Ha esetleg tudna segíteni vki abban, hogy jövő hétfőn (okt. 23.) nyitva van-e a győri nemzetközi pénztár, kérem szépen tegye meg! Előre is köszönöm!
Az ottani kiírás szerint: hétfő-vasárnap: 6:15-11:20, 12:00-19:15 - ig van nyitva.
(Ezt tegnap késő este néztem meg, mikor Győrben jártam.)
Ma kora este felhívtam a telefonkönyvben a Győr, MÁV címszónál a bérletelővételi és nemzetközi pénztár számát, de hát az is ahhoz az idétlen Mávdirekthez van irányítva.
Ott azt mondták, hogy az a pénztár csak munkanapokon (!) van nyitva, tehát okt. 23-án nem lesz.
Jó, a szombat és a vasárnap munkanap (a mávdirekt szerint) ...
De az október 23? Ezek alapján akkor az nem munkanap a MÁV-nál?
Ma is volt utazás nemzetközi vonato(ko)n, a változatosság kedvéért Avala IC345.
Már-már hihetetlennek tűnt, hogy de pontosan haladunk, ekkor megálltunk az Avala 344 kereszt miatt Bösztörön 14:40-kor és 14:55-ig ott vesztegeltünk... Végül sikerült egy +20-ast összevakarni :(
Pedig már majdnem megvolt!
Számolgatásaim szerint az Avala344-nek ma ÉPPEN meglesz, ha meglesz, hogy +30on bellül ér be a Keletibe.
De azért +300at össze is kell ám valahol szedni. Mi a fene van Olaszoknál Szlovéneknél Horvátoknál?
Ennyi lassújel? Ennyi egyvágányos pálya és enyi kereszt miatt áll ez a szegény VENEZIA?
őrület
Ez csak álom: Kár, hogy nem járnak tőlünk úgy vonatok Venezia S.L. pályaudvarral, hogy Bp - Győr - Sopron - Wr.Neustadt - Semmering - Klagenfurt - Villach - Udine - Venezia:(
lassan oda jutunk hogy DB mintára Venezia UrlaubsExpress lesz belőle:) Ugyanis azoknak van olyan menetrendje, hogy hivatalosan du. 2-4 felé érnek célt. De persze nem mindegyik.
Ejha, az +300 körül van... Lassan odáig jutunk, hogy nem tud visszaindulni időben, mert EN létére majd este érkezik meg. Mi a frász van mostanság ezzel a vonattal?
Kezdek megnyugodni. Nem is olyan rossz az az Avala344. A 241-es EN Venezia, ami azért Olaszból jön a balkán fejlettem részén át, sokkal dúrvább... De gondolom VENEZIA-nak van vámolnivalója SLO-HR valamint HR-HU határokon is. Ez is rádob. Bár azért +200-akat nem kéne neki.
Van 1-2 vonat, ahol ki lehetne küszöbölni a kursw.-k miatti késéseket. Az Avala344 megoldja a WW-el, no de a Kálmán Imre, mint utolsó vonat már bajosan tudja megoldani.:(
Még mindig tartom a véleményemet, hogy a Traianus-t hamarabb kéne RO-ból indítani, a Kálmit meg egy PICIT későbbre kiírni. Mondjuk az oebb.at javára legyen írva, ha valaki Österreichban száll fel rá (és nem Wien térségében ahova 1 óra az út az ÖBB területre lépéstől számítva) legalább tud kalkulálni még a bahnhofra indulás előtt a késési időkkel, tehát lehet nem kell éjjel 50-60 perceket kinn várni.
(Elnézést azoktól, akiket zavar a földrajzi nevek nem magyar neve!)
egyébként volt pár nap mikor írogattam a Bécsbe való érkezést:
tehát EN 268(Kálmán Imre):
2006.09.10- +30 09.13.+25 09.16.+20 (ezen a napon a 266 +70-et produkált) 09.17.+10 09.18.+20 09.20.nem volt róla info az öbb netes oldalán 09.21.+30 09.22.+85 09.23.+20 09.24.+35 09.25. nem volt róla info az öbb netes oldalán 09.28.+25 09.29.+25 09.30.+20
Meddig bírja az ÖBB idegrendszere? Gondolom sógoréknál, tegyük fel Bécsben vagy épp Salzburgban, sem túl kellemes fél ill 1 órákat várni erre a vonatra:((
Helo Solozzo! Itt a megoldás: Lőkösházáig elutazol belföldi (kedvezményes) jeggyel. Ott megveheted a nemzetközi kedvezményes jegyet (Lökösháza - Brassó menettérti!) 11.500 forintért!!! Egy apró bibije van ennek a megoldásnak: Lőkösházáig olyan vonattal érkezz, ami nem megy tovább!... Azaz nem teheted meg azt, hogy egy Budapest - Bukarest nemzetközi vonatról leszálsz, jegyet veszel, majd visszaszállsz ugyanarra. (Ezt nem lehet). Furcsa dolog, de ÍGY van! Tehát célszerű egy belföldi (személy, gyors) vonattal elmenni Lőkösig, s az ez után érkező nemzetközivel mehetsz tovább Brassóig. Ma kérdeztem meg ezt a TUTIT. Ennyi. Jó utat!
Tehát ez végülis egy "legális kiskapu". De csak ha nagyon rá vagy kényszerülve, mert a tuskóféléje a jv-knek "nem ismeri", és ugatni fog. Ezzel végülis ki tudod védeni magad, de meg kell harcolnod az igazadat, arra számíts.:)