Keresés

Részletes keresés

viricsi Creative Commons License 2004.10.27 0 0 340

Ez nagyon off!

Én szeretem a pince büfét,jó leülni egy kapuccinóra,egy somlóira,egy epres-túrós sütire,egy gyömbérre és közben legeltetni szemeimet a csinosabbnál csinosabb házicicusokon.

Csak IL-96 meg ne tudja.

Előzmény: Törölt nick (339)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.27 0 0 339
Kedves Tőled :) Én szeretek csokizni a Relayben :D Máshol nem nagyon lehet... Szolgálati büfetta katasztrófa, már vagy két hónapja be sem teszem a lábam oda, ezen tűl meg nem maradt semmi más.
Előzmény: viricsi (338)
viricsi Creative Commons License 2004.10.26 0 0 338

Hohó!

Nem ám a Gundelban vagy,hogy csak úgy rendelj!(de ha kéred,viszek csokikát)

Előzmény: Törölt nick (337)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.26 0 0 337
És ahhoz adnak csokit meg üccsit'? :)
Előzmény: zahnstein (334)
version1 Creative Commons License 2004.10.26 0 0 336
Nem kéne ezt a privatizációt erőltetni!!!!

A vízfejet kéne rendesen leműteni, SZAKembereket alkalmazni,

A királyságo(ka)t fel lehetne oszlatni, mert ugye van egy-kettő, pár darab.....
blue nose Creative Commons License 2004.10.26 0 0 335

Volt már szerencsém a BA Rt.-hez, és nagyjából hasonló gondolatok ébredtek bennem is, mint az előttem szólók többségében.

 

Nem akarom az ott dolgozókat védeni, mert szerintem is nagy mértékben felelősek a kialakult helyzetért. Azonban nem szabad elfelejteni, hogy az a vállalat kb. évi 30 milliárd Ft-os árbevétellel működik, ugyanakkor a vezérigazgató csak 300 millió Ft-ig írhat alá. Ez is mutatja, hogy a reptér menedzsmentje igazából nincsen abban a helyzetben, hogy lényegi döntést hozzon a reptér sorsáról.

 

Mindez persze nem mentség a reptéren tapasztalható általános igénytelenségre.

 

Azt hiszem, a reptér az egyik olyan rendszer, amely igazából megreformálhatatlan. Ennek össze kell dőlnie, hogy egy új és működőképes születhessen helyette. Talán a privatizáció majd segít ebben, bár ha elnézek az autópálya koncessziókon, akkor nehéz azt hinnem, hogy pont a repteret majd jól tudja az állam privatizálni. (értsd: a reptér felvirágzik a privatizáció után)

 

 

zahnstein Creative Commons License 2004.10.24 0 0 334
Ha zárva az újságos, nézd meg, hogy maradt-e metróújság! :-)
IL-96 Creative Commons License 2004.10.23 0 0 333
Nem hogy topicját, de mép honlapját sem találtam:-) Micsoda cég ez ami a város 25 millió pontján van de még a honlapjukat sem találom? Valahogy úgy vagy te ezzel mint amikor Béla bácsi kiadja mondjuk az otthoni kerti munkát egy cégnek, és amikor már derékig ér a gaz akkor elmagyarázza a szomszédnak, hogy ez nem az ő hibája, ehhez bizony neki semmi köze.
Egyébként diskurálhatnánk itt sokmindenről mit kellene... meg mi lenne..., de annyi időm, meg kedvem sincs. Csak éppen most a Realy-re voltam mérges.
Szia!
Előzmény: viricsi (332)
viricsi Creative Commons License 2004.10.23 0 0 332

Üdv IL-96!

 

Nem állom meg,hogy ne kotyogjak ismét bele.Előző írásodnak talán "Relay" topicján kellene szerepelni.Ez nyilvánvalóan egy olyan cég,aki helységet bérel a reptéren és ott újságot,meg egyéb bigyókat árul,a saját munkaerőjével,az általa kifizetődőnek tartott nyitvatartási időben.Mi köze ehhez az Rt.nek?Bérelj te is helyet és árulj újságot éjjel-nappa,ha úgy gondolod,hogy ez neked rentábilis. Az már természetesen egy más kérdés,hogy mit kellene az Rt.nek tennie utasok jobb kiszolgálásáért úgy,hogy abból még némi-nemü haszna is származzon a cégnek és az utas,valamint a vendég is messze jobban érezze magát Ferihegyen.

 

Üdvözlettel: viricsi

Előzmény: IL-96 (330)
Utas2 Creative Commons License 2004.10.23 0 0 331

Állami vállalat a versenyszektorban.... mi a francot vártok a BA Rt-től??? (Nagyon távoli hasonlattal: elefánt a porcelánboltban.)

 

A hangzatos sajtókommunikén csak mosolyogni tudok - illetve talán már azt sem. A több éves lemaradást ("gondos szakmai előkészítés, biztos piackutatás" - hahahaha, mostanában így hívják a töketlenkedést és a hozzá nem értést???) az ilyen bejelentések nem tudják eltakarni!!

Előzmény: IL-96 (330)
IL-96 Creative Commons License 2004.10.22 0 0 330
Hogy ismét szó essen a szolgáltatásokról:
-Miért van az hogy egy alapvető dolog, nevezetesen a R E L A Y újságárusító bolt (amiből 1 db taláható az egész reptéren), amelyiknek 22 órakor kelene bezárnia, nos az legjobb esetben is csak 2130-ig, de legtöbbször még addig sincs nyitva?
-Miért van az hogy az itt dolgozó szőkehajú, unintelligens leányzó rendkívül flegma és unott stílusban szzolgálja ki a külföldieket is, nem törődik azzal sem hogy a minden egyes cikk alatt a hozzá tartozó ár legyen feltűntetve?

Szoval eme kis szelet is nagyban hozzájárul a BA Rt. jó hírnevéhez.
zahnstein Creative Commons License 2004.10.22 0 0 329
Valóban nem fapados utas utazik fapados járattal. Viszont ha az ember jóval kevesebb illetéket fizet a Ciampinon, mint a Fiumicinon, vagy a Schönefelden, mint a Tegelen, esetleg a Tempelhofon kellene, vagy akár a Charleroi-n, mint a Brussels Internationalon kellene, akkor nem háborog. Viszont ha magas illetéket fizet, és akár fapadossal, akár valamelyik nemzeti légitársasággal repül, akkor nem olyan szolgáltatást vár, mint amilyet Ferihegyen kap.  
Előzmény: METYA (328)
METYA Creative Commons License 2004.10.22 0 0 328

Alapvetően szerintem téves az az elképzelés, hogy a fapados gépeken fapados utas utazik. Manapság már igen sok üzletember utazik fapadossal, mert a költségracionalizálás elérte a cégeket is, és nem fizetnek ki feleslegesen dupla-tripla összeget. Sajnos nálunk alapbeállítás az, hogy ha nem fizetsz ki sok pénzt a repjegyedért, akkor szegény vagy és kuss a neved.

Na ez egy nagy baromság. Igenis a fapadoson is ugyanolyan emberek utaznak, mint a normál járatokon, csak esetleg nincs szükségük azokra a szolgáltatásokra, amit egy normál légitársaság kínál. Egy 1,5-2 órás járaton simán elvagyok kaja-pia nélkül, a lényeg a pontosság. Ha egy fapados pontos, akkor megnyeri az üzletembereket.

 

Példaként a Germanwings-et hozom fel, amely használ még régi Lufthansa gépeket, kiccsit sűrítették a sorokat, de ugyanolyan kényelmes ülései vannak mint a Lufinak. A lábtér kisebb, de elviselhető. Pontosan indult-érkezett oda-vissza, 5 Eur-ért kaja-pia kapható, és pár Eur volt a jegy. Az oda-vissza út volt összesen max. 15.000 Huf. Ez állt szemben a normál légitársaságok 75-100 ezres ajánlatával.

 

A fapados terminál is helyenként kiváló, helyenként elviselhető, nálunk a lehető leggyengébb volt. Ezek szerint Ciampino még ennél is gyengébb, de nem ez az etalon.

 

 

Előzmény: zahnstein (327)
zahnstein Creative Commons License 2004.10.22 0 0 327
Nem mintha a római fapados repülőtér lenne a követendő példa, de a Ciampinonál azért jobb a Ferihegy (még). Viszont a berlini fapados repülőtér (SXF), toronymagasan jobb Ferihegynél.
METYA Creative Commons License 2004.10.21 0 0 326

Hát ha már Moszkvánál tartanánk. De mi még az Uralon túl vagyunk.

Egy rossz adatokat közlő honlap rosszabb mintha nem is lenne.

 

Az hogy csak egy átvilágítkapu működik, az szinte már természetes. Hogy nem éppen nyelvzsenik dolgoznak ott, az is. Hogy a taxismaffia évek óta prioritást élvez, az is. Ráadásul a többi taxist remekül szivatják a helyi rendőrök, akik szolgálnak és védenek - leginkább a taxismaffiát.

Azért az érdekelne, hogy a behajtani tilos - kivéve BKV, Minibus, Taxi tábla miért csak a taxismaffiára vonatkozik?

 

A reptér színvonala és felfogása erősen a GUM áruházra hasonlít. Kell nem kell nincs más.

 

Előzmény: version1 (325)
version1 Creative Commons License 2004.10.21 0 0 325
Irány Európa!
Mi is elindultunk oda, csak hát Kelet felé kerülünk egy kicsit...... (mockba-nál meg lehet, hogy meg is álltunk) ????
Flap Creative Commons License 2004.10.20 0 0 324

:oDDDDD 

 

Hát ezen a hirdetésen még fogok mosolyogni. Megkérdezte valaki esetleg azt az utast a komfortérzetéről, aki a 17-es kapunál üldögél a járatára várva, miközben ezren fújják a füstöt 1 méterről az arcába, vagy nem is beszélve a egy-két bolt dolgozójáról akik az uzsit is az utastérben eszik meg mivel a q... drága bérleti díjak miatt nem jut nekik pihenőhelyiség. Vagy beszélhetnénk a csúcsidőben dolgozó 1db átvilágító kapuról ahol 50-60 ember áll sorba és hallgatják ahogy az utasbiztis üvölt az utassal, hogy "POCKET MONEY!!!!!" Ez annyit tesz magyarul, hogy "legyen kedves visszafáradni és a fémtárgyakat a zsebéből az asztalra helyezni!...... köszönöm". Ezekre kellene inkább egy kicsit odafigyelni!

Előzmény: hellcat43 (321)
_Sirius_ Creative Commons License 2004.10.19 0 0 323

sziasztok, azt hiszem épp ideje volt már:

 

Megindult az 1-es terminál átépítése Ferihegy hosszútávú fejlesztésének első állomása 2005 nyarára készül el

Tegnap vette birtokba, és ma kezdte meg a bontási munkálatokat az átépítési munkákkal megbízott Magyar Építő Rt.
A ferihegyi repülőtér 1-es termináljának átépítésére kiírt pályázat végeredményét a Budapest Airport Rt. Igazgatósága jóváhagyta. Az Igazgatóság döntése értelmében a pályázat nyertese a Magyar Építő Rt. lett. A Magyar Építő Rt. pályázata kifogástalan műszaki tartalommal rendelkezett és gazdaságilag is a legelőnyösebb megoldást jelenti. A pályázat mellett szólt az is, hogy a határidők tekintetében a társaság adta a legkedvezőbb ajánlatot.

A mostani rekonstrukcióval teljesen megújul a ferihegyi repülőtér legrégebbi 1-es termináljának épülete, a kisgépes terminál, a terminálhoz kapcsolódó forgalmi előtér, és az utasparkoló. Az új terminál várhatóan 2005 nyarától várja az utasokat.

 

Előzmények

 

Az Állami Privatizációs ás Vagyonkezelő Rt. Igazgatósága 2004. július 22-i ülésén fogadta el a ferihegyi repülőteret üzemeltető Budapest Airport Rt. 1-es terminálra vonatkozó fejlesztési tervét.  Az pályázati eljárás a rekonstrukciót jóváhagyó tulajdonosi döntés után, augusztus elején indult meg, s 2004. szeptember 10-én érkeztek meg a ferihegyi repülőtér 1-es termináljának átépítésére kiírt pályázatban részt vevő cégek ajánlatai.

 

Az 1-es terminál átépítése az első állomása Ferihegy hosszú távú fejlesztésének, amelynek során a Budapest Airport Közép-Kelet-Európa legdinamikusabban fejlődő légikikötőjévé kíván válni. A beruházást komoly előkészítési és tervező munka előzte meg, biztos piacismereten alapszik, és több évtizedre előre meghatározza hazánk légi forgalmát.

 

 


 

hungeorge Creative Commons License 2004.10.16 0 0 322
Képzeljétek, van rendörlámpa az I terminálnál....hát elég soká vártuk, de úgy tünik, megoldották. Arra pláne nem számítottam, hogy két sáv lesz Vecsés city felé. Köszönjük ! ciao
hellcat43 Creative Commons License 2004.10.10 0 0 321

Ha szolgáltatás nincs is, reklám már van. Airlines Buiness 2004 októberi szám, hátsó (B/4) borító. A repülési újságokban ez a legdrágább hirdetési felület. Szokás, hogy ilyenkor árukapcsolással egy belső cikk is megjelenik, de ebben a lapszámban nem találtam a BA Rt-ről semmilyen dicsőítő irományt. Talán így is elözönlik a légitársaságok Ferihegyet, vagy lehet hogy mégsem? Bár csak tévednék.

 

viricsi Creative Commons License 2004.10.08 0 0 320

Üdv kerusz!

 

Meg kell hogy hajoljak mondataid világosságán.Amit írsz abban tökéletesen egyetértünk,teljes mértékben igazad van.

 

Üdv: viricsi

Előzmény: kerusz (315)
Utas2 Creative Commons License 2004.10.08 0 0 319

Miiiiii? Hogy én három és fél eurót fizessek egy pizzaszeletért???

 

A Schipholon ennyiért egy komplett menűt kapsz...

 

Előzmény: hungeorge (318)
hungeorge Creative Commons License 2004.10.08 0 0 318
Ha valakinek van infoja, hogy mikor, hol nyilt meg új büfé ( amit kb. 2 hónapja beígértek) az szóljon már. Kb. 1 hónapja voltam a 2B büfében és a szabadrablás folytatódik, azon már meg sem lepődtem túlságosan, hogy nem annyiba kerül valami, mint amennyiért ki van írva. Ebédlő ? Jár még valaki ebédelni ? nagyon családias lett az üzemi étkezde, ami a létszámot illeti...., vagy netán azért, mert az árak lassan egy átlagos étterem ( értem a városban/nem belvárosban ) tartanak. Az sem ciki, hogy ha rendel az ember ebédet és kihozzák, az már olcsóbb? Szerintem ez okból sok ember (akár Malév, Lufthansa Tech. stb) kicsit ki van akadva az BA Rt.-re. Na ja, a 2B utasrészén 900Ft felett van egy szelet pizza, lehet, hogy a alaksori büfé is felfelé tör.... ciao
Vinnen Creative Commons License 2004.10.08 0 0 317
A bud.hu-n még a tegnapi járatinfók vannak fennt.
Heading370 Creative Commons License 2004.10.08 0 0 316

Erröl mindig Domodedovo peldaja jut eszembe.

Egesz a közelmultig ha Moszkvarol volt szo, csak Seremetyevo jöhetett szamitasba a külföldi jaratok szamara.

Amikor Domodedovot maganbefektetök vettek at persze rögtön felismertek, hogy eleg könnyü lenne versenyt teremteni a közalkalmazotti agyakkal.

A jaratok is ugy veltek, hogy amit Seremetyevo nyujt, az meg orosz szinten is nagyon gaz! (En nem jartam soha Moszkvaban, de bele se merek gondolni, hogy ez a valosagban mit jelenthet...) 

Igy aztan az elmult 2 evben elsökent partolt at a Swiss meg az Air Malta, aztan követte öket az Emirates, a British Airways (az igazi BA!), Egyptair, Germania, Hamburg International, Karthago, meg a Vietnam Airlines. Nyilvan lesznek masok is a jövöben.

Bar lenne Budapestnek is egy Domodedovoja!

Előzmény: METYA (314)
kerusz Creative Commons License 2004.10.08 0 0 315
Viricsi topiktárs,

igyekeztem mindenhol leírni, hogy "tisztelet a kivételnek". Tudom, hogy minden cégnél vannak jó és rossz munkaerők, így ott is, ahol én dolgozom. Tényleg az a véleményem, hogy a repülőtéren a kisebbség az, aki a fentről áradó gané ellenére is megpróbálja képességei legjavát adni, és nem pedig a "leszarom én is" megoldást választja.

Nem, nem vagyok vállalkozó, alkalmazott vagyok, és nem dolgozom a repülőtéren. Ám a repülőtér időnként olyan pályázatokat is kiír, amelyek keretében valami olyat kell telepíteni/szállítani, amit a világ minden repülőtere mástól szerez be. Mondok egy példát: ha pl. WC-csészét kíván vásárolni a BA Rt. mondjuk az (át)épülő 1-es terminálba, akkor azt is külsős cégtől szerzi be (egyszerűen azért, mert a repölőtéren nem készülnek fajansz termékek). Ez nem konkurrál egyetlen repülőtéri dolgozó munkájával sem (a WC-csésze beépítése esetleg már igen).

Egyelőre elégedj meg ennyivel, majd ha már lehet, akkor elmondom nevekkel együtt akár, hogy konkrétan mivel kapcsolatosan szereztem tapasztalataimat.

Mindenesetre tény, hogy én senkivel nem találkoztam a repülőtér menedzsmentjéből, viszont elég sok osztályvezetővel és beosztott műszakival volt szerencsém eltölteni egy kis időt (legalább tíz emberrel), mi több, a nagy valószínűséggel általuk készített és szemmel láthatóan senki által le nem ellenőrzött dokumentációkat, leveleket is volt szerencsém olvasni.

Az első benyomások általában nagyon fontosak. Namármost, a velük történt első találkozásom során olyan magatartást tanusítottak, ami szerintem nem tolerálható. Mondjuk, a tízből két ember viselkedett úgy, ahogy az az alkalomhoz illett volna. Szerintem egyetértesz velem abban, hogy nem vet jó fényt sem rájuk, sem a munkaadójukra, ha kb. tíz-tizenöt külsős (akik mind üzletet szeretnének kötni a repülőtérrel/illetve akik közül valakivel üzletet akar kötni a repülőtér) előtt vitatkoznak/kérdezgetik egymást arról, hogy tulajdonképpen miért is találkoztak velük, és teszik mindezt nagy röhögések, ócska poénok közepette; a kérdésekre adott válaszaik kilencven százalékban "nem tudom", "fogalmam sincs", "utána kell nézni", és olyan határidőket adnak meg, amelyek egyszerűen komolytalanok.

Az általuk készített anyagok olyan alacsony színvonalúak, ami szerintem megintcsak nem tolerálható. Egy bárki által elérhető dokumentumban bennehagyni olyan részleteket, amelyben a készítők (BA Rt. alkalmazottak) egymást kérdezik, hogy szerintük az a dolog, amit a doksiban leírtak, létezik-e, ugyancsak olyan hiba, amiért páros lábbal szokás kirúgni az elkövetőt.

Szerintem ez minden, csak nem tisztességes munka. Szerintem ez egészen biztosan nem szolgálja a cég és munkavállalói érdekeit. Szerintem ezek az emberek, ha ezt megengedik maguknak, akkor olyan mértékben rombolják a cégükről alkotott képet, ami miatt erősen megkérdőjelezem, hogy szeretik a cégüket, és tisztességesen dolgoznak.

Nagyjából ennyi egyelőre alátámasztásául mindannak, amit írtam.

Üdv.: KP.
Előzmény: viricsi (312)
METYA Creative Commons License 2004.10.08 0 0 314

Na, akkor hol is tartunk?

Adott egy flag carrier, amely épp csak vergődik. A viszonya a reptérrel nem éppen ideális, a reptér ott szivatja ahol tudja. Irreális bérleti díjak, irreális piaci verseny.

 

Malév elköltözik, fizeti a bérleti díjat másnak. Tehát leegyszerűsítve. Eddig az egyik állami cég bazi drágán adta a másik állami cégnek a helyiségek bérleti jogát. Most a Malév másnak fizet inkább.

Elgondolkodtató, hogy miért ilyen rohadt drága Ferihegy. Kinek jó ez?

A bérleti díj a puszta közepén, amelynek jórészét ingyen kapta az LRI anno, sokkal drágább mint a belvárosi irodabérlet.

Milyen fejlesztéseket hajtott végre? Szinte semmit.

 

Miért nem pusztul ki Ferihegy még mindíg? Mert monopolhelyzetben van.

Ha a közelben nyílna egy reptér, amely megfelelne az igényeknek, lehetne bezárni Ferihegyet.

 

Nehéz megmagyarázni a külföldi kollégáknak, hogy miért drágább egy sör mint LHR-en, vagy szinte bárhol a világon. Nehéz megmagyarázni, hogy miért csak agresszív maffiózó taxisok állhatnak a reptéren, miért nincs gyors tömegközlekedés. Persze én sem értem...

 

 

Utas2 Creative Commons License 2004.10.07 0 0 313

Hóóóhóóóhóóhóhó!

 

Csúsztatni szíveskedik.

 

Az, hogy "az országban minden rendben van" nem egyenlő azzal amit én írtam (gy. k. ismét):

" természetesen van az országban pénz és a gazdaság sincs olyan rossz állapotban, mint néhányan folyamatosan huhogják".

 

Csak pontosan.... és ne tessék csúsztatni....

 

Ezt a bankáros hülyeséget melyik napi- vagy hetilapból súlykolták a fejedbe? Jól sikerült.

 

Egyébként a MOL-ban az állami tulajdonrész (több éve....) 25 %....

 

A Matáv állami monopóliuma miatt meg több százezer telefon-előfizető "élvezi" ennek költségeit....mind1.

 

Volt egyszer egy igen tehetséges fiatalember, aki nem tudott mit kezdeni a vidéki kisvárosi lét során kialakult fóbiájával Budapesttel szemben. Sajnos ezt később politikai céljaira is alaposan felhasználta a Budapest-vidék ellentét mindenáron való kihangsúlyozásában. (Ahogy hajdúsági rokonyaim említették a Kossuth-rádió papagálycsapata általi agymosást követően: "Ti, Pöstiek, csak a vidékiek kenyerét eszitek, oszt semmit sem csináltok.")

 

No, erre emlékeztet ez a kétségbesetett szembeállítás, a "csak találjunk már egy ellenséget magunknak" gondolkodás.... Siralmas.

 

Csak egy példát említs (lehet visszaolvasni néhány évet), amikor én a BA dolgozóiról egy rossz szót szóltam. A cég vezetése viszont....most kezdjem az ökörsütéssel ismét?

 

Mint ahogyan Malévos dolgozókat sem fogok szidni, csak leírom a tényeket. A Malév vezetése viszont.....nos, róluk sok mindent elmond a szomszéd topicon folyó csevely.

 

Nagyon olcsó dolog a reptér (amely egy gyenge kasszagép) prosperálását a honi zászlóshajó teljesítményével magyarázni. Csakhogy ez nem igaz, mert a sikeres repterek képesek minél több céget kiszolgálni és számukra megfelelő üzleti környezetet biztosítani.

 

Minimum az kellene, hogy a Malév és a BA megtanuljon együttműködni. De láthatólag még erre sem képesek. Sőt, a BA "hatalmas teljesítménye" is csak egy lózung, mert a legtöbb ferihegyi légitársaság csak azért repül oda, mert

1. máshova a környéken nem tud,

2. más, konkurrens légitársaságok is repülnek oda, főként az 1. ok miat....

 

Mint ahogyan vonzó körülmények kialakítására sem képes a cég, mert nem érdeke (vasút, szálloda, fedett parkoló, stb. stb.)

Talán ezen segít egy privatizáció. Amikor majd a saját bőrén ismeri fel a cég vezetése, hogy utól kéne érni mondjuk Pozsonyt, mert még Budaőrsről is jobban megéri oda menni, ha repülőre akar szállni az ember....

Előzmény: bartubo (306)
viricsi Creative Commons License 2004.10.07 0 0 312

Üdv Kerusz!

 

BArt.-s dolgozóként olvasva hozzászólásod,elszomorít hogy csak ennyi jön le neked belőlünk.Igen nagy tévedés az,hogy mi belesz.runk a munkánkba.Igenis az ÁPV.Rt.,a kormány és a nagy politika tükrét látod az arcunkon.Próbálj az én szememmel látni,az én fejemmel gondolkodni.Minek örüljek? Ha jól vettem ki a hozzászólásodból,te egy külsős vállalkozó vagy,aki a reptéren dolgozol,mert valamilyen pályázatot nyertél.És ez a mi nagy bajunk.A cég olyan munkákat is pályáztat,amit mi,tehát a saját belső munkatársi kapacitásával is könnyedén el tudna végeztetni.De nem teszi.Kiszervezi alólunk a munkát,majd csöndesen megszünteti az adott részleget.Tetszik vagy sem,a külső cégek a mi sírunkat ássák,ráadásul szerintem igen drágán.Ráadásul még azt sem mondhatom ők nekünk konkurencia lenne,mert mi tudomást sem szerzünk,a mi szakterületünket érintő pályázatokról.Érthetőbben fogalmazva:Minket senki nem kérdez meg,hogy az adott feladatot el tudnánk e végezni.Egyszer csak megjelenik a külső cég és végzi az én munkámat.És szerinted ehhez nekem aszisztálnom,mosolyognom kellene?Hát nem!

Az én számomra ez a bicskanyitogató.Meggyőződésem hogy reptér dolgozóinak többsége tisztességgel végzi a munkáját,mert SZERETIK Ferihegyet.

Azt viszont már igen sokszor megtapasztalhattuk,hogy széllel szemben nem lehet vizelni.

Szerény véleményem szerint,nem a reptér dolgozóin múlik az hogy milyen Ferihegy arca,én is leírtam már korábban: a reptér pont olyan mint az ország.

 

Üdvözlettel: viricsi

Előzmény: kerusz (309)
vince Creative Commons License 2004.10.07 0 0 311

Ha megmondod nem halok meg hülyén.

(én sem vagyok Maléves  :-))

Előzmény: bartubo (310)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!