Nem véletlenül volt ledugózva akkor. Biztos kitépte valami, aztán így javították. Ha folyik, visszadugózom, de ahogy nézem, nem sikerült teljesen eltávolítanom a szilikont, mert magától nem folyik, csak ha belenyokokbegy csavarhúzót😁
Viszont, a 4x4Hi műűűűködík!!!!!!!!! Imádom ezt a fajta egyszerűséget. Egy rugó bakker. Kurvajókocsi, imádom😊👍👏
Sziasztok! Legyàrttattam az első sàrvédőket (doblemez nélkül,mert csak úgy lehetett) üvegszálas poliészter ből.A doblemez részt majd àtragastom,van erre egy perem a sàrvédőn.
Érte menni még nem tudtam,mert a covid védettség elérésének bonyolultabb módjàt sikerült vàlasztanom,igyhàt még làbadozom.
Ha összerakom közlök majd képeket, és ha érdekel valakit majd ir,jó lenne újabb gyàrtàsokkal a sablon àràból,amit meg kell nyilvàn vennem,vmit visszakapni.
Jól irtad,az a km spiràl csatlakozója. Nem tudom hogy van megoldva a tömitése, a cső ahogy irtad,az forog,gondolom,hogy van egy O gyűrű a tengelyen.Az biztos,hogy nem kéne ott folyni az olajnak.
Ez most a dugi váltóm, isuzu, ezen fotózom, mert nem akarok visszamászni a kori alá. Szóval, az ott egy külsőmenetes csatlakozás, amire jelen esetben rá van hajtva egy cső. Aminek a vége szabadon van.
A korin levő váltómon ez a csatlakozás le van dugózva, valami szilikonnal. Nem értettem, ezért kivéstem belőle a szilikont, hát ott bizony olaj jön ki. Szóval ötletem sincs mi ez. Kell ott olaj kifollyon?
Valaki ledugózza, valaki meg nyitott csövet tesz rá ? Tudjátok mire szolgál ez?
Na megnéztem. Köszi a tippet, volt gond. A rugó megvan, de csak az egyik fele volt beakasztva. Szépen visszatettem a helyére, biztos, hogy ez volt a baja. Kipróbálni még nem tudom.
Még nem jutottam oda, sok a projekt mostanában. Egyelőrr a korit is alig használom.
Fura is, hogy állásban megy tönkre: kettesben kihúzatom csattog nyiszog minden, aztán bemelegedve elmúlik. Vagy nem. Random. Nem tudom, hogy váltó, vagy valami a motorban.
Plusz 60 kmh felett búg,ráz,zümmög...az a kardán lesz. Üt mint állat.
Pedig eskü nem is mentem vele sokat. Igaz legutóbb offroad park volt, azóta üt. De a csattogás, nyüszögés akkor még nem volt.
Szia! Már azt hittem(reméltem) van forrás amiről nem tudok! Tegnap vettem Tapolca Diszelről bal oldali sárvédőt amit levágtunk egy donorról. Ez 300km és 10 rugó. Ha valakinek kell jó állapotú géptető nálam van egy.
Na, ez jó kérdés! Gondolom, hogy te is, mint én végiglátogattad az internet minden bugyrát. Nem sokra jutottam.
Ezért döntöttem úgy, hogy magam fogom az elemeket legyártani. Nem áll távol tőlem, mert eredetileg ez a szakmám, csak kb. 30 éve nem csináltam. Viszont az elemek sem bonyolultak. Nyár elején még letelepítem vele a lakókocsit Visegrád alá, aztán rajta! Remélem, hogy ősszel már a kilakatolt járgánnyal húzhatom vissza.
A jó, hogy elkészültek az első ülések! Írtam korábban, hogy sikerült majdnem kifogástalan állapotú eredeti Korando üléseket szerezni. Annyi volt csak a baja, hogy a bőr el volt öregedve és szakadozott.
Íme készen:
Ugye milyen szép!
A rossz hír, ami nem újdonság, hogy eljött a vége! Nem lehet tovább húzni a lakatolást. Komplett elemcserékkel kell megoldani:
Szia Johnnybàcsi!Ha nem unod még a terepvàltó ötletelésemet,írnék egy kívülről bàr a kocsi alatt ellenőrízendő nem nehéz dolgot.Röviden leírom miről van szó.Ma volt kis időm és mivel a kocsi még kaszni nélkül bakon àll a vàltó ugyan màr fenn,de hozzàférhető,leellenőríztem a terepvàltó reteszelését.A terepvàltó séma egy aljàval előre néző U alak.
A reteszelés úgy néz ki, hogy a kart jobbra hàtra tolva belül reteszel, még mindig jobbra előre tolva azonban nem.Ha teljesen elől elhúzod balra, akkor reteszeli a kart belül, itt ,tehàt teljesen balra hàtrahúzva újra reteszel belül.
Nem tudom a gomb nélkül,az meg a sok doboz közül az egyikben van hogy melyikhelyzetben mi van,de ami miatt leírom ezt a monológot ,az a következő: amit az előbb irtam,hogy ha jobb oldalon hàtul a kar és előretoljuk nincs reteszelés, úgy küszöbölték ki,hogy a vàltóhàzon van egy kis fül ,abba és a terepvàltó karra van téve egy rugó,tehàt ez a vàltó tetején làtszik,aminek a feladata,hogy amint jobb hàtulról előre toljuk a kart,a rugó elhúzza a bal oldalra,ezàltal elől rögzítve a kart. Nézd meg ,ha van kedved,hogy az a rugó a helyén van e.Egyik fele a vàltókar oldali olyan mint egy pàsztorbot,a màsik simàn a lemezfülben mint bàrmelyik visszahúzó rugó.Ennek a rugónak a hiànya okozhatja,hogy az előretolt karhoz tartozó fokozat kiràzódik.Ha nincs meg ,szivesen küldök képet,ha rajta van akkor tanultam gépen írni.
Kinézetre semmi különbség, mert korábban is ilyen felnik voltak fent ET20 + 30mm-es nyomtáv szélesítő, most ET0-ás. A pótkereket meg azért nem tettem fel a kocsira, mert félek, hogy leszakítja a hátsó ajtót. (Nagyon el van már a hátulja hervadva!) De legalább megvan a pótkerék is! Először meg kell csinálnom a pótkerék tartó konzolt. A fotó amit feltettem a múlt hétvégén készült, még a régi kerekekkel.
Végre befejeződött a felni mizéria! Van már 4db. AEZ Namib ET0-ás felni a járgányon + 1 pótkerék. Minden felnin Goodyear Wrangler 235/85-ös gumi van. Ezért leszereltem a nyomtávszélesítőket. Tavaly csináltattam 30mm szélesek profi munka. Egy évet jártam velük. Odaadom 30.000-ért a kettőt, ha valakinek kell. Nekem majdnem a duplájába volt.
Szia! A tankjavítàsról tudnàl kicsit bővebben írni? Az én tankom ugyan még nem szivàrog,viszont az alja érezhetően vékonyabb a rozsda miatt,ha màsképp megoldható,nem àllnék neki egy újat hegeszteni.Köszi előre is.
Nem tom a traktorlàmpa mekkora,a Zsiguli 178mm ahogy írtam és jóvàhagyàs szempontból biztosan jó.Sajnos az én fényszóró im most dobozban,igy pontosan mérni nem tudtam.