Úgy tudom elmaradt a Családi Ünnepség...

(off/ nagyon jó ez a kakaóálló billentyű, ajánlom mindenkinek!!!)

 

BarT

Előzmény: version1 (271)
Utas2 Creative Commons License 2004.09.12 0 0 272

Mennyibe is került?

(Na jó, ez gonosz volt.)

 

Volt nyárson sült ökör is, no meg persze süti a Gundelből?

(Na jó, ez is.)

 

És mit béreltek ki hozzá? Ki járt jól vele?

(Jesszusom, de bunkó vagyok, hogy lehet ilyeneket kérdezni?)

 

 

Előzmény: version1 (271)
version1 Creative Commons License 2004.09.12 0 0 271

 

Szép jó napot mindenkinek!

 

Hogy éreztük magunkat a "CSALÁDI NAPON" melyet 2004-09-12 -re  szervezett a BART managementje?

 

 

 

 

 

Utas2 Creative Commons License 2004.08.26 0 0 270

Remélem, jól nyaraltál.....

 

:))))

 

Igen, a honlap az nagyon gáz.

 

A többiben is igazad van.

 

Majd egyszer odamegyek és megváltom a világot.

Előzmény: viricsi (269)
viricsi Creative Commons License 2004.08.26 0 0 269

Üdv Utas2!

 

Hosszú hallgatásom a nyaralásnak köszönhető!

Okosságot most sem fogok írni,mivel némi lojalitással tartozom a cég felé és ezen a fórumon nem fogjuk tudni megváltani a világot(de még a BA Rt.-t sem).Számomra úgy tűnik hogy ezt a fórumot a reptér illetékesei nemigen olvasgatják,így annak sem látom értelmét,hogy a működéséről érdemi beszélgetést lehessen folytatni.A második pontról röviden: Ha én például alkalmaznék egy igazgatót,attól elvárnám,hogy értsen is ahhoz a területhez amit igazgat és nem tanácsadókkal végeztetné el a munkát.Az adminisztrációs területek burjánzásáról kisregényeket lehetne írni.Asztalhoz két kézzel kapaszkodó kis-nagy emberből is selejteznék néhányat,akiknek a napi fő tevékenysége,a saját munkájának nélkülözhetetlenségét igazoló kép fenntartása.Szerintem a számitástechnika(és szakemberei)sem megfelelő módon és mennyiségben vannak jelen a cég életében,lásd például a honlap működését,ami pedig a reptér internetes kirakata.A belső egyéb számitástechnikáról nem is beszélek.Pedig mint sejthető,nem vagyok egy számtech ellenes valaki.(1982-ben kezdtem foglalkozni vele,de nem a kenyerem).

Ez csak néhány kiragadott gondolat volt,de azt hiszem mindannyian tudjuk,hogyan működik ma Magyarország.A repülőtér is az ország része.

 

Üdvözlettel: viricsi

Előzmény: Utas2 (240)
IL-96 Creative Commons License 2004.08.24 0 0 268

K2 7825 Puerto Plata 23:15 23:15 2B Pontosan

 

Szóval azért nem ártana eljutni arra a szintre a járatinfónál hogy egy poznani Eurolot különjárat ne Kyrghyztan Airlinesként szerepeljen a keresőben (járatinfő) és ne Puerto Plataból jöjjön, mert egy ATR amugy se igazán birná.....

 

Adatbázis/fej frissités ráférne a dilettáns bagázsra!!!

hellcat43 Creative Commons License 2004.08.19 0 0 267
pikpok, kiket nevezek “igazi" ferihegyieknek (és “igazi” maléveseknek)? Azokat, akiknek érzelmileg és szakmailag egyaránt közük van a repülőtérhez és a repüléshez. És igen is ők vannak többen, de az érdekérvényesítő képességük már más kérdés. Vannak ilyen barátaim, akik a kocsmában sokszor akkor is megvédik a cégüket velem szemben, amikor teljesen nyilvánvalóan igazam van. Tisztelem őket ezért. Ilyen alapon viszont teljesen lényegtelen, hogy egy vízügyi szélhámos vagy egy ki tudja milyen érdekcsoportot képviselő bankár meg a sleppje ül a vezetőségben. A Malév szolgáltatásait és imázsát nem úgy általában tartom jónak, hanem a Bp Airporthoz képest jobbnak. Ez azért lényeges különbség. Az ÁPV Rt. csak olyan kádereket tud kihelyezni, amilyenek ott ülnek ebben az undorító, mesterségesen fenntartott sóhivatalban. Hasonló a hasonlónak örül. Ne légy naív.
Előzmény: pikpok (258)
Utas2 Creative Commons License 2004.08.19 0 0 266

:)))

 

Vettem a lapot...

 

Mióta repüli - végre - a Sky ezt az útvonalat (miért csak napi egy járattal?), komolyan elgondolkodtam rajta, végeztem is egy-két próbafoglalást. Pl. ha most venném meg a jegyet a karácsonyi szabira, akkor a Sky-jal kábé 300 euró, a Malév-KLM-en ugyanez 1.150 euró....ami azért nem kevés.

 

Viszont a téli menetrendben - megváltoztatva - a Sky 06.55-kor indul Ferihegyről, ami nálam sajnos kizárja a dolgot, mert ez túl korai.

 

Így alternatíva után kell néznem.....

 

(Bár úgy szeretném magam is kipróbálni F1-et utasként - a Sky mellett - , tök régen jártam ott így.)

Előzmény: B735 (262)
ANitA Creative Commons License 2004.08.19 0 0 265
Az előbbi hozzászólásommal nem a BA Rt. fejlesztéseit próbáltam dicsőíteni, hanem arra próbáltam rámutatni (illetve ezt a cikket a bud.hu-ról szedtem le), hogy vannak országok, akik képesek előre gondolkodni. Az 1-es terminál nem fog semmit megoldani, max jobban lehet a fepadosokat idecsalogatni (meg néhány charter-t lehet onnan indítani csúcsidőben). A több utas valóban az amúgyis csúcsidőszakba van zsúfolva, főleg az A terminálon. De ezt meg tudjuk miért van :-(
Előzmény: ANitA (259)
METYA Creative Commons License 2004.08.19 0 0 264

Szóval magasztalja magát ezerrel a BA Rt.

 

Nézzük Prága adatait:

júli végéig indult 5.254.591 utas, ez a tavalyi év hasonló időszakához képest 34,4%-kal több.

Az első 7 hónapban 78.846 gépet indítottak, ez 22,2%-kal több a tavalyi év hasonló időszakánál.

 

Elég erős a fejlődés.

 

Ja, és a reptér információit már WAP-on is el lehet érni...

 

 

METYA Creative Commons License 2004.08.19 0 0 263

:-)

 

Számomra ez azt jelenti, hogy tumultus volt a check-in előtt, aztán a határőrség előtt, aztán harc az ülőhelyekért a tranzitban. A tervezettnél több ember ezt jelenti.

Jellemzően nem az üres időszakokban van több ember, hanem a csúcsidőben még több.

De hát baromi ügyesek, mert megoldották.

 

A bajom azokkal a tipikus húgyagyú mindenhez értő "szakemberekkel" van, akik beülnek a légiközlekedésbe a kitudjahonnan (Vízművek, vagy a légügyi dinasztiából), és azt hiszik, hogy meg tudják oldani a dolgot. Szakértelem nulla, ezért hoznak pár még jobb szakértőt, akik meg aztán repülőt csak tévében láttak, de ehhez ki kell rúgni, meg kell alázni pár olyan emberkét aki évek, évtizedek óta a repülésért él. Lettlégyen az BA vagy Malév alkalmazott.

 

 

Előzmény: vince (261)
B735 Creative Commons License 2004.08.19 0 0 262
Idegen tollakkal ékeskedni? Ejnye-bejnye! :-)
Előzmény: Utas2 (247)
vince Creative Commons License 2004.08.19 0 0 261
Izéééé..  és szerinted ez nem jelent semmi rosszat? Pl hogy már réges rég lépni kellet volna? Vagy tök jó hogy eddig nem léptünk. Tiszta pénz kidobás lett volna, hisz íme így is bírja. Akkor meg minek úgy elkapkodni azt a fejlődést?
Előzmény: ANitA (259)
KozO Creative Commons License 2004.08.19 0 0 260

Nem tudja valaki, hogy a tegnap esti Abu-Dhabi -val milyen sportolók utaztak?

Látta valaki a gépet? Szerintem eszméletlen jól nézett ki az a nagy madár!

 

üdv, Kozo

ANitA Creative Commons License 2004.08.19 0 0 259
"Enyhítheti az európai problémát a prágai Ruzyne nemzetközi repülőtér épülő 2-es blokkja. A tervek szerint 2005 decemberére elkészülő új terminállal a reptér éves kapacitása a mai hatmillióról tízmillió utasra növekedhet." Ferihegyen pedig az éves öt millóról, hét millióra fog növekedni a kapacitás 2005 májusára. Megjegyzem, idén jóval több (6-6,5M) utas fordul meg ferihegyen, mint amennyire a terminálok tervezve vagyon.
pikpok Creative Commons License 2004.08.19 0 0 258

Kiket nevezel "Igazi" ferihegyieknek?

Én azt gondolom, hogy ezek azok, akik tesznek is valamit a repülőtérért.

Úgy gondolod, ők vannak többen. Sajnos nem. Legalábbis azokon a helyeken nem, ahol igazán lehetne tenni valamit.  

A vezetés az elmúlt években sajnos valóban többször is változott, ami nagyon nagy hiba.

Így még rövid  távra sem lehet tervezni, nemhogy közép, vagy hosszútávra, fejlesztés nélkül meg ugye soha nem fogjuk utólérni Európát.

 

Azzal egyetértek, hogy egy nemzetközi repülőtér nemcsak egy "placc", ahol van néhány repülőgép, hanem annál sokkal több. Tulajdonképpen nyugodtan nevezhetjük az ország egyik kapujának is, ezért valóban nem mindegy, hogy ott milyen szolgáltatások, és milyen körülmények között fogadják a külföldieket.

Viszont ugyanez igaz a légitársaságra is. Éppenezért egy stuvi nem teheti meg, hogy nem jó kedvűen, mosolyogva fogadja, ill. szolgálja ki az utasokat. Tudom, hogy ez sokszor baromi nehéz, nekik is vannak rossz napjaik, de ezen túl kell tenniük magukat.

 

A MALÉV hazai, és külföldi imázsa sajnos egyáltalán nem mondható jónak, aminek szintén nem tesznek jót a folytonos vezetőcserék, az átalakítások.

 

A t. ÁPV Rt- nek hozzáértő, megfelelően elhivatott vezetőket kellene beültetnie mindkét helyre, és ami a legfontosabb, hagyni kellene őket dolgozni.

  

Előzmény: hellcat43 (254)
IL-96 Creative Commons License 2004.08.19 0 0 257
A Forma-1 alatt minden elismerésem a HC alkalmazottaké. Sok bizjet, 2x kényszeres gép, ideiglenes reptérzárlat majd ideiglenesen egy pálya. Nem úgy a BA RT ground handlingja. A menetrend szerinti forgalom még hagyján, de a charterek kiszolgálása még azoknál is alacsonyabb szinvonalon sikerült.
IL-96 Creative Commons License 2004.08.19 0 0 256

Nos, nekem ami feltűnt Ferihegy 1 terminál esetében az hogy működik ott egy snack büfé. Az áraik a maffia Louis-nál enyhébbek. Mindezek mellett ital,szendvics és kávéautómata található. Alapszolgáltatások is megvannak, gondolom hasonlóak vagy méginkább, megegyezőek a 2B-n találhatókkal (miután pénzváltó minibusz ua.) Közelebb van a városhoz. Azt kell mondjam egy éhes utas számára kellemesebb élmény lehet ott várakozni még egy ilyen lelakott épületben is.

Nagyon szépen meg lehetne ám csinálni, és én is szívesebben utaznék onnan low-cost iletve charter járatokkal. A point to point forgalmat lebonyolitó összes járatot oda kellene  rakni. (És tisztességes módon felújítani, nem csak ígérgetni, azt a gyülibe kell!!)

wilard Creative Commons License 2004.08.18 0 0 255
Mint említettem magam is, nem a termináljuk miatt kedvelik a JetBlue-t.
Számomra is élmény volt utasként egy SFO-JFK szakasz:)
Előzmény: hellcat43 (254)
hellcat43 Creative Commons License 2004.08.18 0 0 254
Én szigorú de igazságtalan kritikusa vagyok és leszek a mostani Malév vezérkar áldásos tevékenységének, de szerencsére e kiváló uraknak és urináknak még nem sikerült teljesen szétverniük a szolgáltatások korábbi színvonalát. A cég gazdasági helyzete katasztrofális, de hála az “igazi” maléveseknek (szerencsére ők vannak többen), a Malév hazai és külföldi imázsa még jónak mondható.
Fordított a helyzet a Bp Airport esetében, melynek financiális helyzete ugyan jó, de elsősorban a hazai imázsa katasztrófa! (A külföldit nem ismerem, de vannak sejtéseim). 100 %-ban egyet értek azzal, hogy a repülőtér és a nemzeti légitársaság között, a Malév az összes nyűgével együtt sokkal jobban megfelel a nemzetközi elvárásoknak, míg a repülőtér erősen lemaradt, vagy nem követte. Hozzátenném, erről nem az “igazi” ferihegyiek tehetnek (pedig ők vannak többen). Az ő vezérkaruk, mely az elmúlt pár évben sűrűn változott, valamiért nem tudta vagy nem akarta észrevenni, hogy már a XXI századba léptünk, és nem teremtette meg a szervezeti és technikai feltételeket az utaskiszolgálási színvonal javításához, sőt, bizonyos esetekben (pl. taxis maffia, vendéglátás) sunyi és képmutató módon még asszisztál is a középkori állapotok konzerválásához. Pedig ez már nem is csak a repülőtér, hanem Magyarország megítélését is befolyásolja.
Rövidebben fogalmazva: Ferihegyen az utasoknak coki, míg a Malév még akkor is többet nyújt nekik, ha a stuvik nem mosolyognak (néha megértem őket is). Az egészben az a pikáns, hogy mindkét cég ugyanahhoz az ÁPV Rt.-hez tartozik. Na itt kezdődnek a gondok…
Wilard, a JetBlue terminálja valóban lepukkant egy kicsit, de nézd meg a légi szolgáltatásait: vadi új Airbus 320-asok 86 cm-es széktávolsággal, minden bőrüléshez külön televízió (ez az előző szék fejtámlájába van beépítve). Tavaly nyáron repültem velük, akkor 24 élő (!) tv csatorna közül lehetett válogatni. Na jó, ez engem különösebben nem hozott lázba, de a jenkik messzemenően értékelik, illetve meghálálják egy 80-90 %-os átlagos load factorral. Azt nem tudom, miért nem foglalkoznak többet a földi ügyekkel, gondolom nem akarnak költeni rá, azzal főznek, amit ott kapnak.
Előzmény: pbence2345 (249)
Utas2 Creative Commons License 2004.08.18 0 0 253

JetBlue.

Majd megnézem, ha arra járok....

 

(Ha rajtam múlna, Malévvel utaznának; minden ismerősömnek elmondom, hogy ugyanazért a pénzért a KLM-en kisebb ülésvávolságot, csupán egyszeri /és elég szűkös/ ital választékot és csak egy nyomoronc kenyeret kapnak, míg a Malév azért ennél jóval minőségibb szolgáltatást nyújt, mint mondtam tökugyanazért az árért. Már találkoztam olyan hollanddal, aki Malév-fan volt a KLM-mel szemben.)

:)

 

Én mindig a Malév járatokat választom az AMS vonalon. Csak még nem taliztunk...

;-)

 

Előzmény: wilard (252)
wilard Creative Commons License 2004.08.18 0 0 252
Tudom ajánlani példának okáért JFK-n a Jetblue vagy BlueJet? terminálját. Katasztrófa. De nem is azért szeretik, használják.
Legközelebb menjenek a hollandusok Malévvel:)
Előzmény: Utas2 (250)
KozO Creative Commons License 2004.08.18 0 0 251
Akkor mond meg a rokonoknak, hogy jöjjenek jövőre is SkyEurope-val Amszterdamból az 1-es terminálra! Nemsokára bezárják, és állítólag jövő májusra nagyon szép lesz!
Előzmény: Utas2 (250)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!