Keresés

Részletes keresés

Alex B Creative Commons License 2020.06.26 -2 0 109571

Hello.

Kb 2 héttel ezelőtt foglaltam Wizz  bud-dxb returt.

Mindkettot áttették egy nappal.

Még hazafelé megoldom, mert 15 ora helyett egy napot csővezhetek a sivatagban...

De odafelé elbuktam az olcsó foglalast, mert nem érem el a következő gépemet.

Viszont ha most újra foglalok ugyanarra a napra odafelé. akkor teli áron 40 perccel később induló járatot foglalhatok az eredetihez képest.

Érthető ez így?

Szerintem ez ebben a formában nettó csalás.

 

paca664 Creative Commons License 2020.06.26 -2 0 109570

Ja jó. Látom h közben lett Wizzair topik is és nem vagyok egyedül. Ez már a harmadik törlésem lenne egymás után, szépen gyűlnek a +20%-ok de ha lehet most már inkább végre egyszer utaznék is.

Előzmény: Tshu-hash (109568)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2020.06.25 -1 2 109569

2006-2007 tajan szerintem szivessegbol vettunk egymasnak jegyet, leven 1 ft-os akciok voltak, es mondjuk Visa Electron nevu kartyaval kartyadij nellul. 

Előzmény: jones0 (109560)
Tshu-hash Creative Commons License 2020.06.25 0 0 109568

Eppen nagyban torlik a jaratokat. A mierteket senki sem tudja. Az appban csomo jarat nem foglalhato, a weben viszont annak ellenere, hogy azt irja nincs jarat adott napon, arat is ad, foglalni is lehet.

Előzmény: paca664 (109567)
paca664 Creative Commons License 2020.06.25 0 0 109567

Lókosztozástól elszokott egyszeri utasként mire véljem azt ha a Wizzair a járatom napján a menetrendben már egész hónapra azt írja hogy "No flights" de járattörlős emailt még nem küldött? Az accountba belépve annyit ír hogy checkin nem lehetséges. Pár napja foglaltam, akkor még kb. 150 szabad hely volt, kötve hiszem hogy ennyi idő alatt lett volna full.

Régebben a törlésgyanús járatokra vagy irreális jegyárakat kezdtek adni vagy fullra tették.

Tshu-hash Creative Commons License 2020.05.22 0 2 109566

Bravofly, Ryanair...

Elerhetoseguk: customercare@bravofly.com

Viszont a cimbol kifolyolag lehet, hogy erdemes angolul probalkozni.

 

Előzmény: Moni1971 (109565)
Moni1971 Creative Commons License 2020.05.22 -2 0 109565

Bocs de nem olvastam se telefon számot se mél címet.

Előzmény: Jahno (109564)
Jahno Creative Commons License 2020.05.22 0 1 109564

Olvass párat lefelé.

Előzmény: Moni1971 (109563)
Moni1971 Creative Commons License 2020.05.22 -3 0 109563

Mi a Bravoflajon vettünk jegyet júni 30 indulással Júli 4 vissza Szicila A Rayenernél vette meg az iroda .Még nem kaptunk mélt tölük de a Rayenernél az oda utat már törölték .Ők még viszont semmit nem küldtek se mélt se smst.Valaki a tud ímél címet telefonszámot megköszönném

Flower2000 Creative Commons License 2020.05.19 -1 0 109562
haxagen Creative Commons License 2020.05.02 0 1 109561

Az utazási iroda a saját regisztrációjával veszi a repjegyet, és azt nem adja ki neked. Azaz ők szépen visszaigénylik a pénzt, te meg könyörögj, hogy álljanak szóba veled. Soha többé bravofly!

Előzmény: Downunder1 (109558)
jones0 Creative Commons License 2020.04.26 -3 8 109560

Epp a minap torolgettem regi menteseket es megtalaltam a nyilvantartasokat meg a programot 2012 augusztusbol, amikor meg volt a FR-nek sajat mastercardja itt angliaban es csak azzal lehetett kartyadij nelkul vasarolni.  Hej, de sok embernek vettem akkor repjegyet.  Azert ma mar nem csinalnam :)  Jo adag bizalom kell hozza mindket oldalrol es akkoriban meg mas vilag volt, jobban ismertek egymast azok akik gyakran irogattak.

 

Meg aztan szerintem ez a lowcost repules olyan, hogy kinovi az ember.  Emlekszem meg, mikor BUD-HHN jegy 0.01 forint volt es csak HHN-BUD-HHN -t tudtam foglalni, es abbol a masodik szakaszt leutazni, mert 1 forint alatt nem lehetett bankkartyaval vasarolni.  Manapsag mar meg sem nezem a LCC-k menetrendjet, ha legacy nem megy, nem utazom, vagy ha olyan aron megy, akkor sem utazom.  Es gondolom ez nem egyedi, ahogy oregszik az ember egyre inkabb kinovi a kalandozos korszakat es atkerul a kenyelmes korszakba.  No meg persze valtoznak a prioritasai is (csaladdal repules, problema eseten legyen megoldas, stb) es persze novekszik a koltsegvetes is, amiben kevesebb kompromisszumot kell kotni.

 

Előzmény: rolegy (109419)
Matuska1985 Creative Commons License 2020.04.09 0 1 109559

Pedig próbáld meg :) A wizzair oldalán jelenleg először pontokban írják jóvá az összeget ( a pontokat pedig azon a felhasználó profilon írják jóvá, amin keresztül vették, ergo a Bravofly-én), aztán ha pénzt akarsz látni, akkor külön jelezni kell feléjük, amit úgy tudsz megtenni, hogy belépsz a profilba. Pont. Bár emlékeim szerint, ha egy irodás foglalásba próbálsz belépni az van rögtön odaírva, hogy irodás foglalás, keresd fel a céget.

Előzmény: Downunder1 (109558)
Downunder1 Creative Commons License 2020.04.08 -1 1 109558

Nem tudsz belépni a Wizzair oldalán a foglalásodba és ott visszatérítést kérni? Elég nehéz elképzelni.

Előzmény: haxagen (109556)
haxagen Creative Commons License 2020.04.08 0 1 109557

"Megkerdezhetem, hogy te miert tetted?"

Mert hülye voltam és kapkodtam :). A skyscanner-ben néztem ki az oda-vissza járatokat, és azt hozta fel, hogy a bravofly-nál a legolcsóbb. Ez nem is lett volna annyira fontos, de az oda-vissza külön légitársaságnál foglaláshoz szólt, hogy akkor azt neked kell mindkettőnél végigkattingatni, míg a bravofly megveszi a kettőt együtt. Kényelmesebbnek tűnt és olcsóbbnak, úgyhogy amatőr voltam és tapasztalatlan, pont akikre az ilyen hiéna szervezetek szakosodtak. A poén, hogy nem is volt végül olcsóbb, mert ilyen-olyan nem is kért biztosításokat is belevett az árba. Úgyhogy már utána is mérgelődtem, mikor naivan leokézgattam az állítólagos legjobb ajánlatot.

De aztán küldték a pontos adatokat, és belenyugodtam, hogy ez tanulópénz volt, drágábban vettem. De a vírus betett szépen, az ilyen csalók számára ideális felfordulást okozva.

Előzmény: gambl-R (109552)
haxagen Creative Commons License 2020.04.08 0 1 109556

Igen, nagyon jól hangzik amit írnak. De a panaszok alapján ezt egy ilyen fogyasztót hülyének néző trükk. Megjön a levél, hogy választhatsz átfoglalást, vagy későbbi levásárlást (a pénzt nem adják vissza, ezt eleve rögzítik), és amikor rámész az oldalukra, ott kiírja, hogy wizzair-nél lehet intézni az ügyet, keresd fel az oldalukat. A wizair-nél pedig azt írják, hogyha utazási irodánál vetted a jegyet, akkor náluk lehet intézni. A kör bezárult.

 

Downunder1 Creative Commons License 2020.04.01 -1 1 109555

"If your upcoming flight is cancelled, we will contact you directly as soon as possible to let you know what your options are. This could either be a refund of your ticket or a change of travel dates. This is subject to the individual airline terms & conditions."

Előzmény: Downunder1 (109554)
Downunder1 Creative Commons License 2020.04.01 -2 0 109554

De miért kéne átfoglalni? Ha nem csinálasz semmit és törölték a járatod, elvileg az iroda kéri a pénzt a légitársaságtól és visszautalja neked.

Előzmény: haxagen (109551)
kivi000 Creative Commons License 2020.04.01 0 2 109553

Egy chargeback-et azért indíts a bankodnál s csatold a nem működő oldalról a képernyőképet.

Előzmény: haxagen (109551)
gambl-R Creative Commons License 2020.04.01 -1 6 109552

Az utolso mondatoddal maximalisan egyetertek.

Megkerdezhetem, hogy te miert tetted?

Előzmény: haxagen (109551)
haxagen Creative Commons License 2020.04.01 0 4 109551

Sziasztok, jól gondolom ugye, hogy beszoptam a bravofly -nál, ez egy szélhámos banda, direkt nem érhető el az ügyfélszolgálat, és direkt olyan a weboldal, hogy felajánlja, hogy a törölt járatot átfoglalhatom, de nem működik?

Vajon miért teszik ki a bravofly-t az olyan oldalak, mint a skyskanner? Sokat fizetnek nekik ezért, hogy a gyanútlan embereket megszivassák?

Azért itthagyom a keresőknek:
SOHA NE VEGYÉL REPJEGYET A BRAVOFLY-tól!!!

gambl-R Creative Commons License 2020.03.31 0 0 109550

Légitársaságtól függetlenül.

Előzmény: gambl-R (109549)
gambl-R Creative Commons License 2020.03.31 0 0 109549

Ha egy foglalási kódon van, akkor együtt is törölhető. Szerintem...

Előzmény: halilali1 (109548)
halilali1 Creative Commons License 2020.03.31 0 0 109548

hát, hogy őszinte legyek fogalmam sincs, hogy a Ryanair-nél ez most hogy van, de  normál viszonyok között sem (a Wizz-nél úgy van az biztos)

 

azt látom, hogy departure cancelled és csak az odaút van pirossal jelölve

 

a visszaigénylés során sem derült ki számomra, hogy mire kértem a visszatérítést, majd kiderül

(csak olyan adatokat kell megadni, amiből nem derül ki)

 

 

Előzmény: gambl-R (109547)
gambl-R Creative Commons License 2020.03.31 -1 0 109547

Ha egy foglalasi kodon van, akkor egyben kene torolniuk, nem?

Előzmény: halilali1 (109545)
Flower2000 Creative Commons License 2020.03.31 -1 0 109546

Májusra van nekem pár darab jegyem, de azokra még nincs visszatérités.

Előzmény: halilali1 (109545)
halilali1 Creative Commons License 2020.03.31 0 1 109545

az én ápr.22-i malagai Ryanair járatomra tegnap jött a törlés és a visszatérítés/átfoglalás lehetősége, de  a visszaútra még nem (május)

Előzmény: Matuska1985 (109544)
Matuska1985 Creative Commons License 2020.03.31 -4 3 109544

Nagyon korrektek, nekem is volt már ilyen és szó nélkül törölték és visszautalták a foglalás árát.

 

Más. Most a Ryanair vetette el a sulykot. Aprilis végi MLA foglalás. Nem lehet törölni. Honlapjukon már rég nem elérhető a járat. Chates ügyfélszolgálat: "you can not see the flight on the website because it is blocked for new bookings" Szóval új foglalást nem lehet rá adni, de a régire nem adják vissza a pénzt...  Nah úgy csússzanak ki a 14 napból, hogy füstölni fognak. A végére mondjuk jött a meglepetés: "You are very welcome. I wish you all the best es Maradj otthon:) "

 

Megint más 11.000 Ft-ért vettem egynapos BCN-t 06.23.-ra :D

Előzmény: rolegy (109543)
rolegy Creative Commons License 2020.03.30 0 5 109543

Azért így is lehet csinálni! 
Vissza nem térítendő kedvezményes foglalásom volt, ennek ellenére ilyen korrekten álltak hozzá. Ezek után nem lehet kétséges, hogy a jövőben is mindig náluk fogok parkolni. És itt nem a visszautalt összeg értékéről van szó, hanem a hozzáállásról!

 

"Tisztelt XXXXXXXXX! 

Természetesen ebben az előre nem látható rendkívüli helyzetben a Budapest Airport Zrt. vezetői számára kiemelten fontos, hogy ügyfelei a jövőben is elégedetten vegyék igénybe szolgáltatásait, ezért a lenti kérése alapján a BUDXXXXXXXXX referencia számú - Holiday Parking Earlybird kedvezményes ajánlat - foglalásának a díját az online booking rendszeren keresztül visszatérítettük."

Respect Budapest Airport Zrt!

gambl-R Creative Commons License 2020.03.29 -1 3 109542

Holnapi jaratok kozott is van nehany, ami (meg?) nemkerult torlesre.

Előzmény: gambl-R (109541)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!