Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csacskamacka Creative Commons License 2006.11.09 0 0 960

Lehet.

De nyugodtan ráfűzheted a kulcsra.

Előzmény: Varshi (958)
Cerruti Creative Commons License 2006.11.09 0 0 959
És a vezérlő része?
Előzmény: micar (957)
Varshi Creative Commons License 2006.11.09 0 0 958

Úgy néz ki, hogy működik. :) (Beválik.)

 

Viszont így kicsit macerás mindig két távirányítót kaparászni a zsebből. (A kocsikulcsra nem szeretem ráfűzni.)

 

Lehet, hogy jobb lett volna az órás kapcsolót is belerendelni az autóba? :| Arról lehet egy gombnyomással rögtön indítani is (nem csak időzíteni), ugye?

Előzmény: Csacskamacka (950)
micar Creative Commons License 2006.11.09 0 0 957
Szevasztok!
Talán érdekel valakit: van egy Eberspacher hydronic D3WZ kályhám eladósorban (VW diesel ) 3 kw-os
VW Sharan gyári fűtése, van hozzá AC pumpa és vizkeringető
Cerruti Creative Commons License 2006.11.09 0 0 956
Örök hálám!:)
A dízelt megkérdezem, de egy max 8 körül lehetett, a bmw az szentem 90 környéki.
Előzmény: Csacskamacka (955)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.11.08 0 0 955

Odaadtam az egész levelezést az Értőknek.

Szólok, ha van valami.

 

Esetleg a két kályha korát meg tudod adni/saccolni? Vagy az autókét, amikben voltak.

Előzmény: Cerruti (954)
Cerruti Creative Commons License 2006.11.08 0 0 954
Okok!
Előzmény: Csacskamacka (953)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.11.08 0 0 953

Tedd meg légy szíves, hogy a levelezésünket átküldöd az info kukac webato pont hu-ra.

Már második este küldöm be magamnak és nem jön át :-(

Köszi!

Előzmény: Cerruti (945)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.11.08 0 0 952
Szívesen!
Előzmény: Varshi (951)
Varshi Creative Commons License 2006.11.08 0 0 951
Kösziköszi!!!!
Előzmény: Csacskamacka (950)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.11.08 0 0 950

Megkérdeztem.

Van értelme, ha kímélni szeretnéd az akksit. Mer ugye a rövid utak kályhával igencsak a terhére vannak szegénykének.

Szóval csináld nyugodtan, semmi gond vele.

 

Előzmény: Varshi (928)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.11.07 0 0 949

Sajna nem még, ne haragudj.

A célszemély egész nap egy L200-ast berhelt. Holnap letámadom viszont.

Ne aggódj, rajta vagyok a dolgon! :-)

Előzmény: Varshi (948)
Varshi Creative Commons License 2006.11.07 0 0 948

Mesternő!

 

Sikerült választ kicsikarni a Hozzáértőkből?

Előzmény: Csacskamacka (930)
Szemesi.Zsolt Creative Commons License 2006.11.07 0 0 947
Csakhogy hová tudod a motortérbe elhelyezni. Elég nagy buznyák ám a cucc, teherautókhoz való inkább, mint egy zsúfolt motorterű személyautóhoz.
Előzmény: dr. gonzo (944)
Szemesi.Zsolt Creative Commons License 2006.11.07 0 0 946
Az mindig megvan:))))))
Előzmény: Csacskamacka (943)
Cerruti Creative Commons License 2006.11.07 0 0 945
Annyiért teljesen jó szerintem és meg tudod oldani, hogy bedugd a hosszabbítót!:)
Előzmény: dr. gonzo (944)
dr. gonzo Creative Commons License 2006.11.07 0 0 944

http://www.dieselelomelegito.hu/

 

Beszéltem a pasival: 12 ezer Ft a berendezés.

Van valakinek tapasztalata?

Elörre is köszönöm.

Csacskamacka Creative Commons License 2006.11.07 0 0 943

Pontosítok.

Bekapcsolás után úgy 5 percig illik járatni a kályhát, mert így tuti kiég belőle a beszivattyúzott üag. Ha előbb kikapcs, akkor az ott lerakódik, előbb-utóbb elkokszosodik és az ugye nem jó.

5 perc viszont már elég neki ahhoz, hogy kiégesse magát és szépen végigcsinálja az utánfutást, amikor is szellőztet a kicsike.

Előzmény: Csacskamacka (935)
Varshi Creative Commons License 2006.11.07 0 0 942
Én is :)
Előzmény: Szemesi.Zsolt (941)
Szemesi.Zsolt Creative Commons License 2006.11.07 0 0 941
Én is úgy gondolom.
Előzmény: tuzer (940)
tuzer Creative Commons License 2006.11.07 0 0 940

Hát ez az. Mikor mennyi. Az első változatnál 30' volt, most az enyém proramozható 10 perces ugrásokkal, az automata vezérlés meg addig megy, amíg akar.

 

Másrészt a kézi indít-stop nem rongálhatja a kályhát, mert akkor gagyi az egész koncepció.

Én rendszeresen használtam ez utóbbit, főleg, ha gyanús volt az akku töltöttsége. Nem okozott semmilyen gondot.

Előzmény: Szemesi.Zsolt (939)
Szemesi.Zsolt Creative Commons License 2006.11.07 0 0 939
És mennyi idő, az a bizonyos program?
Előzmény: Csacskamacka (935)
Cerruti Creative Commons License 2006.11.07 0 0 938

Hali!

 

Bent vagyok a munkahelyemen és innen nem tudok neked mailt küldeni meg olvasni.A típusa bbw46.

Előzmény: Csacskamacka (936)
tuzer Creative Commons License 2006.11.07 0 0 937

Persze hogy van. Tizedannyi idő alatt meleg lesz a motor. Viszont hideg fülkébe ülsaz be, és a hidegindítás csak károsít egy cseppet.

 

Csacskamacka főnöke szerint semmi baja nem lesz a kályhának a rövidebb működési idő miatt.

Előzmény: Varshi (928)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.11.06 0 0 936

Egyébként a 15 éves dízel 205-ösömben is volt kályha. 5 évig használtam, hidegben naponta kétszer. Oda-vissza 5 km a lakás-mh táv. Ritkán mentem ennél többet.

60 Ah-s akksim volt és nem voltak vele panaszaim....

Nem a mundér becsületét védem, tényleg így volt.

 

 

Előzmény: Szemesi.Zsolt (934)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.11.06 0 0 935

Csak egy jótanács. Hosszútávon nem használ a kályhának, ha nem hagyod végigfutni a programot.

Mint ahogy  a nyári hónapokban is erősen javallt a havi egyszeri inditás, programfuttatás.

Előzmény: Szemesi.Zsolt (934)
Szemesi.Zsolt Creative Commons License 2006.11.06 0 0 934
Én pont tegnap mértem meg, hogy kb 6Ampert vesz fel a kályha folyamatosan. Azért az nem kevés. Én azt szoktam csinálni, hogy elindítom a kályhát, majd a motort. Aztán kb 10 perc múlva lekapcsolom a kályhát.
Előzmény: Varshi (928)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.11.06 0 0 933
Válasz ment.
Előzmény: Cerruti (932)
Cerruti Creative Commons License 2006.11.06 0 0 932
Okok, elküldtem mégeccer!
Előzmény: Csacskamacka (929)
Varshi Creative Commons License 2006.11.06 0 0 931
Köszi előre is!
Előzmény: Csacskamacka (930)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!