Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Butt Creative Commons License 2005.06.03 0 0 50
Arra lennék kíváncsi, hogy a digitális kilóméterórán hogy jelenik meg a 200-as felirat, ugyanis az max 199-et tud kiírni. Vagy átfordul 0-ra? :) Én egyébként csak 160-nal mentem vele eddig, a 6-os úton, ami köztudottan szar minőségű, ráadásul 4-en ültünk bent.
Előzmény: RS4 (48)
RS4 Creative Commons License 2005.06.01 0 0 48
Igen, valóban 4000-től jön meg az ereje. Nekem 1.6-os van, de kis fordulaton is simán el lehet járni vele 5-ben. És kipróbáltam: 190-et mentem vele de még ment volna csak az asszony parázott és a lányom is benne ült. De majd ha egyszer egyedül leszek, megnézem mi a vége. :-) 160-al simán lehet vele utazni. Szóval jó "kis" autó ez. Persze van jobb is csak kérdés mennyiért.
mikhazij Creative Commons License 2005.06.01 0 0 47

1.4HDI-vel szallitanak.

A magyar gepkonyvben is ott van a dizel, meg sem kaphato itthon. Sot a manualis klima mellett leirja a digi klima hasznalatat is es ez sem rendelheto.

A legszebb, hogy az USA-ban 2,3 L-es motorral kaphato!

 

Előzmény: tvonitu (41)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.01 -1 0 46
természetesen preferencia és nem preferendszia
Előzmény: Törölt nick (45)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.01 0 0 45

Előző 2 autóm: Opel Senator 3,0E, Mercedes W116 280Se :-)

Mindezek után is nagyon tudom szeretni ezt a Szutykot is, városban jobb mint amazok voltak. -az én pillanatnyi preferendsziarendszeremben-

Előzmény: Törölt nick (44)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.01 0 1 43

A 16 szelepes suziki motorokat másként kell használni, mint a régebbi 8 szelepeseket. Én is jobban szeretem a régi technikát, ahol kis fordulaton van a nyomaték, és kb 1 évnyi használat után álltam át 1,6 16V-s swiftem megfelelő vezetésére. Nincs alacson fordulat, 4500 környékén kapcsolok, városban nem használom csak az 1-2-3-as fokozatokat, szigorúan kerülöm a 4-5-öt. Érdekes módon ettől nemhogy nőtt volna, hanem csökkent kb 3-5 decivel a fogyim. Nagyon jó így, hogy harmadikban, sokszor másodikban csak egy nagy gáz és elugrik mint a gazella. ezek a motorok viszont nemfogynak ki az erőből 5000 környékén, hanem szépen gyorsul akár leszabályozásig, és nem is hangoskodik. Én autómata párti vagyok most kezdek próbálkozni a két fokozat használatával, indulok kettesből -elég jól elindul, nem kell nagyon nyektetni miatta a kuplungot- 40 környékén kapcsolok hármast, ha a forgalmi helyzet engedi, amúgy maradok kettőben. Szokás kérdése.

 

De a fentiekkel kapcsolatban hangsúlyozom, én a nagymotor-nagynyomaték kedvelők közé tartozom, csak most meg kell elégednem egy pici 1,6-os motorral gazdasági okokból.

Előzmény: Törölt nick (42)
tvonitu Creative Commons License 2005.06.01 0 0 41
Érdemes olvasgatni a Totalcar "Népítélet" c. teszteket. Összességében a Lianáról kedvező a tulajok véleménye. Úgy tudom, Nyugat-Európába ezerötös mocival is szállítanak, de hozzánk nem...
Előzmény: Törölt nick (40)
tvonitu Creative Commons License 2005.05.30 0 0 39
Life in a New Age!

Beteszlek benneteket a Kedvencekbe, mert minden fórumos Suzuki-oldalt olvasgatok. Ki tudja, lehet hogy még én is egyszer "élek majd az új korban". :)) A Honda Jazz áll még közel hozzám, azokat is olvasom. Most eldugulok, mert off emberke vagyok itt. Hali, sok sikert a Lianásoknak!
Előzmény: Törölt nick (38)
tvonitu Creative Commons License 2005.05.30 0 0 37
Hááát... Akkor nincs más hátra, mint liána... :))

Ha nagyobb autóra lenne szükségem, akkor ez lenne az egyik verzióm nekem is, vagy Honda Jazz 1.2. Az utóbbi inkább.
Előzmény: Törölt nick (36)
tvonitu Creative Commons License 2005.05.30 0 0 35
Nem azé' me' nekem wagonom van... de a japcsik a célszerűség érdekében sokszor elvetik a dizájnt. A wagon a legnépszerűbb, legnagyobb számban eladott típus Japánban, tavaly 68ezret. Gondolom, a kisemberek egyik "álomautója" (ott is). Japcsiban az autók "alapterülete" után is adót kell fizetni, ez megmagyarázza a formát. Egy olyan metropolisban mint a tízmilliós Tokio... Most magyarázzam? A Suzuki 6. helyen áll a megbízhatósági világranglistán.

A 76-osommal 5,3-al járok o.úton és 6,5-el városban (5c-fok felett). Télen 8 a város. A fűnyírót és sok mást egy az egyben rakom be, ha ledöntöm a támlákat. Garázsban áll, vigyázok rá. Ha télen sóznak, elő nem veszem. '03 szeptemberi, 10e km-rel.

A céges 1.8-as turbó benzines Skoda Octáviát vezetve, szűkösnek érzem a helyet a wagon után. Mitől szebb pl. egy A6? Egy nagy dög Volga, lekerekített élekkel - ez jut eszembe róla. A francia autók dizájnosak de/és szervizkedvelők. Van egy mondás, "F"-el kezdődő autót ne végy: Fordot, Fiatot és franciát!

De hogy ne legyek annyira off, az ötajtós Liana tetszik. De!!! 1.6-ossal nem kéne, biztosítás stb. Az 1.3-as mocit keveslem a méretéhez. Talán ez is magyarázat, hogy kevesebb fogy belőle. Teszteket olvastam a Lianáról. Annyira jól összerakott autó - állította egy cikk -, hogy ha 20 év múlva lesz még benzin, a Lianát még akkor is vígan hajtja a tulajdonosa.

Korábban szólt a fáma 1.5-ös PSA dízel motorral szerelt Lianáról, de ezzel kapcsolatban nem hallottam újabb fejleményeket.

Bocsi a hossz miatt és üdv!
Előzmény: Törölt nick (32)
Butt Creative Commons License 2005.05.30 0 0 33
Szerintem egyáltalán nem ronda. Régebben csúnyábbnak tartottam, de egyre jobban tetszik. A Daewoo Kalos meg a Renault Thalia is majdnem így néz ki, azokat mégsem szidja senki? :)
Előzmény: Törölt nick (32)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.30 0 0 31

Szerintem a kifutott Oktavia van 3.5-ért, és nem 1,6 100 lovas motorral (de nem néztem utána, csak így gondolom)

Nem lehetséges, hogy ezen olyan hűdehaszon nem jön ki a suzukinál, csak azért tartják a választékban, hogy legyen valami komolyabb autó is? Ekkor megértem, hogy nem hajtják az értékesítését. Bár ez a mai világban valószínűtlen, de én is nehezen találok magyarázatot.

Az egyértelműen igaz, hogy nagyon sokan mondják, ha 3,5-ért kapok egy astrat-golfot, má mér vennék "csak egy suzukit" ??? -Serintem a liana nem rosszabb mint az előző kettő, és megbízhatóságra fényévekkel jobb. -3,5-ért nem 1,6-os astrát-golfot adnak, de ezen is sokat átsiklanak. Egy ismerős most vett Focust 1,6-os motorral, hasonló felszereltséggel, mint egy GS liana, de a ford 4,4 milla volt, hááááát, nehéz megérteni.

Előzmény: Törölt nick (30)
Butt Creative Commons License 2005.05.30 0 0 29

Nos, nem rossz verda ez. Ilyen van kéznél:

 

Légkondis, ami hétvégén jól jött.

 

Számomra furcsa, hogy milyen kevés Liana szaladgál az utakon. Ennyire keveset hoznak be? Tele van a média autóhirdetésekkel, de Lianásat eddig egyet se láttam...

RS4 Creative Commons License 2005.05.24 0 0 28
Azt én is tudtam, hogy japánban készül - ezért vettem én is ilyet:-) - csak azt hittem, hogy az a hely ("Hamatsuka i üzemében a Kosai részlegben") amit írtál híres valamiről. Egyébként egy valamit megfigyeltem: Mikor jött a tél és 5 fok alá ment a hőmérséklet, akkor nagyon nyekergett a rugó vagy gátló vagy a felfüggesztés. Elég idegesítő hangja volt. Mióta melegebb van, azóta megint jó. 15 ezresnél szólok, hogy nézzék meg.
Előzmény: Törölt nick (27)
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.24 0 0 27
Szerintem "csak" azt, hogy a Liana egy az azon nagyon kevés autók közül, amit még japánból hoznak. Szinte teljesen kihaltak már ezek, és a mai szarminőségű európai-amerikai járgányok közt, kezd egyre többet jelenteni. Ha meg azt nézem, hogy 3,5 millióért vehetsz egy nagyon jól felszereltet, akkor azt hiszem már versenytárs nélküli, amit még Japánból importálnak, az mind drágább ennél. Persze lehet venni nem japán autót is, aztán vagy kifogod a jót, vagy nem, én ennyi pénzzel nem hazárdíroznék.
Előzmény: RS4 (26)
RS4 Creative Commons License 2005.05.23 0 0 26
És ez mit jelent? Nekem legalább is nem mond semmit.
Előzmény: simongab (25)
simongab Creative Commons License 2005.05.23 0 0 25
Megtudtam, hogy a Lianát a Gyár Hamatsuka i üzemében a Kosai részlegben gyártották, és ez is valami.
simongab Creative Commons License 2005.05.22 0 0 24

Sziasztok!

 

Pár napja vettem egy használt Lianát. Ha valakit érdekel fokozatosan leirom a tapasztalatokat.

Fogyasztást, konstrukciós hibákat előnyét, hátrányát.

Egyelőre annyit hogy 66ezer futás után egy kicsit morgós a motor a Swift és a Wagon után. Nem tudom, hogy ez hiba vagy tulajdonság. A lámpák kicsit lemattultak, biztos a gépi mosótól. Az autó egy kicsit puritánabb mint ahogy emlékeztem rá. De szépen húz és jó a rugózása, a feneke néha pattog. A digitális műszerfal szép, nekem nagyon tetszik. Az viszont baj hogy digit óra nincs benne. És nem tudom mi a műszerfal bal oldalán a gomba ami olyan mint egy műszernullázó....

Egyébként a Hollós honlapját én csinálom , remélem tetszik :-)

És a Suzukisok Klubja www.suzukiklub.hu  elnöke is, és a honlapot is én csinálom.

Mellesleg Suzuki fanatikus

 

Írjatok!

Gábor

Törölt nick Creative Commons License 2005.05.06 -1 0 23
haló haló
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.02 -1 0 21

Hello hallo lianások!

 

Hadd olvassunk már valami jó kis leírást :-))

Törölt nick Creative Commons License 2005.04.24 -1 0 19
csak hogy előrébb legyünk a sorban
tamerlan Creative Commons License 2005.04.21 -1 0 17
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.21 0 0 16

Sziasztok!

 

Örömmel találtam erre a topicra, remélem mihamarabb sok infót megosztanak velünk azok, akinek lianajuk van. A suzuki hollós honlapját néztem, most nagyon vonzó ació van a fullos 1,6 gs lianara. 3,5 millio az ötajtós. A gs felszereltséggel szerintem szinte versenytárs nélküli a kategóriában. Astra vagy golf, esetleg 307, vagy megane, corolla, ennél többe kerül ezen a szinten, és 1,6-os motorral. A japán gyártás szintén kuriózum. Nagyon elgondolkodtat a dolog. Persze legjobb lenne kipróbálni, sajna a kölcsönzőkben nem találtam, megfogadtam, ha egyszer új autót veszek, előtte 2 napra kikölcsönzöm a gépet egy kölcsönzőből, többmilliót nem akarok kiadni csak mert tetszik külsőre. 5 km-es próba meg nem mond semmit.

 

Sajna használtan sem találtam a 2004-es típusváltás utáni 5ajtóst (nekem a sedan nem tetszik) A régebbi liana annyira nem tetszett, de kb az ősszel teljesen véletlenül nyitottam ki egyet egy kereskedésben, és ledöbbentem az igényességtől, a finom anyagoktól, a gyönyörű megoldásoktól.

 

Tulképp bele vagyok szerelmesedve.

 

Jahh, jelenleg egy 98-as 1,6-os swift sedan tulaja vagyok, az autó 7 év 80000 km alatt abszolute hibamentes.

 

huszita1415 Creative Commons License 2005.04.14 0 0 14

Sziasztok..nekem  is megfordult  a  fejemben az  Ignis  Lianára cserélése, tekintve, hogy hála Istennek  bővült  a  család, azonban sajna az  egyéves  ezeröcsi  Ignisem tax ára pont 60 %-a  az  újkorinak, annyiért  meg  nekem  is  megéri..:)

Nekem  az  autó  arányai  furcsák, magas, keskeny  és kicsi  a  tengelytáv.Valóban  az  ötajtósnál ez  nem  annyira  feltűnő. Gyanítom,  hogy  amerikai  piacra gyártották,  mert  ott  más  a  szemlélet, szeretik  az  ormótlan kocsikat,  ha  azok  megbízhatók.Mellette  szól  még  a  japán  gyártás,  ami  a  mai  világban  már igen  ritka....egyébként  elődje a Baleno  szerintem  egy  nagyon  szép,  harmonikus  ,  konzervatív  külsejű  autó  volt,  ha  még  gyártanák,  azt  vennék  kombiban...üdv.

RS4 Creative Commons License 2005.04.13 0 0 12
Mármint a "kombi" csomagtartója.
RS4 Creative Commons License 2005.04.13 0 0 11
Abban egyetértünk hogy rondább, de mintha a csomagtartója egy hajszállal kisebb lenne. De erre nem esküszöm meg. De hogy miért lehet drágább arról lövésem sincs.
Előzmény: Törölt nick (10)
RS4 Creative Commons License 2005.04.12 -1 0 9
Ha valamire kíváncsi vagy csak kérdezz.
RS4 Creative Commons License 2005.04.12 0 0 8
5 ajtós = kombi :-)
Előzmény: Törölt nick (7)
RS4 Creative Commons License 2005.04.12 0 0 6
Nekem majdnem egy éves Lianám (1.6 GS 5 ajtós 2wd) van és teljesen meg vagyok vele elégedve. Tavaly Olaszországban voltunk vele, és semmivel nem volt kényelmetlenebb mint az előző Golfunk. Én is a család miatt vettem, mert jó tágas. Bár a csomagtartója lehetne valamivel nagyobb, de azért még mindig elfértünk.
tamerlan Creative Commons License 2005.04.11 0 0 1
Én is gondolkodom rajta.....................................csak óriási az értékvesztése!!!!!
Előzmény: Törölt nick (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!