igen, az 1 váltót is be lehet utólag tenni bármelyikbe. szerintem a régi lámpásban nem volt brabus előbb a facelift volt aztán jött csak a nagyobb motor. '02es még a kismotoros mind.
Értem, F1 váltó is benne van. Azt amúgy be lehet szerelni a simába is?
Ez a 600e szerinted jó ár? Ami nekem még fura, h néztem újabb lámpásat 2002-es és még mindig a 600as motor van benne, ez most, h van? Bocsi, a sok kérdésért, de ahogy itt olvasgattam Te azért értessz a dolgokhoz rendesen.
azt a táblát ami a motoron van 8e ft-ért megveheted:-)))) "Amúgy mennyire szervizigényesek ezek a régebbi Smartok?" ugyanannyira mint az újabbak, és ha elhanyagolták akkor bakfitty. mindenképpen nézesd át egy olyan műhelyben ahol Smartoznak mielőtt megveszed. és te keress műhelyt ne az eladó ajánlja.....
"mennyire jó vételt egy Fortwo Brabus(2000) közel 200.000km-rel?" mihez képest??? ha 200000ért adják akkor nagyon jó vétel:-))) 1, nem is biztos hogy eredti Brabus. sokszor csak átfaragott autókat titulálnak Brabusnak. 2, ennyi km-t smart benzinmotor nem bír ki javítás nélkül. de a váltó és a futómű is elhasználódott...... ettől még lehet szép esztétikai állapotú
Érdeklődnék tőletek mint tapasztalt Smartosoktól, hogy mennyire jó vételt egy Fortwo Brabus(2000) közel 200.000km-rel? Én kicsit soknal találom ezt a kilómétert. Félek, h megveszem és 1000 hiba kijön rajta, plussz gondolom a Brabus-hoz még drágább az alkatrész. Erről mi a véleményetek?
A Smart Hibridjéről szeretnék kérdezni. Van ezzel tapasztalata valakinek? Azon kívül, hogy stop/start systemmel rendelkezik, mennyiben hibrid valójában?
és még egy kérdés: mikor eszik többet a kicsi csillag, ha automatán van, vagy ha én lökdösöm?köszi előre a válaszokat, még ha bugyuta kérdéseim is vannak. valahonnan meg kell tudnom...
Sziasztok, oktatást kérek: ha üresben állítom le a kicsikocsit, és indításnál mégis A -t ír N helyett, olyankor mit csinál, és miért áll helyre attól, hogy a fékre lépek? kell még tudnom valami furcsaságot egy kézi váltós autóhoz képest?
Újabb Fordokra gondolsz? Mert Tesómék 2004-es Fiestáján simák vannak, nem ez az anyás megoldás. Nem tudom, jól magyarázom-e, szóval gondolom ezeknél a kerékanyból állnak ki a menetszárak.
Van (a doboz szerint) Smart Forfourra való 16 db kerékcsavarom(bocs a kifejezésért, de "anyás"). Nem tudom, pici Smartra is jó-e, de ha igen, és érdekel valakit, keressen nyugodtan. Sokat nem kérek érte, mert véletlenül került hozzám!
sziasztok, új smartosként örömmel olvasom, mennyi mindenre van egyszerűbb megoldás, mint az ember gondolná. még nem volt baj a kisördöggel, és csak dicséretet érdemel! 130-140-nel hosszan, majd a 7végén beállt 0-ás miatt 1 óra tötyörgés 1/2-ben és csak 4 l fogyasztás. ha nem tolom mert viselkedek, akkor ő is: 3-3,5 l a kajaigénye. olvastam már 6-8 l fogyasztást dieselnél, és csak ámulok, mekkora jó dolgom van nekem az én kisördimmel. 800cdi. :-)))))
3-3,5 ha normálisan vezetem, 800cdi az enyém is, gyengéje, hogy bunkók vele. de nem a nagyok!!! buszok, kamionok úgy vigyáznak rá, mint a hímestojásra, beengednek, helyet hagynak, mert vicces nekik egy ilyen kindertojásban található méret. ellenben a normál személyautók hipertaplók, főleg, mikor jobban gyorsul egy ilyen kisördög, mint ők. persze nem a 2000 fölötti kategóriánál jobban. de a zafirákat lazán állva hagyja. és nem esik nehezére...
nekem diesel smartom van, és mostmár igazán nem tudom, min múlik, kinél mennyit eszik a picúr. a minap pályán 130-140-nel futva, majd a 0-ás dugó miatt 1/2-ben egerészve (ez ha jól tudom, a két nagyon sokat evős véglet) 4 l lett a fogyasztása. nem értem, mitől ehet 6-8-at másé... és sokak száját kente el a gyorsulása, nem csak 60-ig. ha nem nyomom váltási pontokon, hogy menjen már, hanem a megfelelő helyen, időben kap lökést, vált, mint az álom. az automata is...no gondolkodás... nem tudom, lehet, az enyém az űrből jött, hogy ilyen jól viselkedik. egy dolog igaz, a toyota hilux után a smart, hát, eléggé megérzi a legkisebb aszfalthibát is. de legalább megtanított nem életveszélyesen közlekedni. ezért külön szeretem. ha valaki csapatni akar, vegyen toyota celicát, és ne egy smarttól várja, hogy mindenkit maga mögé utasítson. én nagyon szeretem. igaz, nálunk második autó (munkába járás, bevásárlás, és kisebb kiruccanásokra), de amire kell, arra tökéletes.
igen arra. ez egy egyszerű programátírással müxik. ha pedig igazira akarod, akkor váltókulissza csere+szoftverbővítés. ilyenkor adaptívan kapcsolgat, tehát figyeli milyen agresszíven kezeled a gázpedált, és vagy elkapcsol félgáz körül, vagy 3/4 felett teszi ugyanezt. egyébként most is felvált magától ha túlforgatod a motort, azért hogy óvja.....
Isten igazából, egy vízpumpa már nem osztott, nem szorzott volna.
Nincs gombom. Gondoltam már rá többször, hogy csak megkéne csinálni automatára is, bár nem igazán hiányzik. ( meg sok jót nem is hallottam róla) De azért kipróbálnám egyszer, hogy milyen.
A manuális beavatkozás gondolom csak arra vonatkozik, hogyha előremenetben fel vagy vissza kapcsolsz?
ez minek? nincs gomb a váltókarodon oldalt? 5 perc alatt átírható a computere olyanra hogy minden indítás után automata üzemmódban kapcsolgat az autó, egészen addig míg manuálisan nem avatkozol be. utána sajnos csak újraindítás után automatázik megint.
Én állandóan mondom az asszonynak, hogy előbb állítsa meg az autót és csak akkor kapcsoljon fokozatot, de hiába, Ő is úgy csinálja mint Te. De nálunk müködik ez a dolog gond nélkül. Egyenlőre!!
No, most azt miért nem mondta valaki, hogy az önindító kiszerelése így első nekifutásra félnapos kín és hogy majdnem miszlikre kell szedni hozzá az autót??!! :o))
keresek 2003 fortwo-hoz angol vagy német (magyar?) nyelvű kézikönyvet elektronikus formában. Ha valaki tudna küldeni azt megköszönném, mert a kocsihoz ami volt az Francia és nem sokra megyek vele... Meg egy kérdés: ha kicsit mozog az autó és akkor teszem a váltót R-be akkor konzekvensen 0-ba teszi a váltó és nem lehet R-be tenni csak ha előtte 1-ben előre mozdítom. Ha álló helyzetben teszem R-be akkor minden ok, mindig váltja az R-t. Ez direkt van, vagy kezdhetek aggódni? (...tudom mozgás közben hátramenetbe kapcsolni, az nem szép dolog, de hát a mechanikus váltóval már megszoktam...) Köszi
Sorry mindenkitől én már csak egyből azt olvastam, hogy AC pumpa stb megy, de nem indul. :) Egyből a sajátjára asszociált az ember. Este van nekem is. :)
ha az elem lemerül akkor nem nyitja ki a kocsit ill. ott marad a kijelzőn a kulcs szignál. ha az önindítóban rövidre van kopva a kefe csinálhat ilyet, mert azon ill az állórésztekercsen testelődik a behúzótekercs. nekem a kopott váltókulissza ad hibás pozíciójelet néha......