Sajnálom, hogy nem voltál. Én nem nagyon tudom milyen volt, mert soha nem vettem részt még hasonlóban sem. Személyszerit én nem számítottam ennyi érdeklődőre, de nagyon örültem hogy megtiszteltek bennünket a jelenlétükkel. Viszont nagyon izgultam. Remélem a résztvevők érdekesnek, találták. Bonuszként találkozhattam Budapest-Bamakos barátokkal, ami szintén nagy élmény volt nekem. Valóban írhatna róla, aki volt, hogy ő hogy látta, esetleg legközelebb már jobban felkészülve tudjunk leszervezni egy ilyen eseményt. A fórumon fogok írni élménybeszámolót, de hogy mikor azt nem tudom, mivel az még nem volt csak a meghibásodásokról írtam pár mondatot eddig. De megbeszélem a Barnával meg a Pipuval hogy, ők is írjanak ide.
Sajna nem tudtam ott lenni. Készült valami felvétel, vagy írásban elérhetőek lesznek az élmények? A honlapra mikor kerül föl frissítés. Bocs nem sürgetés, csak a kíváncsiság szól belőlem.
Aki volt a beszámolón esetleg ide is írhatna róla, érdekelne. Milyen vót?
Kedves Hz.
Lehet, azért szólnak az írásaim rólam, mert én írtam őket (erre már felhívtam a figyelmedet), ha a Pipu vagy a Barna írna, gondolom ők is a saját élményeiket, tudnák csak leírni, (és nem mondjuk a tiedet). Ez nem jutott az eszedbe? Igazad van hárman vittük végbe, de a gondolataim és érzelmeim akkor is csak az enyémek. Nem hiszem hogy felkészültebb lettem voltam bárkinél, aki a Budapest-Bamako nagy Afrikai futamon indult, max. szerencsésebb néhány csapatnál, mivel viszonylag gond nélkül sikerült haza érnünk, amit nem mondhat el minden induló magáról. Csak te próbálod beállítani a dolgot úgy, hogy én többet tettem ezért az útért, mint bárki más, vagy hogy próbálom előbbre helyezni magam náluk (ez csak azért is nevetséges mivel nincs első, második és harmadik hely, bárhogy is próbálod ezt erőltetni csak a tény, van hogy megcsináltuk és haza értünk). Pipu vagy a Barna pont annyit írhatnak ide, mint én, az hogy a nem teszik sajnálom, de megértem hisz így nem kell a teljesen értelmetlen és nevetségesen szánalmas próbálkozásaidra reagálniuk (egyébként ha megnézed a hozzá szólásokat láthatod hogy én voltam az aktívabb 2006.10.13.-óta. a fórumon, ennek fényében nem értem a csodálkozásod azon, hogy az én írásaim vannak túlsúlyban, de elmagyarázom hogy te is megértsd, ez azért van mert én többet írtam ide).
Az hogy rajtam kívül ki, mit, kiről, hogyan, hova, mit, miként, ír abba sajnos bele szólásom nincs, mind, ahogy neked sem abba, amit én írok. Hogy miért nem mindenkiről szólnak a média hírek, azt kérdezd meg az írójuktól, mert azt ugye én sem tudhatom (egyébként szívesebben venném, ha rólam egyáltalán nem jelene meg semmi, nem szeretek szerepelni, ha egy kicsit is ismernél, tudnád). A helyesbítést is szerintem a hiba elkövetőjétől kéne kérni nem itt és nem tőlem. Mert nem vagyok biztos benne, hogy olvasná a fórumot bármilyen média képviselője, úgy hogy feleslegesen koptatod emiatt a billentyűket. Ugye nem feltételezed senkiről, hogy direkt hibás információt, jelentettet meg? Mert ha igen akkor egyszerűbb, vagy mint képzeltem. De csak, neked, itt és most megsúgom, mit teszek én a sajtóban rólunk megjelenő cikkek kapcsán. Nem olvasom el őket. Ez az egyetlen módja.
A Magyar Közlönyön kívül egyetlen médiáról sem tudok, akinek kötelezettsége lenne a pontos igazságot leírni (te igen?). Elmondhatom hogy, amikor még elolvastam őket egyetlen olyan megjelenést, sem láttam, ami a valóságos tényeket adta volna (max, annyit hogy az egyikben több pontatlanság van, mint a másikban, ami nagyon sajnálatra méltó dolog de bizony ilyen világban élünk, még te is, bármenyire nem is tetszik ez, a némi intelligenciával megáldott lényeknek). Nagyon szerencsés embernek tartalak, hogy ilyen triviális problémákkal is tudsz foglakozni, mind amellett nagyon sajnállak, hogy csak a hibákat tudod keresni az életben. De nagyon élvezetes olvasni a felemelő hozzászólásaidat. Hogy megnyugtassalak, fogok írni egy teljes leírást az útról milyest, összeáll bennem (ami ha minden igaz megfog, jeleni a fórumon kívül a helyi sajtóba is, folytatásos kis regény formájában). Biztos lesznek benne hibák, és ezután is azt fogom leírni, amit én láttam, tapasztaltam és éreztem, úgyhogy továbbra sem kell unatkoznod.
Feltétlen híved Jusztin Péter
háttérzenész: Nem tudni, mi motivál téged, a nicked talán árulkodó. Talán valami sértetség, vagy csak tipikus szimpla "netbe zárt" figura vagy, aki számára a világból csak az létezik, ami linkelhető, és kritikus a végletekig. Amikor a fiúk megjöttek a legbeszédesebb például a Barna volt. Ha akkor te ott a herendi művház parkolójában mellettem állsz, akkor most a kekec stílusoddal azt boncolgatod, hogy a Barna nekem miért mesélt úgy, mintha ő lett volna a főnök, miért ünnepeltette magát a kiscsajokkal, hisz' nem is ő vezetett, ő csak ott ült és a végén is csak a pezsgőt locsolta... :o) Az látszott, hogy jól megvannak egymással, és ez egy ilyen út után igen nagy dolog! Nem egy expedíció végződik sírig tartó haraggal, csak azért, mert valamelyik résztvevő folyton szellent, vagy fordítva bontja a konzervet, vagy csak egyszerűen több ötlete van, mint amennyit a többiek elviselnének. De nem egy versenyző csapatt döglik be azért, mert hiába akar és tud jól autózni a a csapat kitalálója, finanszírozója, vezetője, de nem talál olyan társakat, akik hajlandók és tudnak együttműködni, illetve hozzátenni a cél elérése érdekében.
Ez nem éppen lehúzásnak készült,de a hozzászólásokból nem a csapatszellem ápolása jött le nekem.Ha hárman vitték véghez ezt a teljesítményt,több teret kellett volna adni a beszámolókban a többiek szerepének is.Ettől még lehetett a jpeti a legfelkészültebb ,mint ahogy a Napló (Toldi Éva) cikkben is le volt írva.Na ekkor fogalmazódtak meg bennem először kétes gondolatok.Ha hárman vannak miért nem a szólt a cikk mindegyikőjükről?Miért van valaki kiemelve?És akkor senki sem helyesbített, és írta be ide a valós érdemeket!Még a családi állapotokat sem tudták rendesen leírni!Kár volt... Hz
A HÁROM FIÚ TÖBB MINT EGY HÓNAPIG A NAP HUSZONÉGYÓRÁJÁBAN KÉT NÉGYZETMÉTERRE ÖSSZE VOLT ZÁRVA ,ENNEK ELLENÉRE BÉKÉBEN HAZAÉRKEZTEK . KÁR MOST ILYEN "RAGOZÁS" MIATT MEGMÉRGEZNI A BARÁTSÁGUKAT!
Szerintem Peti otthagyta volna őket ha nem teszi mindegyik a saját dolgát.Te nem voltál ott így nincs jogod így lehúzni senkit. Ha nincs kivel szórakoznod keress magadnak a saját ismerőseid közül
Kedves egyetlen hozzá szólással bíró barátom (ezt persze a teljes indexes fórumra értem). Nem értem miért feszülsz azon, hogy én mit és hogyan írtam. Ez teljesen nevetséges:-), és borzasztóan szánalmas is. Én se kérdem, hogy miért a saját véleményed írtad ide és miért nem kérdezted meg a barátaidat erről a dologról, azt adtatok ki egy közös közleményt. Azt hogy a többiek nem szereltek az a te véleményed és nem az enyém (egyébként egy ilyen út nem csak szerelésből ál, sőt elmondhatjuk hogy az volt a legkevesebb szerencsére). Én úgy látom, hogy a Barna írt ide először köszönetet a 685-ös hozzá szólásban, amit véleményem szerint nagyon jól tett, neked meg lehet oda kéne figyelni a többi hozzá szólásra is (de a kedvedért meg fogom kérni a Piput hogy, győzze le az informatikával kapcsolatos ellenszenvét és szerezzen egy számítógépet vagy írjon az enyémről és fogalmazzon meg egy köszönetet ő is, azt akkor minden írtunk). Szerintem mindegyikünknek joga van, megköszöni, azt, mit tettek értünk. Ezt pl. azért írtam első szám első személyben, mert én így érzem, és had érezzek már úgy, ahogy akarok. Vagy szerinted egyen érzelmeinknek kellene lenni (nem mintha azt gondolnám, hogy nekik máshogy jött le ez a dolog)? Azt pedig honnan vetted, hogy a többiek nem alkalmasak semmire? Ezt kikérem magamnak a nevükben is. A feladatok nem voltak elosztva mindig a pillanatnyi helyzet határozta meg. Mindenki dolgozott a legjobb tudása szerint. És ez a véleményem az egész útról, bármi mást is próbálsz kiolvasni belőle:-). De gondolom nem kis dolog volt 3 nap alatt ezt a mindenképpen remeknek mondható és mindannyiunk épülésére szolgáló hozzá szólást össze hozni:-).
Ha nem találtad a szavakat a köszönetek kifejezésére,miért nem a két társaddal közösen próbáltad megfogalmazni?Vagy ők erre sem alkalmasak,épp úgy mint a szerelésre?Ott is Te voltál a minden,most is első szám első személyben írtál!Mi lehetett akkor a mésik két fiú szerepe?Azért jó volna azt is olvasni,hogy nekik mi volt a feladatuk,mit tettek ezért az egészért,ha minden Neked köszönhető.Vagy inkább várjuk meg az ő hozzászólásukat is?Reméljük írnak ők is,és senkinek sem lesz esetleg kellemetlen!Hz
Most azokról szeretnék leginkább szót ejteni, akik lelkesedésből, barátságból olyan segítséget adtak, amit nem lehet elfelejteni és megköszöni sem. Ezt már rég szeretem volna, csak nem igazán találom a szavakat, nem tudom mit is írhatnék, sokkal nehezebb ezeket az érzéseket szavakba foglalni, mint elmenni Afrikába Csepellel :-) ( ami nélkülük soha nem sikerülhetett volna). Úgy gondolom, hogy a nyelvünk nem is nagyon alkalmas arra, hogy kifejezem hálámat, vagy egyáltalán amit érzek ezek iránt az emberek iránt. Ezért nem is próbálok hálálkodni, meg ők nem is igazán várják el ezt tőlem, de úgy érzem, nem mehetek el szó nélkül nagyszerű hozzá állásuk és tetteik mellet. Mivel megköszöni, ezt nem lehet, úgy gondolom, leírom ide a nevüket.
Tóth Laci az indulásunk csak egy sóhajtásán múlott
Glück Miki a kezdetektől segítségünkre volt mindenben
Vecsey Tomi szervező tehetsége azt hiszem látszik a képeken
Kovács Józsi heteken át fáradhatatlanul kereste a támogatókat nekünk
Nagy Robi még mindig üres lenne a kocsi hátulja nélküle
Balogh Tomi nélküle nem lenne szép honlapunk
Steszli Balázs előtte , közben , utána fáradhatatlan volt
Sebestyén és társa Kft. az autónk felkészítésében jeleskedtek
Pap Lali igen fontos támogatással segített benünket
Vamzer János türelmes szaktanácsadása aranyat ért
Magyar Hadi- és Gépjárműtechnikai Közhasznú Alapítvány
Midland első szóra megkaptuk a kenőanyagot a gépbe
Sós Tomi
Csajok, a büféből ők adták a világ legnehezebb konzervjét:-)
Pétibá
Pression
Jánszki Laci
Sinad
Csirek
Róka Hencsi
H szerszám
Kovács Csaba
Úgy érzem az itt felsoroltak örök érvényű Csepel csapat tagságot szereztek. És kicsit szégyellem magam mivel tudom hogy nekik is ott lenne a helyük mellettünk az ünnepeltek közt. Ide kéne írnom hogy köszönöm de ez csak úgy hangzik mint az a köszönöm amit az ember a pincérnek mond mikor hoz egy üveg vizet, és azért ez a két dolog nem hasonlítható össze, viszont mást szó nincs erre, így kénytelen vagyok mégiscsak csak ennyit mondani Köszi minden segítséget
Tudom, hogy kimarat sok igen jó szándékú ember, akitől felbecsülhetetlen segítséget kaptunk, tőlük elnézést kérek, és igyekezni fogok be pótolni a következő írásaim folyamán
Végy 2 csepelt.Szedd apródarabokra és tiszticsdmeg.Az egyiket használd alkatrésznek a másik potlására.Alakitsuk formázuk saját izlésünk szerint.Gyors elkészitési modot válaszuk,sokat ne pihentesük.Belsejét béleljük puhára ,kényelmesre. Kenéshez használjünk jóminöségü olajat.Az elkészités során szakembert is igénybevehetünk.Külsejét sárgamázzal boritjük.Majd sponzorok matricáival diszitjük.Járjukbe vele a fél világot és biztos sikerünk lesz.
Levente
Nem az az autó lesz ami Afrikában volt az biztos, az már egy teljes fel újítás nélkül nem hiszem hogy kibírna egy ilyen utat legalábbis nem fogom megpróbálni. És igen van belőle új vagy legalábbis nagyon kevés futott kilométerrel. Tavaly 5000 párszáz kilométerrel vettük ezt. A felkészítése nem is ált másból, mint a tömítések és gumi alkatrészek cseréjéből és az átalakításból, ami persze nem volt kis munka.
"Az autó biztos nem ez lesz, mivel ez már megtette amit vártunk tőle. Egy teljes felújítás nélkül nem vágnék neki vele Tibetnek az pedig problémásabb és drágább is lenne mint egy újat felkészíteni."
"Természetesen Csepel 344 lesz 3 db"
Na most akkor ezt nem értem. Mivel új Csepelhez hozzájutni nem hiszem hogy lehet, hát méghozzá egyszerre 3-hoz, tehát azt is fel kell újítani. Akkor nem jobb felújítani ezt, meg még hozzá kettőt, mint még ezen kívül hármat? : ) Nem értem... (lehet hogy csak én vagyok hülye)