FÓLIÁZÁS-sal kapcsolatban kérdezném. aki már csináltatott, kárpitbontás nélkül, vagy kiszedéssel?
Én is bontás nélkül szeretném, de a cég , aki a közelemben csinálja, kiszedi az üvegeket, hogy így jobban hozzáfér és szebb lesz.(és azt mondja, komoly helyen így végzik) Viszont félek, nem fog-e utána valahol zörögni a megbontás miatt..
Nyugi, a kondenz víz az. Sokat kiszed a levegőből.Semmi pánik.
Majd akkor, ha nem folyik. Nekem az off előző autómban "bepisilt " a klíma, jó nagy zűrt csinált. Tocsogott a víz az egész alvázban, szét kellett bontani a fél kocsit.
Sziasztok! Ma délután vettem észre egy parkolóban, miután leálltam a kocsival, alatta egy kis tócsa lett és csöpögött is még valami közvtelenül leállítás után. Nem volt lehetőségem arrébb állni megnézni víz-e vagy más, de érdeklődnék vkinek ötlet mi lehet? Esetleg klíma kondenzvíz vagy mi? Nem lehetet vmi sok max egy deci? Előtte még nem volt klímás kocsim, de házakra való klímán látni egy kis csövecskét, párakicsapódás miatt gondolom? Ma egyébként is baromi meleg volt lehet emiatt lett a víz alatta (kocsiban a párás levegőt lehűtötte és a párának vhol el kell mennie, nem?) Egyébként 3 hónapos lesz nemsokára a kocsi (4800km, SW, 1,6CRDi ECSplusz), remélem még nem kell szervízelni. Köszi ha adtok infót!
Én próbáltam a lanosban mindkettöt.Sokkal gyorsabban reagált a gázadásra!!!A betét szüröő és direktszürő között nem éreztem különbséget!!!!!Nem is a teljesítmény,hanem a gyorsulás ezért jobb.
A légszűrő cikket én is olvastam. Csak azt nem értem, ha ennyire jó akkor vajon a gyártók miért nem ezzel szerelik a kocsikat? Szóval lehet, hogy mégsem olyan klassz dolog ez.
Nyertem jegyet a KIA akciójában valamelyik UEFA meccsre! :-) Eddig még soha semmit sem nyertem...!!! A vicc, hogy éppen a casco-t kötöttem a még át sem vett autóra!
Jut eszembe... leírnátok, hogy ki melyik biztosítónál, milyen önrésszel mennyi casco-t fizet? Thx : Menyus
A szívó oldal a légszűrővel kezdődik (melynek funkciója, hogy ne engedje be a "nagyobb" részecskéket a motor égésterébe). Némi ellenállást ez is jelent, de senki ne higgye, hogy ez a legnagyobb "probléma" - bármennyire is ezt hangoztatják a sport légszűrő gyártók.
Az a cél, hogy több levegőt jutassunk a motorba. Mivel hidegen sűrűbb ezért az sem mindegy milyen meleg. Önmagában egy betét, sport légszűrő (a gyári légszűrőházban) nem fog javulást hozni.
A papír szűrők igen sűrűn bordázottak míg a sportszűrőn 15-30 borda van általában. Ezért hiába igaz, hogy a papíron nehezebben áramlik át a levegő mint az adott szöveten, ha a papírszűrő kiterített felülete általában min. 7x (!) nagyobb mint a sport szűrőé. A "lényeges" javulást a légszűrőház elhagyása jelenti, de CSAK akkor ha hideg levegőt szívhat a direktszűrő - és nem a motorház felmelegített, ritkább levegőjét.