Keresés

Részletes keresés

csubar86 Creative Commons License 2006.12.22 0 0 686
Miért nem tudnak róla? Mert a menetrendben csak a zöld részben szerepel, hogy van a Báthory-n drezdai kocsi, de menetrendi mezőben pedig csak utalás, hogy közvetlen kocsi, de hogy hová, merre, semmi utalás. Először a DB katalógusában olvastam erről a viszonylatról, kinyitom az 1-esnél a menetrendet, Báthory indul abban az időben, semmi utalás a drezdai stokkra, mint már írtam. De legalább a zöld részben volt rá utalás. Amúgy írtam már valahol, hogy miért nincs egy éjszakai vonathálózata a Mávnak? Nem érné meg úgy, hogy 18-20 órakor indul, és 7-8 órakor érkezik meg a célállomásra....
Előzmény: Nandesz2 (682)
Nandesz2 Creative Commons License 2006.12.22 0 0 685
Igazad van, most nézem, több, mint 2 órát áll Pozsonyban! Vicc.
Jobb lett volna, ha az egész vonat Pestről indul, már innen Galileo Galilei néven, EuroNight-ként, a most Pozsonyból induló két Beer kocsival együtt. A négy kocsit úgy 7 felé felvitte volna egy Gorilla, mint az EC-ket, onnantól kezdve pedig a mostani forgatókönyv szerint járhatott volna, Breclavban és Prágában hozzákpacsolva amit most is hozzákapcsolnak.

Amicusról jut eszembe, hát az sem semmi, a gyorsított személy megállási rendjével.
Előzmény: bodecsabi (683)
gw Creative Commons License 2006.12.22 0 0 684

Szob felé mehetne a 16:55-össel, ahhoz van csatlakozás Pozsony felé. Ha a 1874-es gyors naponta járna Párkánytól, akkor mehetne csak 18:55-kor a Nyugatiból (ami igazi nyereség).

 

Visszafele Párkány felé az első csatlakozás az Amicus, tehát ismét nem sikerült semmit nyerni.

Előzmény: bodecsabi (683)
bodecsabi Creative Commons License 2006.12.22 0 0 683
Másrészt el van szúrva a menetrendje (A Báthoryval együtt) 16.45 túl kora egy budapesti induláshoz. A drezdai kocsi pl. lazán mehetne este nyolc felé.

A gond inkább a hogyan. Szob felé jobb lenne Pzsonyba menni: fél órával rövidebb. Zónázó vonathoz csatolva este megoldahtó lenne, párkányi akadással. Reggel befelé viszont szintén csak valamelyik érsekújvári vonattal, vagy az Amicussal jöhetne be, hely a 70-es vonalon befelé egy gyorsnak reggel nincsen.

Csabi
Előzmény: Nandesz2 (682)
Nandesz2 Creative Commons License 2006.12.22 0 0 682
Nem is értem, hogy gondolhatják komolyan, hogy lesz valaha így kocsinként egynél több utas rajta.
Talán kellene valami promó neki, hogy van ez a járat Drezdába, esetleg nemzetközi célállomásokat, utazási lehetőségeket, árakkal és nyújtott szolgáltatásokkal együtt tartalmazó plakátokat kellene kirakni a pályaudvarokon, vagy valami. Netán valami SparNight akciót hirdetni erre a járatra, együttműködve a szlovákokkal, mert a Pozsonyból utazó is csak ezt a hálót tudja igénybevenni ezen a vonaton.
Ebben a járatban lenne fantázia, de szinte senki sem tud a létezéséről!
Előzmény: Siemens113 (681)
Siemens113 Creative Commons License 2006.12.22 0 0 681
Tegnap előtt megnéztem én is a Báthory-t. Volt rajta 2 Wlab, ami úgy ahogy kinézett valahogy; valamint egy Bcmz.

a 3-ban összesen 1 utas volt. (legalábbis kívülről, de nagyjából látni lehetett)

üdv
Előzmény: Nandesz2 (680)
Nandesz2 Creative Commons License 2006.12.22 0 0 680
Jogos. A drezdai kocsikban még nem sok utas fordult meg! Ezért írtad, hogy mindegy?
Én magamból indultam ki, ugyan még nem utaztam hálókocsiban, de egy WLAB-ban nem szívesen utaznék, kívülről ránézve. A WLABmz pedig nem néz ki olyan lepra módon legalább! Egyébként milyen fülkék vannak a WLAB-okon és WLABmz-ken? (Hány három, kettő illetve egyszemélyes?)
Előzmény: gw (679)
gw Creative Commons License 2006.12.22 0 0 679
szerintem teljesen mindegy, milyen hálókocsi megy Németország felé...
Előzmény: Nandesz2 (678)
Nandesz2 Creative Commons License 2006.12.22 0 0 678
Mekyik részére gondolsz?
Varsóba tavaly járt WLABmz, de lengyel kocsival váltva, idén elvileg WLAB jár. A Bcmz és a WLABmz Drezdába megy, de láttam már WLAB kocsit is benne, ami igen szomorú, Németország felé nem ilyennek kellene közlekedni. De ez van, nincs elég CAF háló.
Előzmény: PLACI (677)
PLACI Creative Commons License 2006.12.22 0 0 677
"Piros" géppel érkezett. A Báthoryra miért pazarolják a WLABmz-t? Oda nem jó WLAB?
Előzmény: Nandesz2 (668)
csabyke Creative Commons License 2006.12.22 0 0 676
InterCity 345 Avala

Nem tudom, hogy ma mi történt vele... Wien Westről az ÖBB pontosnak jelezte, MÁV szakaszra elvileg pontosan érkezett... A keletibe viszont már +20-al gurult be vágány9-re... A Wien-Westről érkező szerelvény utolsó két kocsija MÁV -os Bvmz volt, de azokat a Keletiben lekapcsolták.

Ismét vacakoltak valamit, mert vagy +40-el indult tovább a szerelvény...

Kereszt az Avala344-el Kun.miklóson volt, az Avala 344 14:52 -kor ca. +20 -al indult tovább Bp - Wien-West irányába K.miklósról...
Capirosi Creative Commons License 2006.12.20 0 0 675
Láttam, szerintem az jó kis kocsi tetszett :)) Románoknak van néhány faxa kocsijuk tetszik a DWA-s Hálójuk is.
Capirosi Creative Commons License 2006.12.20 0 0 674

A globáldíj úgytudom helybiztosítással egybekötött menetjegy. Nagyából minden nyugateurópai EC / EN és még sok más vonat Globáldíjas lett "Globalpreis". Ezekre a vonatokra általában csak 1 féle kedvezmény szokott lenni a "Sparshine" jegyek, amik elég olcsóak és kortól nemtől függetlenül igénybevehetők, de csak a kontingens erejéig. Nincs rá sem 26 éven aluli sem csoportos kedvezmény és még miegymás. A Sparshinén felül egyedül a FIP 100%-al lehet vele utazni 5 Euró felárért, ami magában foglalja a helybizosítás árát. A FIP szabadjegyeseknek is minden országra megkell lenni a szabadjegynek amin a vonat áthalad, más különben nincs részarányos kedvezmény csak 50%-os. Tehát lefordítva ezt 1 példára, Hiába van meg a Szlovén, Horvár, Magyar részre a szabadjegyed a Venezie EN-ra, ettől függetlenül csak 50%-os kedvezményt tudnak adni a globál rából. Akkor tudnának 100%-ot adni ha meglenne Magyar, Szlo, Horvát, Olaszra. Magyarországon, a Kálmán Imre, a Venezia, és a Wiener Walzer globáldíjas.

PL:.

 

Kálmán Imre (Bp-München)

 

Globál ár: 89 Euró /út

SparNight tickett: 29 Euró / út

SparNight Normal: 55 Euró /út

Globáldíj Railplus: 67 Euró /út

FIP 100%: 5 Euró / út

 

ezek a kedvezmények vannak azt slussz :)

Nandesz2 Creative Commons License 2006.12.20 0 0 673
Hallod, arra én is kíváncsi vagyok már! Láttad a Traianus elsőosztályú román vagonját? Az az a kék kocsi, amiről beszéltem.
Előzmény: Capirosi (672)
Capirosi Creative Commons License 2006.12.20 0 0 672
Én igazából a cseheknél, a Pannóniára meghirdetett (Budapest - Prága) viszonylatba közlekedő CD Wlabmz-t várom, de úgy látom csehek erről a dologról megfeletkeztek és hűen csak Wlab-ot küldenek. :S
HLP Creative Commons License 2006.12.20 0 0 671
A Venezia EN a belföldi mezők szerint nemzetközi forgalomban is csak helyjeggyel vehető igénybe, míg a nemzetközi menetrend szerint ez nem kötelező.
Gondolom ez a 2. a helyes. Mit jelent amúgy az, hogy a vonat globáláras?
Siemens113 Creative Commons License 2006.12.19 0 0 670
nagy a fluktuáció a hálókocsiknál egyébként.

A Wlab mellett sokszor van Bcmz, de pl múltkor Drezdába ment AcBC sőt egy ideig Zürichbe járt egy sittes Bc. Ezt nem is értem, hogy hogy fogadhatták Svájcban..... :)))
Előzmény: BahnScorper (667)
csubar86 Creative Commons License 2006.12.19 0 0 669
Csak hat WLABmz van a Mávnál?
Előzmény: BahnScorper (667)
Nandesz2 Creative Commons License 2006.12.19 0 0 668
Érdekes... Bécs felől nem szokás ennyit késni. Lehet hogy gép döglött, vagy sógorék magas pályaszámú Taurust tettek rá, netán 1016-ost. De ha piros géppel érkezett, akkor bukott a teória.
Előzmény: PLACI (666)
BahnScorper Creative Commons License 2006.12.19 0 0 667
Sokat filóztam azon, hogy hogy lehet kiadni mindhárom vonatpárt (Venezia, Kálmán Imre, Báthory/Galilei) WLABmz-kocsikkal, amikor én úgy tudtam, hogy a MÁV-nak csak öt ilyen kocsija van. Aztán valaki múltkor felhomályosított, hogy hat példányt vettünk egykoron, de azokból csak ötöt használtak eleddig, a hatodikat csak most akarták gatyába rázni. Hát úgy látszik, ebből nem lett semmi...
Előzmény: Törölt nick (659)
PLACI Creative Commons License 2006.12.19 0 0 666

Pénteken az IC349 Bartók Béla +40-nel ért a Keletibe, mi történt? Azért késik, mert IC?:)))

 

A topicot nem nevezzük át "Nemzetközi vonatok késései"-nek?:)

Törölt nick Creative Commons License 2006.12.18 0 0 665
jaj tényleg, bocsi
Előzmény: csubar86 (664)
csubar86 Creative Commons License 2006.12.18 0 0 664
az Sátoraljaújhely, nem?
Előzmény: Törölt nick (663)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.18 0 0 663
habár nem nemzetközi szóval kissé OFF bocsánat, de állítólag a 30a- vonalon volt valami baleset Sv- Martonvásár között. (Salgótarján felől az átlós gyors kb. +50-el érkezett Sv-re.) Nem tudom milyen balesett lehetett.
Előzmény: Siemens113 (662)
Siemens113 Creative Commons License 2006.12.18 0 0 662
elképzelhető nem tudom mert nem vártam meg, de elég élethűnek tűnt mert még a hetes vágányra is ki volt téve ahova elvileg érkezett.

De ha úgy van ahogy mondod akkor is összeszedett Fehérvártól Pestig még plusz 50-et ami megint csak szép teljesítmény.... :) :(((

üdv
Előzmény: Törölt nick (661)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.18 0 0 661
ez érdekes, mert Székesfehérvárra kb. +50-el érkezett! Láttam is befutni az állomásra. Szóval az a ki irás amit láttál, a kijelző hibája miatt lehetett.
Előzmény: Siemens113 (660)
Siemens113 Creative Commons License 2006.12.18 0 0 660
ma VENEZIA EN plusz 100percre kiírva a Keletiben érkezőbe (10:53) ; ami érdekes, hogy 15:50kor láttam kiírva ezt.....

ha megjön az Isterrel mehetnek a kocsik (ha megjön)

üdv
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.18 0 0 659
hat darab?? Bővebben?:)
Előzmény: BahnScorper (658)
BahnScorper Creative Commons License 2006.12.18 0 0 658
Na ennyit a hat darab WLABmz-ről... :-/
Előzmény: Törölt nick (648)
PLACI Creative Commons License 2006.12.17 0 0 657
Te szombaton készítetted a képet, én péntekről (-1 nap) beszélek.:)
Előzmény: Törölt nick (656)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!