Keresés

Részletes keresés

Doomedsrac Creative Commons License 2021.04.03 0 0 92353

Eladó REDRAPTOR - kipufogók - Képes Motor (kepesmotor.hu) tőlük már kérdezted mennyiért dobnak össze egy dobot. Meg van a "Martin" dob is ott pár éve 80eHUF CBF1000-re mondtak a dob párra.

Előzmény: v_zoli (92352)
v_zoli Creative Commons License 2021.04.03 0 0 92352

Köszi,

Találtam egy videót is közben. Jónak tűnik. Megrendeltem. Műszakira ha szaroznak, megy vissza a gyári dob.

Előzmény: ales40 (92351)
ales40 Creative Commons License 2021.04.03 0 0 92351
Előzmény: v_zoli (92341)
ales40 Creative Commons License 2021.04.03 0 0 92350

Egy baj van velük, állítólag semmilyen hivatalos dokumentum (műbizonylat) nincs hozzá a műszakiztatáshoz.

Előzmény: v_zoli (92341)
nafm. Creative Commons License 2021.04.03 0 0 92349

Bocsi, azt nem tudom mapsource-ös verzió-e ez a 2020.30 NT. A frissítéshez valami Garmin Express progit ír, én meg olyat még nem láttam...

Lehet a telepítős NT verzió tényleg a 2019.10 a legfrissebb. 

Előzmény: nafm. (92348)
nafm. Creative Commons License 2021.04.02 0 0 92348

Állítólag a legfrissebb  Eu-s, nem unicode-os verzió a 2020.30. 

Forrás: https://www.garmin.hu/blog/megjelent-a-legfrissebb-city-navigator-europe-2021.10-ntu-terkep

Görgess a lap aljáig. 

 

Előzmény: Mistral1 (92345)
gencsydani Creative Commons License 2021.04.02 0 0 92347

Semmi köze a két dolognak egymáshoz, a robogóknál a végsebességet mérik (úgy tudom, ilyenre amúgy már itthon is volt példa).

Előzmény: ronya1 (92346)
ronya1 Creative Commons License 2021.04.02 0 0 92346

nálunk

a németeknél még néha a robogókat is padra teszik az út mellett, aki ilyet megcsinál egyéb gazságokra is vetemedik.........

aztán nyugaton még mindig többet vásárolnak mint keleten

 

a "nyugati" fél valamiért meg van őrülve, olyan szabályokat csinál amit iszonyat nagy szopás mellett lehet csak teljesíteni, közben meg az igazán környezetromboló dolgait kiszervezi távolkeletre és ott szennyez

pl az euro 4 és a 6 között  benzines vonalon olyan minimális a különbség hogy szinte mérhetetlen, távolkeleten meg köbméterszám füstölik teli a levegőt a csúnya rossz gonosz kis 2t motorokkal (is)

de amerika ausztrália afrika sincs ilyen értelmetlen szigor 

250es ténéré is van, esélytelen hogy európában is legyen, de mintha még a drz400 is lenne újban

Előzmény: gencsydani (92342)
Mistral1 Creative Commons License 2021.04.02 0 0 92345

Náfrádi Misi!

 

A 2019.10 Garmin City Navigator-nál van-e valahol frissebb, RÉGI, NT verziós, mapszószos cucc?
A 2020.20 -as már csak NTU-ban van (az általam fellelhető helyeken...)
Valahol meg kellene keresni a konvertáló progit :-) (vagy az "embert", aki ért hozzá...)

Mistral1 Creative Commons License 2021.04.02 0 0 92344

99%-ban elég lesz :-)
Én is emiatt ragadtam ennél - nincs ingerenciám csereberélni - ezt imádom, felpolcoltam hozzá egy csomó mindent, mellém/alám temetik majd :-)

 

Van ennél jobb túramotor, van ennél jobb enduro - de jobb turaenduro, az kevés akad. És van egy baromi nagy előnye - ez már az enyém :-)))))

-

Holnap rá is próbálom magam.

Előzmény: Doomedsrac (92343)
Doomedsrac Creative Commons License 2021.04.02 0 0 92343

TT-vel nagyon szívesen csak egy nagyobb tank kell rá :D ott azért a 2 személyes komfort ami gyatra volt, de 8 évet és sok-sok km-et motoroztam vele, utazóban a 100 ment a vége meg olyan 120-130 volt. Még mindig bánom, hogy eladtam :(

 

Leakartam mérni az XTZ-t szobaimérleggel (elsőtengely és hátsótengely), de pont lemerült :) igaz nincs is tele most a tank, de érdekelt volna mit mutat :D bár szerintem ott ahol M.o. el lehet menni legálba oda bőven elég a 660-as tenere.

Előzmény: ronya1 (92338)
gencsydani Creative Commons License 2021.04.02 0 0 92342

"amúgy sincs rendszámos könnyebb-kisebb endúró mert a környezetvédelmi normák miatt ez a kategória kb a 80as évelbeli 250esek szintjén lenne teljesítményben 

aztán ki akarna csak egy kicsikét is világgá menni egy 25 lovas endúróval"

 

Miután levizsgáztatták, már semmi szükség nem volna rá hogy 25 lóerős maradjon - lásd az összes európai gyártó hasonló típusát...

Előzmény: ronya1 (92338)
v_zoli Creative Commons License 2021.04.02 0 0 92341

Ja, gyanus.

Amúgy ezek a lengyel dominator dobok milyenek? Még a gyári ára is 60e alatt van, szóval ultra csábító.

Előzmény: ales40 (92339)
rati update Creative Commons License 2021.04.02 0 0 92340

Ezért van agyonfojtva a Honda Crf250 és 450 utcai változata.

 

Előzmény: gencsydani (92337)
ales40 Creative Commons License 2021.04.02 0 0 92339

Szerintem ez egy kamu oldal.

Előzmény: v_zoli (92333)
ronya1 Creative Commons License 2021.04.02 0 0 92338

nincs mázsám, szerintem az lc4 kicsit több a 390meg vagy annyi vagy kicsit kevesebb

bár a száraz adatokhoz hozzájön az olaj, víz üzemanyag aztán ez 15+ kiló így meg kb egyezhet is

 

amúgy sincs rendszámos könnyebb-kisebb endúró mert a környezetvédelmi normák miatt ez a kategória kb a 80as évelbeli 250esek szintjén lenne teljesítményben 

aztán ki akarna csak egy kicsikét is világgá menni egy 25 lovas endúróval, akkor már inkább egy robogó

Előzmény: Doomedsrac (92331)
gencsydani Creative Commons License 2021.04.02 0 0 92337

Szerintem már az euro 4-et sem teljesíti*, az 5-öt meg pláne nem.

 

*műszakilag nem hinném hogy különösebb gondot okozna megoldani, de normális országokban (=nem EU) lehet rendszámozni így is és gondolom a zunióban eladott mennyiség kerekítési hiba az amerikai, ausztrál stb. piac számaihoz képest...

Előzmény: rati update (92336)
rati update Creative Commons License 2021.04.02 0 0 92336

Hoppá! Régen még ment.

Előzmény: gencsydani (92335)
gencsydani Creative Commons License 2021.04.02 0 0 92335

Nem lehet.

Előzmény: rati update (92334)
rati update Creative Commons License 2021.04.02 0 0 92334

A Yamaha WR450F rendszámoztatható. Amelyiken van világítás és közúti közlekedésre alkalmas állapotba hozható, az rendszámoztatni is lehet. Ahogy nézem, ezen motor ára is az egekben van. 

Előzmény: gencsydani (92329)
v_zoli Creative Commons License 2021.04.02 0 0 92333

Sziasztok,

 

Hallottatok már erről az oldalról? gyanúsan olcsónak tűnik...

 

https://www.clikezen.com/index.php?main_page=product_info&products_id=690138

 

Mistral1 Creative Commons License 2021.04.02 0 0 92332

Anno 2010-ben ugyanilyen dilemma előtt álltam én is, 2 misi hiteles sáska  VS 300 eFt 3YF.
Más lett volna a sáska - de legalább5 évig motoroztam az árkülönbözetből - pont úgy, ahogy Te is írod :-))

Előzmény: Doomedsrac (92328)
Doomedsrac Creative Commons License 2021.04.01 0 0 92331

Ezeket a számokat egy mázsán is tudja a 640-es (az nem rossz) és a 390-es? Azt írja, hogy az 640 Adventure (R) 154Kg szárazon (neked nem ez van tudom), a XTZ660 169Kg szintén szárazon. A sáska száraz súlya 183Kg. A 600-as teneré is 165Kg. A kis KTM meg 158Kg szárazon. Itt max a sáska ami kiugró a többihez képest :)

 

a forrásom: https://www.motorcyclespecs.co.za/

Előzmény: ronya1 (92330)
ronya1 Creative Commons License 2021.04.01 0 0 92330

 

ha igény lenne rá akkor csinálnának, ebben biztos vagyok

az hogy mi szeretnénk 5-10 évesen ilyet venji használtan ezért senki sem fog gyártani

akinek pénze van annak ezek a nagy böszme pöcsnövelők jönnek be

érdekességképp:

640vs390 adv

 

 

 

Előzmény: gencsydani (92329)
gencsydani Creative Commons License 2021.04.01 0 0 92329

"mi indokolná hogy könnyű legyen?"

 

Semmi - csak akkor csináljanak egy _rendszámozható_ enduró(nem "túra")endurót. Legalább a 4 japán közül az egyik...

Előzmény: ronya1 (92325)
Doomedsrac Creative Commons License 2021.04.01 0 0 92328

Pont most voltunk motorozni és ott is a T7 volt a "téma" :) szép meg jó, de sajna nem engedhetem meg magamnak így nem csóróskodom össze az árát aminek a nagy része hitel 5 évig havi "X" összeggel csökkentem a motorozásra fordítható keretett, hanem "X" idő alatt inkább elmotorozom azt a 4M összeget :D ezzel a 660-as ronccsal amit 250-ért vettem, picit még költöttem rá, de inkább használom és nem is kell sajnálni. Olaj legyen azt annyi :) de ha lenne fölös 4M és az ezzel járó plusz költség fölösbe itt állna akkor a T7 is itt állna :D 

Előzmény: ronya1 (92327)
ronya1 Creative Commons License 2021.04.01 0 0 92327

akinek húzós a 70 ezer azért a kis biszbaszért az nem engedheti meg magának azt a motort, szóval nem szabad megvennie

ezért vettem anno 300 ért ténérét és nem zavart ha az oldalán húztam le a lejtőn

pl azt már meg sem élem hogy a t7 motort meg tudjam venni.....

amúgymeg gyúrni kell és nem egyedül menni a szopós helyekre

 

Előzmény: rati update (92326)
rati update Creative Commons License 2021.04.01 0 0 92326

Szerintem akinek van egy ilyen motorja, be fog menni vele a susnyásba, Duna-partra, mert ha ránézel, akkor inkább odavaló. Ezért írtam.

Persze a 3,8 millás ár ezt a hajlamot kissé visszavetheti. :o)

Terepen (nem földúton) tenni-venni egy ilyen nehéz motort, az nem egyszerű. Arról nem is beszélve, ha megborul, elég felállítani.

 

Ha meg törik valami, az húzos lesz. A kis műanyag légterelő plexi 70 E Ft!

 

Egyébként teljesen igazad van! Ha túra endurónak veszi valaki, akkor hibátlan és nem mellesleg gyönyörű!

Előzmény: ronya1 (92325)
ronya1 Creative Commons License 2021.04.01 0 1 92325

fordítsuk meg a kérdést

mi indokolná hogy könnyű legyen?

sosem értettem ezt a súly mizériát, akinek könnyű kell vegyen triált

200 kiló nem sok egy túra endúrónak, de a 240-260  se vészes

 

Előzmény: rati update (92324)
rati update Creative Commons License 2021.04.01 0 0 92324

Nem értem, hogy miért lett ez a motor is ilyen dög nehéz?

Erre a terepre már nem ilyen motor kell, de megbirkózik vele, ha a pilóta is profi.

Előzmény: gencsydani (92322)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!