Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Blazs93 Creative Commons License 2014.03.10 0 0 55222

Én is erre gondoltam első körben, köszi!

Előzmény: BallyS16 (55221)
BallyS16 Creative Commons License 2014.03.10 0 0 55221

Irány futómű mérésre. Ott eldől, mi lehet a baj.

Előzmény: Blazs93 (55220)
Blazs93 Creative Commons License 2014.03.10 0 0 55220

Sziasztok!

A bal hátsó kerekem kicsit befelé dől(eszi a gumit) de a jobb hátsó egyenesen áll, nem is nyikorog. Lehet más az okozója, vagy ez is hídcserés lesz ?

francecoupe Creative Commons License 2014.03.10 0 0 55219

Nekem még nem, de ismerősömnek volt már a xsaráján 16-os felni. Érezni a nagyobb méretet, nem kicsit, ezzel a futómű is így lehet. Pláne ezeken a jó magyar utakon. Nem hiába írják sok helyen, hogy ide inkább kisebb átmérőjű széles kerekek valók.

Rázópadon néztétek? Motortartóbak hibája váltáskor, gázadáskor-elvételkor adja inkább elő magát. Esetleg még lehet torony szilent.

 

Előzmény: Törölt nick (55218)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.09 0 0 55218

Köszi a választ! Csak azért kérdeztem mert most tettem fel próba képpen a 16" (205/45) felniket, 7" szélesek amúgy és 15mm nyomtávszélesítőkkel van feltéve, mert ET25-ös. És ezek nehezebbek is mint a gyári és majd fél literrel mintha többet enne az autó... Továbbá nagyon rossz úton fura hangokat hallok elölről, mintha a futómű lenne, de a szilenteket meg mindent átnézve ott minden jó...épp műszakira néztem át az autót. Bár a hátsó motortartó bakom mintha a végét járná....lehet az szar és felerősíti a hangot rossz úton?

Előzmény: francecoupe (55216)
francecoupe Creative Commons License 2014.03.09 0 0 55217

Zárat látni kéne mi a probléma.

Műszercsoportnál vissza kell állítani a mutatókat alap helyzetbe, ehhez ki kell szedni.

Lefulladás okozója az alapjárati motor elkoszolódása miatt lehet. Lehet próbálkozni egy féktisztítós tisztítással, ha nem javul, csere.

Előzmény: mcsontos (55214)
francecoupe Creative Commons License 2014.03.09 0 0 55216

6.5Jx15" ET18 10mm-es távtartókkal és 195/50 gumikkal

Előzmény: Törölt nick (55213)
francecoupe Creative Commons License 2014.03.09 0 0 55215

Gyárilag megvannak a csavarok helyei a csomiajtón, csak ki kell fúrni. Emlékeim szerint kis csavarfejnyi pontokkal van megjelölve, mintha ponthegesztés nyomai lennének.

Előzmény: Kicsi830809 (55212)
mcsontos Creative Commons License 2014.03.09 0 0 55214

Sziasztok!
Itt a tavasz, és ezzel pár probléma is jött a kis xsarához ('98., 1.4sx 5d)
-A csomagtér-ajtó zárja egyszercsak megadta magát, korábban is rapszodikusan zárta a központi zár, egyszer aztán beragadt, majd erőszakosabb felnyitás után lecsukni nem lehet, széteshetett? mennyire nehezen abszolválható a csere? vagy esetleg gyógyítható maga a zárszerkezet. A -szintén rapszodikus- elsőajtó-kilincsek után gondoltam, hogy ez is "hagyomásos baja" lehet. 
Műszaki tudásom kb. a bicikli/simson-szerelésig ér el :D
-talán akksicsere alkalmakor történt, hogy a sebesség/ford.szám mérő átlendült holtponton túlra, és most a normál esetben bal oldalt alátámasztó kis pöcökben akad fenn-alulról. egyelőre el vagyok nélkülük is, de ha nem egetverő a javítása, nem bánnám, ha működne
-a harmadik, műszakibb jellegű probléma pedig, hogy időnként annyira leesik a fordulat -pl. kanyar előtt ha visszaváltok kettesbe- hogy leáll a motor (kormány/fékszervó is, plusz a visszajelző lámpák is kigyulladnak), de egy kisebb gázfröccsre ránt egy picit, megint megy a motor, mintha mi sem történt volna. na ez is van, hogy egy menetben többször, van, hogy hetekig egyszer sem. ehhez nincs ötletem.

köszönöm szépen az esetleges válaszokat, tapasztalat-megosztásokat, élményeket, stb.. :)

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.09 0 0 55213

Mi a kerekek pontos merete?

Előzmény: francecoupe (55204)
Kicsi830809 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 55212

De akkor miért olyan helyen vannak a bolhák, ahol nem látni, hogy lenne felfogatás, és a szélénél nem csavaroknak kellene fogniuk?gy abba kéne bele csavarni csavart???? ( Hát a suzukira könnyebb volt szárnyat tenni :(  )

Előzmény: francecoupe (55211)
francecoupe Creative Commons License 2014.03.09 0 0 55211

Igen. Ez egy gyári xsara szárny :)

Előzmény: Kicsi830809 (55210)
Kicsi830809 Creative Commons License 2014.03.09 0 0 55210

Valaki látott már ilyen szárny felfogatást? 

francecoupe Creative Commons License 2014.03.08 0 0 55209

Bár sok xsara-t látni majdnem ilyen első magassággal, gondolom a rugó fáradás okán.

Előzmény: francecoupe (55206)
francecoupe Creative Commons License 2014.03.08 0 0 55208

:D Igen! Tudod fontos a sorrend, hogy mi kerül be ill. elő a fészerből.

Előzmény: rudiapus (55207)
rudiapus Creative Commons License 2014.03.08 0 0 55207

Látom azért a hólapát még készenlétben van.  :D

Előzmény: francecoupe (55204)
francecoupe Creative Commons License 2014.03.08 0 0 55206

Nem. Apex -30mm.

Előzmény: BallyS16 (55205)
BallyS16 Creative Commons License 2014.03.08 0 0 55205

Könnyen takarítható felni :-P

Amúgy szép - első rugók gyáriak?

Előzmény: francecoupe (55204)
francecoupe Creative Commons License 2014.03.08 0 0 55204

Most már ne jöjjön a fagy! Ha mégis, jön a volán...

 

francecoupe Creative Commons License 2014.03.08 0 0 55203

Most vidd és nem kell 100-ig a zsebedbe nyúlnod!

Előzmény: rudiapus (55201)
BallyS16 Creative Commons License 2014.03.08 0 0 55202

A nyekergés az egyik "jel"....

Előzmény: rudiapus (55201)
rudiapus Creative Commons License 2014.03.08 0 0 55201

Az enyém 2002-es, még csak 111000 van benne, de ha van hátul egy kis súly eléggé nyekereg. És alapból jobban ül a segge, mint másoknál látom.

Előzmény: rudiapus (55200)
rudiapus Creative Commons License 2014.03.08 0 0 55200

Szia! Cserélték, vagy felújították? Mennyi idő alatt készült el, és mennyi volt a vége?

Köszönöm.

Előzmény: R_end_es (55190)
rudiapus Creative Commons License 2014.03.08 0 0 55199

Meg a tetőre is...

:D

Előzmény: BallyS16 (55198)
BallyS16 Creative Commons License 2014.03.08 0 0 55198

Meg orra, állra, szemre, arcra vigyázni :-)

 

Előzmény: francecoupe (55197)
francecoupe Creative Commons License 2014.03.08 0 0 55197

Fölé állsz/hajolsz és húzod izomból. Szélvédőt és tükröt le ne fejeld...

Előzmény: Vaze29 (55196)
Vaze29 Creative Commons License 2014.03.08 0 0 55196

Sziasztok!

Valtogombot szeretnek cserelni Xsara I - esemen,valaki letudna irni nekem hogy tudom leszedni az eredeti valtofejet?

Koszonom Szepen!

 

Udv..: Zoli

BallyS16 Creative Commons License 2014.03.08 0 0 55195

Nekem meg talán azért tűnik így, mert az elmúlt 11 évben csak erősebb kocsikat birtokoltam. És szomjasabbakat (VTi, iVT, ESi, S16, XSi, RSi...) :-)

Előzmény: Adammer (55194)
Adammer Creative Commons License 2014.03.07 0 0 55194
lehet azért nem zavar engem mert mellette erös autokat is használok, azokon kiélem magamat, nem is várom el az 1.4töl azt a teljesitményt. a kényelem kárpotol a kevesebb eröért. :)
azért leküzdhetetlen akadályba nem ütköztem a xsarával sem, persze ha valaki sokat jár dimbes dombos hegyes területen nyilván elönyösebb az 1.6.
Előzmény: BallyS16 (55193)
BallyS16 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 55193

Első Xsarám egy 1.4-es volt. Városban, országúton OK volt. De autópálya, na az nem feküdt neki annyira. Még az 1.6 16V is szenved emelkedőkön... persz ki, mihez van szokva.

Előzmény: Adammer (55192)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!