Mi egyszerűbb egy japánban? A Rav4 motor például csak Rav4-ben volt. Mi értelme egy modellhez motort konstruálni? Akár egy kábeltartó fül is 3x annyi anyag és alkatrész, mint épkézláb eu autókban.
Egy (békebeli japán) Micra 1.3 16v motor kb akkora ránézésre, mint egy európai 2.0 motor.
Meg amúgy az összes szerszám kell hozzá, 8-as kulcstól 27-esig kb...
Egy váltó-motor összefogatás is vicces a japánoknál. 3-4 féle kulcs kell a 10 vagy több harang csavarhoz. Minek? Csavargyáros fél japán? A német 6 darab csavarral összefogat 5-600 Nm-es hajtásokat...
Nem ahhoz vagyok hozzászokva. A logikához, de elengedtem...
Koncepciótlan az összes japán. Egymásra épített alkatrészek, tartófül a tartófülön, 3 lépcsőben bontható alkatrészek, amit normál esetben egyből ki lehetne venni, ha nem mindnet mindenhez szerelnek, stb...
Csak láttál már hátsó váltóbakot egy kisebb japánban, akár Honda Jazzban. Ész nélküli megoldások. Láthatóan tucatnyi különböző mérnökcsoport dolgozott az autón és nem beszéltek egymással soha :-)
decemberben felvillant az ' oil pressure low stop engine.' *
ment meg igy 1 napot, azt leallitottam.
karacsonyi szunetben kicsereltem a tomitest, azota jo.
( szerencsem volt, semmi nem serult )
szvsz ez is egy elbaszott konstrukcio, de itt legalabb figyelmeztetes jon.
igaz, hulye modon, mert ha inditas utan 4-5 masodpercben nem epul fel az elvart olajnyomas, akkor gyujt egy 4-5 seces figyelmeztetest muszerfalon, aztan csend.
a legtobb user ezt helybol betudja egy random/bug hibanak.
nem az, szvsz ez szerintem > reszben < user error is.
a csodálatos hatsebességesre amit a minikbe is raknak még rá is van nagy sárga matricán hogy élettartamra szóló olajjal töltve. persze mert szétesik és vége az életének.
szoktam mondani, nem szartak a kútba, csak a szélére, de belepiszkálták...