Keresés

Részletes keresés

honbalage Creative Commons License 2013.04.16 0 0 209

Köszönöm!

 

125-ösön akkor lekell szedni a kasznit h elérjem az alapjárat állítót?

 

Amúgy ez az állítás nem fog problémát okozni akkor mikor hideg a motor (indításnál)?

Előzmény: jester0926 (208)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 208

Melegen túl magas az alapjárat. A karbin van az alapjárat állító csavar, az 50 ccm-sen az ülés alól, a bukósisaktartóból tudsz hozzáférni. Üzemmeleg motornál vedd vissza annyira az alapjáratot, hogy a kerék lehetőleg ne forogjon, de ne legyen túl alacsony se, azaz ne rángasson, ne álljon le.

Előzmény: honbalage (207)
honbalage Creative Commons License 2013.04.16 0 0 207

Sziasztok!

 

125-ös Libertym van. Beindításnál, elindulásnál nincs semmi gondja, viszont ha megyek vele egy negyed órát a városban és megkell állnom egy piros lámpánál elkezd rugdosni a motor, elakar indulni(nem huzom a gázt), amikor megérkezek a kívánt helyre és felállítom pörög a kerék mint az állat. Majd következő indulásnál megint minden rendben kicsit forog a kerék , ahogy kell...

 

Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a hiba, hol induljak el rajta??

 

Köszönöm :)

Szunyiiii Creative Commons License 2013.04.16 0 0 206
Sziasztok!
Sikerült kivenni a folytast, első tesztnel 60 fölött ment nyilván lassan gyorsul fel de szerintem számít sokat! Egy barátom csinálja ha kell valakinek ő meg fogja tudni csinalni! Később rakok fel képeket meg dokumentációt!
zöld_I Creative Commons License 2013.04.16 0 0 205

muszály Neked mindig hejesírni? :D:D:D

Előzmény: jester0926 (204)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 204

Attól függ. :) Én nem biztos, hogy nekiesnék fűrésszel a CDI-nek. Dani példája után elég sok bosszúságtól kímélheti meg magát az ember, ha nem bontogatja a CDI dobozt.

 

A fojtást meg nem kell visszarakni, csak jól meggondolni, érdemes-e (no meg van-e kellő magabiztosság) "tuningolni" a masinát. Erre írtam, hogy egy 50 4T-től nem lehet csodát várni; a ford. szám korlátozás kiiktatása (még) nem hoz megváltást. :P

Előzmény: zöld_I (203)
zöld_I Creative Commons License 2013.04.16 0 0 203

Azért az nem mindegy h 50 v 60.

én nem tenném vissza a folytást :D

Előzmény: jester0926 (201)
Zaba Creative Commons License 2013.04.16 0 0 202

Ez engem is érdekelne, bár nem tudok évjáratot mondani.

Előzmény: Kuzin007 (194)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 201

Szia!

 

Itt nézz körül: http://modernvespa.com/forum/topic24608?page=2.

 

Ezt a bejegyzést csekkold: Sun Mar 20, 2011 2:11 pm.

 

Ha erre adnád a fejed, a mérésre figyelj, mert könnyű eltolni. Ha befűrészelted, tömítsd rendesen, mert beázik, és akkor szintén kampó. Én nem vacakolnék vele, így sem lesz gyorsvonat egy 50 4T. Sztem jól gondold át, érdemes-e belevágni.

Előzmény: Szunyiiii (200)
Szunyiiii Creative Commons License 2013.04.15 0 0 200
Sziasztok!
szeretnék segítséget kérni, nemrégiben vásároltam egy piaggio liberty 50 ccm 4t típusú robogót. Újonnan vettem már be van járatva, a szervízben kivették a tengelyen variátoron a folytát azonban így is 50 körül gyorsul fel. Az elektronikus folytást, hogyan lehet kiszedni belőle? Van valakinek valami leírás róla?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
fulescs Creative Commons License 2013.04.14 0 0 199

Köszönöm a segítséget!

 

Azt gondoltam,hogy valahol a kormánynál is van,mint eggyes motoroknál,de ennél ezek szerint nincs.

 

Üdv. Füles

Előzmény: jester0926 (198)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.12 0 0 198

Ilyet keress:

Előzmény: jester0926 (197)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.12 0 0 197

Szia!

 

A karbi jobb oldalán van két anya, kb. 10-esek lehetnek. Azokkal tudsz lazítani-feszíteni a bowdenen.

Előzmény: fulescs (195)
papsoka Creative Commons License 2013.04.12 0 0 196

Gondolom a karburátornál van az állítócsavar.

Előzmény: fulescs (195)
fulescs Creative Commons License 2013.04.12 0 0 195

Sziasztok,megint én vagyok !

 

Az lenne a kérdésem,hogy a gáz bowdenre hól tudnék állítani,mert a gázmarkolat elég későn reagál a gázadásra,és utánna szeretnék állítani.

Segítségeteket előre is köszönöm !!!!

 

Üdv.Füles

Kuzin007 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 194

Sziasztok!

 

Segitséget szeretnék kérni, hogy gondolkozok Piaggio Liberty illetve Aprilia Scarbeo 50cm3 moci vásárlásán. 2002 körüli évjáratokat néztem. Van valakinek tanácsa pro, kontra a két tipus mellett? Tipushibák stb.

Ramm. Creative Commons License 2013.04.11 0 0 193

Meglett a kis gonosz,miután mindent kiméricskéltem :-)

 

 

Jobb láb alatti köteg,kicsiszolódott.

Előzmény: jester0926 (191)
zöld_I Creative Commons License 2013.04.11 0 0 192

És ugyi ez azért probléma, mert a 125-ön nincs berúgókar...

Előzmény: Ramm. (188)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 191

Egy topictárs a Yuasával járt úgy, hogy 1 év után adta be a kulcsot. :( Remélhetőleg nálad nem így van; illetve ha az akksi a ludas, akkor viszonylag gyorsan orvosolható a probléma. :-/

Előzmény: Ramm. (190)
Ramm. Creative Commons License 2013.04.11 0 0 190

Köszönöm.

 

Akku tavaly lett vásárolva yuasa "persze ettől még lehet rossz" Ma kiderítem mi lehet a bibi.

Előzmény: jester0926 (189)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.11 0 0 189

Szia!

 

Szerintem az akksi adta meg magát, nem tudok olyan nagy fogyasztóról, ami csak így hirtelen leszívná. A cellazárlat esélyesebb. Töltést mindenképp mérj, ha 14,4 alatt van, akkor az baj. Riasztó, ledfüzér, kamionduda, anyámtyúkja van rajta? Ha sok az elektromos sallang, akkor lehet, hogy azok is közrejátszanak.

Előzmény: Ramm. (188)
Ramm. Creative Commons License 2013.04.10 0 0 188

Sziasztok !

 

A kérdésem nektek egyszerű lehet.125 a gép.Akku jó de gondol egyet és lemerül újra töltöm,megint jó indul,majd gondol egyet megint lemerül.Nem nyúltam még semmihez töltést mérek holnap de az valószinű hogy jó.Nullára merül így gyanakszom hogy valami leszippantja.Ha tudtok konkrét bibit írjátok meg légyszíves.köszönöm.

drzkovi Creative Commons License 2013.04.09 0 0 187

Én vagyok a kereskedő úr!!! :-)

10éve foglalkozom motorokkal ( nagy) két éve pedig robogókkal!

Ted fel a kérdésed és meg mondom melyikkel mi van, de ez az árukbol is vissza tükröződik!

Előzmény: kezdo_O1-es (147)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.07 0 0 186

Kérdezd meg a Moto Italiánál. A gyakoribb alkatrészekből a gyári cuccok is jó áron szoktak lenni.

Előzmény: fulescs (185)
fulescs Creative Commons License 2013.04.07 0 0 185

Köszi szépen a segítséget !!!

 

Még lenne egy kérdésem,ma hazahoztam a frissen vásárolt Libertyt,és ésrevettem,hogy a légszűrőháznál a harmonikacső szét van szakadva.

Kicsit körülnéztem,és ezt találtam

Nem vagyok benne biztos,hogy ez kell-e nekem,ezért várom a tanácsokat,és azt,hogy hól tudnék ilyet venni a lehető leg olcsobban.

Segítségeteket előre is köszönöm !

hulladaemon Creative Commons License 2013.04.07 0 0 184

A kézikönyv Champion RG N2C-t ír. Valami hasonló hőértékű legyen. Az enyémben Champion RN3C van, és pöcc-röff.

Előzmény: fulescs (181)
scotter Creative Commons License 2013.04.06 0 0 183
Előzmény: fulescs (181)
Fecer5 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 182

Szevasztok fanok!

 

Eladó egy 110/80R14 gumi. Pirelli mandrake

 

Gyári Liberty gumi 

 

 

Csak 12000 Huf.

 

Email em publikus

fulescs Creative Commons License 2013.04.03 0 0 181

Sziasztok !

 

Milyen gyertya jár a Libertybe(50cm3 2T),vagy ti mijent használtok?

Válaszaitok,előre is köszönöm !

kaloz1 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 180

Keresek egy Liberty 50 es mocit, vétel kp . (husz8kettő896kettő5)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!