Nekem a szoftvert és a navit is folyamatosan frissíti a beépített SIM-en kersztül... Onnan tudom, hogy egy hete voltam egy srácnál ezt-azt átállítani, illetve aktiválni (Video in Motion stb.), ő mondta... Viszont a CD-vel az időjárás kb. havonta ha egyszer megy akkor sokat mondok... Ez azért kicsit ciki és egyben érthetetlen számomra.
Nem tudom, itthon miért nem megy a Remote View, de nem adatforgalmi akadálya van. Nekem a parancs küldése után az autó még a behajtott tükröket is kinyitja, hogy fotózzon, majd jelzi a telefon, hogy nem megy, a tükrök meg nyitva maradnak. Ez is elég érdekes...
Arról nem is szólva, hogy ha az app-ból zárom az autót, az nem teljes értékű zárás, ugyanis a riasztót elfelejti bekapcsolni. Ez a hiba hónapok óta fennáll, a tisztelt BMW fejlesztő nem javítják ki...
Félreértés ne essék: imádom a G30-amat, de informatikai területen dolgozóként duplán dühít, hogy egy ekkora prémium-gyártó ilyen slendrián munkát végez ezen a területen.
Szoftverfrissítés: a Wallis Pest nem frissíti a szoftvert, hacsak a gyár erre nem utasítja. Ezt csak pénzért lennének hajlandók, vagy még úgy sem, és mivel nem tudják, milyen újdonságok jönnek ki a különböző verziókban, inkább nem pazarolnám erre a pénzt.
Majd ha látsz "önvezetés" miatt lefejezett BMW-sofort akkor szólj, mert akkor elértük a Tesla szinvonalat...
A BMW nem azért "veszíti" el a vonalat mert a BMW fejlesztői hülyék, hanem azért mert a rendszer a lehető legbiztonságosabbra van hangolva . Ha kicsit is bizonytalan akkor inkább lekapcsol.
A Tesla meg megy mint az ökör, kamion alá, tűzoltó auto ala, meg eppen mikor minek.
Köszi az infót! Kiváncsi leszek! Azt gondoltam semmi sem fog menni, hogy Mo.-n nem is kommunikál a szerverrel az autó, de ezek szerint igen... vajon sajnálják az adatforgalmat külföldön a fotók küldésére? Lassan egy éve mindegy EU-n belül...
Sávtartás: Szerintem fél-egy évente érdemes az autó SW-ét frissíteni, hátha fabrikáltak rajta!
Természetesen kizárólag a szoftveres fejlesztésekre gondoltam, lásd önvezetés, semmiképpen sem a hardware-s megoldások átvételére a Teslától.
De ha úgy jobb, tanuljanak a VW csoporttól :) A BMW-m időnként akkor is elveszti a sávtartási képességet, ha tökéletes időben, hibátlanul felfestett vonalak között megyek.
Az előző autómmal (Skoda Superb) gyakorlatilag a teljes M0-son végig tudtam menni a kormány időnkénti megérintésével, a G30 meg kb 2 percenként elveszíti a vonalakat.
Nem csak mi vagyunk hátrányos helyzetben a CD-vel kapcsolatban, nyugi. Egy olyan "kis" országban, mint Kanada is csak most indult el, miközben az USA-ban már évek óta megy.
Egyébként pedig a CD szolgáltatás szivonala a béka segge alatt van. Hetekig nem működő weboldal, hónapok óta fennálló probléma még a legalapvetőbb Weather alkalmazással is (no GPS hiba), kb semmi előremutató fejlesztés - egy kalap sz.r a BMW IT részlege. Tanulhatnának mondjuk a Tesla fejlesztéseiből...
A héten voltam a Wallis Dunánál. A CD indulásra kis hazánkban eddig 2018. II. félévet mondtak, de most megsúgta a szervizvezető, hogy fullban az inkább 2019. II. felév. :( Valakinek infója?
No végre nem autó nélkül nézelődök csak a fórumon:) Németországban vásároltam a modellt, és egyből fel is vetődik a kérdés: a képeken látható (jelenleg mind működő funkció) amennyiben az autó Mo.-lesz OFF (azok alapján amiket a régebbi hozzászólásokban olvastam)? Most én vagyok itthon a kocsi még ott, innen mindent funkcióját elérem.
Na nekem nem így van. Megesett már, hogy nagyon lassan közeledtem a garázsban a falhoz (orral) és nekiért a rendszámtábla a falnak, nem állt meg... A teljes rendszer minden opciója be van/volt kapcsólva...
Friss infó a meghibásodott autómról (nem működő parking brake, ACC) -> a kézifék-gombot kicserélték, de a probléma nem oldódott meg. A hibát eszkalálták a gyár felé, ha van ötlet, megyek vissza.
Kezdem otthon érezni magam a Hungária körúti szalonban :)
Nekem ez mukodik akkor is ha rajta van a labam a feken. Parkolasnal az nem kizaro tenyezo, lassan tolatva hatra, finoman fekezve is beleall a fekbe mielott nekimesz a garazsfalnak ha be van kapcsolva.
A kozuti resze mas - az nem probaltam meg, hogy megall-e, de veszfekezest mar produkalt hogy ne szalljak bele az elottem levobe aki hirtelen fekezett. Ugy tudom ez a funkcio nem mukodik akkor, ha mar fekezel.
Ez csak akkor működik szerintem ha nincs a lábad a féken. Egyébként nem erre gondoltam, hanem arra, hogy úton, amikor mész, akkor megáll-e a kocsi? Ha igen akkor milyen sebességnél, mik a feltételek amikor ez a rendszer müködik, stb.?
Szerintem a parkolóaszisztens plusz nem enged nekitolatni semminek, de ez kikapcsolható menüből. Próbáld ki egy bólyával, vagy hasonlóval, aminek nem baj, ha mégis nekimész :) Elvileg sipol az autó, plusz pirosan villogtatja a képernyőn a távolságot, aztán 1x (kb 20 centire) megállít...
Van alapból hátsó lámpa, legalábbis nekem. Nem tudom, esetleg valami csomaggal jön, de még nem láttam autót e nélkül. Az Individual csak egy teljesen LED-es upgrade, így én kihagynám.
Ezt viszont ne hagyd ki: "Kiegészítő 12V csatlakozó", különben nem lesz szivargyújtó a csomagtartóban, annyira azért spúr a BMW - csak 20e Ft :)
Az új optimális konfigban az általad ajánlottak jó része már benne van, adaptív drive és ülés szellőztetés még kérdéses. A távirányítós parkolás nem egyértelmű, mert a konfiurátorban nem szerepel és parkplus csomagban sem látszik, ennek utánakérdezek.
Általában egyedül mászkálok az autóval, hátul nagyon ritkán ülnek. Ennek ellenére 4 zónás klímát azt konfoltam, mert hosszabb úton ha többen vagyunk akkor azt várom h megszűnik a "nyávogás" h hideg van meleg van :-) arra állítják amire akarják...
Napfénytetőt azt jó h mondod, mert ezek szerint G30 sedanban ez nem panoráma tető, az csak kombiban van meg SUV-nál. Ez elgondolkoztató lehet becserélem soft close-ra :-)
Hátsó olvasólámpa az alap, mert ha jól tudom a BMW annyira spúr h alapból nincs világítás ott, és ha sötétben keresek valamit ott akkor kell oda fény.
Sport, M sport főleg ülés tekintetében teljesen kizárt, mert nem tudok kiszállni belőle. A jelenlegi sportülésből a 100kilómmal mint a partravetett bálna úgy hempergek ki belőle nagy nehézségek árán, nem túl elegán megjelenést biztosítva magamnak :-(
Az M kormány tetszene pedig, illetve az igazi M5 váltókar.
MPackat az üléstől eltekintve is kizáró tényező nálam, de nem is annyira szignifikáns a különbség mint az F10-nél. Előző 5-öst, X5-t, nem vennék MPacket nélkül, G30 tök jól néz ki alapból is.
A Luxury meg a króm ablkakkeret miatt kell főleg, mert Maszi azt mondta h ez a csomag a tutti :-)
Tolide, köszi a tippet, az ülésszellőztetéssel kicsit szkeptikus vagyok. Előző autómban bőrülések voltak ülésfűtés/üléshűtéssel, de nem éreztem annyira hatékonynak.
A DDC érdekes lehet de nem használtam még semmilyen autóban, szóval nem tudom mennyire érdekelne. Mondasz rá kérlek konkrét példát mikor hasznos szerinted?
Update a meghibásodott autómról: tönkre ment a belső kézifék-kapcsoló. Ez kiütötte az Auto-hold funkciót és az ACC-t, de a kézifék autómatikusan behúzódik megállás után.
Alkatrész-beérkezés kb 1 hét, addig így használom.
Esetleg hátsó ülésfűtés? Vagy a hátul ülők büntiben vannak? :)
Én nem vennék napfénytetőt, csak ha nagy, mint a kombikban, 400e Ft nekem erre a picire sok.
Valami konkrét oka a hátsó individual olvasólámpának? Kompenzáció az ülésfűtés hiányáért? :)
A Luxury Line nekem nagyon bazári, akkor már Sport Line, de ez is egyedi preferencia. Megnézted élőben, hogy néz ki? Több tesztben olvastam, hogy nem illik az autóhoz annyira.
Látom nincs lehetőség M-es kormányra, csak M csomaggal, az nagy kár, sokkal jobb, mint a sima...