Én ár túlvagyok egy lánccserén. 150K körül lett cserélve. Nekem gyári előírás szerint a főtengelyt is kellett volna (2008 as autó) de tobb szakival való egyeztetés után ugy döntöttem nem cserélem ki a főtengelyt. A motort ki kell venni mert szerintem így könnyebb. A munka 3 napig tart nem egyszerű. a Költségem kb 250 ezez ft volt ebben benne van minden munkadíj lánc feszítő tömítések stb.
Van valakinek tapasztalata mennyit megy el az uj lánc a főtengely csere nélkül? Remélem nem kell megint költeni rá vagy 100T km-ig :-)
Ki hogy szereti.elvileg nem kell kivenni a motort,de úgy egyszerűbb könnyebben hozzáférni,fontos a javítási útmutató betartása, a meghúzási nyomatékok főleg a balansz kerekeknél. Főtengelyt még senki sem cserélt.
Nekem 2007/11-es az autóm 220e km-el, de már szépen csörgött.
Én a vezérlés helyett inkább komplett motort cseréltem.
Érdekességként a márkaszervíz a vezérlés cserére nagyságrendileg 700e Ft-os árajánlatot adott (nem, nem akartam ott megcsináltatni, csak a kíváncsiság miatt kérdeztem rá)
Hát, vannak 80E-es esetek is a neten, de a szervizekbe, ahol kérdeztem 180-260E km közötti példákkal találkoztak.
Nekem 150E van benne. Elvileg nagy eséllyel 2009. január utáni a motor. Hogy lehet azt kideríteni?
Ha 2009. jan utáni a motor, akkor úgy tűnik nem kell szétbombázni a komplett motort a főtengely miatt.
Ha így van, inkább megelőzném a bajt, mint hogy egy időzített bombával hajtsak.
Tudtok valakit, aki ért hozzá, akire rá lehet bízni ezt a cserét?
N47, N47DK0, N47S, production period 01.03.2007 to 05.01.2009: Renew: - 11 21 7 803 479 Exchange crankshaft with bearing shells [Crank must be manufactured after 05/01/2009] >> this suggests that all cranks prior to that build have questionable sprockets?? - 11 41 7 797 896 Chain for the oil pump drive. - 11 31 8 506 652 Bottom timing chain. - 13 52 7 797 906 Sprocket for the high pressure pump drive. - 11 27 7 800 523 Gearwheel (idler gear for the balancing shafts). - 11 31 8 510 014 Top timing chain. - 11 31 7 797 899 Sliding rail/guide rail for the top timing chain. - 13 52 7 797 904 Sliding rail/guide rail for the bottom timing chain.
N47, N47DK0, N47S, N47T, production period 05.01.2009 - 01.03.2011: Renew: - 11 31 8 506 652 bottom timing chain. - 13 52 7 797 906 Sprocket for the high pressure pump drive. - 11 31 8 510 014 Top timing chain. - 11 31 7 797 899 Sliding rail/guide rail for the top timing chain. - 13 52 7 797 904 Sliding rail/guide rail for the bottom timing chain.
nekem 6 hengeres e92-es van,azt hogy érted,hogy lassít? csak akkor lassít ha én a karral fékezek :) magától csak akkor tud lassítani ha van benne távolságtartó tempomat.
Fekezo funkciot nem lehet tudomasom szerint ratanitani,csak akkor ha megveszed elore a radarszemet is.Nem olcso mutatvany,en is anno rakerdeztem amikor e61-m volt.