Melegen túl magas az alapjárat. A karbin van az alapjárat állító csavar, az 50 ccm-sen az ülés alól, a bukósisaktartóból tudsz hozzáférni. Üzemmeleg motornál vedd vissza annyira az alapjáratot, hogy a kerék lehetőleg ne forogjon, de ne legyen túl alacsony se, azaz ne rángasson, ne álljon le.
125-ös Libertym van. Beindításnál, elindulásnál nincs semmi gondja, viszont ha megyek vele egy negyed órát a városban és megkell állnom egy piros lámpánál elkezd rugdosni a motor, elakar indulni(nem huzom a gázt), amikor megérkezek a kívánt helyre és felállítom pörög a kerék mint az állat. Majd következő indulásnál megint minden rendben kicsit forog a kerék , ahogy kell...
Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a hiba, hol induljak el rajta??
Sziasztok!
Sikerült kivenni a folytast, első tesztnel 60 fölött ment nyilván lassan gyorsul fel de szerintem számít sokat! Egy barátom csinálja ha kell valakinek ő meg fogja tudni csinalni! Később rakok fel képeket meg dokumentációt!
Attól függ. :) Én nem biztos, hogy nekiesnék fűrésszel a CDI-nek. Dani példája után elég sok bosszúságtól kímélheti meg magát az ember, ha nem bontogatja a CDI dobozt.
A fojtást meg nem kell visszarakni, csak jól meggondolni, érdemes-e (no meg van-e kellő magabiztosság) "tuningolni" a masinát. Erre írtam, hogy egy 50 4T-től nem lehet csodát várni; a ford. szám korlátozás kiiktatása (még) nem hoz megváltást. :P
Ezt a bejegyzést csekkold: Sun Mar 20, 2011 2:11 pm.
Ha erre adnád a fejed, a mérésre figyelj, mert könnyű eltolni. Ha befűrészelted, tömítsd rendesen, mert beázik, és akkor szintén kampó. Én nem vacakolnék vele, így sem lesz gyorsvonat egy 50 4T. Sztem jól gondold át, érdemes-e belevágni.
Sziasztok!
szeretnék segítséget kérni, nemrégiben vásároltam egy piaggio liberty 50 ccm 4t típusú robogót. Újonnan vettem már be van járatva, a szervízben kivették a tengelyen variátoron a folytát azonban így is 50 körül gyorsul fel. Az elektronikus folytást, hogyan lehet kiszedni belőle? Van valakinek valami leírás róla?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Segitséget szeretnék kérni, hogy gondolkozok Piaggio Liberty illetve Aprilia Scarbeo 50cm3 moci vásárlásán. 2002 körüli évjáratokat néztem. Van valakinek tanácsa pro, kontra a két tipus mellett? Tipushibák stb.
Egy topictárs a Yuasával járt úgy, hogy 1 év után adta be a kulcsot. :( Remélhetőleg nálad nem így van; illetve ha az akksi a ludas, akkor viszonylag gyorsan orvosolható a probléma. :-/
Szerintem az akksi adta meg magát, nem tudok olyan nagy fogyasztóról, ami csak így hirtelen leszívná. A cellazárlat esélyesebb. Töltést mindenképp mérj, ha 14,4 alatt van, akkor az baj. Riasztó, ledfüzér, kamionduda, anyámtyúkja van rajta? Ha sok az elektromos sallang, akkor lehet, hogy azok is közrejátszanak.
A kérdésem nektek egyszerű lehet.125 a gép.Akku jó de gondol egyet és lemerül újra töltöm,megint jó indul,majd gondol egyet megint lemerül.Nem nyúltam még semmihez töltést mérek holnap de az valószinű hogy jó.Nullára merül így gyanakszom hogy valami leszippantja.Ha tudtok konkrét bibit írjátok meg légyszíves.köszönöm.