A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
A kanyargós részen elkezdtem használni a gyorsváltót nem csak felfelé, hanem lefelé is. Nem mondom, hogy tökéletes, de azért hasznos. A váltások olyan 90%-ban összejöttek, ha nem engedte a rendszer, akkor még mindig ott volt a kuplungolás. Bár volt tempó, azért nem volt a kanyar annyira kicentizve, nagyjából mindenhol elég volt a motorfék-visszaváltás-első fék. Egész túrán alig volt használva a hátsó fék.
Ami nem tetszett, hogy felfelé haladva, ha nem volt elég a tempó a hármashoz, akkor másodikban kelletlen volt a motor. Nem volt szép a hangja, nem éreztem úgy, hogy ez komfortos a gépnek. Ha felváltottam, gyenge volt, ha kettesben maradt, akkor hangos, darabos. Inkább a Transalpinán éreztem ezt visszafelé. Ott voltak ezek a se itt se ott tempók. Én hamarváltós típus vagyok, lehet ez másnak nem okozna gondot.
Az utak jók voltak, az a sóderes 500 méter, ami 5 éve is sóderes volt, még mindig az, de mind a városokban, mind a két transzon tetszett az út minősége. Romániának erről a részéről annyi, hogy a két útitársam pozitívan csalódott, mind az autósokban (egy-két kivétel azért volt), az utak minőségében, a vendégszeretetben, a boltok kínálatában.
Hazafelé tempomat óra szerint 130-cal jöttünk a pályán a határtól, 7 liter volt a fogyasztás.
Meg tudja valaki erősíteni, hogy az 1150 és 1100Gs esetében a kartervédőt rögzítő csavarok helye megegyezik-e vagyis elvileg a vedő az 1150-ről átrakható-e az 1100-re?
Navigációval kapcsolatos kérdésem lenne, hátha használ/használt valaki Navitel motoros készüléket.
Minden megállásnál,- annak ellenére, hogy nem kapcsolom ki sem a navigációt, sem a sisakbeszélőt, ami szintén nem egy felső polcos valami- újra létre kell hoznom a kapcsolatot, mert indulás után nem mondja az útvonalat a fülemre, legyen az 1, vagy 100km utáni megállás. Valamit rosszul csinálok?... Eddig a térképekkel, a kézzel írt itinerrel egész jól boldogultam a tanktáskán, de már a képernyőt is alig látom.
Ha esetleg tudja valaki a megoldást, kérem írja meg nekem!
Azonban szeptember végén, amikor 20-25 fokra számítasz, de csak 5 fokban ébredsz Zabljakban, hurrikánszerű széllel, özönvízszerű esővel, majd elindulsz, mert csak le kéne érni Shkoderbe, nem szereted annyira nagyon azt a sok kanyart...
Meggyüttem a 7 nap Balkánrul, tiszta utacai motorozás ez az év :)
Jártam már párszor Albániában, most Bosznia, Horvátország, Szerbia Montenegro volt a program. Meg jobb volt mint gondoltam, majd összeklimpírozok némi beszámolót az impresszióim alapján. Az egyetlen csalódas a Tara kanyon volt, lehet a rúl nagy hype miatt vártam valami húdenagyot, ha én írnám az útikönyvet, az lenne benne, elég ha visszalapcsolsz 2-t a híd előtt, és lassabban mész át.:)
Eladó ÚJ BMW System 7 Carbon Evo Prime bukósisak, S(54-55)-es méretben. A tapasztalatok alapján, fejformától függően, kisebb fejmérettel is érdemes próbálni! Legújabb model, felhajtható állrész négyrudas mechanizmussal, teljes carbon sisakhéj, MIPS rendszer(ütközéskor csökkenti a fej forgó mozgását, belső héj többszegmenses expandált polisztirol, PINLOCK, napszemüveg csúszkás mozgatással, rendkívül jó szellőzés, szerszámmentesen jet sisakká alakítható(állrésze levehető), stb....
Köszönöm, meglepően jól bírtam :) a motornak szinte meg sem kottyant, hibátlanul tette a dolgát.
Az időjárással is szerencsém volt, összesen max 200km mentem esőben.
Csak hátsó gumi kopásjelzőre ért 7000km után, és akkor még Grenoble előtt jártam. Ausztriában már kint volt a szövet. Hétvége volt és nem volt gumi se gumis, szóval kockáztattam és haza jöttem vele.
A múlt hónapban az első igazán hosszú túrát teljesítettem (9000 km). Portugáliáig és vissza motoroztam, az utazás célja a Cabo de Roca volt az útvonalat pedig néhány személyes érdeklődés illetve netes javaslatok alapján állítottam össze. Számomra a legjobb motorozási élményt Portugália középső része nyújtotta, ahol ritka forgalom mellett rengetek különböző kanyart megtéve lehetett élvezetesen motorozni.
Persze a Pireneusok és az Alpok is lenyűgöző volt, bár visszafelé Olaszországban már túlzott volt a forgalom és sajnos a hátsógumi nem bírta, így nagyon kíméletesen kellet vele bánnom.
Indulás előtt is volt izgalom mert a TPS megadta magát, de Eko és Kupec segítségével még időben cserélni tudtam. (Ezúton is köszönet érte)
Meg kell néznem, svájc előtt levettem a hátsót, a balkán után fogom visszatenni( jó lesz áttelelni), elöl az újhoz képest 2mm hiányzik, 10 ezer lehet benne kb, majd kinézem az excelben.