Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Azért tesztek érte rendesen, hogy utas és sofőr egyaránt szeressen Titeket.
Vajon mi a jó abban, hogy az 55-ösnek a Kürt u. a végállomása? Az is egyszerűbb lett volna, ha az eddigi Dömörkapuzó 34-esek mennének fel a Tv toronyig.
Félelmetes számomra, hogy ha előálltok egy új ötlettel, az rögtön hónapokon belül megvalósul,
Bezzeg a szegény szekszárdi sofőrök, akiknek fülke-klíma se jutott, azok megsülhetnek 4,5 óra folyamatos tekerésben, ti meg sírtok az 50-70 perces fordulóktól. :)
Egy hét vendégmunka Szekszárdon? Hamar visszajönnétek.
Mondtam, én is dolgoztam Műszergyárban, na az szar meló...
Ritkán járok mostanában Komlón, de szinte mindig sikerül a város környékén belebotlani pécsi, ligeti járatokon helyis kocsikba, jellemzően a Mercik összes generációjába, és persze az elvitt Credo-kba. És idén Hetény felé még nem is jártam.:-)
A mai bizottsági ülésen elfogadásra került a pécsi nyári menetrend. (...) - Az 55-ös autóbuszok közlekedését átszervezi a Tüke Busz Zrt., Kertvárost a régi M55-ös vonalához hasonlóan hurokban járja be. Az 55Y így megszűnik, a Krisztina tér és szoros környéke tehát az összes 55-ös autóbusz által kínált elérést biztosítja június 16-ától. - A Cassian-telep autóbuszos ellátása ideiglenesen szünetelni fog. Szakszervezeti kérésre a tolatás miatt a járatok addig fordulnak majd Borbála-telepen, amíg meg nem épül a jelenlegi végállomástól pár tíz méterre kijelölt autóbusz forduló. A forduló kialakítása várhatóan még a nyáron megtörténik, így Cassian-telep újra visszakerül a város tömegközlekedési vérkeringésébe. - Módosul a kirándulók körében népszerű 34-35-ös járatcsoport közlekedése. Kísérletet teszünk a járatcsoport egyszerűsítésére, valamint egyenletesebbé válik a követés. A 35-ös autóbuszok továbbra is óránként járnak Misinatetőre, ám a Dömörkapu érintése nélkül. A 34-es buszok dömörkapui betérésével a járatok egyenletesen követik majd egymást vissza irányban is, sok választási lehetőséget biztosítva a kirándulni, kikapcsolódni vágyóknak.
Tehát 30-55-30. Vagyis 15+40+15 perc. (igaz, pl egy 2-es körnél nem hosszabb).
A 130-assal mi lesz?
Ha már frissül a weboldal, és egész jók a keresők, akkor olyan apróságokat nem lehetne megoldani, hogy ne legyen szétszedve pl a 2-es és a 2A?
---
A napokban megkaptam, hogy "bunkóhülyegyerek" vagyok, amiért szóltam hogy ne nagyon feszegesse a kiccsalád az ablakot, mert 1, le van zárva, 2, ment a légkondi.
(Az eset az Ibolya u.-nál történt, azt nem sikerült megállapítani, hogy a purdénak vajon melyik rokona lehetett... :))
Az jó, hogy Állam bácsi körbejáratja a pénzt, mielőtt egyik zsebéből betenné a másikba.:-)
Statisztikailag valóban fiatalítás, ha kivonják a legöregebbeket, de a Credo-kat is nagyon várja már a komlói üzem, hogy beoszthassák azokat is helyközizni.:-)
Nem írtam azóta: EIK-477 már kibelezve áll a selejtek között. GSM-306 is a selejtek között áll, igaz még egyben, zárt ajtókkal, de a pénztárgép meg a kijelző nincsen már benne.
Pénteken a 13:45-ös 12-es is IK280-as volt. Én pedig szorosan követtem szintén csuklóssal 4A-ba :) De nem véletlen volt mivel 3 vagy 4 osztály szállt fel Árpádtetőn igy a Hősök terén felszállni szándékozó 20 ember már alig fért fel...
Volt végre időm foglalkozni a Berkhofokkal, mert miután voltam nálatok, rájöttem, hogy azok a korábbi azonosítók, amiket a 8 buszból 4-en felfedeztem, biztosan nem holland eredetűek - aztán ennyiben is maradt a dolog. Mivel azonban a holland busztörténész ismerősöm azóta sem reagált az akkor megírt észrevételeimre, ismét nekiestem a nyomozásnak.
És aztán felfedeztem, hogy ezek a buszok Berlinben is közlekedtek!!!! 2013-ban, 7 évesen vonta ki őket Hollandiában a forgalomból a Veolia, majd bérbe adták őket Berlinbe (eszerint az oldal szerint vonatpótlásra, ami augusztustól októberig tartott).
Akkor ez valamilyen szupertartalék lehetett tegnap,mert én délelőtt meg a temető körül láttam járatban. :)
Tegnap "kedves" gesztus volt a Pannontól,hogy nem közlekedtették a 13:25-ös paksi járatukat.Az ott várakozóknak persze magától senkinek sem jutott eszébe szólni,hogy ti hülyék ne várjatok erre.Végül a következő onnan induló járat sofőrjétől derült ki,hogy nem lesz járat(mondanom sem kell,hogy ő bár már tudta az infot,de meg nem mondta volna ezt az ott várakozóknak,ha azok nem kérdezgetik tőle...),az eddig itt várakozók mehettek állva a még ott levő VB-os járattal vagy egy későbbivel.
Azért én nem lepődnék meg a helyedben,ha ez a fiatalítás abban merülne ki,hogy most egyszerre dolgozna a 4 Autosanyi,a 4 Merci meg a 2 legfiatalabb Ikarus pár öreg Ikarussal együtt.