Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vlevi Creative Commons License 2008.06.04 0 0 21568
Csak a bal oldaliban van égő.
Előzmény: tom7cat2 (21567)
tom7cat2 Creative Commons License 2008.06.04 0 0 21567
ugye hátsó ködlámpánka mindkét oldalon égni kéne? Mert csak a bal oldali ég. Sötét garázsban már nem feködtem alá, de úgy néz ki, mintha a jobb oldaliban is lenne foglalat. majd 7végén ránézek. /ez legyen mondjuk a legnagyobb baj amit a kia pappas elkövetett a hátsó rész összerakásakor, de azért már mégis...
ginkospeed Creative Commons License 2008.06.04 0 0 21566
ha esetleg eladó sorba kerül a 15" -os acélfelnid érdekelne engem: 06209704855
Előzmény: Menyus72 (21546)
-+Seth+- Creative Commons License 2008.06.04 0 0 21565
:( Ez bizony kókány munka. De sajnos nem kia sajátosság. Viszont helyre lehet hozni. Gondolom garanciában vállalják. Bár óvatosan ez esetben a márkaszervizekkel, bár a garancia miatt máshová nem is tudnád vinni.
Előzmény: dani63 (21551)
ceeee Creative Commons License 2008.06.04 0 0 21564

Ugye csak ironizász?! :-)

 

Mert hogy ez a csere minden, csak nem beállítás..

Akkor vajon miért nem azt írják, hogy szelepzaj esetén cseréltessen ezt meg azt..

Vagy mehet annyira "tönkre", hogy már nem lehet állítani?? /És télleg, mi az hogy felszereltségtől függően???!!)

 

Nem tudom, ez nekem nem tiszta.. jó lenne ha egy szervizes, vagy Szabó Úr (KIASZABÓ) olvasná , és regálna erre!

Vagy aki érti..

Előzmény: dani63 (21561)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.04 0 0 21563
nincs az ablakon légterelő vagy mi? nekünk felrakták és utána nem ment az ablakemelő aut, felfelé, le lett szedve, és kb 2hét múlva magától meggyógyult és ujra ment aut. felfelé.
Előzmény: ngyulus (21547)
Menyus72 Creative Commons License 2008.06.04 0 0 21562
Szerintem elférne, de a váltóméret a 225/45 R17. A /50-el csalna a kilóméteróra.
dani63 Creative Commons License 2008.06.04 0 0 21561
Igazad van valóban tartalmaz a kezelési kézikönyv ilyen utasitást,de ez butaság,elirás lehet,vagy rossz forditás.De lehet állitani,szelepfedél le,vezérműlánc le,2 vezérműtengely le, szelepemelő csészék ki, méret az oldalukon, megrendelés,és forditott sorrendben vissza. Hopp már be is van állitva egy, két, hét alatt.
Előzmény: ceeee (21560)
ceeee Creative Commons License 2008.06.04 0 0 21560

Azt írja a karbantartási útmutató, hogy :

 

Szelep hézag -felszereltségtől függően

Rendkívli szelepzaj esetén állíttassa be a szelephézagot.

 

Egy EX-nek lehet állítani, limitednek, LX-nek meg nem? Ezt én nem értem..

Előzmény: ceeee (21559)
ceeee Creative Commons License 2008.06.04 0 0 21559

De azt írtad, nincs állítási lehetőség se!

Ezt a szervíz mondta?

Előzmény: dani63 (21556)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.04 0 0 21558

egyébként láttam 225/50 R17-es pacskerokat is, az még felmenne rá? bár nemtudom mennyi különbséget lehetne érezni a 45-öshöz képest.

egyébként nekem a szervó jó ( bár lehet mert gyenge gyerek vagyok :) )ó volt az

 

Előzmény: Menyus72 (21557)
Menyus72 Creative Commons License 2008.06.04 0 0 21557
Szorosabb lett a kapcsolat, nem lehet vele úgy áthaladni az úthibákon mint a gyári 15" lufival! Kicsit lassítani kell! :-) Nekem az előző autómon is ez a méret volt nyárra, ehhez vagyok szokva. Szerintem valamelyest kompenzálja a szervó lassabb tempónál játszi könnyedségét aminek nagyon örülök! Nem egyszer volt, hogy miközben pl. cd-t cseréltem majdnem átmentem a szembe sávba, annyira könnyen tekeredett a kormány (az én ízlésemnek!)! Ezen kívűl most ha 50-60-as tempónál megrángatom jobbra-balra a kormányt egy kicsit, sem kezd el hullámozva úszkálni a hátulja! Egyszóval végre ott van az úton az autó annak minden előnyével, és hátrányával!
Előzmény: Törölt nick (21553)
dani63 Creative Commons License 2008.06.04 0 0 21556
Több szervizben is voltam nem merték megbontani a motort és mivel üzemi hőfokon nem volt hangja nem lehet nagy a baj, volt a hozzáallás.
Előzmény: ceeee (21555)
ceeee Creative Commons License 2008.06.04 0 0 21555
Én akkor csak azt nem értem,hogy miért írja a "biblia", ha kopogást hallunk , vigyük szervízbe beállíttatni a szelephézagot ??!
Előzmény: dani63 (21551)
dani63 Creative Commons License 2008.06.04 0 0 21554
kettőt, az első egy nagy csalodás volt. de most már tudom, nyiltnapon újtipust nem szabad venni, a másodikat utólérte egy terepjaró, Sok idegeskedés,pénz,biztósitás.casco. Ennyi.
Előzmény: Törölt nick (21552)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.03 0 0 21553
húúú ez szééép! nekem is ezek a felnik tetszenek, amelyiknek a belső oldala fekete (alapból fékporos :) ) apró popó mennyire lett szorosabb a kapcsolat a szép magyar utakkal? mennyire rázza a kocsit? én is ilyen méretű pacskerokat akarok feltenni!
Előzmény: Menyus72 (21546)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.03 0 0 21552
"1.4 ceedjeim sokkal jobbak voltak"

hány ceed-et pusziltál be így röpke 1,5 (nagyot mondok 2 év alatt!) ha most van egy 1,6-os az 1,4eskről többesszámban beszélsz akkor min.3 eddig?

egyébként az hogy szlovákiában van a gyár, azzal semmi gond nincs, a minőségellenőrzési rendszerük lyukas egy kicsit! elég komoly gyárat odavarázsolt a kia, a legtöbb soron szinte emberi beavatkozás nélkül megy át a verda.
Előzmény: dani63 (21551)
dani63 Creative Commons License 2008.06.03 0 0 21551
Sziasztok, talán emlékeztek rám, az én 1.6 ceedem motorja kopogott hidegen. Sikerült feltárni a hibát.Kedves szlovák barátaink a nagy igyekezetbe a 4 hehger szelephézagait elszúrták. Elég körülményes a javitás,mivel allitási lehetőség nincs.csak a szelepemelő csészék cseréjével lehetséges. NINCS HIDRÓTŐKE. Panaszkodtam az autó gyengeségéről, az 1.4 ceedjeim sokkal jobbak voltak. kiderült a vezérlést is sikerült 1.5 láncszemmel arréb rakni.Továbra is fenttartom a véleményem, ennek a szerethető,jól használható, szép autónak,nem a szomszédban kéne készűlnie. Itt szeretnék köszönetet mondani a KIA AUTÓ ÓBUDÁNAK ahol a problémám megoldásra talált.
neho Creative Commons License 2008.06.03 0 0 21550
Hát vese köved nem lesz az biztos,

Amúgy impozáns a látvány!
Előzmény: Menyus72 (21546)
Menyus72 Creative Commons License 2008.06.03 0 0 21549
Köszi! Természetesen a gödülési ellenállás, és ezálta a zaj is megnő a nagyobb (szélesebb) gumik esetén, viszont a jótékony hatásai nálam többet nyomnak a latba!
Előzmény: ngyulus (21548)
ngyulus Creative Commons License 2008.06.03 0 0 21548
Grat a felnikhez. A gördülési zaj nem nőtt meg a szélesebb gumiktól? A felni ET száma mennyi nálad?
Előzmény: Menyus72 (21546)
ngyulus Creative Commons License 2008.06.03 0 0 21547
Hali Mindenki!
Május 23.-a óta én is büszke Pro_Ceed 1.6CRDi EX_Lim. + ECS+ tulajdonos vagyok.
Sajnos a melóm miatt még nem volt túl sok időm autókázni, de megtettem már amit lehetett. :)
Amit eddig tapasztaltam:
- Pro - egyszerűen nagyszerű élmény vezetni, úgy jó, ahogy van
- Kontra - a gyári rádió már egyszer vacakolt az írott CDvel, meg most előjött nálam is, hogy az ablakemelő felfelé nem akar automatában menni.
Ha valakit érdekel, teszek föl képeket is.

Jelenleg a világítási rendszer cseréjén dolgozom. Hátul már kicseréltem a helyzetjelző / féklámpa párost, és az indexet LEDes verzióra. Már megvan a tompított helyére a Xenon szett. Ehez szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek.
Ha valaki tudna nekem zárósapkát szerezni a tompított izzó fölé szervizes ismerős :)
vagy sérült autó :( által, azt nagyon megköszönném.
Zárókupak
Menyus72 Creative Commons License 2008.06.03 0 0 21546
Végre sikerült megzabadulnom a 15"-os gyári lufiktól! Felkerült az autóra a 225/45 R17 Good Year F1 Eagle jó kis MOMO V10 felniken. Szerintem mutatós is, és az autó is jpbban viselkedik már velük!Momo
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.03 0 0 21545
köszönöm, ez kimerítő volt! épp benne volt amire kiváncsi voltam! még1x köszi az infókat!
Előzmény: sirnemes (21544)
sirnemes Creative Commons License 2008.06.03 0 0 21544

tehat , az egesz szerencsere magyarorszagon tortent, de roviden a tortenet:

 

Kocsi lerobban , felhivtam az assistance. Az emberunk visszahivott hogy kb 50 perc mulva er oda a trailer. Nem tudom hgoy ez cegpolitika-e de ha nem kerdezek akkor csak a minimalis informaciot kaptam volna meg.

 

szoval egy kis kerdezes hogy mi lesz most es vegul a kovetkezokre jutottunk.

 

 

1 - az assistance nem a kia sajat assistance szolgaltatasa hanem egy kulsos ceg szolgaltat

2 - berauto 3 napra jar, vagy javitas hosszatol fuggoen 5 napig

3 - attol fugg hol van a bejelentett lakcimed, odaig fizeti az asszisztance a haza utat, ha vonattal tudnal hazamenni. Taxit fizetik az allomasig, es az allomastol hazaig

4 - a legkozelebbi kia szervizbe vontatjak be a jarmuvet, de igazan ez pesten valtozhat, igy ha valakinek van preferencia szervize, oda is elviszi az automento

5 - az automento akulemerulesen kivul mas hibat helyszinen nem tud megoldani. ez kb a hibak 10 % a sofor elmondasa szerint.

6 - szamlakat a assistance szolgaltato nevere kell kerni es visszautaljak

 

Ami az en megjegyzesem, hogy kerdezni kell, mert segitokeszek es mindennek utanna jarnak, de ha nem kerdezel nem kapsz semmit.

 

Kulfoldon nem tudom hogy van, de a lakcimedig hazajuttatnak, es gondolom a szallast is fizetik ha kell. persze mindent te fizetsz elore ok utolag. Berautonal az kauciot is neked kell lerakni, tehat nem art egy jo hitelkartya ha autozol.

 

az automentes kulfoldon a hibak 70% orvosolja, szembeni a hazai 10%-kal van meg mit tanulni. A mai auto bikazassal nem indulnak mindig be, sajat tapasztalatom hogy egy ego zarlat utan lemerult renault scenic akumlatort, ugy bikazott be hogy volt bikazo keszlete, illetve tudta azt hogy mennyit kell varni mire az auto indithato allapotba kerul. es a kulcsot es az inditast milyen sorrendbe kell. (nem volt mindegy mikor teszed fel a bikat, mikor teszed be a kulcsot, mennyit varsz inditas elott ...)

 

miivel mindez hetvegen volt, es szerencsere van masik autom, igy hasznalom most azt, de azert azt hozza kell tennem hogy a szerviz nem volt tul kommunikative, miutan vasarnap letettuk, utanna hetfo delutan nekem kellett rajuk szolni. mire kozoltek hogy ok csak akkor szoltak volna ha kesz van. valaki korabban irta hogy jobban kene figyelni a szervizek szinvonalara. hat kommunikacio egyenlore volt gond, mert azert csak 5 millio volt az auto es ennel tobbet varnek ha lerobban. Minimum annyit hogy munkafelvetel utan felhiv es kozli hogy nala van az auto es xxy idopontban tud majd tobbet mondani.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (21543)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.03 0 0 21543

ha épp ráérsz leírhatnád, hogy külföldön vagy magyarországon történ a dolog, továbbá hogyan jutottál-el A-ból B-be addig amíg az assistance elvitte a kocsid?

egyébként meg reméljük tényleg egyedi.....én is elég sokat vagyok a pályán, havi 2000-3000 km, nem szeretném ha egyszer megállna valahol, főleg nem éjjel 2kor!

Előzmény: sirnemes (21542)
sirnemes Creative Commons License 2008.06.03 0 0 21542

ez a honap kicsit necces volt, atlagosan 4-5 ezer korul szokott lenni, dehat a kocsinak azert mindegy, mondjuk a generator cseret azert kicist durvanak tartom egy vadonatuj autotol.

 

nem egy olyan bonyulult elem az. Mondjuk az igaz hogy nekem allandoan megy a klima, kulonbozo toltok a kocsiba, neha meg melegvizet is forralok ;) de a gyari biztositek elbirja akkor a vezetekeknek es a generatornak is el kell.

 

remelem egyedi eset.

Előzmény: GregHozta (21541)
GregHozta Creative Commons License 2008.06.03 0 0 21541
1hónap alatt 9000km???? Az a Q... és én azt hittem, sokat használom a kocsit. :-O
sirnemes Creative Commons License 2008.06.03 0 0 21540

Kicsit rontanom kell e kia megbizhatosagi statisztikat. 1 honap hasznalat es 9000 km utan generator csere.Sokat ment, de mindig hatarokon belul. 80 % autopalya, kb 130-160 kozott.

 

A eset furcsa volt. Motor leallit, 1.5 ora mulva indit, nem volt benne aram, a muszerfal villogot, a kurt sipolt. Utanna az assistance bebikazta, de a motor beindult, viszont toltes nelkul leallt. az assisztance korrekt volt, egy rossz szavam nem lehet ra, legalabb ez a resz mukodott.

 

A rossz tapasztalat  hogy a munkat a szervizbe felvettek, de engem elfelejtettek ertesiteni a reszletekrol, tehat ha en nem telefonalok du 4kor, akkor meg a mai napig nem tudok semmit.

 

remelem veletek nem lesz ilyen.

 

Tettestárs Creative Commons License 2008.06.02 0 0 21539
"Lehet, megpróbálok egy szélesebb gumit vásárolni, ha találok megfelelő méretűt."

Ezen én is gondolkodtam, de lusta voltam utána járni.

"Az túlságosan nem érdekel, hogy "dögös" legyen, a lényeg, hogy minél jobban védjen az autós társak manővereitől."

Pontosan ez a lényeg mert ez a funkciója! Az meg, hogy mi dögös, mi nem beállítottság kérdése, nekem nem jön be alul.
Előzmény: Doki50 (21537)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!