Keresés

Részletes keresés

ikarusman280 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 25439

De ha megnézed, akkor a Temető déli kapu - Árpádváros pont 500m gyalog.

Előzmény: Törölt nick (25428)
setra415HD Creative Commons License 2014.05.10 0 0 25438

Bocs, csak most olvastam. :-(

Előzmény: JLW-470 (25408)
vampeare Creative Commons License 2014.05.10 0 0 25437

az 1-es pont jó marhaság. a 25-26 új megállója semmivel nincs közelebb az uránvárosi lakótelephez, mint a 22-23-24 megállója, nem értem, milyen 300 méterről beszélsz, inkább 30, amit nyertek. az, hogy a 6-oson, az erkélyük alatt megy el a busz, és nem kerüli meg a fél világot, attól nem lesz nekik jobb. cserébe aki hazafele a Bóbita parknál szállt le (Szigeti út, Tiborc utca stb meg a meccsre járó néhány madár), az mind megszívta, mert ők kaptak 400m pluszgyaloglást, és emellett valószínűleg lassabb is az Egyetemváros-Patacs így, mint a régi útvonalon. (megj. ez nem biztos, mert az autóbusz-állomáshoz mindenképp be kell menni)

Előzmény: Törölt nick (25428)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.10 0 0 25436

No, hát azért akit felhívtál annak illet volna megnéznie a "korlátozott" járatokat. Utána meg a menetrendi osztályt szidja mindenki...

Előzmény: JLW-470 (25433)
Fejleszt Creative Commons License 2014.05.10 0 0 25435

Tisztelt Uram!

 

Egyik szavát üti a másikkal.

 

Tehát Uránvárosnál fontos, hogy 300 méterrel kevesebbet kelljen gyalogolni, de Árpádváros nyugodtan sétáljon csak? Hol ebben a ráció?

 

Kikértem a Tükétől és arra se méltattak, hogy válaszoljanak.

 

Egyszer ön csinálja egyszer meg mindenki? Akkor most ennek ki is a feje? Ne tessék csodálkozni, ha magát szidják, hisz ön 'isten ments, hogy bevigye oda a járatot'.

 

Ha mérnöknek készül, próbáljon meg egyrészt úgy gondolkodni, másrészt pedig, hogy mi lenne jó az utasnak.

 

Ön azt mondja, hogy nem oszt, nem szoroz, hogy Lámpásba küldi 30 percenként a járatot. Szerintem pedig a sok ilyen apróságból jön össze a hatalmas teljesítmény, amit máshová is átlehetne csoportosítani.

 

Az ötlet meg van, de az még nem jelenti azt, hogy oda adom önnek, hogy utána eldicsekedhesse, hogy mennyire okos volt, amiért ÖN kitalálta. Egyébként is vannak itt olyan okos emberek, akik jobban tudják, aki azt mondja, hogy fontos hogy Misinának legyen Kertvárosi kapcsolata, de Árpádvárosiak úgy is 'el vannak hízva' gyalogoljanak egy kicsit.

 

A teljesítmény elosztás alatt pedig pont azt értettem, hogy egyik helyre sokat csoportosít a másikra meg keveset ad, ahová kellene is.

 

Elfogadom, hogy vannak jó ötletek, de attól még ne higgye senki azt hogy istencsászár, mert annyit tud Pécs közlekedéséről, mert tanulmányozta azt egy-egy nap. Meglehet hallgatni az embereket, de azoknak egy jó része azt sem tudja mit akar. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ne higgye azt mindig, hogy ön jobban tudja.

Előzmény: Törölt nick (25428)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 25434

A sárga Man meg megint Mohácson van,újra a kisnyárádi fordán(akkor gondolom a BN visszakerült Pécsre)

A mostanában visszatértek közül a JZL a GJF fordáján dolgozik,a HOG meg úgy láttam,hogy egyelőre tartalék(ami egy ilyen busznál elég luxusnak tűnik)

A HPR-120 meg úgy néz ki,hogy hosszabb időre az ATI-hoz került oktatóbusznak.

Előzmény: HSW-930 (25424)
JLW-470 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 25433

Köszi. :)

Amíg nem olvastam a hsz.od,addig felhívtam a Pannont telefonon,az ügyintéző szerint pedig nem ment tegnap.Pedig ugye igen.Elővételes jegyet meg nem lehetett rá venni,mert nem szerepelt az adatbázisban.Ez ma Magyarország... :(

De szerencsére nem kellett,mert nem voltak nagyon sokan.Ami meglepett még,hogy Mecseknádasdra,Pécsváradra is voltak Budapestről utasok.

Előzmény: Törölt nick (25414)
W007W Creative Commons License 2014.05.10 0 0 25432

Sorry, igazad van, de a hozzászólás két nappal előbbi.

Előzmény: Törölt nick (25430)
W007W Creative Commons License 2014.05.10 0 0 25431

Azért érzed ezt így mert bármit írsz mindig azt írod hogy én így én úgy és sosem azt hogy a PTKE egyesület így a PTKE úgy. Ezért általában neked szólnak az észrevételek és nem az egyesületnek....  Szerintem.  De megértettem és elfogadom. Ha sikerül majd megpróbálom inkább én, csak olvasni amit írtok!

Előzmény: Törölt nick (25427)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.10 0 0 25430

Azért hiteltelen, mert a telefonban 30 perccel előtte pont azt mondtad, hogy: "tudsz te mindent". Név nélkül itt könnyen vádaskodsz, viszont az egyesületi működés nem belőlem áll. Az egyesületi tagok egyre komolyabb vizsgálati anyagokat készítenek hálózati elemekből.

 

Továbbá folyamatosan kommunikálunk utasokkal, térségi szószólókkal.

 

Előzmény: W007W (25423)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.10 0 0 25429

Köszönöm! :)

 

Örülök neki, hogy van aki érti a lényeget! ;)

Előzmény: Racilaci (25412)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.10 0 0 25428

1., Más volt a célzat. Rosszul fogod meg. Itt a lényeg, hogy az uránvárosi lakótelep északi csücske is kapjon sűrű közlekedést. Ezáltal 300 méterrel rövidebb rágyaloglást biztosítva érhetőek el a csúcsidőben 7,5 percenként közlekedő buszok. Az uránvárosi iskolások pedig könnyen elérhetik a patacsi és cserkúti buszokat, nem kell kimenni Uránba másik busszal. Ez működik is, jó volt a koncepció.

 

2., Én annak is örülök, h csúcsidőben jár. Próba-jellegű, fizető utas van rajta, így megéri. A 38-asokat Isten őrizz, hogy bevigyem. Igényvezérelten, ha lesz forduló...

 

3., Ezt kifejtettem. Én nem értek egyet ezzel. Ha a 70-est kiritkítjuk akkor abból a pénzből megléphető, de a 4 percenként közlekedő kertvárosi buszok helyett egy 20 percenként közlekedő közvetlen járat is gyenge...

 

4., Tessék megnézni a lakosság számát. Hirden 1500-an laknak. Magyarürögben több, mint kétszerese, illetve sok az aki oda jár ki dolgozni, szőlőbe stb.

 

5., Ezt nem értem

 

6., Ezt se... Ötletet még nem láttunk, de már tudjuk, hogy okos vagy :)

 

7., Kérd ki a Tükétől, én kikértem. Nyilvános, senki nem titkolja.

Előzmény: Fejleszt (25421)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.10 0 0 25427

Ha csak személyeskedés lesz akkor nem biztos, hogy folytatom a fórumozást. 

Előzmény: W007W (25423)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 25426
< R o d o l f o > Creative Commons License 2014.05.09 0 0 25425

Nincs a városban...

Előzmény: pécsi ember (25422)
HSW-930 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 25424

Visszatért a JLW-497.

W007W Creative Commons License 2014.05.09 0 0 25423

Örülök hogy másnak is vannak PaP-tól eltérő gondolatai!

 

Cassian-telepen fel és leszálló utasok számát közölni kell a sofőröknek minden járatnál a diszpécserrel, én hallom a számokat 0-5 között mozog de a rekord az egyik nap a 6:50 buszon volt 16 felszálló. Persze azt is tudom hogy Lámpásvölgyben semmivel sincsenek többen csak őket nem rögzítik. 

 

Én örülök annak is hogy PaP 200km távolságról tud minden az utasok számáról holott csak egy egy napot tölt a városban és szerinte azok akik közlekednek a buszokkal vagy vezetik azokat nem jól látják a helyzetet.

Előzmény: Fejleszt (25421)
pécsi ember Creative Commons License 2014.05.09 0 0 25422

Köszi. Azt nem tudod hogy a Hybrid Volvóval mi van?

Előzmény: < R o d o l f o > (25415)
Fejleszt Creative Commons License 2014.05.09 0 0 25421

Kedves Uram!

 

Nézzük sorba:

 

1. pont

 

Ha jól értelmezem, azért kell +X perccel több menetidőt menniük a Patacsiaknak a Belváros felé, mert néhány egyetemista képtelen volt a Gyümölcs utcától kb. 2 percet sétálni, vagy a 21-es buszt választani? Mert gyanítom, hogy nem annyi egyetemista mászkál oda, mindahány patacsi használja azokat a járatokat (főleg hogy egyetem sincs az év 365 napján).

Hogy mennyien használják a buszt azt én nem vitatom, nem néztem meg az összes megállót, bár amikor a 27-sel jöttem Nagymeszesről, akkor kb. 5-en voltunk a buszon (délután) és az Árkádnál sem szálltak fel rá tömegek, de biztos önnek van igaza és a Kórház téren lesz annyira tele? Kitudhassa azt.

 

2. pont

 

Nem értette meg a mondandómat. Én azt mondtam, hogy a 38-as menjen be mindig Cassianra és kész. A 28-st elég Borbáláig küldeni, és akkor a hangolással sem lesz probléma. Tudom mi lesz a válasza, nem lehet mert hogy.... Miért is lehetne egész nap buszt küldeni Cassianra, hiszen az ott élő emberek csak csúcsidőben közlekednek, és a 38-as buszok még a végén valamennyire ki lennének használva.

 

3. pont

 

Nem tudom, hogy van vele, de én egyfolytában azt hallom a Szellemvárosiaktól, hogy ritka nekik a közlekedés. Igen, lehet hogy a Mecsekoldalban többet kell gyalogolni, de könyörgöm, az egy családi házas környék, Árpád megy egy LAKÓTELEP! Egyébként a 20-40 perces 41-es és a 60 perces 41As miért is nem jó? Azért 20 perces követés mindjárt vonzóbb, mint 30, és hétvégén 30, mint 60!

 

4. pont

 

"Ürög napi utasforgalma 2X nagyobb, mint Hird utasszáma."

Előfordulhat, hogy ez azért van, mert mondjuk még mindig nem megfelelő arra felé a közlekedés, és inkább járnak távolságival az emberek? Nézzük csak Ürög felé legjobb esetben is 60 percenként jár a távolsági, Hirdre meg van hogy 10-20 percenként is, de hétvégén is 60-120 percenként, ami 15 perc alatt a belvárosban van. Szóval szerintem hétvégén is elfér ott a 60 percezés. Ürögben pedig nem tudom elképzelni, hogy tömött buszok lennének a 30 percező járaton (kivéve ha kiránduló csoport van), mivel mondom még1x alig van rajta délután 5-6 fő!

 

Most már 40%-os a 3-6 kihasználtsága, eddig 80 meg 110 % volt, akkor hová tűnt a sok ember? Ne mondja, hogy a 22-23-24 szólósok elvisznek 40-50%-ot? Vagy ha igen, akkor máris lehet a 3-6-ot 10-12 percre ritkítani.

 

5. pont

 

A teljesítmény elosztásról beszéltem, bár az is sarkalatos pont, amit ön mondott.

 

6. pont

 

Átszállás nélkül is meglehetne oldani.

 

7. pont

 

Mivel tudja alátámasztani, hogy több a bevétel? Talán rendelkezik a jegy és bérleteladási adatokkal? A másik érdekes dolog, hogy mondogatják, hogy többen vannak a buszon, de az utasszámlálási adatokat a mai napig nem adják ki, holott az 'NYILVÁNOS'. Szóval addig, amíg titkolózik a cég, addig nem hiszek ezeknek a dolgoknak, különben miért ne adnák ki ezeket az adatokat?

 

Előzmény: Törölt nick (25406)
wsz001 Creative Commons License 2014.05.08 0 0 25420

"Malomvölgyben erről más a véleményük az embereknek. A 61-es visszahozása komoly koncepcionális döntés. Meg lehet oldani másképp is, csak az nagyon eretnek."

 

Ezt nem értem...kinek lehet érdeke egy ritkább közvetlen belvárosi járat helyett az átszállásos?

Előzmény: Törölt nick (25411)
vasember88 Creative Commons License 2014.05.08 0 0 25419
Az LKC-296, ma délután Kökény-Pécs.
HSW-930 Creative Commons License 2014.05.08 0 0 25418

"Érdeklődnék, hogy az 5691/1801-es járaton (Pécs-Szentlőrinc, indulás: 15:30)
milyen buszok várhatók?"

KCK-061

Előzmény: DávidTorma (25417)
DávidTorma Creative Commons License 2014.05.08 0 0 25417

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy az 5691/1801-es járaton (Pécs-Szentlőrinc, indulás: 15:30)
milyen buszok várhatók? Visszatér az MNY-780 (Credo EN12), és ha igen, akkor milyen napokon?

bendeguz90 Creative Commons License 2014.05.08 0 0 25416

Szerintem a 61-es visszahozása lenne az egyik legpazarlóbb megoldás. (a 62-est nem akarod?)

Előzmény: Törölt nick (25411)
< R o d o l f o > Creative Commons License 2014.05.08 0 0 25415

KOX-436, 437, 439, 441, 445, 730, 732, 734, LPA-330 jár, a többi már nem.

Előzmény: pécsi ember (25413)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.08 0 0 25414

A Pannon Volán menetrendi értesítőjében választ kapsz a kérdésre, de menni fog! :)

Előzmény: JLW-470 (25408)
pécsi ember Creative Commons License 2014.05.08 0 0 25413

Sziasztok. Megtudná valaki mondani hogy, a KOX-439 440-el mi van? Most mely Ikarus 415-ösök járnak? Köszönöm.

Racilaci Creative Commons License 2014.05.08 0 0 25412

Lényegében évek óta nyomon követem az itteni eseményeket úgy, hogy a várost nem ismerem. A leírtak alapján azt gondolom, hogy itt az idő gratulálni Neked. Nyilván semmi sem lehet tökéletes, de azért alapvetően nagy bajok nélkül elindult ez a Ti rendszeretek, s a felmerülő kifogásokra túlnyomórészt megalapozott válaszokat adsz. Eleinte voltak erős kétségeim, de most már örülök, hogy legalább egy-két helyen van az országban egy-egy - mégha fiatal, részben legalábbis a tanulóéveit is taposó - elkötelezett, lelkes szakember, aki nemcsak a papírra hány valami koncepciót, amelynek az érvényesülésével mit sem törődve a munka végeztével odébb áll és osztja tovább máshol az észt, hanem nyomon követi az eseményeket a későbbiekben is.

 

Ne szállj el, törődj a jogos (és elsőre alaptalannak tűnő) kifogásokkal, s dolgozz tovább ilyen lelkesedéssel!

Előzmény: Törölt nick (25411)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.08 0 0 25411

Malomvölgyben erről más a véleményük az embereknek. A 61-es visszahozása komoly koncepcionális döntés. Meg lehet oldani másképp is, csak az nagyon eretnek.

 

Egyébként én azon elmélkedtem, hogy a 41-es mellé menne a 61-es Reménypuszta - Csontváry - Malomvölgy vonalon 40 percenként és 40 percenként Kertvárosból 61A. Így akkor ez a vonal:

 

61A: Kertv - Malomvölgy, átszerel 61: Malomvölgy - Csontváry - Maléter - Árpádváros - Reménypuszta, vissza uez. és akkor 61A-ba visszatér Kertvárosba.

 

Egyébként ez valószínűleg nem jön ki, mert akkor vagy 41-esbe kell átszereltetni, vagy a kiérkező 71-esek szerelnek így át. Minden esetre nem kivitelezhetetlen.

 

 

 

Előzmény: wsz001 (25409)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.08 0 0 25410

Nagyon pontosak az információim, elhiheted :) Elég sokat foglalkoztam azzal, hogy kielemezzem honnan vándorolt ennyi utas a Szigeti - Hungária tengelyre.

Előzmény: W007W (25407)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!