Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
Ja jó. Látom h közben lett Wizzair topik is és nem vagyok egyedül. Ez már a harmadik törlésem lenne egymás után, szépen gyűlnek a +20%-ok de ha lehet most már inkább végre egyszer utaznék is.
2006-2007 tajan szerintem szivessegbol vettunk egymasnak jegyet, leven 1 ft-os akciok voltak, es mondjuk Visa Electron nevu kartyaval kartyadij nellul.
Eppen nagyban torlik a jaratokat. A mierteket senki sem tudja. Az appban csomo jarat nem foglalhato, a weben viszont annak ellenere, hogy azt irja nincs jarat adott napon, arat is ad, foglalni is lehet.
Lókosztozástól elszokott egyszeri utasként mire véljem azt ha a Wizzair a járatom napján a menetrendben már egész hónapra azt írja hogy "No flights" de járattörlős emailt még nem küldött? Az accountba belépve annyit ír hogy checkin nem lehetséges. Pár napja foglaltam, akkor még kb. 150 szabad hely volt, kötve hiszem hogy ennyi idő alatt lett volna full.
Régebben a törlésgyanús járatokra vagy irreális jegyárakat kezdtek adni vagy fullra tették.
Mi a Bravoflajon vettünk jegyet júni 30 indulással Júli 4 vissza Szicila A Rayenernél vette meg az iroda .Még nem kaptunk mélt tölük de a Rayenernél az oda utat már törölték .Ők még viszont semmit nem küldtek se mélt se smst.Valaki a tud ímél címet telefonszámot megköszönném
Az utazási iroda a saját regisztrációjával veszi a repjegyet, és azt nem adja ki neked. Azaz ők szépen visszaigénylik a pénzt, te meg könyörögj, hogy álljanak szóba veled. Soha többé bravofly!
Epp a minap torolgettem regi menteseket es megtalaltam a nyilvantartasokat meg a programot 2012 augusztusbol, amikor meg volt a FR-nek sajat mastercardja itt angliaban es csak azzal lehetett kartyadij nelkul vasarolni. Hej, de sok embernek vettem akkor repjegyet. Azert ma mar nem csinalnam :) Jo adag bizalom kell hozza mindket oldalrol es akkoriban meg mas vilag volt, jobban ismertek egymast azok akik gyakran irogattak.
Meg aztan szerintem ez a lowcost repules olyan, hogy kinovi az ember. Emlekszem meg, mikor BUD-HHN jegy 0.01 forint volt es csak HHN-BUD-HHN -t tudtam foglalni, es abbol a masodik szakaszt leutazni, mert 1 forint alatt nem lehetett bankkartyaval vasarolni. Manapsag mar meg sem nezem a LCC-k menetrendjet, ha legacy nem megy, nem utazom, vagy ha olyan aron megy, akkor sem utazom. Es gondolom ez nem egyedi, ahogy oregszik az ember egyre inkabb kinovi a kalandozos korszakat es atkerul a kenyelmes korszakba. No meg persze valtoznak a prioritasai is (csaladdal repules, problema eseten legyen megoldas, stb) es persze novekszik a koltsegvetes is, amiben kevesebb kompromisszumot kell kotni.
Pedig próbáld meg :) A wizzair oldalán jelenleg először pontokban írják jóvá az összeget ( a pontokat pedig azon a felhasználó profilon írják jóvá, amin keresztül vették, ergo a Bravofly-én), aztán ha pénzt akarsz látni, akkor külön jelezni kell feléjük, amit úgy tudsz megtenni, hogy belépsz a profilba. Pont. Bár emlékeim szerint, ha egy irodás foglalásba próbálsz belépni az van rögtön odaírva, hogy irodás foglalás, keresd fel a céget.
Mert hülye voltam és kapkodtam :). A skyscanner-ben néztem ki az oda-vissza járatokat, és azt hozta fel, hogy a bravofly-nál a legolcsóbb. Ez nem is lett volna annyira fontos, de az oda-vissza külön légitársaságnál foglaláshoz szólt, hogy akkor azt neked kell mindkettőnél végigkattingatni, míg a bravofly megveszi a kettőt együtt. Kényelmesebbnek tűnt és olcsóbbnak, úgyhogy amatőr voltam és tapasztalatlan, pont akikre az ilyen hiéna szervezetek szakosodtak. A poén, hogy nem is volt végül olcsóbb, mert ilyen-olyan nem is kért biztosításokat is belevett az árba. Úgyhogy már utána is mérgelődtem, mikor naivan leokézgattam az állítólagos legjobb ajánlatot.
De aztán küldték a pontos adatokat, és belenyugodtam, hogy ez tanulópénz volt, drágábban vettem. De a vírus betett szépen, az ilyen csalók számára ideális felfordulást okozva.
Igen, nagyon jól hangzik amit írnak. De a panaszok alapján ezt egy ilyen fogyasztót hülyének néző trükk. Megjön a levél, hogy választhatsz átfoglalást, vagy későbbi levásárlást (a pénzt nem adják vissza, ezt eleve rögzítik), és amikor rámész az oldalukra, ott kiírja, hogy wizzair-nél lehet intézni az ügyet, keresd fel az oldalukat. A wizair-nél pedig azt írják, hogyha utazási irodánál vetted a jegyet, akkor náluk lehet intézni. A kör bezárult.
"If your upcoming flight is cancelled, we will contact you directly as soon as possible to let you know what your options are. This could either be a refund of your ticket or a change of travel dates. This is subject to the individual airline terms & conditions."
Sziasztok, jól gondolom ugye, hogy beszoptam a bravofly -nál, ez egy szélhámos banda, direkt nem érhető el az ügyfélszolgálat, és direkt olyan a weboldal, hogy felajánlja, hogy a törölt járatot átfoglalhatom, de nem működik?
Vajon miért teszik ki a bravofly-t az olyan oldalak, mint a skyskanner? Sokat fizetnek nekik ezért, hogy a gyanútlan embereket megszivassák?
Azért itthagyom a keresőknek: SOHA NE VEGYÉL REPJEGYET A BRAVOFLY-tól!!!
Nagyon korrektek, nekem is volt már ilyen és szó nélkül törölték és visszautalták a foglalás árát.
Más. Most a Ryanair vetette el a sulykot. Aprilis végi MLA foglalás. Nem lehet törölni. Honlapjukon már rég nem elérhető a járat. Chates ügyfélszolgálat: "you can not see the flight on the website because it is blocked for new bookings" Szóval új foglalást nem lehet rá adni, de a régire nem adják vissza a pénzt... Nah úgy csússzanak ki a 14 napból, hogy füstölni fognak. A végére mondjuk jött a meglepetés: "You are very welcome. I wish you all the best es Maradj otthon:) "
Megint más 11.000 Ft-ért vettem egynapos BCN-t 06.23.-ra :D
Azért így is lehet csinálni! Vissza nem térítendő kedvezményes foglalásom volt, ennek ellenére ilyen korrekten álltak hozzá. Ezek után nem lehet kétséges, hogy a jövőben is mindig náluk fogok parkolni. És itt nem a visszautalt összeg értékéről van szó, hanem a hozzáállásról!
"Tisztelt XXXXXXXXX!
Természetesen ebben az előre nem látható rendkívüli helyzetben a Budapest Airport Zrt. vezetői számára kiemelten fontos, hogy ügyfelei a jövőben is elégedetten vegyék igénybe szolgáltatásait, ezért a lenti kérése alapján a BUDXXXXXXXXX referencia számú - Holiday Parking Earlybird kedvezményes ajánlat - foglalásának a díját az online booking rendszeren keresztül visszatérítettük."