Nem volt túl nehéz, de azért oda kellett figyelni! Én a küszöbhöz viszonyítottam. Rámértem a magasságot, és vékony filctollal meghúztam az egyenest! Utána ehhez viszonyítva ragasztottam.
Nyugi nem marad ott a ragasztás nyoma! Ebben a jó kis melegben ki kell állni a napra a géppel, fél órára. Utána nyugodtan, persze szép lassan le lehet húzni! Csak sajna a csíkot utána el lehet dobni! Az újat én raktam fel, kb. oda ahova a riderautó javasolja.
Teljesen normális, mindenkinek ég pár másodpercig. idő kell míg az olajnyomás felépül. 10W-40-es olajakat azonban a dízel ceed-ben illik kerülni mert az majd akkor kell neki ha benne lesz majd 100.000-150.000km. De gyárilag sem raknak bele ilyen olajat.
Nem tudom milyen típusú riasztó van benne, de nekem attól is beriad, ha odacsapsz az üvegnek. Nem ultrahangos, hanem valami egyéb mittudoménmi, de nem kell az ajtót nyitogatni, hogy visítson. Igaz, az enyém nem gyári.
eddig én sem sokat lapozgattam, rögtön bevágtam hátra a tárolórekeszekbe, mivel a kesztyűtartó amúgy is kicsi így legalább nem foglalja ott a helyet, meg különben is minek hűtsem a "bibliát"! eddig csak a riasztó miatt, meg a bejáratás miatt olvastam bele!
ezen nem kell meglepődni! nekem a kocsi átvételkor nemtudták demonstrálni a működését! na az vicces volt! jött még 1 szervizes emberke is aki végrángatta a kocsit, mert állítólag arra is riasztanta, aztán nemsikerült nekik meghujjogtatni! ehhez az egészhez asszem no comment! aztán hazamentem belelapoztam a könyvbe, megnéztem, kipróbáltam és működött!
1. vagy beleülsz, magadra zárod, vársz legalább 30mp, mert csak a zárás után ennyivel aktív és utánna rányitsz az ajtóra! 2. lehúzott ablak mellett ugyanez a móka 3. benne hagysz értékes dolgokat, és kinyitják neked rögtön :)
Szerintem is ez az egyetlen megoldás + én még elég el nem ítélhető "paraszt" módon lehetőleg középre állok a csíkon, mert képesek a tök üres placcon szorosan jobbról-balról rám állni /talán fáznak/.
Szerintem egyáltalán nem népszerűtlen a kérdésed, teljesen logikus! A praktikum kérdése pusztán a csík elhelyezésén múlik! Ha normális helyre van felrakva, akkor sokat tud védeni, sok ezrest lehet vele spórolni. Szerintem ahová sokan rakatták, -a törés peremére- nem is praktikus, meg nem is néz jól ki. Sajna én is úgy jártam anno, hogy direkt kihangsúlyoztam a kereskedésben, hogy NE rakják fel, majd én megoldom. Erre mit látok először - fent a csík, és persze túl alacsonyan van! Pár hét után lecibáltam, és rendes magasságba raktam egy másikat. Mostmár nyugodtabb vagyok, mert így tényleg használható!
"az oldalvédő díszcsíkok mi ellen védenek azon kívül, hogy /ízlés szerint/ jól néz ki? Mert a sérülésektől nem az biztos, mivel olyan bent és lent van a karosszéria más elemeihez képest, hogy a "Tescósnyitogatók" ellen semmi képp"
en igy latatlanban azt gondolnam, hogy ha az oldalvedo csik nem a kasztni legszelesebb pontjara van felteve, akkor az egy elquras.
De elárulná valaki, hogy az oldalvédő díszcsíkok mi ellen védenek azon kívül, hogy /ízlés szerint/ jól néz ki? Mert a sérülésektől nem az biztos, mivel olyan bent és lent van a karosszéria más elemeihez képest, hogy a "Tescósnyitogatók" ellen semmi képp. Még a lökhárítókon elhelyezettek csak csak. Bár ez más márkákra is igaz egy-két kivétellel/pld. Lacetti ,ugye újfent, ahol a legszélesebb részen van elhelyezve a gyári és fényezett műanyag csík/
Nem keseredek, de zavar, mert nem hiányzik egy klíma okozta gombás tüdőgyulladás, ami nagyon is veszélyes lehet.
Veszek klíma fertőtlenítő sprayt (Cora), 1 ezer Ft körül van, beindított klíma, max. ventilátorfokozat mellett kell a járó motorú autó utasterében, amíg kiürül, működtetni (10-15 perc).
Szerintem ez természetes. Minden klímás autóban érzed, a kikapcsolás után. Még durvábban, ha klímával állítod le, és anélkül indítod újra. Mivel nem tud minden kondenzvíz távozni, és a nyírkos környezet sajnos tökéletes élőhely a gombáknak. Ezen csak az segít (néha az sem), ha alaposan kitakarítják a klímát. (átfújják a rendszert gombaölő, szagtalanító habbal).