Keresés

Részletes keresés

KKXVII Creative Commons License 2010.08.04 0 0 33966

Nekem az fáj, ha megütöm a bokám. :)

Előbb utobb mindenki megüti vagy megütik. :)

Előzmény: gomboc7 (33964)
Tóth Istvánné Creative Commons License 2010.08.04 0 0 33965

Bocsánat, egy más témában kérnék segítséget:

 

Szerető gazdit keresek, egy szürke cirmos -állítólag -kedves, aranyos  cicának, (kandúr) én nem láttam még

Megfoghatatlan, érthetetlen számomra, hogy aki találta és eddig befogadta, ki akarja dobni az utcára.

Az albérlő fiú befogadta ,  ő műteti ma,  de közölte a főbérlő srác, hogy nem maradhat a macska.

Ma ideiglenesen hozzám kerül, de miután nekem már nagyon-nagyon sok macskám van és egy német juhász kutyám, anyagilag nem tudom bevállalni a sokadik állatot.

Ha esetleg valaki befogadná, nagyon jó lenne, hogy végre nyugodtan élhetne szerencsétlen állat.

Előre is köszönöm

gomboc7 Creative Commons License 2010.08.04 0 0 33964
Lehet, sőt biztos. De az embereket közvetlenül érintő dolgok mindig jobban fájnak. Ahogy neked is, mint láthatjuk.
Előzmény: KKXVII (33959)


szirt Creative Commons License 2010.08.04 0 0 33963

Ott a kanna, megfejtettem a dolgot. :)

 

 

Előzmény: jim32 (33958)
KKXVII Creative Commons License 2010.08.04 0 0 33962
Közmunka. Kíválló.
Előzmény: szirt (33961)
szirt Creative Commons License 2010.08.04 0 0 33961

"Figyelmeztetéseket kell elhelyezni a buszmegállókban, hogy 20 eft alatt is bűntethetők a rongálók."

 

Ennél többet érne, hogy ha egymástól hallanák ezek az ostoba képzőművészek, hogy, "Képzeld a Jocó-t bevitték a rendőrök 3 órára az örsre, majd neki kellett letakarítani a festéket ott és még 4 helyen."

Előzmény: KKXVII (33957)
KKXVII Creative Commons License 2010.08.04 0 0 33960
Előzmény: jim32 (33958)
KKXVII Creative Commons License 2010.08.04 0 0 33959

Gondolkodtam, hogy a szélhámosok hová tartanak.

Igazad lehet, de bővíteném még a politikusokkal a listát.

Ez nagyobb probléma szerintem.

Előzmény: gomboc7 (33798)
jim32 Creative Commons License 2010.08.04 0 0 33958
Azt irja az index, h a Ferihegyi uton leegett ket auto az ejjel. Tudja valaki, h hogyan? Balesetrol nem irnak.
KKXVII Creative Commons License 2010.08.04 0 0 33957
A Pesti úti buszmegállókat kb 2 hete helyezték ki a Szent kereszt térnél, de már teljesen összefirkálták. Figyelmeztetéseket kell elhelyezni a buszmegállókban, hogy 20 eft alatt is bűntethetők a rongálók.
Előzmény: Törölt nick (33954)
Blindmouse Creative Commons License 2010.08.04 0 0 33956
Igen, így kellett volna.. így tervezték.

sose lett belőle semmi.. nem is lesz...
Előzmény: Törölt nick (33946)
297 Creative Commons License 2010.08.03 0 0 33955
Én is láttam. Első ránézésre más nem nagyon lehet.

Nagy jövőt nem jósolok neki. Annak idején fiatalos naivitásomnak betudhatóan párszor kiragasztottam egy-egy menetrendet a felsővezeték tartóoszlopaira. Azt is letépkedte az értelmiség, de elég megnézni a Rákoskert táblák állapotát.
Előzmény: BoGar (33953)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.03 0 0 33954
OFF
Nem akarok elengedni egy a magyarok ilyenek dumát, de tényleg: milyen ember az, aki maga alá piszkít? Aki szétveri, összefirkálja, teleszemeteli saját környezetét, annak nem lesz magának is rosszabb?
Előzmény: BoGar (33953)
BoGar Creative Commons License 2010.08.03 0 0 33953
MA valami menetrend-tartót szerű dolgot építgettek Rákoskerten. Tényleg az lesz? Vajon mennyi ideig fog megmaradni?
szirt Creative Commons License 2010.08.03 0 0 33952
Ilyenrő még nem hallottam, hogy több napos hsz felbukkant a semmiből, de el kell fogadni, hogy vannak kiválasztottak akikkel ez is megeshet. :)
Előzmény: cucu (33951)
cucu Creative Commons License 2010.08.03 0 0 33951
Elfogadjuk? :)
Előzmény: szirt (33949)
gomboc7 Creative Commons License 2010.08.03 0 0 33950
Az elővárosi közlekedésre igazából nem alkalmas már ez az épület, kinőttük. Egy huszáros vágással persze megcserélhetnék, hogy a helyi vonatok jönnek be a csarnokba, a többi pedig kívül indul. De ez már inkább presztizskérdés, hogy a müncheni vonat honnan indul.
Előzmény: kukácska (33948)
szirt Creative Commons License 2010.08.03 0 0 33949

Na ez jópofa. :)

Előzmény: kukácska (33947)
kukácska Creative Commons License 2010.08.03 0 0 33948
A Keleti külső vágányait nem vihetik beljebb, mert nem bonthatnak meg egy műemlék épületet, nem építhetik át. A "nemzetközi váróteremben" védett freskók vannak. Évekkel ezelőtt egy építészeti szaklapban olvastam, hogy az állomás vízben álló vörösfenyő cölöpökre épült, nem bontható meg az "együttes kialakítása".
Előzmény: 297 (33941)
kukácska Creative Commons License 2010.08.03 0 0 33947

Ez irtó izgalmas. Ennek a hozzászólásnak 2-3 napja napközben kellett volna itt a topicon megjelenni, de valahol bolyongott az éterben. Akkor használtam utoljára azt a gépet. Tegnap mégcsak be se kapcsoltam. Most is a másik gépet használom.

Amihez akkor hozzászóltam, akkor még volt értelme annak a hozzászólásomnak, most tényleg nincs...:-)

Előzmény: szirt (33935)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.03 0 0 33946
Külső két vágány a HÉV-é, hurokban fordult volna a Keleti területén. A belső két vágány a metróé, s deltával fordult volna.
Előzmény: Blindmouse (33943)
GABEN352 Creative Commons License 2010.08.03 0 0 33945
Aki szemfüles, az mindennap szembetalálkozhat eme jelenséggel :)
Előzmény: cucu (33937)
GABEN352 Creative Commons License 2010.08.03 0 0 33944
Szerinted nem tudja a topictárs? :)
Előzmény: Blindmouse (33943)
Blindmouse Creative Commons License 2010.08.03 0 0 33943
A keletinél?

Találd ki hogy a népstadion metróállomáson miért van ennyi vágány, hogy mit terveztek eredetileg oda.... :D
Előzmény: pa445 (33938)
Blindmouse Creative Commons License 2010.08.03 0 0 33942
A villamos nem tol dízelfüstöt.. ergo sose várd.. mert nem jön el.... nehogy túl tiszta legyen a környezet...
Előzmény: KKXVII (33930)
297 Creative Commons License 2010.08.02 0 0 33941
A keleti témája nagyon bonyolult, én elsőre már annak is örülnék, ha egy aluljáró készülne az 5. vágány és a 11. vágány között. Meg amennyire lehet, beljebb kellene hozni a külső vágányokat.

A kerületi buszokra visszatérve, azoknak biztos jobb lett, akik ezt a négy (most már hazafelé 5) megállót használják, viszont az elágon túl lakóknak ez naponta oda-vissza hosszú percekben mérhető többlet.

Én azt gondolom, hogy a lakótelepi rész közlekedési problémáit az ott járó buszok felgyorsításával és sűrítésével kellett volna megoldani, nem pedig az utasok többsége által használt járatok szétverésével.
Előzmény: pa445 (33938)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.02 0 0 33940
Az ingavonatozás megoldható lenne (lett volna) metróval is. A legkönnyebben a metró a gödöllői HÉV-vonalon való közlekedtetése megoldható. A mostani szállító is tud olyan szerelvényeket gyártani, amelyik a harmadik sínről és felső-vezetékről is működik. Az sem lenne egyedi, ha a vonat menne le az alagútba, vagy a metró menne ki a felszínen ingázni, hasonlóan kétnormás megoldással. Vagy, ha már nagy átalakítás folyik, lehetne a metró is felső-vezetékes, mint a földalatti. Bécs és Baden bei Wien között közlekedő helyiérdekű belső végállomása a felszínen van, de csakhamar lemegy a föld alá, s csak Bécsen kívül bukkan ismét elő.
Előzmény: pa445 (33938)
jim32 Creative Commons License 2010.08.02 0 0 33939
Lol :-)
Előzmény: cucu (33937)
pa445 Creative Commons License 2010.08.02 0 0 33938
Igen, ha a Keletinél egy közös peronos átszállás lenne kialakítva a metróval (tudom ennek nincsen realitása, csak olyan jó néha az ilyen gondolattal eljátszani) akkor lényegesen több ember választaná a vonatot és a helyi emberek kétségtelenül annyit nyernének, hogy érdemes lenne megállót létesíteni Rákos és Rákoshegy között.

Amúgy amióta a Flirt-ök vannak nálunk azóta érezhetően magasabb lett a szolgáltatási színvonal utazási idő és pontosság tekintetében. Ezek a vonatok simán behozzák az egy megállónyi időkiesést.

Nem tudom miért, de én nem feltétlenül értékelem rossznak, hogy az expresszeket megállították plusz 4 keresztúri megállóban. Talán így összességében jobb lett a kerületieknek. A nagy "buszfolyosó", vagy "korridor" építésében az a szörnyű, hogy szerintem az M0 keleti szektorának az átadása többet javított a kerület közlekedésén, mint amit javít majd (ha javít) az a pár buszsáv amit már átadtak, vagy át fognak adni.
Előzmény: 297 (33936)
cucu Creative Commons License 2010.08.02 0 0 33937

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!