Erről vélemény? Megéri a 2002-es 2.0HDI picassóm adni érte és 300 ezer kp-t? Mire kell figyelnem? Mennyire jók ezek a kocsik? Motor és 4 sebesdéges autómat váltó? Sokat ehet városban?
Hidegen, egy összetekert újsággal, óvatosan megpróbálod megállítani a ventillátort. Ha sikerül akkor ok. Nem tudom mennyi ideig tartott a szíjcsere, de a már használt viszko kuplungot csak függőlegesen szabad tárolni. Fordulatot semmi nem figyeli, csak a hőmérsékletet.
Ez lenne a problémám hogy cseréltem rajta bordásszíjat meg egy görgöt mert a görgő megadta magát. Na most az az észrevételem, hogy a ventillátorom ahogy beindítom a motort lassan megy majd kb 1 perc és jobban eljezd pörögni, persze hideg motornál. Ezzel még nincs is bajom, de amikor megyek vele, vagycsak felpőrgetem 3000 4000 5000 fordulatra a ventillátor ugyan úgy felpörög, hatalmas hangot létrehozva. Ezt a szíj előtt nem csinálta. Akkor 1800 2200 ig hőmérséklettől függően pörgött maximum felette leált vagy kissebre kapcsolt a venti. A visco bisztos hogy jó,legallábbis olyan az ellenállása mint ezelött. Hidegen könnyebben forgatható volt de minimális ellenállás jelentkezik, melegen nehezebben forgatható, sztem ahogy kell. Mi lehet a baj? Mi szabályozza a viscóventit hogy bizonyos fordulatszám felett csökkebte a venti erösséget?
Szeretnék egy rendhagyó kérdéssel fordulni hozzátok. Tulajdonomba került egy 2006-os évjáratú Ssangyong Rexton, ami néhány nap használat után úgy döntött nem indul. Villamosság szerelő szerint az imo a hibás, de nem tudnak düllőre jutni vele. Tudna-e valaki ajánlani olyan szakembert aki otthon van ebben a márkában? Bízom a jóindulatotokban!
Sziasztok! Én próbáltam regisztrálni az oldalra de nem sikerült :-( Ezért ha valakinek lenne már letöltött fájla Musso pickup 2005 2.9 Td S. ről azt megköszönném ha átadná
Vagy tudna adni telefonszámot ahol tudok érdeklődni arról, hogy mit tapasztaltam és hogy hogyan tudnám elhárítani a hibát. Előre is köszönöm
Sziasztok.Lenne egy olyan kèrdesem hogy ssangyong rexton terepváltó lèptetőmotor jó-e mussohoz?Hozzáértő emberek vèlemènyèt , vagy esetleg aki már szerelt ilyet várom.Köszönöm
Menetközben az autó elkezdet rángatni olyan volt mintha kihagyotvolna a gyujtás ,
sajnos nem azvolt hanem a váltomat nem tudtam használni.A motor müködik a váltot is tudom használni de az autó megse mozdul.Arra lennék kiváncsi ,hogy ilyenkor milehet a probléma.
Kiprobáltam a terep vátott is avval egy darabig ment de most már igy se megy.
Múlt héten szert tettünk egy 2008-as évjáratú Ssangyong Kyron XDI 4WD autóra. Tud valaki segíteni kézikönyv beszerzésében, angol vagy magyar nyelven? Bármilyen formátumban :) Köszönöm szépen.
Köszi a tippeket mindenkinek, megoldódott!! Viszont, esetleg tud valaki nekem bontót ahol bontanak musso sportot vagy valakit aki alkatrészben tud segíteni, első kardàn kellene beépítve 700 milliméter! Köszi előre is!
Service Manual Musso letölthető valahonnan (már nem emlékszem honnan), angol nyelvű, de részletes, benne van az elektromos hálózat is! Egyébként meg van biztosítékja is, és a váltónál a csatlakozók sem mindig jól érintkeznek!
Adott egy musso sports 2006-os 2.9 td amin az elektromos összkrék kapcsolás nem működik mert valahol elszökik az àram és Màr a műszerfalon a chek lámpa sem villanik fel, a baj az hogy kapcsolási rajz hìjàn senki nem mer hozzànyulni, a kérdésem az lenne hogy tud e valaki ebben nekem segíteni? Honnan tudnék kapcsolási rajzot szerezni? Illetve bármilyen tanácsot meghallgatok
Az én problémámra esetleg nem tudod a megoldást? Daewoo Musso 2,9 TD 2000-es évjárat, BTRA automata váltó nem hajlandó a negyediket beváltani. Minden más jó. Pár hónapig állt, és motort cseréltünk, előtte jó volt. Az angol nyelvű service manualt már letöltöttem, de ilyen hibajelenséget nem említ.
Volt Daewoo Motor Kft. műszaki oktatóként érdekes így 16 évvel később ránézni a topicra. Szerintem kijelenthető, hogy a koreai autók kiállták az idő próbáját, sok jó állapotú Daewoo van még az utakon (amiket az ukránok, lengyelek és románok még nem hordtak el az országból), a Kia és a Hyundai pedig nem beérték, hanem sok tekintetben le is hagyták az európai és japán konkurenciát.
Segítséget szeretnék kérni,vettünk egy Ssangyong family-t és az első hajtást nem tudjuk bekapcsolni hiába kapcsolunk 4 kerékhajtást az utastérbe, nem hajt az eleje.
Az első kardán az forog,de a kerék az nem hajt. Az első kerékagy nem kézi kapcsolású, valószínűleg automata. Mi lehet a baja?