a németeknél még néha a robogókat is padra teszik az út mellett, aki ilyet megcsinál egyéb gazságokra is vetemedik.........
aztán nyugaton még mindig többet vásárolnak mint keleten
a "nyugati" fél valamiért meg van őrülve, olyan szabályokat csinál amit iszonyat nagy szopás mellett lehet csak teljesíteni, közben meg az igazán környezetromboló dolgait kiszervezi távolkeletre és ott szennyez
pl az euro 4 és a 6 között benzines vonalon olyan minimális a különbség hogy szinte mérhetetlen, távolkeleten meg köbméterszám füstölik teli a levegőt a csúnya rossz gonosz kis 2t motorokkal (is)
de amerika ausztrália afrika sincs ilyen értelmetlen szigor
250es ténéré is van, esélytelen hogy európában is legyen, de mintha még a drz400 is lenne újban
A 2019.10 Garmin City Navigator-nál van-e valahol frissebb, RÉGI, NT verziós, mapszószos cucc? A 2020.20 -as már csak NTU-ban van (az általam fellelhető helyeken...) Valahol meg kellene keresni a konvertáló progit :-) (vagy az "embert", aki ért hozzá...)
99%-ban elég lesz :-) Én is emiatt ragadtam ennél - nincs ingerenciám csereberélni - ezt imádom, felpolcoltam hozzá egy csomó mindent, mellém/alám temetik majd :-)
Van ennél jobb túramotor, van ennél jobb enduro - de jobb turaenduro, az kevés akad. És van egy baromi nagy előnye - ez már az enyém :-)))))
TT-vel nagyon szívesen csak egy nagyobb tank kell rá :D ott azért a 2 személyes komfort ami gyatra volt, de 8 évet és sok-sok km-et motoroztam vele, utazóban a 100 ment a vége meg olyan 120-130 volt. Még mindig bánom, hogy eladtam :(
Leakartam mérni az XTZ-t szobaimérleggel (elsőtengely és hátsótengely), de pont lemerült :) igaz nincs is tele most a tank, de érdekelt volna mit mutat :D bár szerintem ott ahol M.o. el lehet menni legálba oda bőven elég a 660-as tenere.
"amúgy sincs rendszámos könnyebb-kisebb endúró mert a környezetvédelmi normák miatt ez a kategória kb a 80as évelbeli 250esek szintjén lenne teljesítményben
aztán ki akarna csak egy kicsikét is világgá menni egy 25 lovas endúróval"
Miután levizsgáztatták, már semmi szükség nem volna rá hogy 25 lóerős maradjon - lásd az összes európai gyártó hasonló típusát...
nincs mázsám, szerintem az lc4 kicsit több a 390meg vagy annyi vagy kicsit kevesebb
bár a száraz adatokhoz hozzájön az olaj, víz üzemanyag aztán ez 15+ kiló így meg kb egyezhet is
amúgy sincs rendszámos könnyebb-kisebb endúró mert a környezetvédelmi normák miatt ez a kategória kb a 80as évelbeli 250esek szintjén lenne teljesítményben
aztán ki akarna csak egy kicsikét is világgá menni egy 25 lovas endúróval, akkor már inkább egy robogó
Szerintem már az euro 4-et sem teljesíti*, az 5-öt meg pláne nem.
*műszakilag nem hinném hogy különösebb gondot okozna megoldani, de normális országokban (=nem EU) lehet rendszámozni így is és gondolom a zunióban eladott mennyiség kerekítési hiba az amerikai, ausztrál stb. piac számaihoz képest...
A Yamaha WR450F rendszámoztatható. Amelyiken van világítás és közúti közlekedésre alkalmas állapotba hozható, az rendszámoztatni is lehet. Ahogy nézem, ezen motor ára is az egekben van.
Anno 2010-ben ugyanilyen dilemma előtt álltam én is, 2 misi hiteles sáska VS 300 eFt 3YF. Más lett volna a sáska - de legalább5 évig motoroztam az árkülönbözetből - pont úgy, ahogy Te is írod :-))
Ezeket a számokat egy mázsán is tudja a 640-es (az nem rossz) és a 390-es? Azt írja, hogy az 640 Adventure (R) 154Kg szárazon (neked nem ez van tudom), a XTZ660 169Kg szintén szárazon. A sáska száraz súlya 183Kg. A 600-as teneré is 165Kg. A kis KTM meg 158Kg szárazon. Itt max a sáska ami kiugró a többihez képest :)
Pont most voltunk motorozni és ott is a T7 volt a "téma" :) szép meg jó, de sajna nem engedhetem meg magamnak így nem csóróskodom össze az árát aminek a nagy része hitel 5 évig havi "X" összeggel csökkentem a motorozásra fordítható keretett, hanem "X" idő alatt inkább elmotorozom azt a 4M összeget :D ezzel a 660-as ronccsal amit 250-ért vettem, picit még költöttem rá, de inkább használom és nem is kell sajnálni. Olaj legyen azt annyi :) de ha lenne fölös 4M és az ezzel járó plusz költség fölösbe itt állna akkor a T7 is itt állna :D