azt hiszem tele van a hócipőm már a freemail-lel. 2 címem van, az egyik úgy-ahogy működik, de a másik kizárólag webes felületen írhető el. IMAP-pal 4-féle programmal próbáltam beállítani, azt írják, hogy nem jó a jelszó. Az IMAP elérés igen, engedélyezve van. Elegem van. Úgyis van 2 gmail címem, szépen áttérek ezekre, a freemail-eseket pedig elfelejtem örökre. Kapcsolatba lépni velük lehetetlen, az új önkiszolgáló izé meg semmire sem jó.
Létezik hogy valami rendszerhiba vagy ilyesmi történt ma? Nektek.működik a freemail? Mert én nem tudok belépni a levelezésembe. 16 éve ezt az email-t használom.
Tegnap kitöröltem az összes levelet a Spam mappából (nem kijelentkezéskor, hanem "manuálisan"), ma újra tele volt évekkel ezelőtti levelekkel. Ráadásul olyanokkal, amelyek nem is spam-ek voltak!
Kijelentkezés?? Akkor, alapból törlődnie kéne, a Spam mappában lévő leveleknek.
Esetleg, a Beállítások-okon belül, válasszad, a Mappáim alfület és ott, a Spam mappánál, jobb oldalt klikk, az ürítés gombra. Azóta, jött megint 2db levél de gond nélkül tudtam törölni. A Levélhiba-s üzi, az a szokásos gyíkja, a Freemail-nek, bár nálam mostanában nem jött ez nagyon elő. Régi törölt levélnél nem is zavarna ez. Amik megmaradtak és elolvasnám netán is őket, azoknál annál inkább.
Én már napok óta küzdök azzal, hogy tele van a Spam mappám évekkel ezelőtt törölt levelekkel és a levelek megnyitásánál megjelenik a "Levélhiba - a kapcsolódó tartalom vagy levél nem jeleníthető meg" hibaüzenet.
Nektek is "varázsolódnak elő" régi, de már törölt levelek, a Spam mappában?? Regisztrációs email, stb...
Ma, 17(!) db került elő valahonnan, a leges-legrégebbi, még 2012-es! A többi 2017-18-től kezdődő keltezéssel. Tegnap, 3db volt. Adatvisszaállítási malőr vagy mit kísérleteznek most ezzel?
Hogy, a Freemail esetleges problémáit, ez hogyan és hogy oldja meg, az majd a gyakorlatban kiderül:
Kedves Felhasználónk!
Örömmel tájékoztatunk, hogy a freemail információs felülete a Gépházmegújul és a helyét az Önkiszolgáló segítség oldala fogja átvenni. A korszerűsítését a felhasználóink kéréseit figyelembe véve végezzük el, melynek teljes befejezése a visszajelzések alapján fog megtörténni a következő 1-2 hónapban.
A fontosabb változások, amit az Önkiszolgáló segítség nyújt:
átláthatóbb, gyors és könnyen kezelhető felület
a leggyakoribb problémákra gyors megoldást kínál
belépési adatok nélkül is lehetséges az ügyintézés
a freemail-lel kapcsolatos legfontosabb hírek ezen keresztül érhetőek el
email és online biztonság témában oktató anyagokkal, cikkekkel is találkozhatnak a látogatók
Sziasztok! Nekem ma volt ez a malőröm a freemail-el. Most írtam Nekik...Nem értem. Azt írja ki hibaüzenetnek, hogy "Biztonsági okokból felfüggesztve!".
Csak tájékoztatás képpen: 2021. június eleje óta "megjavult" nálam a levelező rendszer, azóta az outlook -on keresztül megkapom leveleimet, illetve ugyanonnan küldeni is tudok leveleket...
Huszonéve használom a freemail-es email címem, és a minap meglepődve tapasztaltam, hogy a felhasználónevem és a jelszavam beütése után azt írta ki a rendszer, hogy a felhasználó tiltva van. Nem ütöttem be tévesen sem a felhasználónevet, sem a jelszavamat sem. Próbáltam telefonon hívni a freemail-es helpdesket, de ott azt mondták, hogy írjak emailt. Azt is írtam, és semmitmondó válasz érkezett, hogy nem tudnak segíteni, mert nem adhatnak ki jelszóval, vagy biztonsági adatokkal kapcsolatos információkat. Nem értem, mert nem is ezt kérdeztem, csupán arra keresem a választ, hogy mi alapján tiltanak le bárkit, és ha a tudtomon kívül tettem is vmit, akkor mi a módja, hogy újfent hozzáférjek a postafiókomhoz?! Tapasztalt ilyen problémát valaki?
Az Outlook programon keresztül több e-mail cím van beállítva, de sajnos csak fogadni tudok üzenetet, küldeni egyik címemről sem enged! A hiba a DIGI 25-ös port tiltásával van. freemail.hu Postafiók Kvótaxxxxxxxxxxxxx@digikabel.hu 30M
Csak nekem kell hogy megoldás legyen, nem másnak. A 20+ év alatt begyüjtött kéttucat freemailos és dupla ennyi egyéb mail-fiók legalább egy gyüjtőfiók alatt olvasható, mondhatnám "all in one", illetve "reader's digest" :-) Már rég nem küldök freemailos fiókról, de a fogadást felszámolni nem akarom azok miatt akiknek 10-20 évvel ezelőtt még azt adtam meg - meg is kapom rendesen.
Ez nem igazán a megoldás! Azzal, hogy átirányítod a leveleidet, csak fent tartasz egy plusz e-Mail címet. Átmenetileg kiváló, de előbb-utóbb regisztrálni kellene egy újat, de megbízható szolgáltatónál! A freemailt meg lassan "kivezetni"... Másik lehetőség: kizárólag webes felület alatt használni... Erre mondják: "gyalog módszer". Ami tény: nálam május 14-én jött le az outlook -on az utolsó freemailos levél...
Már hetekkel ezelőtt akadozott a rendszer. Jellemzően folyamatosan jelszót kért - eredménytelenül... Viszont naponta egy, max. két alkalommal letöltötte az Outlookba az összes elmaradt levelet. Most viszont már napok óta "elakad" a folyamatos jelszó kérésnél... WEB alól viszont működik a fiók, de ez még múlt századi megoldás...
Egy másik freemailos fiókomat átirányítottam, az viszont működik, ha némi csúszással is, egyenlőre...
Nagyjából mindenkinek ez a problémája. Én csak azért kapok meg leveleket, mert elővigyázatosságból átirányítottam egy gmailes fiókra is, ahová elküldi ... még.
Nézegetem a beállításaimat, eddig mindenhol az volt eddig, hogy Regular és 110-es port ami működött is, pedig a freemailes FAQ-ban az áll, hogy:
A bejövő levelek (PoP3) kiszolgálója: pop3.freemail.hu
A Fióknévnél az email cím megadása szükséges.
A Jelszónál a [freemail] webes felületén használt jelszó megadása szükséges.
Port: 110 (TLS támogatással)
... tehát a TLS beállítás kellene, és persze azt is kipróbáltam, ami azt üzeni:
FETCH - Server reports error. The response is: -ERR [AUTH] Authentication failed.
Nekem tipikus "péntek délutáni" hibának tűnik az egész, amit saját káromon tanultam meg hogy folyamatos üzemű rendszeren péntek délután nem cserélünk szoftvert, mert elrontja vagy a felhasználó(k) hétvégéjét, rosszabb esetben pedig a szoftverfejlesztőjét.