Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zolysys Creative Commons License 2015.02.01 0 0 1084

per pill 190 nél jár

Előzmény: Töck Jenő (1080)
sura_e21 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 1083

A telefonról milyen könnyű hülyeséget írni :) Amit kérdezni szeretnék:

A kombiknál a pótkerékben lévő kis tálcában van az emelő, kerékkulcs és vontatószem? A pótkereket hogyan lehet az aljáról leengedni?

Előzmény: sura_e21 (1082)
sura_e21 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 1082

A kombiknál a pótkerekben van az emele, kerèkkulcs es vontatòszem? A projektes reket hogyan lehet az aljaròl leengedni? 

sura_e21 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 1081

Köszi!

Előzmény: Töck Jenő (1065)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.31 0 0 1080

Az jó és hány km-t futott. (csalni nem ér)

Előzmény: Zolysys (1079)
Zolysys Creative Commons License 2015.01.31 0 0 1079

130 nél forog 2750 et kb fogy 5,2 l

Előzmény: Töck Jenő (1078)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.31 0 0 1078

"És nem lassan megyek és nem keveset a dízellel..."

Mennyi a fogyasztása 120 km/h körül sík úton négy személlyel? Kijelző szerinti is jó.

Előzmény: Zolysys (1076)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.31 0 0 1077

" Sok különbséget nem érzek rugózása stb."

Ha jó úton használják nincs is.

Előzmény: Zolysys (1076)
Zolysys Creative Commons License 2015.01.31 0 0 1076

307 esen van 15 ös télim, 16 os nyári és 17 es nyári. Sok különbséget nem érzek rugózása stb.. így szerintem tök mindegy mi  van a gépen...És nem lassan megyek és nem keveset a dízellel...

Előzmény: Töck Jenő (1075)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.31 0 0 1075

Lehet, hogy jobban néz ki, de nem tökéletesen sima úton hamar szétrázódhat az autó. Az abroncs az elsődleges rugózás, amivel csökkentik a rugózatlan tömegeket. Nagy sebességeknél előnyösebb a vékony gumi a fellépő erők miatt, de a dizelt nem száguldozásra találták ki.

Előzmény: gun111 (1073)
gun111 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 1074

Alant írtam a felnivel kapcsolatban, a szekvenciális váltót egy 508-ban próbáltam, hát nem rossz, de elég nehéz elsajátítani azt, hogy rángatás nélkül tudjon váltani a gép. Részemről inkább kézi, mint ez a szekvenciális automata.

Előzmény: molnaratt (1063)
gun111 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 1073

Én meg megvenném az első autót a 17-tel, aztán próba után cserélnék, de csak 16-ra, 15-re semmiképp...

Egy 308-as szerintem 17-tel sokkal jobban néz ki, mint 16-tal, valószínűleg nem lesz kényelmetlen egyébként, nekem a 407 is teljesen jó 17-tel.

Előzmény: Töck Jenő (1070)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.30 0 0 1072

Azt írtam HA LEHET.

Előzmény: Zolysys (1071)
Zolysys Creative Commons License 2015.01.30 0 0 1071

azért abba ne legyél annyira biztos hogy a 15" os kereket alátolod. mert ha 2.0 HDi van a gépben akkor tuti hogy a nagyobb féket kapta , arra meg nem megy fel a 15 ös gyári kerék.

Előzmény: Töck Jenő (1070)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.30 0 0 1070

16"-ról van, a 15"-os jobb hanem autópályán használják. A 17"-t hozzá kell arányítani az előzőhöz. Mindenképpen lecserélném a gumikat ha lehet 15"-ra, de  16"-ra mindenképp.

Előzmény: molnaratt (1067)
Zolysys Creative Commons License 2015.01.30 0 0 1069

le

Előzmény: molnaratt (1068)
molnaratt Creative Commons License 2015.01.30 0 0 1068

Ill. még egy kérdés:

Le lehet cserélni a 17-es alufelnit 16-os lemezre? Vagy van ennek technikai akadálya (szenzorok, fék nem fér be, stb.).

 

Köszönöm!

Előzmény: Töck Jenő (1066)
molnaratt Creative Commons License 2015.01.30 0 0 1067

Mindegyikben 6 sebességes váltó van, csak kicsit tartok a szekvenciálistól. Kb. 78e km van mindkettőben, bár gondolom magánszemély ritkábban pörgeti vissza. Én hajlanék a 140 pacis változat felé, csak a 17 col ijeszt meg egy kicsit. Nem szeretném hogy szétrázza a családot. Valakinek van tapasztalata a gyári 17-es felnikről?

Előzmény: Töck Jenő (1066)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.29 0 0 1066

Gyorsulásnál a nyomaték a döntő, a teljesítmény (Le) a végsebességnél számít. Több fokozatú váltó jobb, 17"-os kerék rosszabb mint a 16" és sokkal rosszabb mint a 15". Látatlanba: Nagyobb hengerűrtartalmú motor valószínűleg kevésbé van széthajtva. (nem biztos!)

Előzmény: molnaratt (1063)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.29 0 0 1065

Öt

Előzmény: sura_e21 (1064)
sura_e21 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 1064

Köszi! Ez 5 vagy 6 sebességesre igaz, vagy a legnagyobb fokozat áttétele ugyan az lehet mindkettőnél?

Előzmény: Töck Jenő (1059)
molnaratt Creative Commons License 2015.01.29 0 0 1063

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Hamarosan én is tulajdonosa leszek egy 308 SW autónak és jelenleg 2 kiszemelt típus van, ami között dönteni kellene. Tudnátok pro és kontra érveket felhozni az egyik ill. a másik mellett, ami segíthetne a választásban.

 

Az egyik egy 2011 decemberi autó, de még nem a faceliftes. Ez 2.0 HDI, 140 LE, 17 colos alufelnivel, elvileg 520 literes csomagtérrel (bár máshol 567 litert emlegetnek, vagy az csak a facelift utáni?). Magánszemélytől tudnám megvenni.

 

A másik 2012/4 havi, 1.6 HDI, 112 LE, szekvenciális váltóval, 16 colos kerekekkel, vonóhoroggal, 7 személyre lehet vizsgáztatni. Kereskedőtől van, és külföldről behozott, szóval az előélet kérdésesebb.

 

A km kb ugyanannyi mind a kettőben: 76-78. A felszereltség is nagyjából ugyanaz, illetve az ár is. A faceliftes kívülről jobban tetszik, de van ebben valami más érdemi változás is?

 

Minden nap megyek kb. 70-80 km-t forgalmas úton, úgyhogy sokat kell előzni is. Erre biztos alkalmasabb a 140 LE, de lehet, hogy a 112 is bőven elég? Illetve a 17 col nem túl "pattogós", elviselhető még a magyar utakon?

 

A szekvenciális váltóról van valakinek tapasztalata? Azt olvastam, hogy néha rángat, de biztosan kényelmesebb az automata, bár minden áron nem ragaszkodnék hozzá. Főleg ha esetleg javítani kell valamit benne (ne kelljen). Az autókat mindenképp bevizsgáltatnám egy márkaszervízben vásárlás előtt, csak kérdéses, hogy melyiket.


Köszönöm előre is a válaszokat.

viktorlantos Creative Commons License 2015.01.23 0 0 1062

Kb 120-150 márkaszervízben, főnix programmal. Szóval nem olcsó dolog. De nekem mondták, hogy már rendesen el volt állítódva a rendszer a lánc miatt. Érdemes rá figyelni.

Előzmény: olló01 (1061)
olló01 Creative Commons License 2015.01.23 0 0 1061

Ennyi minden után, most már csak kibír egy kis időt :) Azért, hogy fel legyen készülve az ember, mennyibe kerül ma egy lánccsere program? :) vezess.hu-n volt 1 éve talán egy 3008 használtteszt, ott 110 ezret írtak, de az márkaszervizes ár volt talán. 

Előzmény: viktorlantos (1060)
viktorlantos Creative Commons License 2015.01.23 0 0 1060

Nah időközben megvagyok a szervizzel is. Ahogy lenni szokott csak még valamit ki kell cserélni mellé :) Úgyhogy a lánckészlet mellé és az üzemanyag-szivattyú mellé ment a komplett olajszűrő is. Kicsit csöpögött az olaj az elmúlt hetekben és állítólag a szűrő miatt ömlött az olaj. Ezt komplett cserélik, így most megint elfüstöltem egy kevés lóvét a gépre.

 

Viszont a cserék után visszakaptam a szerethető 1.6THP-t. Hogy meddig? Nem tudom :)

 

De megszűnt a reggeli indítás utáni zakatolás. Gyújtás tökéletes. Hideg indításnál tudja mennyi benya kell nem fullasztja meg a motort szépen megy az alapjáratra vissza. Nyomatékos erős lett megint.

Egy kicsit még megtartom, de lassan váltok mert a szervizelés rémálom volt az elmúlt 2 évben. Egy fél autó árát költöttem rá.

 

Üzemanyag szivattyú a reggeli állandó lefulladás / til üzemmód miatt kellet. 70 fok alatt alig lehetett elindulni vele. Állandóan lelökte alapjáratra full hideg motornál.

 

A végén úgy gurultam be a szervizbe a múlt héten, hogy minden hengeremen gyújtáskimaradás volt. A lánc miatt már rendesen elállítódott minden. 120 ezer. Ennyit bír ma egy lánc. Röhej.

Előzmény: olló01 (1045)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.22 0 0 1059

A 308 SW valamivel kevesebbet, szerintem 2600-2700 között.

Előzmény: Zolysys (1058)
Zolysys Creative Commons License 2015.01.22 0 0 1058

307 SW 1,6HDi 110PS (volt) 130 nál 2800 at forog

 

Előzmény: sura_e21 (1056)
sura_e21 Creative Commons License 2015.01.22 0 0 1057

A 307-ben a kettőstömegűvel nem volt még problémád? Én is most akarok 308-at venni, de emiatt gondolkozom a 90 (92) lovas változatban.

Előzmény: lantibutor (1055)
sura_e21 Creative Commons License 2015.01.22 0 0 1056

Neked 130 km/h-nál mennyit forog a motor 5.-ben?

Előzmény: Törölt nick (1053)
lantibutor Creative Commons License 2015.01.21 0 0 1055

Köszönöm,ez volt a lényeg.

Előzmény: Törölt nick (1053)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!