gratulálok...szép példány,vigyázz rá! Szerintem nem kérdés hogy melyik a jobb,amint ráérzel a turbó motor nyujtotta elönyökre,te is tudni fogod hogy jó döntés volt!
Sajnálom a történteket,de még szerencse hogy nem lett nagyobb baj!Bár tény hogy jobb az ilyet sértetlenül meguszni! Én is egy csomoszor láttam az ut szélén ilyen feldölt táblákat....ennél már csak az a jobb amikor egy teheratóról esik le valami! Én multkor az m2-n egy hatalmas 3 méter hosszú deszkát kerülgettem..... Azért megnyugtató hogy az autó vészhelyzetekben is megálja a helyét!:)
Nem tudom mi lehet,lehet hogy ez normális hang....szerdán ugyis kell mennem szervizbe mert kicserélik a csöpögö tömitésem,majd ott megmutatom,aztán mondanak rá valamit!
Ez szerintem hülyeség, hogy nincs cég telefonszám! Igenis ők voltak a hibásak, mi lett volna, ha éppen van szembeforgalom, stb? Egyébként szerencse, hogy megúsztad épségben!
No, pénteken nálunk is van egy Bravo a családban :-))
120LE T-jet, Maranello vörös, sport csomaggal, üvegtetővel. Nagyon klassz!
Mindjárt lenne pár kérdésem:
Elektromosan becsukható tükröt direkt rendeltem bele, jó az a pesti parkolásoknál, de csak gombnyomásra csikódik. Van-e lehetőség olyan beállításra (esetleg szervizben), hogy kocsi bezárásakor automatikusan csukódjon? Így sokkal logikusabb lenne. Kézikönyv nem említi.
MP3 rádio: Src gomb nyomogatására vált rádió->cd->AUX között. Sejtem mi az AUX, de van ilyen bemenet valahol? Illetve lehet-e kikapcsolni, mert tök fölösleges az AUX-on végiglépkedni.
De félretéve a tréfát, biztos lesz arra majd helyből 650.000 kedvezmény, ha majd az autó kifutó modell, vagy ráncfelvarrás előtt lesz. (Ld. a mostani Ford Fiestákat)
Küldj egy mélt, csak hétfőn tudom a pontos speckót, persze van bennük extra, de ha megfeszülök, sem tudom.
Tegnap reggel majdnem sikerült taccsra vágni az autót. Sajnos tesztelnem kellett az ESP-t, de így sem sikerült teljesen megúszni.
Reggel Maglód irányából haladtam Ecser felé kb 60-as tempóval, amikor a szemem sarkából látom, hogy egy az út szélére állított tábla kezd dőlni befelé. Megállni esélyem sem volt, maradt az elkerülés, mint az ESP leírásokban, pontosan az történt. Balra rántottam a kormányt, majd egyenes és vissza, robajt hallok. Hatalmas káromkodások közepette megállok, na mondom, annyi a kocsi jobb oldalának. Kiszállok, remegve megyek a jobb oldalra, a kasznin semmi, "csak" a gumi és a felni sérült. 1cm hiányzott, hogy megússzuk. A család a kocsiban volt, nagyon megijedtünk, mindannyian. "Sajnos" nem vagyok még képben az autó határaival, de végig stabil és kormányozható volt (amennyire emlékszem ugyanis majd beszartam ), úgy érzem komolyabb elkerülő manővert is bírt volna, de nem mertem jobban félre rántani.
Ezután megérkezik az útkarabantaró és visszaállítja táblát, kérek tőle cég telefonszámot mire Ő: nem tud és elhajt.
Ezután irány a gumis. A gumin "csak" felületi a sérülés, a felnit nem tudják javítani.
Nagyon mérges vagyok, vigyázok, hülyeségeket nem csinálok és mégis........
Mindenki azt mondja, hogy örüljek, hogy a kaszni megúszta, ennek örülök is, de akkor is...
"Néha belémvág a kérdés,hogy minek is ez a csere...,de ez remélem hétfőtől már egyértelmü lesz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
A fogyasztói társadalom és kultúra tökéletes alanya vagy! :)
Tréfát félre téve: Motorikusan biztos nagyobb feeling lesz, azontúl a melled is nagyobbra dagadhat vele. Új technika - új design. (Lehet, hogy az irigység érződik a hangomon?:I) Grat hozzá, szép példány!
Pont ezt nem értem ebben a "demo-kedvezényben". Miért jobb ez így - kicsit használtnak látszatva - mintha azt mondaná a FAM, hogy 650.000 a kedvezmény az új Bravokra ?
Amiket említettél T-jet Bravokat, azok milyen felszereltséggel vannak ? Gondolom Dynamic, de van még bennük valami extra a szérián kívül ?
Az igazság az, hogy az ilyesmik nagyobb részét a FAM állja.
Ilyen engedményt "csipőből" egyetlenegy kereskedés sem tudna adni (és ez nem csak a Fiat-ra igaz!), mivel ezek 2.5-szeresei az össz-árrésnek, ami egy újautón egyáltalán van (lenne).
"Demo-kedvezmény" - ez még nagyobb és ezt adjuk tovább. Így lesz a "megszokott" 500-520ezerből 650.
Hát igen, kérdéses, hogy ezeket az árakat meddig tudja tartani egy kereskedés. Mert gondolom ezeknek az akcióknak a nagy részét a kereskedő állja a saját hasznából, és nem a FAM.
A 0 km-es demo autókat meg, nem is értem... Mi ebben az okosság ?
Persze, ha mindenki jól jár ezekkel a dolgokkal, akkor fáklyás menet ! :)
Egyrészt egy egészséges(?) árversenyre. Aztán majd meglátjuk, ki marad sokáig (tovább) talpon.
Másrészt meg a "0km-es demo autókra". Ügyfél elbukik na bumm! 1-2 hét garanciát de"kvázi-használtként" kb. 150ezerrel még olcsóbban kapja meg a kocsikat. Ilyen a világon nincs, csak Magyarországon, de úgy tűnik müxik, erre most tényleg vevők a Vevők. Csaknem megduplázódott az eladásunk, hajrá!
Nektek is hülye hangot ad a klima amikor bekapcsoljátok?Egy pár méter után abbahagyja azt a "fura" hangot és utána tökéletes!Ültam ma egy 159-ben és annik is hasonló fura hangja vam ahogy bekapcsolod,aztán megszünik.....érdekes!
OK, köszönöm az infókat. ;) Nem olyan vészes, azt hittem, többet eszik ennél.
Egyszerű-egyszerű, de tényleg nincs olyan dízel, amely egy kicsit sem füstöl?! Mert ma meg egy vadiúj C4-es gyorsítása szúrt szemet, mielőtt "lenyomtam": folyamatosan, s 'nagyon' füstölt... :(
Nekem is megvolt az ausztriai túra: kb. 1200 km, olyan 800 km pályán, többnyire 130-140 körül, olykor-olykor eleresztve 170-180-ig, meg egy jó pár "verseny", egyszer 200-ig, egyszer pedig - óra szerint - 220-ig egy passattal (elkezdtem tolni, erre ő is nyomta, majd kiállt a külsőbe, s sokkal hamarabb elértem a 200-at, meg is előztem, majd 220 körül beállt mögém, mikor észrevettem a "radar" táblát, majdnem bekeszaladtam, így meg óvatosan kellett fékeznem, nehogy belém durranjon. Ugye csak a közvetlen közelében fotóz, mér?! ;)) Ausztriában nagy hegymászások (igazán szerette :)), lassabban történő kocsikázgatások, s így mindenestől az átlagom 7,6 lett (hazafele, az utolsó 100 km-en rontottam rajta, mindig "bekóstol" vki :-)).
Jó volt ilyen hosszú úton menni vele, nagyon-nagyon jól megy!!! ;) Egy rugamassági adatom is van, de ilyet nem szoktak mások széles körben közölni, csak egy infó: 130-170 km/h hatodikban 9,4 mp. :)
Ja, s h néha írjak "vereségekről" is: elkezdtem tolni egy böszme nagy, duplacsöves Merci terepjárót, vmi 420 volt a hátuljára írva, benne volt a játékban, s csak 190 körül kezdtem el lemaradni, 200 fölött már nem is mentem vele. :)
Igen, de azok már mind elkeltek. (Mármint a T-Jet-ek, ha azokra gondolsz)
Már fel sem rakjuk a net-re, mert szerencsére szó szerint napok alatt elfogynak.
Most újabb kör van, az biztos, hogy 2db ezüst és 1db fekete T-Jet 120LE-sek még vannak, tegnapelőtti (ápr. 30) forgalomba helyezéssel. 0km-esek, sőt gyári kiszállítási állapotban meg is tekinthetőek, így nincs zsákba macska.
Mint eddig is, 650.000 Ft kedvezmény a listaárból + kb. 48.000 Ft az átírásra.
Grande Puntonál 600.000 + kb. 48.000 ugyanez.
Ha így kell autót eladni, hát így fogunk...
Ha bárkit érdekel nyomjon 1 mélt, de érdemben csak hétfőn tudok többet mondani.
Megvolt az autópályás hosszabb utazás a kocsival.Jellemzően min. 140-es tempó volt,időnként próbálgattam ,hogyan "tovább".190-ig próbáltam,addig intenzíven gyorsul.A fogyasztásom így 8,4l/100km-re jött ki,majd a pályát elhagyva 30 km laza országút lehúzta ezt 8,0-ra. Összességében nagyon elégedett vagyok.Úgy látom,van respektje is az autónak a pályán.
Nem lebeszélésként,de megjegyzem,hogy Fiat (Alfa) vásárlása szerintem nem annyira pénztárca,hanem inkább szív kérdése.(Ideális esetben találkozik a kettő,mint nálam) Ha a szíved Seathoz húz,akkor akárhányszor látsz majd egyet a számodra elérhetőbb Bravódban ülve,mindig fájni fog a szíved...Akkor inkább spórolj még egy kicsit.