Nekem még nem, de ismerősömnek volt már a xsaráján 16-os felni. Érezni a nagyobb méretet, nem kicsit, ezzel a futómű is így lehet. Pláne ezeken a jó magyar utakon. Nem hiába írják sok helyen, hogy ide inkább kisebb átmérőjű széles kerekek valók.
Rázópadon néztétek? Motortartóbak hibája váltáskor, gázadáskor-elvételkor adja inkább elő magát. Esetleg még lehet torony szilent.
Köszi a választ! Csak azért kérdeztem mert most tettem fel próba képpen a 16" (205/45) felniket, 7" szélesek amúgy és 15mm nyomtávszélesítőkkel van feltéve, mert ET25-ös. És ezek nehezebbek is mint a gyári és majd fél literrel mintha többet enne az autó... Továbbá nagyon rossz úton fura hangokat hallok elölről, mintha a futómű lenne, de a szilenteket meg mindent átnézve ott minden jó...épp műszakira néztem át az autót. Bár a hátsó motortartó bakom mintha a végét járná....lehet az szar és felerősíti a hangot rossz úton?
Gyárilag megvannak a csavarok helyei a csomiajtón, csak ki kell fúrni. Emlékeim szerint kis csavarfejnyi pontokkal van megjelölve, mintha ponthegesztés nyomai lennének.
Sziasztok! Itt a tavasz, és ezzel pár probléma is jött a kis xsarához ('98., 1.4sx 5d) -A csomagtér-ajtó zárja egyszercsak megadta magát, korábban is rapszodikusan zárta a központi zár, egyszer aztán beragadt, majd erőszakosabb felnyitás után lecsukni nem lehet, széteshetett? mennyire nehezen abszolválható a csere? vagy esetleg gyógyítható maga a zárszerkezet. A -szintén rapszodikus- elsőajtó-kilincsek után gondoltam, hogy ez is "hagyomásos baja" lehet. Műszaki tudásom kb. a bicikli/simson-szerelésig ér el :D -talán akksicsere alkalmakor történt, hogy a sebesség/ford.szám mérő átlendült holtponton túlra, és most a normál esetben bal oldalt alátámasztó kis pöcökben akad fenn-alulról. egyelőre el vagyok nélkülük is, de ha nem egetverő a javítása, nem bánnám, ha működne -a harmadik, műszakibb jellegű probléma pedig, hogy időnként annyira leesik a fordulat -pl. kanyar előtt ha visszaváltok kettesbe- hogy leáll a motor (kormány/fékszervó is, plusz a visszajelző lámpák is kigyulladnak), de egy kisebb gázfröccsre ránt egy picit, megint megy a motor, mintha mi sem történt volna. na ez is van, hogy egy menetben többször, van, hogy hetekig egyszer sem. ehhez nincs ötletem.
köszönöm szépen az esetleges válaszokat, tapasztalat-megosztásokat, élményeket, stb.. :)
De akkor miért olyan helyen vannak a bolhák, ahol nem látni, hogy lenne felfogatás, és a szélénél nem csavaroknak kellene fogniuk?gy abba kéne bele csavarni csavart???? ( Hát a suzukira könnyebb volt szárnyat tenni :( )
lehet azért nem zavar engem mert mellette erös autokat is használok, azokon kiélem magamat, nem is várom el az 1.4töl azt a teljesitményt. a kényelem kárpotol a kevesebb eröért. :)
azért leküzdhetetlen akadályba nem ütköztem a xsarával sem, persze ha valaki sokat jár dimbes dombos hegyes területen nyilván elönyösebb az 1.6.
Első Xsarám egy 1.4-es volt. Városban, országúton OK volt. De autópálya, na az nem feküdt neki annyira. Még az 1.6 16V is szenved emelkedőkön... persz ki, mihez van szokva.