Nézz be a ceedclub.hu oldalra, ahol a tematizált fórumban egyszerűbben rátalálsz a Téged érintő témákra. Ilyen például a vásárlási tapasztalatok, vagy a típushibák.
Régebben egyszer már esély volt egy 1.6 crdi re aztán változott a helyzet és most megrendeltem egy 1.4 LX Plus verziót. Mivel 1000 km ből 900 biztosan város és többnyire 4 - 5 km után több óra pihenés, majd ismét 4 - 5 km (munkábajárás) úgy gondolom nem lesz rossz választás. Az éves futás kb 10 - 12.000 km. Mivel jelentős elmaradásom van a fórum olvasásában és sajna a közeljövőben nem sok időm lesz ezért tisztelettel megkérnélek benneteket, amennyiben nem okoz túl nagy problémát, néhány mondatban jó volna összefoglalni, mit érdemes különösen megnézni egy új cee'd átvételekor. Olvastam itt rozsdáról, kiszakadó gumikéderről stb stb.... Előre is köszi !
Ui: nemrég olvastam egy hozzászólást ahol a tisztelt felhasználó nagyon leírta az 1.4 motort ráadásul egy 2.0 HDI hez hasonlította. Ehhez talán autós ember lévén hozzáfűzném, hogy rugalmasság és fogyasztás tekintetében nem szabad almát körtével hasonlítgatni. Sokkal értékesebb lenne a vélemény ha pl 1.4 astra/focus/ stb típusokkal vetnék össze, vagy ahogy nagyon sokan teszik pl 1.3 as autókból átülve mit tapasztalnak. Kb tudom mit várhatok egy 1.4 pörgésre hangolt motortól.
Igo8 ról a tapasztalati véleményem ! Első látásra valóban nagyon összevisszaságnak tűnik, de ez csak a 2006+ megszokása miatt van. Kb 1 napos ismerkedés után rájön az ember, hogy sokkal felhasználóbarátabb. Simán akadásmentesen fut szinte bármilyen legalább 300 Mhz procis PNA/PDA -n. Nem csak skin változtatás van benne. Sokkal stabilabb a réginél, ráadásul pl kedvencekből akár 30 eltárolható és az igo8 ++ skinnel az utcanevek mérete jól olvasható 320*240 felbontásban is! Kijelzi a házszámokat és számtalan kellemes funkciója van. Üdv
Szerintem a PDA-k 90%-nak 320x240 -es felbontása van. A képernyő felbontása, és a képernyő mérete nem ugyanaz! ;) De az NavNgo 8 szerintem iszonyat bonyolult lett. Én egy műszaki ember vagyok (még a szakácskönyvet sem olvastam el), de azt nekem is percekig nyomkodni kellett, mire rájöttem, mi hol található. Le is szedtem :) Végülis a térképek ugyanazok, csak a skin változott. A 3D objektumokat meg letojom... vezetés közben úgysem azt nézem. :)
megvan a kicsike :) koraszülött :) 2 hónap pár napra jött meg, már több mint egy hetes, csak eddig el voltam foglalva az extrákkal, (védelem, xenon, ledesizzó, szőnyeg, papucs)
Én láttam 3.5"-os kijelzőn 320x240-ben IGO8-at. Kegyetlenül túlzsúfoltnak tűnik. A régi IGO még jó volt, de a 8-as IGO-ban a betűk még a szobában nézelődés közben is csak nehezen olvashatóak, szerintem vezetés közben egyenesen veszélyes. Egy 4.3"-os képernyőn 480x270-ben már sokkal jobb.
> Magyarra fordítva: Megvetted? Így jártál… Ja, és persze védjük a magyar ipart… Hajrá medikémia!
Az nekem is egy kalap fos volt!!
Összefogta a felnit, de asszem valami erősebb tisztítószerrel, Cillit Banggel vagy talán benzin vagy alkohol segítségével lejött. A Clint nekem is kiröhögte.
Ne add fel!
(Viszont a hab állagú Prevent gumiápoló nagyon jó anyag, azt használd bátran! Ezért a kékes festék szarért viszont rá kéne uszítani az összes fogyasztóvédelmi és inkvizíciós szervet arra, aki kitalálta és engedte forgalomba hozni. :-/)
A mágnes amely átrendezi az üzemanyag részecskéket így azok nem tapadnak egymáshoz így jobb lesz az égés. :))))
És veszik ám mint a cukrot. Csak éppen tüzeléstechnikai szempontból hót mind1 hogyan vannak rendezve az üzemanyag részecskék, amint oxigénhez jutnak elégnek. Ennyi.
Ezért mondom mindig, a kocsiba jó olaj és üzemanyag kell, ennyi és persze megfelelő bánásmód, így a motor akár több százezres futásteljesítményt is kibír.
Egyetlen dolognak látom értelmét de ezt is csak 10 év feletti kocsik és legalább 150.000km megtétele esetén és ez pedig az üzemanyagrendszer tisztító (nem injektor tisztító mert annak viszont sok értelme nincs mikor kézzel jobban ki lehet pucolni).
Válaszát megkaptam, bár úgy tűnik soraimat nem sikerült tökéletesen értelmeznie. Ugyanis a terméket egyből, pár másodperccel a felületre kerülése után próbáltam eltávolítani. Én elhiszem, hogy a nyári melegben gyorsabban szárad, de egy hűvös, szélcsendes garázsban nem volna szabad 3 másodpercen belül megkötnie.
Levelezésünket több autós- és kereskedelmi fórumon is nyilvánosságra hoztam. Levele végén említett tanácsát megfogadva, megteszem a megfelelő jogi lépéseket.
A múlthét folyamán -az egyik hipermarketben- vásároltam a fent említett termékükből ( http://www.medikemia.hu/index.php?mid=20&prod=144 ), ám a használat során hatalmasat csalódtam benne. Tény, hogy a flakonra rá volt írva “az egyéb felületre került ápolószert nedves ruhával töröljük le!”, de a több tízezer forintot érő alumínium keréktárcsámról sem nedves, sem pedig tisztítószeres (Clin) ruhával nem lehetett eltávolítani a kékezöld foltokat. (pedig egyből, már pár másodperc elteltével próbáltam) Végül, egy másik cég felnitisztító habjával sikerül a tárcsákról, és bőrömről a rákerült anyagot eltüntetni.
Kérdésem, hogy ilyen reklamációval, illetve kártalanítási igényemmel hova, kihez fordulhatok, mert számomra ez a termék használhatatlan.
Üdvözlettel XY
Válasz levél Tisztelt X Y!
Ön, levelében a Prevent gumiápoló aeroszol termékünket kifogásolta. Mi a palackon található vásárlói tájékoztatóban felhívjuk a figyelmet arra, hogy: „A nem kívánt helyre szórt folyadékot nedves ruhával töröljük le, mert száradás után fekete foltot hagy!”. Termékünk egy aeroszol, amelynek felnin lévő gumin való használata során nehezen kerülhető el a felni szennyeződése. Ez a termékünk gyorsan szárad, különösen nyáron, ezért alkalmazásánál ajánlott, hogy egy nedves ruha kéznél legyen az ilyen balesetek megelőzésére.
Így azt, hogy Önnek kára keletkezett sajnáljuk, de nem érezzük felelősnek emiatt magunkat.
A fentiek alapján reklamációját elutasítjuk.
Tájékoztatjuk, ha az elutasítást fentiek ellenére nem fogadja el, a Fogyasztóvédelmi Felügyelőséghez vagy bírósághoz fordulhat.
Boda Géza MEO vezető Medikémia Zrt.
Magyarra fordítva: Megvetted? Így jártál… Ja, és persze védjük a magyar ipart… Hajrá medikémia!
"Ismerősőmnek szétolvadt a csati ijesztő látvány volt." Én is jártam így, a régi kocsimmal. Autópályán elkezdtem nézelődni, hogy hol égetik a gazt, már kilométerek óta. Aztán egyszercsak megjelent valami füstféleség a középkonzol környékén. Gyorsan megálltam, az biztos :))) Szerencsére csak a hűtőtáska csatija kezdett olvadni, a kocsiban lévő elektromos rendszer még bírta volna pár amperig :)
Tegnap elkészült ceedecském motorja. Végre,hidegen,melegen csendben teszi a dolgát és az 1.6-os hoz mérten az ereje is megjött. 4-es henger 4 szelepemelőcsésze csere, vezérlés beállitása / pontosan 2 láncszemmel volt arréb rakva/ úgyhogy 2 hét izgalom és várakozás útán,újra itthon van a kicsike. A hűtőtáska témával kapcsolatban,én tavaly vettem egy 28 literes MOBICOOL nevű hűtőt, ami működik 240-ről és 12 voltról. eddig kifogástalanul,csak menetközben és hálózatról szoktam használni és időnként figyelem, nem melegszik e a csatlakozó. Ismerősőmnek szétolvadt a csati ijesztő látvány volt.
Tegnap végre kicserélték a kiugrott gombát a műszerfal jobb tetején...de sajnos most meg az egész műanyag hullámosan eláll végig a szélvédő tövében:( Azt mondták komplett műszerfalat kell cserélni,de nem tudom,hogy akarjam e?!
Én nem vennék külön átalakítót, hanem egyből olyan ládát vennék, ami tud 220-ról és szivargyújtóról is menni. Nekem is ilyen van. Így olcsóbb, mint a kettőt külön megvenni.
emlékkép, amikor benn voltam-láttam szétszedett állapotában kocsit -nem volt rajta lökös, és jobb oldalt lógott a ködlámpánál az izó a kábelen. persze lehet h rosszul emlékszem-ezek szerint :) és bal oldalt lógott, vagy vissza volt addig húzva...
Ezt honnan veszitek? 5 ajtósnál a lökhárító bal oldalán égő, jobb oldalán csak prizma. Az SW-nél pedig a lámpatestbe van integrálva a ködzárófény, és mindkét oldalon van izzó. Ez nem felszereltség függő!