Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BallyS16 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 55181

1.4 szerintem városban OK, meg a Saxo-ban. Már az 1.6 16V is dinamikátlan 4 emberrel + klímával + csomagokkal autópályán. Hát még az 1.4 :-)

Nem betegesebb, bár ott az ECU + trafó páros járhat ECU cserével. Meg szerintem azoknak van a leggyengébb váltójuk.

Rohadás akkor van, ha karambolos és/vagy szakszerűtlen a javítása és/vagy gittelt a lemez. Amúgy nem nagyon. Ja de. Ha valamelyik (nem magyar) tenger mellől való :-)

Volt Megane-om, 1.6 8V, annál azért masszívabb érzetű a Xsara. Mondjuk nehezebb is.

Csomagtartó nagyobb. Szívem szerint 4 személyesnek mondanám ezt is. Ennél az 1.6 16V-nél legalább nem megy tönkre olyan gyakran a trafó és a felső holtpont jeladó.  A 2.5-ösökön már az első ködfény értelmes helyen van. Viszonylag jó a II-esek világítása (persze nem I-es Fabia). Belül viszont megszólal egy-két elem. Borzalmas a gyári gumiméret (195/55R15). Könnyen letörhetők a kilincsek, valamint a II-es coupeknál az ülésdöntő kar. Motorzaj csak 120/130 környékétől ~zavaró. II-esen szerintem kicsi a napellenző. Az ajtózseb rekeszének zárófedelén a gumi - az valami extra hülye megoldás. Coupe-n még rosszabb. Az ablakok kezelőszervei rossz helyen vannak. Meg szerintem a kürt is, de 2.5-ön az már lehet, hogy máshol van.

A 600e meg állapot, kinézet, felszereltség, futásteljesítmény függvénye, hogy reális-e.

Mindenesetre ehhez a kocsihoz (II-es) az 1.6 16V és úgy hírlik a 2.0 HDi (90LE) a legjobb választás. Ha nem akarsz egy 2.0 16V-t, RS motorral (igen ritka) :-)

 

Előzmény: rob210 (55178)
Hakkeee Creative Commons License 2014.03.06 0 0 55180

Sziasztok!

 

1 esetleg 2 db hibátlan Xsara alufelnit keresnék!

 

Ilyent:

 

Budapest, Kaposvár vagy ezen útvonalon lenne előnyös :)

 

Aki megszabadulna 1-2 ilyen terméktől, kérem jelezze!

 

Köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.06 0 0 55179

Ha nem vagy az a versenyző stílus, hanem inkább a fogyasztás számít, de legyen egy kis erő is benne (ne a 75 LE) akkor az 1.6 16v a legjobb választás...szerintem. Az 1.4-es nem eszik kevesebbet, sőt inkább többet.

Előzmény: rob210 (55178)
rob210 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 55178

 

Jah még annyi lenne, hogy a 75 lovassal is érdemes foglalkozni vagy csak az 1.6 os ami már tudja is mozgatni ezt a kasznit?

Rakom össze az útvonalat, szombatra mert több darabot is meg akarok nézni, van egy két egész szép 1.4 75 ló sx, de ha azt mondjátok, hogy az gyenge vagy betegesebb akkor azokat nem is nézegetem.

A jelenlegi megane is 75 pacis de az könnyebb kaszni.

 

Nem vagyok egy rally pilóta a családi autós fogalma bennem merül ki.

Sokat megyünk de szabályosan megfontoltan, szeretek odaérni ahova elindulunk.

:-)

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.06 0 0 55177

Hehe...ez így van :)

Előzmény: BallyS16 (55172)
rob210 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 55176

Akkor ezek szerint 600.000.- et megér egy ilyen jármű:)

 

Na most vagyok igazán bizonytalan, szombatig van időm dönteni:)

 

Hajlanék rá, mert elég tágasnak és kényelmesnek néz ki, megane után a golf olyan volt mint egy kis sámlin ülni, a toyota túl rideg minden a funkcionalitásról szól, a hyungdai jönne még szóba de azt még annyira se ismerem mint a citroent.

 

Köszönöm, ha miden jól megy akkor tagja leszek a fórumnak, de ez majd kiderül még.

 

A segítségért minden esetre örök hála.

 

BXtwelve Creative Commons License 2014.03.06 0 0 55175

A mézsán, meg a xsara egyformán jó hírű járművek.

 

A bajuszkapcsoló tulajdonképpen egy számítógép egység. Nem olcsó mulatság. Viszont van bontás bőven.

 

Nem hűtő, hanem fűtőventillátor. Olcsón javítható.

 

Rohadás? Az mi? :-)

Előzmény: rob210 (55174)
rob210 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 55174

A tulaj elmondása szerint 2 évvel ezelőtt lett felújítva a hátsó futómű.

Ezt kérdés nélkül mondta, ez mondjuk pozitív.

A bajusz kapcsolók milyen árban mozognak?

A hűtővíz szivárgás a hengerfej, miatt fordul elő, vagy a hengerfej tömítés ég át?

(mert a tömítés csere nem egy nagy vasziszdasz, de a hengerfej felújítás már elég komoly és combos összeg is lehet)

 

A hűtőventillátort ezek szerint mindenképen ellenőrizzem vásárláskor.

Köszi.

 

 

Karosszériáról esetleg valami infó rohadásra hajlamos pontok?

 

Előzmény: BallyS16 (55173)
BallyS16 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 55173

1.6 16V motor szerintem a legjobban sikerül mainstream PSA motor. Egyszerű is, szerelhető is (ha kell). A hátsó futómű, igen, ilyen. 60-105e Ft a javítás, állapottól függően. Enyém gyári állapotában kibírt 189e km-t és 75e volt a csere.

Más? A hűtőfolyadék tud szivárogni a HF alól. COMM2000 kapcsolók (index etc) előbb-utóbb meghibásodnak. Ajtóátvezetőben kábeltörés. Coupe-nál gyenge ablakmozgató mechanika. TU motoroknál a váltó sem örökös darab, de ez inkább az 1.4-ekre igaz. Elég érzékeny az akksi állapotára és a testkábelek korroziójára. Ja meg a fűtőventillátor. Kb. ennyi.

Előzmény: rob210 (55171)
BallyS16 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 55172

Hja, rosszul fogyaszt, nem tudom 5.7 alá vinni sehogy sem :-)

Előzmény: rob210 (55171)
rob210 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 55171

Sziasztok.

Találtam egy nagyon szép állapotú 1.6-os 16V-s Xarát 2003 as, minden földi jóval felszerelve.

A kérdésem, mivel jelenleg egy 97'es megane tulajdonosa vagyok, hogy mennyivel nyűgösebb mint a megane, mert ez nagyon megbízható igazi családi igavonó volt, viszont szeretnénk, egy klímás kissé fiatalabb megbízható kényelmes autóba átülni.

Sok jót nem hallottam a xaráról, pedig nekem nagyon tetszik.

(fogyasztását és a hátsó futóművét emelték ki, hogy az nem túl barátságos)

 

Elektromosan mennyire instabil a szerkezet, mert a megane-nál is azzal riogattak, hogy szétesik minden rajta ehhez képest a féktárcsákon, olajon, vezérművön kívül nem sok mindent kellett javítanom.

 

Egyszóval milyen költségekkel kell számolnom, egy ilyen típusnál, mik a típushibák?

Előre is köszönöm a segítséget szombaton mennék megvenni, ha nagyon nem riasztotok el a márkától és típustól.

 

BallyS16 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 55170

Kiveszed a magnót / rádiót / fejet és rá kell keresni a típusra. Nem csak egyféle van.

Előzmény: slaci 1.4 sx (55167)
BallyS16 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 55169

RD3 vs RD4 - mindkettő lehet.

Más a csati - ezt meg kell nézni.

Előzmény: ahtare (55168)
ahtare Creative Commons License 2014.03.06 0 0 55168

Nem válasz a kérdésre ugyan, elnézést is érte, de a picasso cd-s rádiója jó lesz a xsarához is? (értsd: kormányról vezérelhető lesz)

Előzmény: slaci 1.4 sx (55167)
slaci 1.4 sx Creative Commons License 2014.03.06 0 0 55167

Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani a gyári cd-s rádió paramétereit,teljesítményét,illetve,hogy a gyári hangszórók hány wattosak?

Csak mert a hangszórókat kivettem de nincs rajtuk feltüntetve.

1.4 sx 2003-as évjárat!

Köszi előre is!

rudiapus Creative Commons License 2014.03.06 0 0 55166

Értem. Nekem egyébként az a meglátásom, hogy azért törnek ezek az érintkezők, mert a műanyag nyomógomb belső oldalán lévő tüske túl hosszú. Persze ez nem látszik kívülről és az átlag júzer rendesen nyomkodja. Mióta kicseréltem a sajátomban azóta éppen csak hozzáérek a gombhoz és máris vált a kijelző. Szerintem az is jó megoldás lehet számodra, ha a kis műanyag tüskét elhajlítod az érintkező megmaradt részének irányába (feltéve, hogy ugyan ott tört el, mint nekem).

Előzmény: Hf1968 (55165)
Hf1968 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 55165

Köszi a segítséget. Kettőt már szétkaptam,onnan tudom hogy törött a réz gyűrű.

Előzmény: rudiapus (55157)
Hf1968 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 55164

Ha megadod, köszönöm.

Előzmény: jaki.60 (55155)
cmlHunter Creative Commons License 2014.03.05 0 0 55163

jah itt a kép: 

 

Előzmény: cmlHunter (55162)
cmlHunter Creative Commons License 2014.03.05 0 0 55162

Nekem ez van, 2001-es 2.0 HDI-vel nem akar menni, de 2006-os 1.9pdtdi jettával és 206 1.4 benzin 2001-essel megy.

Előzmény: bordoxsara (55158)
FeZ_ Creative Commons License 2014.03.05 0 0 55161

Most szólt a kollégám, hogy írjam be, mert ő nem tud belépni :

 

Xsara I-es Coupe-hoz rozsda- és sérülésmentes két oldal (küszöb + hátsó sárvédő) eladó, 10e/oldal.

Az emilem publikus, az elérhetőségét majd ott megadom, ha érdekel valakit a dolog.

 

FeZ

 

 

FeZ_ Creative Commons License 2014.03.05 0 0 55160

Egy ilyen ventilátorom még van elvileg. Holnap v. holnapután tudom megnézni, ha az még jó neked.

 

FeZ

 

Előzmény: Dave105 (55159)
Dave105 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 55159

Sziasztok! 

Keresnék ilyen típusú ventilátort:

 

 

Esetleg valaki nem tudja hogyan tudom levenni a lapátot a motorról, mert a kis zégert hiába szedem le róla az istenért nem jön le sehogy a lapát a motorról. :D


Előre is köszönöm! 


bordoxsara Creative Commons License 2014.03.05 0 0 55158

Bluetooth-os hibakódolvasót használ valaki? Van amelyik működik a II-es francia szépséggel?

rudiapus Creative Commons License 2014.03.05 0 0 55157

Ha ügyes vagy, meg tudod forrasztani. Persze a legegyszerűbb a csere, csak vigyázni kell a kiugró kis golyókkal :) Azt javaslom, hogy csukott ajtónál szereld.

Előzmény: Hf1968 (55154)
bordoxsara Creative Commons License 2014.03.05 0 0 55156

Nekem anno egy Gabeszgsm nevű fórumozó csinálta meg Pesten, elérhetőséget sajna nem tudok és 1000éve láttam már itt...

Előzmény: Hf1968 (55154)
jaki.60 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 55155

Bpesti srác, adjam a telszámot? 

Előzmény: Hf1968 (55154)
Hf1968 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 55154

Érdekelne a dolog. A réz karika törött az index karban. Így is van segítséged?

Előzmény: jaki.60 (55151)
bordoxsara Creative Commons License 2014.03.05 0 0 55153

Szia!
Börze oldalakat ajánlom (vatera-itt mindig szokott lenni 1-2, aprod, jofogas....). De ebay-en is szétnézhetsz. Lehet, hogy angliából olcsóbban meg tudod venni postával mint egy itteni bontóstól...

Előzmény: Hf1968 (55148)
rudiapus Creative Commons License 2014.03.05 0 0 55152

Olvastam olyat, hogy valaki 206-osét szerelte be. Hátha könnyebb találni olcsóbbat nagyobb merítésből.

Előzmény: Hf1968 (55148)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!