Keresés

Részletes keresés

Utas2 Creative Commons License 2004.12.28 0 0 425
A legfrissebb meteo szerint jön a hideg idő. (Csak nehogy azt mondjátok utána, hogy nem szóltam...) :-)
Előzmény: B735 (424)
B735 Creative Commons License 2004.12.28 0 0 424
A 35-ös állóhelyen + Mari néne seprűvel várja a havazás kezdetét .... :-)
Előzmény: Szi_Zsolt (423)
Szi_Zsolt Creative Commons License 2004.12.28 0 0 423
Szia! "Csak halkan kérdezném,nem lehet ,hogy a Malév gépek azért foglalnak sok helyet,mert Ferihegy a bázis repülőterük?" Ferihegyen jópár légitársaságnak van bázisreptér-szerződése -> több légitársaság bázisreptere Ferihegy. Úgy néz ki fejlődünk : ma a 34-es csövön állt egy A319-es, a 36-oson pedig egy Saab340-es. Zsolt
Előzmény: viricsi (422)
viricsi Creative Commons License 2004.12.28 0 0 422
Csak halkan kérdezném,nem lehet ,hogy a Malév gépek azért foglalnak sok helyet,mert Ferihegy a bázis repülőterük?
Előzmény: Szi_Zsolt (420)
B735 Creative Commons License 2004.12.27 0 0 421

Ja, 2A+2B (1-est nem számolva).

Pont ma nem eveztem a gályán! :) Így lemaradtam eme "korszakalkotó" spanyol viaszról. :8

Előzmény: Szi_Zsolt (420)
Szi_Zsolt Creative Commons License 2004.12.27 0 0 420

Szia!

 

1., Miért van az, hogy a MA elfoglalhatja az állóhelyek több, mint felét, mikor a forgalom kisebbik hányadát adja (már) csak (ha hinni lehet a bud.hu-n közölt adatoknak, ha épp' működne is)?

 

Úgy érted hogy a 2A - 2B összes állóhelyének a felét, vagy csak a 2B állóhelyeinek felét?

 

2., Miért nem a 34-35 (36)-os állóhelyeket használja az Rt., mint prop-parkoló? Ha már nagyobb gépet (2-t 1x-re) nem lehet odaállítani, mert összeakadnak?

 

Ma pl. (dec. 27. 13 óra körül) két Saab 340-es állt ott (két Carpatair).

 

Zsolt

Előzmény: B735 (419)
B735 Creative Commons License 2004.12.27 0 0 419

Szi_Zsolt!

Talán Te meg tudod mondani:

1., Miért van az, hogy a MA elfoglalhatja az állóhelyek több, mint felét, mikor a forgalom kisebbik hányadát adja (már) csak (ha hinni lehet a bud.hu-n közölt adatoknak, ha épp' működne is)?

2., Miért nem a 34-35 (36)-os állóhelyeket használja az Rt., mint prop-parkoló? Ha már nagyobb gépet (2-t 1x-re) nem lehet odaállítani, mert összeakadnak?

B735 Creative Commons License 2004.12.26 0 0 418
Mégsem. Rémeket hallott, bizonyára. :-)
Előzmény: krisz25 (412)
skyarts Creative Commons License 2004.12.24 0 0 417
Áldott Karácsonyt kívánok minden otthon és munkában ünneplő asztaltársnak!
Utas2 Creative Commons License 2004.12.22 0 0 416

Neked is boldog karácsonyt.

 

Szia.

Előzmény: viricsi (415)
viricsi Creative Commons License 2004.12.22 0 0 415
Hölgyek, urak, tisztelt topiklakók!

Mindenkinek boldog,békés,meghitt karácsonyi hangulatot, az ünnepek alatt dolgozóknak nyugodt eseménytelen szolgálatot kívánok.

viricsi
skyarts Creative Commons License 2004.12.22 0 0 414
Cuki :-). Olyan, mint amikor a zsigulit díszítik streetracing meg no fear matricákkal.
Előzmény: IL-96 (413)
IL-96 Creative Commons License 2004.12.21 0 0 413
Tök jó ma láttam a 2B infót öszeragasztották mindenféle szrral: látható rajta Air Baltic B735 uj festésben valamint egy térkép amin BUD-Minsk route-ot is szerepel.-)
krisz25 Creative Commons License 2004.12.21 0 0 412

Stimmel stimmel ezt a nőt ismerem. :-D

 

igen arra a repcsire gondoltam, mer' mintha banán a Te hangodat vélte volna felfedezni, lsd low cost topik, de akkor mégsem.

 

Előzmény: B735 (411)
B735 Creative Commons License 2004.12.21 0 0 411
Előzmény: krisz25 (410)
krisz25 Creative Commons License 2004.12.21 0 0 410

:-)))

ui. nem jártál véletlen reggel a Hotel Echo Sierra meg a 31L környékén?

Előzmény: B735 (409)
B735 Creative Commons License 2004.12.21 0 0 409
Sajna nincs kisebb betűtípus itten. :8
Előzmény: krisz25 (407)
IL-96 Creative Commons License 2004.12.21 0 0 408
Egyébiránt aki látta - a most épp nem működő viccoldalon - a T1 leendő szolgáltatásait az alaprajzon, az bizonyára elégedett. Van sok bót terasz, miegymás. Csak két kérdés: hol lehet majd parkolni???? Értve mindezt repülőgépekre valamint gépjárművekre egyaránt. Abban a 2-300 férőhelyes putriban az épület előtti részen? A gépek meg a 16 db számozott állóhely egyikén cargo+fapad és charter:-). Ez jó ha már azt tudjuk hogy van bennt 1xUPS+DHL+FDX+NTR emellett számos ad hoc charter és egyre több CLX, akkor mi marad a többinek. Igy télen csak cargo mellett is van hogy teli volt az apron. Jó ebből levonjuk a napi 2 IL76-ot ami elmarad de ez még akkor is kevés....Jah persze lesznek uj állohelyek...na majd kiváncsi leszek azért:-)
Másik dolog: légitrsaságokat milyen alapon fogja "átpakolni" az Rt.? Ha ugyaannyi a kiszolg a T1 mint T2 akkor ki lesz az a hülye aki átmegy? Ha pedig nem akkor valszeg az összes point to point jellegű járat át akaródzik majd menni.. erről ennyit
krisz25 Creative Commons License 2004.12.21 0 0 407
Nehogy Te kérj bocsot a "szakértő" uraktól. Inkább alkalmazzuk az ignore-t. Lásd a versikém. :-D
Előzmény: B735 (405)
IL-96 Creative Commons License 2004.12.21 0 0 406
OFF
ma ping pong party volt:-) Jani megint lealázott:-)
ON
Előzmény: krisz25 (404)
B735 Creative Commons License 2004.12.21 0 0 405
Királyfi, királyfi! Te még hiszel a mesékben? :-)  (Mielőtt belém rúgna 1-2 főállású szak-hozzászóló, előre megsúgom, személyesen (is) ismerem szakipilota kapitány-helyettes urat, innen a már-már bizalmas megszólítás)
Előzmény: szakipilota (394)
krisz25 Creative Commons License 2004.12.21 0 0 404

Szia Iljuskám :-D

OFF lemerült a telefonom a sörözés közben, oszt este már nem találtalak a reptéren Lacinál. sorry nem tudtam csipogni, jöttem is vissza.

ON

Nem baj, ők tudják, majd lesz nekünk is olyan évünk mint Poprádnak a többi.

Előzmény: IL-96 (403)
IL-96 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 403
Te ezek iszonyatosan hülyék, azt hiszik hogy minden évben bejelentik hogy elkezdik építeni az új cargobázist azt majd a Cargolux 20 éven keresztül megeszi? Én biztos vagyok benne, ha nem lesz vmi rövid idön belül elhúznak. 2-300 km EU belül az a cargonak semmi! Már a jövő évi statisztikákon előre nevetek, igen látványos lesz a visszaesés cargoban!
Előzmény: krisz25 (402)
krisz25 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 402

Hölgyek és Urak,

 

Vonatkozó nap este a Cargolux pilótát hallottam OCCn vagy hol. Ritka türelmes ember vót szeginy, hihetetlen. Békésen nézegette, hogy néha feltűnik egy két jégtelenítő autó a gépe mellett, és az előzetesen kapott infoval ellentétben mégsem ő a sorban az első. :)

Le a kalappal amúgy mindenki előtt, aki benne vót a sűrűben, még a Sky is kiment éjjel 3 körül, én ilyenkor borulnék rá a kormányszarvra.

 

Előzmény: CPT (400)
Heading370 Creative Commons License 2004.12.20 0 0 401
Okorsutes is lesz vajon megint?
Előzmény: hellcat43 (399)
CPT Creative Commons License 2004.12.20 0 0 400

 

T.Szakipilóta!!

 

 

Teljessen egyetértek veled!!Ez nonszensz amit müveltek.Nem is tudom mikor volt zárva a reptér ilyen okok miatt.Talán a háborús bombázások idején??Viszont akkor nem volt ónoseső.A jégtelenitésről pedig hadd ne mondjak semmit,elég annyi,hogy a jégtelenitőkocsi 150 EU ért áll ki.Erre jönnek a többiköltségek,folyadék x EU+viz+csatornahasználatidij.Lehet számolni nem kis bevétel.

 

Üdv CPT

Előzmény: szakipilota (394)
hellcat43 Creative Commons License 2004.12.19 0 0 399

A vártnál magasabb a Budapest Airport nyeresége

Az év első kilenc hónapja után 260 százalékos a növekedés. 9 milliárd forint adózás előtti eredményt ért el a Budapest Airport Rt. az idei év első kilenc hónapjában. Az eredmény magasabb a vártnál, sőt, a 2004 egész évre tervezetett is – közel 1,7 Mrd forinttal – meghaladja. A tervezetthez képest 35 százalékkal, a tavaly szeptemberben mérthez képest 165 százalékkal lett magasabb. Nőtt a ferihegyi repülőteret üzemeltető társaság árbevétele is, a tavaly szeptemberi szintet 20 %-kal felülmúlva elérte a 25 Mrd forintot.

Míg a Budapest Airport Rt. költségei az év első kilenc hónapjában 5, addig bevételei 19 %-kal emelkedtek a tavalyi év hasonló időszakában mértekhez képest. Összesen közel 25 Mrd forint árbevételt könyvelt el a társaság, mely az előirányzottat, több mint 7 százalékkal haladta meg. 37 százalékkal emelkedtek az össz-árbevétel nagy részét kitevő, repüléssel kapcsolatos bevételek. A kereskedelmi bevételek az előzetes várakozásokat 8 százalékkal haladták meg, de elmaradtak a tavaly ilyenkor mérthez képest.

“A pénzügyi-gazdasági mutatók jók, de ezek a 2004-es év eredményeinek csak az egyik szeletét adják.” – tette hozzá Dr. Hárskuti János vezérigazgató. “Nagy eredmény, hogy hosszútávú stratégiai tervvel rendelkezünk. Kidolgoztuk és elfogadtattuk a ferihegyi repülőtér szabályozási tervét, s idén beindultak a stratégiai fejlesztések első beruházásai. Közép-Európa leggyorsabban fejlődő reptere szeretnénk lenni, amire a jövőre nyíló 1-es terminállal és a 2006-ban üzembe álló cargo-bázissal minden esélyünk megvan.”

 

Ferihegy: 90 millió dolláros kártérítés fenyegeti az államot
2004-12-13
Jövőre a kormány privatizálná a Budapest Airport Rt.-t, ami lendületet adhat a cég létrehozása óta folyó per lezárásának is. Amennyiben a kanadai ADC-t javára ítél a washingtoni választott bíróság, akkor elképzelhető, hogy a magyar államnak akár 90 millió dolláros kártérítést kell fizetnie a ferihegyi 2/A terminál fejlesztését és a 2/B tömb építését végző észak-amerikai cégnek.

Előzmény: Utas2 (395)
Flap Creative Commons License 2004.12.19 0 0 398

Mennyi kedvezményt kapnak a fizetendő díjakból azok a légitársaságok, akiknek a gépeit az 1-es terminálon szolgálták ki azon a bizonyos ónos estén?

 

(Szerintem 0-át)

Heading370 Creative Commons License 2004.12.19 0 0 397

En csak egy kerdest tennek fel:

Normalis dolog az hogy egy ugynevezett nemzetkozi repuloteren 7 orat kell varni a jegtelenitesre?

Előzmény: viricsi (396)
viricsi Creative Commons License 2004.12.19 0 0 396
Hát tudod,eszembe jutott a hozzászólásokról a Millenáris egyik régebbi kiállításának címe:"Álmok álmodói,világra szoló magyarok".
Előzmény: Utas2 (395)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!