Köszönöm a válaszokat, lehet hogy nem jól kérdeztem.
Tehát, gyárilag IMMO2-es az óra, amiben valóban benne van az immo.
Amit beletennék helyette (mert computeres), az IMMO1-es óra, de az IMMO1-ből kétféle verzió volt. Az egyiknél külön dobozka volt maga az immo, a másiknál már az órába volt az immo, de még maradt IMMO1.
Szóval ennek tükrében kérdezem, hogy beletehető e az IMMO1-es óra, esetleg elég csak szoftvert frissíteni rajta, vagy más a hardver is. Az eeprom ugyanaz benne.
Abban kérnék segítséget, hogy ha az autómba (A4 B5) IMMO2-es óracsoport van gyárilag, akkor bele lehet e tenni olyan IMMO1-es óracsoportot, aminél már az órában van az immo. Csak az óra eeprom tartalma más, vagy hardveresen is más? A csatlakozók ugyan azok.
Felesleges alkatrész cserélgetés helyett először inkább mérted volna végig a vákuumokat. Lehet, hogy csak kilyukadt az egyik csöved valahol. 10 percnél nem tart tovább...
Sziasztok ! Kb 2 hónapja kinlódok ! Passat b5 1,9 tdi AFN 110 lovas ! Egyik naprol a màsikra elment a turbo nyomàs , Légtömegmérő , Map szenzor , és mostmàr kapott uj turbót is ! N75 is kilett cserélve, az autó még mindig csökkentett módban megy ! Valakinek van ötlete ?
Üdv mindekit. Segitségetekre lenne szükségem. Tehát a müszerfalon is index lámpa gyosan villog, és ugyebár hibát is ir ki az autó hogy nem ég az eggyik egőm, de viszont tökéletesen müködik az egész. Vag COM által le lett tesztelve és csak a hibát kaptam meg, a megoldást viszont nem. Esetleg valaki tudna segiteni ezt a kellemetlen dolgot megoldani? :D
Egy kérdéssel fordulnék felétek . Van egy Fabia 1.4 MPI ( 2002 ) , amiben motorvezérlőt cserélnék ... Tudom az óracsoport és a mot.vezérlő pin kódját ! Vag Com 311.2 - vel össze lehet őket illeszteni ? ha igen akkor mi a menete / mi a feltétele stb. ? Ha nem akkor mivel lehet őket össze tanítani ( házilag , könnyel elérhető interface - el ) ? Köszönöm !
Sziasztok! Segítség kellene. Mazda 6 2004 Diesel RF5c-s autóm hengerfej felujitas óta 0C alatt rettenetesen indul es P0016 hibakódot dob, majd akadozva működik. Amint üzem meleg abban a pillanatban elmúlik minden baja. Aki végezte a szerelést, hozzáteszem nem olcsón az most azt mondja hogy a porlasztok szarok es azért csinálja. esetleg valakinek valami ötlet? Mit érdemes megnézni, nézetei. Köszönöm!