Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.06.10 0 0 25738

Nekem speciel mindegy mi legyen az 55-ös végállomása. A cél annyi, hogy az utas kedvezőbben legyen elszállítva.

 

Tudsz jobb végállomást? Az nem ér, hogy 24 percenként indul az 55 és az 55Y :)

Előzmény: ikarusman280 (25737)
ikarusman280 Creative Commons License 2014.06.10 0 0 25737

Azért tesztek érte rendesen, hogy utas és sofőr egyaránt szeressen Titeket.

Vajon mi a jó abban, hogy az 55-ösnek a Kürt u. a végállomása?
Az is egyszerűbb lett volna, ha az eddigi Dömörkapuzó 34-esek mennének fel a Tv toronyig.

Félelmetes számomra, hogy ha előálltok egy új ötlettel, az rögtön hónapokon belül megvalósul,

ha van értelme ha nincs.

Előzmény: Törölt nick (25733)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.10 0 0 25736

Komoly ígéretek lehetnek ezek :D

Előzmény: E N V I R O 500 (25735)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.06.10 0 0 25735

I. Ramszesz fáraó írta alá azt a menetrendet amiben a 35-ös járat dömörkapui betéréssel közlekedik. Most majd kissé meg lesznek zavarodva az emberek. 

A szekszárdi sofőrök rólad mesélnek, van is nálunk egy új kolléga aki onnan jött. ;)

 

És ki lesz a hőcserélő sofőr ha minden nap kirúgatsz egy sofőrt ahogy ígérted?

Maradhattál volna a műszergyárban, hamar feladtad.

Mindenki jobban járt volna.

Főleg te. :)))))

Előzmény: Törölt nick (25733)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.10 0 0 25734

Egyébként mi javasoltuk nyárra a hőleváltó személyzetet, erről nem tudsz? Ez a javaslat se ment át?

Előzmény: Törölt nick (25733)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.10 0 0 25733

A 34-es érinti a Dömörkaput sűrűbben ;)

 

Bezzeg a szegény szekszárdi sofőrök, akiknek fülke-klíma se jutott, azok megsülhetnek 4,5 óra folyamatos tekerésben, ti meg sírtok az 50-70 perces fordulóktól. :)

Egy hét vendégmunka Szekszárdon? Hamar visszajönnétek.

 

Mondtam, én is dolgoztam Műszergyárban, na az szar meló...

Előzmény: E N V I R O 500 (25730)
FOMA Creative Commons License 2014.06.10 0 0 25732

Ritkán járok mostanában Komlón, de szinte mindig sikerül a város környékén belebotlani pécsi, ligeti járatokon helyis kocsikba, jellemzően a Mercik összes generációjába, és persze az elvitt Credo-kba. És idén Hetény felé még nem is jártam.:-)

Előzmény: M41 2305 (25731)
M41 2305 Creative Commons License 2014.06.10 0 0 25731

Na igen, azonnal küldenék őket Heténybe.

Előzmény: FOMA (25728)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.06.10 0 0 25730

Az 55-ös autóbuszok közlekedését átszervezi a PaP ZRT.

 

Így helyes ;)

Ez egy fincsi kis kör, nyáron melegben egy roncs Ikarusban szeretni fogják a busmanok mint a hosszú 60-t.

 

A 35-ös autóbuszok továbbra is óránként járnak Misinatetőre, ám a Dömörkapu érintése nélkül.

 

Zseniális terv, minek oda bemenni azért a pár emberért, járjon inkább jobbára üresen.

Vissza tért a 70-es évek menetrendje :)))

Előzmény: hory004 (25729)
hory004 Creative Commons License 2014.06.10 0 0 25729

A mai bizottsági ülésen elfogadásra került a pécsi nyári menetrend. (...)
- Az 55-ös autóbuszok közlekedését átszervezi a Tüke Busz Zrt., Kertvárost a régi M55-ös vonalához hasonlóan hurokban járja be. Az 55Y így megszűnik, a Krisztina tér és szoros környéke tehát az összes 55-ös autóbusz által kínált elérést biztosítja június 16-ától.
- A Cassian-telep autóbuszos ellátása ideiglenesen szünetelni fog. Szakszervezeti kérésre a tolatás miatt a járatok addig fordulnak majd Borbála-telepen, amíg meg nem épül a jelenlegi végállomástól pár tíz méterre kijelölt autóbusz forduló. A forduló kialakítása várhatóan még a nyáron megtörténik, így Cassian-telep újra visszakerül a város tömegközlekedési vérkeringésébe.
- Módosul a kirándulók körében népszerű 34-35-ös járatcsoport közlekedése. Kísérletet teszünk a járatcsoport egyszerűsítésére, valamint egyenletesebbé válik a követés. A 35-ös autóbuszok továbbra is óránként járnak Misinatetőre, ám a Dömörkapu érintése nélkül. A 34-es buszok dömörkapui betérésével a járatok egyenletesen követik majd egymást vissza irányban is, sok választási lehetőséget biztosítva a kirándulni, kikapcsolódni vágyóknak.

 

Tehát 30-55-30. Vagyis 15+40+15 perc. (igaz, pl egy 2-es körnél nem hosszabb).

A 130-assal mi lesz?

 

Ha már frissül a weboldal, és egész jók a keresők, akkor olyan apróságokat nem lehetne megoldani, hogy ne legyen szétszedve pl a 2-es és a 2A?

---

A napokban megkaptam, hogy "bunkóhülyegyerek" vagyok, amiért szóltam hogy ne nagyon feszegesse a kiccsalád az ablakot, mert 1, le van zárva, 2, ment a légkondi.

(Az eset az Ibolya u.-nál történt, azt nem sikerült megállapítani, hogy a purdénak vajon melyik rokona lehetett... :))

FOMA Creative Commons License 2014.06.10 0 0 25728

http://www.bama.hu/baranya/kozelet/allami-penzbol-fizethet-a-volannak-komlo-a-vesztesegekert-557434

 

Az jó, hogy Állam bácsi körbejáratja a pénzt, mielőtt egyik zsebéből betenné a másikba.:-)

 

Statisztikailag valóban fiatalítás, ha kivonják a legöregebbeket, de a Credo-kat is nagyon várja már a komlói üzem, hogy beoszthassák azokat is helyközizni.:-)

Előzmény: JLW-470 (25711)
ikarusman280 Creative Commons License 2014.06.09 0 0 25727

Köszi szépen!

Előzmény: via ironia (25726)
via ironia Creative Commons License 2014.06.09 0 0 25726

280: nincs már a 055, 057, 102, 138, 150, 464

415: a 730-as él még

435: 097-es már halott

Előzmény: ikarusman280 (25725)
ikarusman280 Creative Commons License 2014.06.09 0 0 25725

Tud nekem segíteni valaki abban, hogy az Ikarus állomány hogy van a Tükénél még meg?

246: KAZ-449

260: DUD-672 (rajta kívül jár még valamelyik 260-as?)

280: BPV-055, BPV-057, BPV-062(MKZ-577), BPV-063, BPV-076, BPV-080, BPV-082, BPV-086, BPV-090, BPV-102,
BPV-104, BPV-112, BPV-122, BPV-123, BPV-126, BPV-138, BPV-139, BPV-142, BPV-150, BPV-464, BPX-159,

BPX-181, BPX-182, CCT-559, CCT-560, CCT-551, CCT-582
415: KOX-436, KOX-437, KOX-441, KOX-445, KOX-732, KOX-734, LPA-330

435: DUB-093-4-5-6-7
Köszi a válaszokat!

ikarusman280 Creative Commons License 2014.06.09 0 0 25724

Nem írtam azóta: EIK-477 már kibelezve áll a selejtek között. GSM-306 is a selejtek között áll, igaz még egyben, zárt ajtókkal, de a pénztárgép meg a kijelző nincsen már benne.

Előzmény: JLW-470 (25721)
W007W Creative Commons License 2014.06.08 0 0 25723

Pénteken a 13:45-ös 12-es is IK280-as volt. Én pedig szorosan követtem szintén csuklóssal 4A-ba :) De nem véletlen volt mivel 3 vagy 4 osztály szállt fel Árpádtetőn igy a Hősök terén felszállni szándékozó 20 ember már alig fért fel...

Előzmény: BPV-093 (25716)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.06.07 0 0 25722

Volt végre időm foglalkozni a Berkhofokkal, mert miután voltam nálatok, rájöttem, hogy azok a korábbi azonosítók, amiket a 8 buszból 4-en felfedeztem, biztosan nem holland eredetűek - aztán ennyiben is maradt a dolog. Mivel azonban a holland busztörténész ismerősöm azóta sem reagált az akkor megírt észrevételeimre, ismét nekiestem a nyomozásnak. 

És aztán felfedeztem, hogy ezek a buszok Berlinben is közlekedtek!!!! 2013-ban, 7 évesen vonta ki őket Hollandiában a forgalomból a Veolia, majd bérbe adták őket Berlinbe (eszerint az oldal szerint vonatpótlásra, ami augusztustól októberig tartott). 

Tehát, amit tudunk eddig: 

 

MPS-343 ex B-V 1859 ex BS-JS-99 (5182) 

MPS-345 ex B-V 1863 ex BS-JV-46 (5194) 

MPS-346 ex B-V 1865 ex BS-JV-42 (5198) 

MPS-347 ex B-V 1862 ex BS-JV-47 (5193) 

 

Na, ezért mondom mindig, hogy toljátok az infót... :) 

JLW-470 Creative Commons License 2014.06.07 0 0 25721

Akkor ez valamilyen szupertartalék lehetett tegnap,mert én délelőtt meg a temető körül láttam járatban. :)

Tegnap "kedves" gesztus volt a Pannontól,hogy nem közlekedtették a 13:25-ös paksi járatukat.Az ott várakozóknak persze magától senkinek sem jutott eszébe szólni,hogy ti hülyék ne várjatok erre.Végül a következő onnan induló járat sofőrjétől derült ki,hogy nem lesz járat(mondanom sem kell,hogy ő bár már tudta az infot,de meg nem mondta volna ezt az ott várakozóknak,ha azok nem kérdezgetik tőle...),az eddig itt várakozók mehettek állva a még ott levő VB-os járattal vagy egy későbbivel.

Előzmény: ikarusman280 (25717)
E N V I R O 500 Creative Commons License 2014.06.07 0 0 25720

Segíj vót, nagy busz kell a teszkós bevásárlás után hazavinni a cuccot :))))

 

És persze fonódott a hálózat ;)

Előzmény: BPV-093 (25716)
ikarusman280 Creative Commons License 2014.06.06 0 0 25719

Amúgy az egyik C12 gazdája volt vele.

Előzmény: BPV-093 (25716)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.06 0 0 25718

Ha csak az van, akkor csak az van..

Előzmény: BPV-093 (25716)
ikarusman280 Creative Commons License 2014.06.06 0 0 25717

Gondolom ez volt. Amúgy egy kicsivel 1 óra előtt jött velem szembe az 57-esen és ment az Üszögpusztai körfogalom felé.

Előzmény: BPV-093 (25716)
BPV-093 Creative Commons License 2014.06.06 0 0 25716

Ma 16.30-kor csuklós (BPV-126) 12-est indítottak a Budairól. Kíváncsi lennék milyen okból? Egyébként 5 perccel később jött fel István-aknára.

JLW-470 Creative Commons License 2014.06.06 0 0 25715

Pécs-Zalaegerszeg:KCK-083

Tehát a hosszú kényszerpihenő után újra bevetésen. :)

 

Egy kis érdekesség:hosszú évekig ugyanazok a sofőrök jártak a Pannontól Szegedre,míg manapság a régi csapatból már nem jár senki.

FOMA Creative Commons License 2014.06.06 0 0 25714

Már azokat is belegondoltam az előbb, csak kicsit már későre jár.:-) Ez maga lenne a kánaán.:-)

Előzmény: M41 2305 (25712)
FOMA Creative Commons License 2014.06.06 0 0 25713

Az már jelentős előrelépés (pontosabban "visszalépés") lenne, sok helyen elfogadnák ezt az átlagéletkort.

Előzmény: JLW-470 (25711)
M41 2305 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 25712

Vissza fogják vinni a Credókat, erről korábban már konkrétan szó volt. Csak a megállapodásra vártak.

Előzmény: JLW-470 (25711)
JLW-470 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 25711

Azért én nem lepődnék meg a helyedben,ha ez a fiatalítás abban merülne ki,hogy most egyszerre dolgozna a 4 Autosanyi,a 4 Merci meg a 2 legfiatalabb Ikarus pár öreg Ikarussal együtt.

Előzmény: M41 2305 (25709)
JLW-470 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 25710

A JLW-492 és a HXT-646 helyet cseréltek. 

Előzmény: HSW-930 (25701)
M41 2305 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 25709

Tudom, de itt a megállapodás szerint folyamatosan kell csökkenteni majd az átlagéletkort, ami Komlón most nagyon magas.

Előzmény: Dante001 (25708)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!