én is értettem, de nem tudom megállapítani, hogy melyik fajta. a lényeg, 2 egyforma van, ráfűzni 2 téligumit, vagy nyárit és elrakni, arra tökéletes lenne... szinte ingyen adom, 2000/db
Nemrég vettem egy smart 450 cdi-t. Nagyon zörgött az eleje és a hátulja.
Cseréltem elöl kormányművet, az tökéletes lett, hátúl 2 kerékcsapágyat mert az egyik morgott a másik lógott.
A gondom ha kátyúba megyek egyedül(70kg) majdnem hogy jó, minimális zajok vannak hátul ami akár normális is, viszont ha kb 90kg körüli ember beüll mellém olyan a kocsi egy kisebb vagy közepes kátyúban mintha kalapáccsal verném az alvázat. Elöző tulaj cserélt gátlót és rugót (rugóból ahogy látom 3féle van, 275hosszú 7,5 anyagvastagság,235hosszú 9anyag, 205hosszú 9,3 ) nekem a középső van benne. Mi okozhat ilyen zajokat?? felüthet/összeüthet az alvázkeret? Kegyetlen hangja van és érdekes ha hullámos kicsit az út akkor nem, csak ha nagyon hirtelen van egy hupli,kátyú.......
2004es autóban nem tudsz semmilyen relét bontogatni mert a SAM modulban beépített FET-ek kapcsolgatnak.
jó lenne tudni azt hogy hogyan "nem működik" a centrál az értelmezésedben és amikor nem működik az üzemanyagpumpa (mert nem szivattyú) mit látsz a műszercsoport kis info kijelzőjében. lehet hogy csak a kulcsod nem oldja fel az indításgátlást.
azért a biztosítékokat csak végig kellene nézni...
Sziasztok! Tegnap szólt a kisfiam, hogy égve maradt a 'Check Engine' lámpa. Az autókával semmi gond: indul, megy, stb... Többször volt már leállítva, de továbbra is világít. :-( Mi lehet a gond? Áramtalanítsam egy fél órára?