Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

epsonemre Creative Commons License 2015.02.09 0 0 1091

Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy peugeot 308 sw-m 2010-es1.6 hdi és fent a visszapillantó előtt van ez a biztonsági öv visszajelző egység amit nem lehet valahogy kikapcsolni? Ma minden előzmény nélkül el kezdett pittyegni és azt mutatta hogy hátul nincs bekapcsolva az öv pedig egyedül ültem az autóban! Na ilyenkor mit lehet tenni?? Kikapcsolni vagy esetleg valami trükköt tud valaki? Előre is köszönöm!

szucsati Creative Commons License 2015.02.09 0 0 1090

307-es kombiban az emelő a pótkerek tartó dobozban van, a kerékkulcs és a vonószem a jobb hátsó lámpatest mögött belül a műanyag takaró mögött. Ezzel a kerékkulccsal tudod leengedni a pótkereket, a csomagtartó közepén lévő takarót felhajtod és a kerékkulcssal leengeded. Gondolom 308-ban sem sokat változott.

Előzmény: sura_e21 (1083)
zsebok.gergely Creative Commons License 2015.02.08 0 0 1089

Köszönöm szépen!

Előzmény: Zolysys (1088)
Zolysys Creative Commons License 2015.02.08 0 0 1088

Elvileg nincs egyik sem... de biztosra csak vázszám alapján

 

Előzmény: zsebok.gergely (1087)
zsebok.gergely Creative Commons License 2015.02.08 0 0 1087

Sziasztok!

 

Valaki tájékoztatna, hogy az 1.6 hdi 92 le-s motorban található-e kettőstömegű és részecskeszűrő? Mindenhol mást írnak.... Előre is köszönöm!

Töck Jenő Creative Commons License 2015.02.02 0 0 1086

A nyomatékot kell nézni abból a szempontból, hogy mennyire gyorsul. Végsebesség a lóerőktől függ. 90 LE 120-al erőlködés nélkül ment föl Udinéből Tarvisio felé 4 személlyel, csomagokkal. Még csak meg sem nőtt a motorhőmérséklet.

Előzmény: molnaratt (1085)
molnaratt Creative Commons License 2015.02.02 0 0 1085

Sziasztok,


A 2 literes autó sajnos kiesett a körből, mert nem volt túl bizalomgerjesztő: szakadt gumik, rozsdás teleszkópok a csomagtérnél, földes motortér, ja és olyan külföldi rendszám amilyet még nem is láttam. Telefonban persze nem ezekről volt szó.

 

A másik jelölt egy 112 LE-s szekvenciális váltós.

 

Valaki nem tudja véletlenül, hogy a 112LE-s mennyire tűnik érzetre gyengébbnek a 140-esnél? A 140-es szép könnyedén mozgatta az autót. Bár nincs sok eladó a 140 LE-ből. Egyet még láttam ami esetleg szóba jöhetne, de abban nincs bluetooth, és GPS.

 

Illetve, hogy a szekvenciális váltó mennyire felhasználóbarát? Rángatós, vagy azért lehet azért szépen menni vele?

 

Köszönöm előre is.

Zolysys Creative Commons License 2015.02.01 0 0 1084

per pill 190 nél jár

Előzmény: Töck Jenő (1080)
sura_e21 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 1083

A telefonról milyen könnyű hülyeséget írni :) Amit kérdezni szeretnék:

A kombiknál a pótkerékben lévő kis tálcában van az emelő, kerékkulcs és vontatószem? A pótkereket hogyan lehet az aljáról leengedni?

Előzmény: sura_e21 (1082)
sura_e21 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 1082

A kombiknál a pótkerekben van az emele, kerèkkulcs es vontatòszem? A projektes reket hogyan lehet az aljaròl leengedni? 

sura_e21 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 1081

Köszi!

Előzmény: Töck Jenő (1065)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.31 0 0 1080

Az jó és hány km-t futott. (csalni nem ér)

Előzmény: Zolysys (1079)
Zolysys Creative Commons License 2015.01.31 0 0 1079

130 nél forog 2750 et kb fogy 5,2 l

Előzmény: Töck Jenő (1078)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.31 0 0 1078

"És nem lassan megyek és nem keveset a dízellel..."

Mennyi a fogyasztása 120 km/h körül sík úton négy személlyel? Kijelző szerinti is jó.

Előzmény: Zolysys (1076)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.31 0 0 1077

" Sok különbséget nem érzek rugózása stb."

Ha jó úton használják nincs is.

Előzmény: Zolysys (1076)
Zolysys Creative Commons License 2015.01.31 0 0 1076

307 esen van 15 ös télim, 16 os nyári és 17 es nyári. Sok különbséget nem érzek rugózása stb.. így szerintem tök mindegy mi  van a gépen...És nem lassan megyek és nem keveset a dízellel...

Előzmény: Töck Jenő (1075)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.31 0 0 1075

Lehet, hogy jobban néz ki, de nem tökéletesen sima úton hamar szétrázódhat az autó. Az abroncs az elsődleges rugózás, amivel csökkentik a rugózatlan tömegeket. Nagy sebességeknél előnyösebb a vékony gumi a fellépő erők miatt, de a dizelt nem száguldozásra találták ki.

Előzmény: gun111 (1073)
gun111 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 1074

Alant írtam a felnivel kapcsolatban, a szekvenciális váltót egy 508-ban próbáltam, hát nem rossz, de elég nehéz elsajátítani azt, hogy rángatás nélkül tudjon váltani a gép. Részemről inkább kézi, mint ez a szekvenciális automata.

Előzmény: molnaratt (1063)
gun111 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 1073

Én meg megvenném az első autót a 17-tel, aztán próba után cserélnék, de csak 16-ra, 15-re semmiképp...

Egy 308-as szerintem 17-tel sokkal jobban néz ki, mint 16-tal, valószínűleg nem lesz kényelmetlen egyébként, nekem a 407 is teljesen jó 17-tel.

Előzmény: Töck Jenő (1070)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.30 0 0 1072

Azt írtam HA LEHET.

Előzmény: Zolysys (1071)
Zolysys Creative Commons License 2015.01.30 0 0 1071

azért abba ne legyél annyira biztos hogy a 15" os kereket alátolod. mert ha 2.0 HDi van a gépben akkor tuti hogy a nagyobb féket kapta , arra meg nem megy fel a 15 ös gyári kerék.

Előzmény: Töck Jenő (1070)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.30 0 0 1070

16"-ról van, a 15"-os jobb hanem autópályán használják. A 17"-t hozzá kell arányítani az előzőhöz. Mindenképpen lecserélném a gumikat ha lehet 15"-ra, de  16"-ra mindenképp.

Előzmény: molnaratt (1067)
Zolysys Creative Commons License 2015.01.30 0 0 1069

le

Előzmény: molnaratt (1068)
molnaratt Creative Commons License 2015.01.30 0 0 1068

Ill. még egy kérdés:

Le lehet cserélni a 17-es alufelnit 16-os lemezre? Vagy van ennek technikai akadálya (szenzorok, fék nem fér be, stb.).

 

Köszönöm!

Előzmény: Töck Jenő (1066)
molnaratt Creative Commons License 2015.01.30 0 0 1067

Mindegyikben 6 sebességes váltó van, csak kicsit tartok a szekvenciálistól. Kb. 78e km van mindkettőben, bár gondolom magánszemély ritkábban pörgeti vissza. Én hajlanék a 140 pacis változat felé, csak a 17 col ijeszt meg egy kicsit. Nem szeretném hogy szétrázza a családot. Valakinek van tapasztalata a gyári 17-es felnikről?

Előzmény: Töck Jenő (1066)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.29 0 0 1066

Gyorsulásnál a nyomaték a döntő, a teljesítmény (Le) a végsebességnél számít. Több fokozatú váltó jobb, 17"-os kerék rosszabb mint a 16" és sokkal rosszabb mint a 15". Látatlanba: Nagyobb hengerűrtartalmú motor valószínűleg kevésbé van széthajtva. (nem biztos!)

Előzmény: molnaratt (1063)
Töck Jenő Creative Commons License 2015.01.29 0 0 1065

Öt

Előzmény: sura_e21 (1064)
sura_e21 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 1064

Köszi! Ez 5 vagy 6 sebességesre igaz, vagy a legnagyobb fokozat áttétele ugyan az lehet mindkettőnél?

Előzmény: Töck Jenő (1059)
molnaratt Creative Commons License 2015.01.29 0 0 1063

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Hamarosan én is tulajdonosa leszek egy 308 SW autónak és jelenleg 2 kiszemelt típus van, ami között dönteni kellene. Tudnátok pro és kontra érveket felhozni az egyik ill. a másik mellett, ami segíthetne a választásban.

 

Az egyik egy 2011 decemberi autó, de még nem a faceliftes. Ez 2.0 HDI, 140 LE, 17 colos alufelnivel, elvileg 520 literes csomagtérrel (bár máshol 567 litert emlegetnek, vagy az csak a facelift utáni?). Magánszemélytől tudnám megvenni.

 

A másik 2012/4 havi, 1.6 HDI, 112 LE, szekvenciális váltóval, 16 colos kerekekkel, vonóhoroggal, 7 személyre lehet vizsgáztatni. Kereskedőtől van, és külföldről behozott, szóval az előélet kérdésesebb.

 

A km kb ugyanannyi mind a kettőben: 76-78. A felszereltség is nagyjából ugyanaz, illetve az ár is. A faceliftes kívülről jobban tetszik, de van ebben valami más érdemi változás is?

 

Minden nap megyek kb. 70-80 km-t forgalmas úton, úgyhogy sokat kell előzni is. Erre biztos alkalmasabb a 140 LE, de lehet, hogy a 112 is bőven elég? Illetve a 17 col nem túl "pattogós", elviselhető még a magyar utakon?

 

A szekvenciális váltóról van valakinek tapasztalata? Azt olvastam, hogy néha rángat, de biztosan kényelmesebb az automata, bár minden áron nem ragaszkodnék hozzá. Főleg ha esetleg javítani kell valamit benne (ne kelljen). Az autókat mindenképp bevizsgáltatnám egy márkaszervízben vásárlás előtt, csak kérdéses, hogy melyiket.


Köszönöm előre is a válaszokat.

viktorlantos Creative Commons License 2015.01.23 0 0 1062

Kb 120-150 márkaszervízben, főnix programmal. Szóval nem olcsó dolog. De nekem mondták, hogy már rendesen el volt állítódva a rendszer a lánc miatt. Érdemes rá figyelni.

Előzmény: olló01 (1061)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!