Keresés

Részletes keresés

Flap Creative Commons License 2005.01.28 0 0 513
Még mindig nem tanultad meg a leckét! Kánaán az folyamatosan van és ennél már csak "Kánaánabb" lehet. :o)))))
Előzmény: Törölt nick (512)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.28 0 0 512
Bizony. De nem baj, ez ám a tuti hely, itt lesz ám csak a kánaán. És ebben még a prágai új terminál meg a gyorsvasút a városba (ott, Prágában természetesen) sem fog minket megállítani. Ugye?
Előzmény: Flap (511)
Flap Creative Commons License 2005.01.28 0 0 511
C terminál nélkül igen karcsú lesz! Sajnos Ferihegyen a növekedésnek jelenleg igen komoly fizikai akadályai IS vannak.
Előzmény: Törölt nick (510)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.28 0 0 510
Azt írja, hogy európai átlag 9%. Hát tudjátok, nem nehéz úgy 30%ot elérni, hogy a járatok száma megduplázódik. Szerintem a 30% még kevés is... Majd jövőre meglátjuk mennyi lesz a növekmény 2004hez képest...
Előzmény: Utas2 (509)
Utas2 Creative Commons License 2005.01.28 0 0 509

Ezektől a hurrá-kommunikéktől mindig felfordul a gyomrom - pláne akkor, ha nyilvánvalóan öncélúan használják fel a statisztikai adatokat és azt hiszik, hogy az utas csak Ferihegyen fordul nem. Ezúton üzenem, hogy Ferihegyen kívül is van élet, nem is akármilyen.....

 

Méghogy "kiemelkedően teljesített"..... Nevetséges hazudozás. Nincs emögött semmilyen "különleges teljesítmény". Csak dolgozni kellett egy picit. Vagy már ez is különleges élménynek számít az eltékozolt és ellébecolt évek után?

 

 

 

Rekordévet zárt a Budapest Airport A Ferihegyi repülőtéren 2004-ben 28,6 százalékkal nőtt az utas-, és több mint 20 százalékkal a cargoforgalom az előző évhez képest - derül ki a Budapest Airport [origo]-hoz eljuttatott közleményéből.

2004-ben rekordszámú, összesen 6 456 983 utas fordult meg Ferihegyen. Ez az előző évhez képest közel 30 százalékos növekedést jelent (az európai átlag 9 százalék volt), melyben a reptéri utasforgalom világszerte tapasztalható növekedése, és a diszkont társaságok magyarországi térnyerése is jelentős szerepet játszott.

Az előzetes várakozást meghaladó mértékben nőtt ugyanis a fapados társaságok forgalma: a 2003-ban regisztrált közel 90 000-es utas szám több, mind tízszeresére, mintegy 1 000 000 főre nőtt.

A Budapest Airport Rt. kiemelkedően teljesített a légiáru-forgalom terén is; az európai 8,5 százalékos átlagos növekedéshez képest a Ferihegyi repülőtér forgalma több mint 20 százalékkal nőtt.

[origo]


2004-ben rekordszámú, összesen 6 456 983 utas fordult meg Ferihegyen. Ez az előző évhez képest közel 30 százalékos növekedést jelent (az európai átlag 9 százalék volt), melyben a reptéri utasforgalom világszerte tapasztalható növekedése, és a diszkont társaságok magyarországi térnyerése is jelentős szerepet játszott.

Az előzetes várakozást meghaladó mértékben nőtt ugyanis a fapados társaságok forgalma: a 2003-ban regisztrált közel 90 000-es utas szám több, mind tízszeresére, mintegy 1 000 000 főre nőtt.

A Budapest Airport Rt. kiemelkedően teljesített a légiáru-forgalom terén is; az európai 8,5 százalékos átlagos növekedéshez képest a Ferihegyi repülőtér forgalma több mint 20 százalékkal nőtt.

[origo]"

Flap Creative Commons License 2005.01.28 0 0 508
Na ebben már nem akarok állást foglalni, mert ebbe már nem láttam bele!
Előzmény: Törölt nick (507)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.27 0 0 507
És a NEO nem tapasztal anomáliát amikor kiadja átutalásnak az RT felé?
Előzmény: Flap (506)
Flap Creative Commons License 2005.01.27 0 0 506

Sajnos nem a NEO az aki a taxokat elszámolja. Az a mérvadó, amit az supervisor belevés a FIDS-be. Az alapján számláz az RT.

Előzmény: Törölt nick (505)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.27 0 0 505
A jegyeladókról nem tudok nyilatkozni, csak annyit, hogy bónuszpontos jegyeken mindig ott a tax (amiket én látok) , illetve még 2002ben mikor én is bónuszjeggyel utaztam csak, bizony nekem is ki kellett csengetni a taxot.

Az IDs jegy Bónuszpont viszonyáról meg annyit, hogy erre direkt oda van figyelve (okos magyarosan :D ), hogy az nehogy összekeveredjen. Van aki check inben IDsként veszi fel a bónuszjegyest (én nem ;) ), holott az FQTR bejegyzés is bőven elég arra, hogy automatikus helyfoglalása legyen az illetőnek még OVB járaton is, de a supervisorok aztán ezt korrigálják. Ugyanakkor: az elszámolás kérdése a NEO dolga, a NEOnak ömlesztve mennek a jegyek, inf, id, upg, dng, c,d,y,m,x, avih, petc,mco,xbag minden. Aztán hogy ő hogyan számol el az már az ő szuverén dolga, és az, hogy egy FS az FS papírra mit vés fel az megint egy másik kérdés. Ennyi amit én hozzátudok tenni, nagyon csekély rálátással a kérdésre :) U.i.: Bár az tény, hogy utólag az airport tax listára már van különbség IDs, INFes, átszálló nem átszálló, hogy mi kerül fel, a végső elszámolás szerintem továbbra is a NEO kompetenciája.
Előzmény: Flap (504)
Flap Creative Commons License 2005.01.27 0 0 504
Akkor nyugodtan megkérdezhetsz egy-két régebbi kollegát, hátha emlékszik még! ;o)
Előzmény: Törölt nick (503)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.27 0 0 503
Az első kettőt bár teljesen cáfolni nem tudom, azért mondjuk úgy, hogy nem tartom valószínűnek :)
Előzmény: Flap (501)
Flap Creative Commons License 2005.01.27 0 0 502
tények=ténynek
Előzmény: Flap (501)
Flap Creative Commons License 2005.01.27 0 0 501

Na drága barátom, akkor megpróbálom jobban megközelíteni a témát:

(ezen hozzászólásban minden mondatom elé tessék odaképzelni a "rossznyelvek szerint" kifejezést)

-A jegyeladók nem szedték be az utasoktól a bónuszjegyre a taxot.

-A supervisorok a bónuszjegyet a szabadjegyekhez sorolták.

-Az Airport Rt. rájött

-Az Airport Rt. megfelelő poszton lévő vezetője az egyszerűbb ügymenet és a nagyobb bevétel miatt minden szabadjegyre kivetette a taxot.

 

Ezen megállapítások nem mindegyike minősül tények, egy részük csak megfigyelésen alapuló szubjektív kijelentések.

Előzmény: Törölt nick (500)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.27 0 0 500
Az IDsként kiadott bónuszjegyek esetében a atxot amúgy is az utasok fizették meg. Nem hinném, hogy e miatt nem szedtek volna be taxokat. Hacsak a hozzáértő lányok a jegyeladásban nem úgy kezelték mint egy effektív IDs jegyet.
Előzmény: crj (498)
Flap Creative Commons License 2005.01.27 0 0 499

Közel jársz az igazsághoz, de ettől még az alkalmazotti szabadjegyek maradhattak volna taxmentesek.

Előzmény: crj (498)
crj Creative Commons License 2005.01.27 0 0 498
Én meg azt hallottam, hogy azért, mert a MA törzsutasjegyek után, amiket a MA ID jegyként állít ki és tart számon, a taxokat sem szedték be...
Előzmény: Törölt nick (497)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.27 0 0 497
Van egy olyan pletyka, hogy mivel a Malév code share járatok kezelését a 2Bn megszüntettük, ezzel 150 M Ft bevételkiesést okozva BA Rt. nek, ez a döntés azért született hogy eme bevételkiesést pótolják. Állítólag.
Előzmény: crj (495)
Flap Creative Commons License 2005.01.27 0 0 496

Csak meg kell vizsgálni, hogy ki hozta a döntést és utána lehet szabadon következtetni a miértre.

Előzmény: crj (495)
crj Creative Commons License 2005.01.27 0 0 495
És azt tudja valaki, hogy miért kezdte el szedni 2003 decembere óta a BA Rt. a szabadjegyesektől is a taxokat...?
Előzmény: Flap (492)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.27 0 0 494
Az a szitu, hogy ha a Malévnak fizetném az adott tax tételt, akkor azt nekem mint Malév alkalmazottnak nem kell befizetnem. Sajna most nincs elöttem épp ilyen jegy, mert csak egy SK meg egy MA van, de abban pont nincs ilyen tétel ... hm hm :)
Előzmény: Flap (492)
Briko Creative Commons License 2005.01.27 0 0 493

Köszi a választ, jó lenne behiénázni egyszer magunkat egy ilyen repülés alkalmából a cockpitbe...

 

Brikó

Előzmény: krisz25 (491)
Flap Creative Commons License 2005.01.27 0 0 492

Webberke, az 1100-et a Malévnak fizeted, az Airportnak csak a HU3600 és FE900 megy, de ha az utas átszálló, akkor csak HU900 FE400 kerül kifizetésre részéről.

 

(nem vagyok BPA Rt. fan, de legyünk tárgyilagosak!)

Előzmény: Törölt nick (481)
krisz25 Creative Commons License 2005.01.27 0 0 491

Szevasz Brikókám!

 

MAH001 Budapest -tel szokták jelölni a szerelés után berepülő/gyakorló, akármicsináló cuccost.

Felszállnak oszt köröznek Mo.n jó sokat, általában Sajóhídvég felé.

 

Előzmény: Briko (489)
Gregor83 Creative Commons License 2005.01.27 0 0 490
He-he! Én a bud.hu-n láttam, elég érdekes! Én is kiváncsi vagyok, mi lehet!
Előzmény: Briko (489)
Briko Creative Commons License 2005.01.27 0 0 489

Sziasztok!

 

Egy kicsit más téma:

"A" terminál, érkezés

 

A legalsó sorban lévő MA 001 - es járat az micsudi lehetett ma délben?

 

Bocsi a kép minőségéért, telefonnal készült...

 

Brikó

Törölt nick Creative Commons License 2005.01.27 0 0 488
Na akkor topicot csinálunk? :) És mint tömeg meg szerveződés fellépünk a BKVnál. Meg az Airportnál.
Előzmény: METYA (487)
METYA Creative Commons License 2005.01.27 0 0 487

Én leszek a tömeg mögötted, óh nagy vezetőnk!

:-)

(évekig szívtam a hideg-büdös-ótvágy-csotrogány buszokon, de ahelyzet semmit nem változott)

:-(

Előzmény: Törölt nick (486)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.27 0 0 486
Tény.
Nekem a BKV busz fáj nagyon.

Tudjátok mit kéne? Kéne csinálni egy civil szerveződést arra, hogy csináljon a BKV színvonalas, jó helyre menő tömegközlekedést a reptérre. Én lennék a vezetője , bevállalom :) Na? Vélemény?
Előzmény: METYA (485)
METYA Creative Commons License 2005.01.27 0 0 485

Igaz.

de ezt egy külföldi, netán mobillal, vagy információval nem rendelkező honnan tudja?

:-(

 

 

Előzmény: Törölt nick (484)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.27 0 0 484
Azért pl. a 6X6 egy normális taxi és fix 3400es transzferdíjért elnyom bárhová.
Előzmény: METYA (483)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!