Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2022.06.25 0 0 206281

Mi egyszerűbb egy japánban? A Rav4 motor például csak Rav4-ben volt. Mi értelme egy modellhez motort konstruálni? Akár egy kábeltartó fül is 3x annyi anyag és alkatrész, mint épkézláb eu autókban. 

Egy (békebeli japán) Micra 1.3 16v motor kb akkora ránézésre, mint egy európai 2.0 motor.

Előzmény: cam aro (206278)
mica-r Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206280

Akkor legközelebb kezdjük egyszerre a váltó leszedést. Te Rav4-ről én meg mondjuk Touranról.

:-)

Előzmény: cam aro (206279)
cam aro Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206279

na ezt pont nem lehet elmondani a japorol..

 

csavarfejben ok a legjobbak.

10-12-14-17-19. ..azt le is fedtuk a csavarok 90%-at.. 

 

a nemetnel meg minden van. 

e torx, t torx, 14,,16,17,18.. 19,21,22..

mindegy. 

nem szoktad a japot. :)

Előzmény: mica-r (206277)
cam aro Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206278

nem tom. 

nekem a japo egyszerubbnek tunik , mint sok nemet. 

(ja varjal, altalanositok. 

most ne egy pd-t hasonlits egy d4d-el..mert ott nyilvan a nemet elony. 

de ez csak dizelben van.. ) 

nyilvan, bizarr valtozat mindnek van.

en atlagra gondoltam. 

 

Előzmény: mica-r (206276)
mica-r Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206277

Meg amúgy az összes szerszám kell hozzá, 8-as kulcstól 27-esig kb...

Egy váltó-motor összefogatás is vicces a japánoknál. 3-4 féle kulcs kell a 10 vagy több harang csavarhoz. Minek? Csavargyáros fél japán? A német 6 darab csavarral összefogat 5-600 Nm-es hajtásokat...

Előzmény: mica-r (206276)
mica-r Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206276

Nem ahhoz vagyok hozzászokva. A logikához, de elengedtem...

Koncepciótlan az összes japán. Egymásra épített alkatrészek, tartófül a tartófülön, 3 lépcsőben bontható alkatrészek, amit normál esetben egyből ki lehetne venni, ha nem mindnet mindenhez szerelnek, stb...

Csak láttál már hátsó váltóbakot egy kisebb japánban, akár Honda Jazzban. Ész nélküli megoldások. Láthatóan tucatnyi különböző mérnökcsoport dolgozott az autón és nem beszéltek egymással soha :-) 

Előzmény: cam aro (206274)
cam aro Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206275

volt egy hszem ezzel kapcsolatban de annyi szart kozt amit lebirok irni persze nem talalom. 

 

rovid. 

cirka 15 eve mi fizettunk a vasasnak hogy elvigye a hulladekot. 

cirka tiz eve ez egalra modosult, elviszi, de nem ker penzt. 

ot eve mar fizetett, csak vihesse. 

marmost olyan penzt fizet, hogy nem is ertem . 

 

idopontok nem fixek.. 

a tendencia igen .

SK. 

=======

 

 

Előzmény: mica-r (206272)
cam aro Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206274

hozza vagy szokva a vw csoporthoz. 

a japo teknics mas logika, de lagalabb meg -neha- mukodik. 

 

probalj meg egy ford, fiat, csigas vonalat. 

pertut fogdsz inni a japo mernokokel hogy milyen fasza gyerekek. :) 

Előzmény: mica-r (206273)
mica-r Creative Commons License 2022.06.24 0 1 206273

Amúgy Rav4 motort cseréltem a napokban. A Toyota mérnöki kar kompletten csuklott miattam, remélem!

Előzmény: cam aro (206270)
mica-r Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206272

Amúgy annyira felpörgött az autógyártás (is) az elmúlt pár évtizedben. Nem fenntartható a nyersanyag utánpótlása. 

De most megy össze az egész, kevésbé lesz probléma. Erőforrás és egyéb válság van.

Előzmény: cam aro (206268)
mica-r Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206271

Nem mentség semmire az sem :-)

Előzmény: cam aro (206270)
cam aro Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206270

4x4-es minit lattal mar ? 

van. :) 

================

Előzmény: mica-r (206267)
cam aro Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206269

a tervezok sem lattak.. :)

Előzmény: mica-r (206267)
cam aro Creative Commons License 2022.06.24 0 1 206268

gondold el azt a sok europai orszagot ahol az 50'-60's evekben elindult az autok tomeg termeke valasa, hiisz igeny keletkezett ra.. .

nem szamitott hogy milyen minosegu termeket arul, hisz egy szinte folyamatos bovulo piacot kellett ellasson. 

azert az ido megszurte hogy mit erdemes, es mit nem. 

igy lett piacvezeto a vw, az audi, a merci, stb.. es nem piac vezeto az oldcit, meg a wartburg stb hulladek. 

 

aztan nezd meg most. 

mar nincs felfele futo auto eladas, a piac nagyjabbol minden arszinten telitodott. 

stagnal. 

a gyartok kozti osszemosodast mar a pervol sem teszi tisztaba... igy mndegy nekik hogy fordot vagy pugot veszel.. a profit egy helyen landol. 

igy megleptek azt a logikus lepest, amit a villany kortevel is megtettek. 

minden gyarto ugyanazt a szart arulja, es elemi erdeke, hogy ez a termek ne mukodjon a kotelezoen eloirt garancialis idon tul. .

valamilyen szinten ertheto. 

a penz/profit hajt mindent. 

csak az a baj.. hogy ahh faszom, hat pentek van.

lenyeg.. 

nem a gyartok basztak el ezt az egeszet. 

ill. nem csak ok. 

nem emisszios normakat kellett volna felallitani a vizfejueknek,, hanem fentarthatosagi normakat. 

legyen javithato. 

 

Előzmény: Jacktwoo (206265)
mica-r Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206267

Eldobós autó az a Mini szerintem. Semmilyen részegységén nem látom, hogy távlatilag gondolták...

Előzmény: lapar (206257)
409 Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206266

Azt meg hogyan? Jövőre?   :)))

Előzmény: Paco155 (206260)
Jacktwoo Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206265

Ha régen tudtak, most is tudnának.

Ha lenne hozzá akarat, ami nincs 

Előzmény: cam aro (206263)
409 Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206264

Ebből kikandikált a hajtókar.....

Előzmény: cam aro (206261)
cam aro Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206263

bar vegulis mindegy. 

az insignia egy.

a bmw, meg az osszes tobbi a tobbi. 

egyik sem tud > mar! < idot allo gumi tomitest gyartani. 

(ma jott valami csigas, nem neztem.. olaj folyik, 25e km.. ) 

4-5 eves korara a tobbseg elmallik, elporlad, vallalhatatlanul felkemenyedik..

foghatnank arra, hogy szelsosegesek a korulmenyek. 

ja. 

azok. 

a mernokok fejeben. 

30 eve tudtak jo gumi tomiteseket csinalni. 

mar most nem ..(akarnak /<?> / tudnak ) 

 

Előzmény: cam aro (206261)
cam aro Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206262

deloreanal mesz ?

 

 

( 24.-e van :)) 

 

Előzmény: Paco155 (206260)
cam aro Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206261

epp all egy az udvarban.

baj nelkul:) 

 

novemberben vette az asszony. 

decemberben felvillant  az ' oil pressure low stop engine.' * 

ment meg igy 1 napot, azt leallitottam. 

karacsonyi szunetben kicsereltem a tomitest, azota jo. 

( szerencsem volt, semmi nem serult  ) 

 

szvsz ez is egy elbaszott konstrukcio, de itt legalabb figyelmeztetes jon. 

igaz, hulye modon, mert ha inditas utan 4-5 masodpercben nem epul fel az elvart olajnyomas, akkor gyujt egy 4-5 seces figyelmeztetest muszerfalon,  aztan csend. 

a legtobb user ezt helybol betudja egy random/bug hibanak. 

nem az, szvsz ez szerintem > reszben < user error is. 

 

Előzmény: 409 (206258)
Paco155 Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206260

Valami ilyesmire emlékeztem  én is.   Na mindegy, jún 11 és 16 között meglátogatlak. :)

Előzmény: 409 (206252)
409 Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206259

 

 Azért, mert ha előbb döglik meg, akkor reklamálhatnál, hogy nem ezt ígérték.

Előzmény: lapar (206257)
409 Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206258

 

 

Isignia diesel? Ott áll most is egy műhelyben. Olajpumpa O-gyűrű megmakkant, motorcsere. Másodszor.......

Előzmény: cam aro (206255)
lapar Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206257

Nem az a baj, hogy vége az élettartamnak, hanem, hogy mikor?

Na, ezt nem mondja meg senki.

Miafaszér nem írja, hogy 3 (4) 00 ezernél kell cserélni? Oszt, ha megdöglik előbb, akkor automatice nem kell.

Előzmény: Quattroman (206256)
Quattroman Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206256

a csodálatos hatsebességesre amit a minikbe is raknak még rá is van nagy sárga matricán  hogy élettartamra szóló olajjal töltve. persze mert szétesik és vége az életének.

szoktam mondani, nem szartak a kútba, csak a szélére, de belepiszkálták...

Előzmény: 409 (206251)
cam aro Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206255

renovalok egy 28 eves japo motort. 

vissza tettem az eredeti o gyuruket (olaj tomites ) .

semmi bajuk.

 

ezt most jo par gyarto 4 ev felett nem birja megugorni.  

Előzmény: 409 (206251)
cam aro Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206254

probald meg masik kuton is. 

(bar az az 50 liter azert belecsepeg eleg gyorsan :) 

Előzmény: csabbair (206247)
409 Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206253

 

 

 Fordítsd el a töltőpisztolyt 180°-kal.

Előzmény: csabbair (206247)
409 Creative Commons License 2022.06.24 0 0 206252

Csillapítót nem tudunk mérni, a többit igen.

Előzmény: Paco155 (206241)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!