Bp.-Kaposvár-Keszthely-Badacsony-Balatonfüred-Bp. Jó "kis" túra volt. :))
Max. csak a szemem fáradt el - a lábam és a derekam jól bírta - hála pl a gerinctámasznak. :)
Autópályán 140 alatt nem mentem. Általában gyenge 150 körül ballagtunk, de többször elcsábultam és ugrott 190-200-ig. :-x Remélem nem fotogén az autóm. :-D
Országúton kényelmes 100-110 között, kivéve a Balaton északi partján ahol elég erős volt a forgalom: ott inkább 70km/h volt az átlag. +volt némi Bp.-i dugó is.
Így lett az átlag MÉRVE: 5,9L.
Javaslom mindenkinek, hogy ne hagyatkozzon a trip adataira, hanem tankoláskor számoljon. Általában 0,5 - 1L között csalnak a computerek lefelé.
Ismerősöm diesel Bravója is pl. 7,1-et mutatott és 8 volt a tényleges.
Az enyém minden esetben 0,6-al mutatott kevesebbet a ténylegesnél amíg a múltkor szoftverfrissítést nem csináltak - azóta pontos.
A távirányitó probléma érdekes!Nekem is volt vele jópárszor gond,de már egy honapja semmi!:))Pedig szinte csak pesten közlekedek és napi legalább 8- szor ki be szállok az autóba!Én nem találtam semmi összefüggést a helyszinekkel kapcsolatban!Szerintem ez valami elektromos probléma ami néha jo,néha nem!:(
Túl vagyok az első "nagyobb" túrán az autóval. A tapasztalataim mindenképp kedvezőek, egyszerűen jó volt menni vele :-) A fogyasztásom trip A szerint 580 km-re 8.1 l/100 km kb 30-70 város országút(autópálya is) arányban meglehetősen(!) kímélve. Mint jópáran írtátok várhatóan pár 1000 km múlva csökkeni is fog. Érdekesség, hogy a távirányító problémám ezidáig kizárólag Bp-n jelentkezett. Kedden este átvettem az autót: még aznap párszor nem működött, szerdán, csütörtökön úgyszintén, csütörtök délutántól egészen vasárnap estig nem láttam Pestet és hibát sem tapasztaltam, ma reggel munkába jövet ismét nem nyitott, na mindegy.
Igen digit klimám van.Tegnap bekapcsoltama a klimát és gyorsan kirohantam és nyitott motortér mellett halgattam hogy mit csinál,de azon kivül hogy bekapcsolt a ventillátor más különös hangot nem hallottam!Ma megfigyeltem csak belül lehet hallani,és csak akkor ha átvált egy pillanatra külsö keringtetésre....de amint visszazár megszünik minden különös hang! Még nyomozok....!
Azokat olvastam, meg persze a Bravoét is. Meg az összes fellelhető tesztet mindkét típussal kapcsolatban. Mivel mindkettőről elég jókat írnak, így ezek sem könnyítik meg a döntést. Marad a személyes tapasztalat + persze a pénztárca.
Biztos tud Neked segíteni, de szerintem csak emiatt ne írd le az OFF márkát, csak ha belül tényleg döntöttél, ha mégis a bravo mellett döntesz előfordulhat, hogy azon fogsz rágodni, hogy "mit vacilláltam ennyit? " :)
Köszönöm a biztatásokat és az együtérzést. A lényeg, hogy megúsztuk.
Gondolkoztam rajta, hogy elinduljak-e holnap vmi kártérítést kiharcolni, de nem vagyok meggyőzödve a sikerről. Új felni, új gumi biztos nem lenne belöle, mivel "csupán" esztétikai sérülés, esetleg értékcsökkenés címszóval 20ezret adnának, de szvsz azért is komoly harcot kéne folytatni.
Nagyanyám kerítését 1 hónapja lebontotta egy részeg egy tranzittal. A biztosító nem akar fizetni, mert nem egyértelmű a felelősség. Az ő drága ügyfelük azt találta ki, hogy biciklisek miatt kellett félre rántania a kormányt és nem azért mert segg részeg, ( hajnali 3-kor tele vannak az utak biciklisekkel ) ott is harcolni kell keményen.