Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2019.01.22 0 0 34669

 

 Azért az siralmas, hogy ezek még mindig gondot tudnak okozni.  ://

Előzmény: mica-r (34667)
409 Creative Commons License 2019.01.22 0 0 34668

 

 Diagnosztika mit mond????  Vagy ez valami mazochista hobbi, hogy hasraütésből alkatrész cserélgetés?

Előzmény: Péter Kazay (34666)
mica-r Creative Commons License 2019.01.22 0 1 34667

Csak szakembernek voltak öltözve :-)

 

Előzmény: Péter Kazay (34666)
Péter Kazay Creative Commons License 2019.01.22 0 0 34666

Màr sajnos 2 en is nézték, egyik a turbot mondta a màsik a csöveket. Ezeket mindent kicseréltem

mica-r Creative Commons License 2019.01.22 0 0 34665

Szakember nincs a közelben?

Előzmény: Péter Kazay (34662)
Péter Kazay Creative Commons License 2019.01.22 0 0 34664

Az összes vàkumcső is cserélve lett , az autó vészüzem módban megy !

Vaves Creative Commons License 2019.01.22 0 0 34663

Felesleges alkatrész cserélgetés helyett először inkább mérted volna végig a vákuumokat. Lehet, hogy csak kilyukadt az egyik csöved valahol. 10 percnél nem tart tovább...

Előzmény: Péter Kazay (34662)
Péter Kazay Creative Commons License 2019.01.22 0 0 34662

Sziasztok ! Kb 2 hónapja kinlódok ! Passat b5 1,9 tdi AFN 110 lovas ! Egyik naprol a màsikra elment a turbo nyomàs , Légtömegmérő , Map szenzor , és mostmàr kapott uj turbót is ! N75 is kilett cserélve, az autó még mindig csökkentett módban megy ! Valakinek van ötlete ? 

mica-r Creative Commons License 2019.01.20 0 0 34661

Akkor a foglalatokat is nézzétek át

Előzmény: Timar Endre (34660)
Timar Endre Creative Commons License 2019.01.20 0 0 34660

müküdik minden. miden egyes egőt át neztünk ki cseréltük újra és ugy sem megy

nemethla Creative Commons License 2019.01.20 0 0 34659

És minden lámpád működik is? Blinker lamp az index, villogó, még adja is, hogy melyik ( rear left, az bal hátsó )

Előzmény: Timar Endre (34658)
Timar Endre Creative Commons License 2019.01.20 0 0 34658

jaj Bocsánat azt el felejtettem le irni... Octavia 2 fl 2010 es.. amugy nem volt izző cserélve 

Skodabajnok Creative Commons License 2019.01.20 0 0 34657

Izzó csere volt előtte ?
Izzó csere nem oldja meg a problémát ?
Nem valami CAN BUS - os izzó/led hiánya a hiba oka ?

Előzmény: Timar Endre (34653)
Vaves Creative Commons License 2019.01.19 0 0 34656

pedig ott van leírva, hogy mire panaszkodik. A "lamp 2"-ből kiindulva ez nem egy Q5 vagy Q7?

Mert ugye nekünk kell kitalálni, hogy milyen szekered van.

Előzmény: Timar Endre (34654)
keytrapp Creative Commons License 2019.01.19 0 0 34655

Koszonom tényleg benéztem a topikot ezért ne haragudjatok. Udv!

Előzmény: 409 (34649)
Timar Endre Creative Commons License 2019.01.19 0 0 34654

Timar Endre Creative Commons License 2019.01.19 0 0 34653

Üdv mindekit. Segitségetekre lenne szükségem. Tehát a müszerfalon is index lámpa gyosan villog, és ugyebár hibát is ir ki az autó hogy nem ég az eggyik egőm, de viszont tökéletesen müködik az egész. Vag COM által le lett tesztelve és csak a hibát kaptam meg, a megoldást viszont nem. Esetleg valaki tudna segiteni ezt a kellemetlen dolgot megoldani? :D 

Skodabajnok Creative Commons License 2019.01.18 0 0 34652

Szia 409 !
Köszönöm a válaszod !
Megnéztem a linked , ezen a szálon el tudok talán indulni ...

De ott és máshol is a VCDS - ről beszélnek

Te mit mondasz ? a 311.2 az tudja ezt ?
Mert már azt is mondta nekem vagy 2 hozzáértő , hogy nem fogja tudni :(

De akkor melyik típusnál tudja ??

Vagy milyen "immobiliser számú" megoldásig ...

De szívesen olvasom más hozzáértő válaszát is :-)

Köszönöm !

Előzmény: 409 (34651)
409 Creative Commons License 2019.01.17 0 0 34651
Előzmény: Skodabajnok (34650)
Skodabajnok Creative Commons License 2019.01.17 0 0 34650

Sziasztok VAG guruk !

 

Egy kérdéssel fordulnék felétek .
Van egy Fabia 1.4 MPI ( 2002 ) , amiben motorvezérlőt cserélnék ...
Tudom az óracsoport és a mot.vezérlő pin kódját !
Vag Com 311.2 - vel össze lehet őket illeszteni ?
 ha igen akkor mi a menete / mi a feltétele stb. ?
Ha nem akkor mivel lehet őket össze tanítani ( házilag , könnyel elérhető interface - el ) ?
Köszönöm !

409 Creative Commons License 2019.01.17 0 0 34649

 

 A hibakód szerint először helyére kellene tenni a vezérlését.

Előzmény: keytrapp (34646)
mantec Creative Commons License 2019.01.17 0 0 34648

T keytrapp!

"... VAG ..."

Értsd: Volkswagen AG.

Előzmény: keytrapp (34646)
C20NE Creative Commons License 2019.01.17 0 0 34647

Eltévesztetted a topic-ot! Ez a VAG  autóival foglalkozik.

Előzmény: keytrapp (34646)
keytrapp Creative Commons License 2019.01.17 0 0 34646

Sziasztok! Segítség kellene. Mazda 6 2004 Diesel RF5c-s autóm hengerfej felujitas óta 0C alatt rettenetesen indul es P0016 hibakódot dob, majd akadozva működik. Amint üzem meleg abban a pillanatban elmúlik minden baja. Aki végezte a szerelést, hozzáteszem nem olcsón az most azt mondja hogy a porlasztok szarok es azért csinálja. esetleg valakinek valami ötlet? Mit érdemes megnézni, nézetei. Köszönöm!

M.Jocó Creative Commons License 2019.01.09 0 0 34645

A 018 Mcs. mit mutat?

Előzmény: Hablicsek Ákos (34643)
409 Creative Commons License 2019.01.09 0 0 34644

 

 Vagy az ablakok alá oda van írva a két határérték, vagy a kurzort fölé húzva kiírja egy buborékban.

Ha nem, akkor nincs az adott motorhoz (motorcsaládhoz) címke a programodban. Általában +/- 2.8 a határérték, de 1.5 fölött már nem az igazi.

A rángatás passz, ennyiből nem hiszem, hogy ezt bárki megmondja.

Előzmény: Hablicsek Ákos (34643)
Hablicsek Ákos Creative Commons License 2019.01.09 0 0 34643

Sziasztok!

 

Jàratlan vagyok a témában szeretnék egy kis segitséget kérni.

Van nekem egy 1.4 AMF motorkódú autóm.

A probléma a következő vele: motorfék üzem után a gàzra lépve rànt egyet, hol kettőt,hol hàrmat.

Olyan mintha darabos lenne az üzemanyag. Ez 1-2 mp.-ig terjed ez a rántás,hol gyengébb,hol erősebb,s van amikor teljesen jol veszi a gàzt,és semmi rántás nincs.

Az biztos,hogy nem fordulatszam fuggvénye.

Van nekem egy vcsd programom. Az biztos,hogy mind a 3 henger megy,viszont a pd elemeknél a korrekcios értékek között van differencia.

Honnan tudom,hogy mi a jó ,és a rossz korrekciós érték? 

Ha döglödik a pd elem,csinálhat ilyen dolgokat?

Mely értek jelenti a döglödő pd elemet?

 

Koszonom

 

mica-r Creative Commons License 2019.01.08 0 0 34642

Attól nem durran el ha lekötöd

 

Előzmény: b_robi (34640)
b_robi Creative Commons License 2019.01.08 0 0 34641

Az baj, hogy semmi esemény nem történt. Amikor először előjött, akkor lépésben haladtam a fogalomban (semmi ütés, rázás bármi). Akkor töröltem, eltűnt, majd pár nap múlva BP felé az M-on nyugodt tempóban, megint semmi esemény, beírta. Utána már nem lehetett törölni. akkor csak az egyiket hozta hibának. Valamennyi idő múlva megint megnéztem, akkor már mindkettő benne volt. Egyet sem lehetett törölni. Tegnap töröltem, csak az egyik jött vissza. Nézegettem a mérőcsatornákat a garázsban, akkor láttam, hogy egyszer csak ami jó volt elment, 1mp múlva vissza, mint ami kontakt hibás. Mozgattam az autót, ajtót, biztonsági övet, ülés alatti csatlakozókat, de erre nem lett rosszabb-sem jobb. De a vezető oldalit nem tudtam még szakaszosan sem visszahozni. Arra gondoltam, hogy le kellene öltöztetni az oszlopokat és megnézni az övfeszítőket, mert darabra, ha az Advanced Measure-ben végig nézem, akkor a légzsákok indítói rendben vannak, másra meg már nem tudok gondolni. A gépháztető meg a hagyományos zsanérokkal van feltéve, nem a dugattyússal, mert ebben az évjáratban még ez volt.

 

Amikor egyébként jó volt egyik, akkor ezek a csatornék így álltak:

 

IDE01357-ENG102113 Bal oldali gyalogosvédelem indító-Measured values Rövidzár testre
IDE01358-ENG102113 Jobb oldali gyalogosvédelem indító-Measured values Helyes
IDE01634-ENG102168 Bal oldali gyalogosvédelem kioldóegység: ohm-érték-Measured Value Resistance Nem áll rendelkezésre mért érték
IDE01635-ENG102168 Jobb oldali gyalogosvédelem kioldóegység: ohm-érték-Measured Value Resistance Túl nagy

Előzmény: Vaves (34639)
b_robi Creative Commons License 2019.01.08 0 0 34640

Elvileg VCDS-el nem lehet. Viszont ezt a hibakódot megtaláltam 1-2 fórumon, de a végleges megoldás már nincs leírva. Egyiken azt írják, hogy ott is szét tette a dealer a kezét, a másik pedig azt mondja, hogy szerinte a biztonsági öv feszítő patronja lehet. Az a baj, hogy félek lehúzni, nehogy elsüljön valami, de lehet, hogy csak ott kéne a kontaktokat rendbe tenni.

Előzmény: mica-r (34638)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!