Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2010.12.09 0 0 4066

rail nyomás? inditási fordulatszám? főtengelyjeladó?

és amivel kezdenem kellett volna, mikor cseréltél üzemanyagszűrőt????

Előzmény: becsisz (4064)
iox Creative Commons License 2010.12.09 0 0 4065

Üdv az URAKNAK!Szeretnék vásárolni 2 üléses, 2007 előtti cdi-t, csak előtte kellene vele jönni-menni egy napot.Van valami ötlet hol lehet bérelni?Köszönöm

becsisz Creative Commons License 2010.12.09 0 0 4064

Sziasztok!

 

Történetem eddig dióhéjban:

 

Smart 0.8 cdi-ről beszélünk, 2001-es.

 

- Nagynyomású szivattyú és injektorok felújítva, visszaszerelve.

Hibajelenség: izzítás lámpa világít, P1482 hibakód, autó nem indul

- Izzítás vezérlőegység-próba, kicsere egy másikkal: ugyanaz a hibajelenség!

(nem vezérel ki)

- Izzítógyertya csere: izzítás lámpa probléma megoldva, lámpa elalszik, motor esetenként beröffen, elindul, de gázadásra le is áll (megjegyzem: nagyon ritkán indul el)

Hibakód: nulla!

 

Na, erre varrjatok gombot!

 

Valakinek valami ötlete?!

 

Üdv.:

BecsiSz

blazseidr Creative Commons License 2010.12.08 0 0 4063

Köszi szépen! Akkor hétvégén szerelde :-)

Előzmény: GianniVersace66 (4055)
Quattroman Creative Commons License 2010.12.07 0 0 4062

ezt így ez alapján nem lehet megmondani.

végig kellene nézni az egész rendszert, de úgy tűnik mintha nyitott állásban megragadt volna az EGR szelep.

Előzmény: petivicc (4061)
petivicc Creative Commons License 2010.12.07 0 0 4061

A probléma nálunk: Mész a kocsival, és mikor kanyarban leesik a fordulat, váltana, egyszer csak a kocsi teljesen elveszti az erejét, nem fütyül a turbó és füstöl nagyon. Ilyenkor oldalra állunk, motor leállít és vár kicsit, majd működik újra. Néha "lekorlátoz", pl. kettesben sem pörög 55-ig, csak 40-ig az eset után. Erre ötlet? Néha sikerül úgy kivédeni, hogy mi váltunk vissza, és nem engedjük alacsony fordulatra esni a motort. Eddig nyáron csinálta, de akkor egy út során is többször, most már télen is előjön.

Előzmény: Quattroman (4060)
Quattroman Creative Commons License 2010.12.07 0 0 4060

olyan nincs hogy a turbo leáll. mindig forog, olyan lehet hogy nem tölt, de az a szabályzás hibája, vagy nem tud eleget tölteni mert kopott, esetleg nyitva marad az elkerülőcsatorna és nem tudja eléggé forgatni a kipugáz.

Előzmény: petivicc (4059)
petivicc Creative Commons License 2010.12.07 -1 0 4059

Valaki: 2001-es fortwo CDI 800-as smarthoz tudtok-e felújított és jó turbót, vagy olyat, aki újít fel. A miénk már nagyon gajra van, van olyan is, hogy leáll. A lényeg, szépen megbízhatóan működő turbó kerestetik. :) Vagy csináltatik.

SMART99 Creative Commons License 2010.12.07 0 0 4058

írtam :)

Előzmény: Quattroman (4057)
Quattroman Creative Commons License 2010.12.07 0 0 4057

keress meg priviben...

Előzmény: SMART99 (4056)
SMART99 Creative Commons License 2010.12.07 0 0 4056

Nagyon szépn köszönöm a segítséget. Valószínű a hidegtől, nem működött. Kipróbáltam amit mondtál. Reggel működött. Igen ráférne egy alapos szervíz, mert azt nem tudom sajna mikor volt rajta olajcsere.

Előzmény: Quattroman (4053)
GianniVersace66 Creative Commons License 2010.12.07 0 0 4055

világitás kapcsoló csere

 

eleje le,megkeresni,hol van a szivattyú környékén a cső megtörve,vagy szivattyú a szar.

 

persze,mert szekvencionális és nincs benne a visszagurulást gátló elektronika,mint az újakban.

Előzmény: blazseidr (4054)
blazseidr Creative Commons License 2010.12.06 0 0 4054

Sziasztok!

 

99-es benzines Smart for-two-m már egész jól megy a turbocsere meg valami elektromos buzera csere után, azonban még 1-2 apróságot szeretnék megkérdezni Tőletek.

Az ugye nem normális, hogy kb 1.5 órás menet után, miközben folyamatosan fel volt kapcsolva a városi világítás, maga a kapcsoló tök forró. Mi lehet a gond? Szintén a világításhoz fűződő gond, hogy amikor elindulok, bekapcsolom a világítást, de a sebességmutató, meg a fordulatszámmérő, meg a mutatós óra nem világít. Aztán egyszercsak elkezdenek világítani. Aztán megint nem világítanak, aztán megint világítanak. Mi a fene lehet? Ahol a befúvandó levegő hőmérdégletét, meg irányát lehet állítani, ott nem kéne egy kis lámpának égnie, hogy sötétben egyáltalán lássam, hogy hol vannak?

Az ablaktörlő folyadék is alig jön, zúg a szivattyúja ezerrel, de csak kb 5-10 másodperc múlva jön belőle, de nem spriccelve, hanem csak épp hogy ráfolyik a lapátra. Próbáltam tűvel kipiszkálni, hátha valami kosz, de azután is uyganezt csinálta. Hátul szintúgy. Fel akartam tülteni, de csurig volt. Garázsban állok, kabát nélkül se fázok, tehát nem befagyás. Ötlet?

Az emelkedőt nektek sem szereti, a garázsból egy jó kis kaptató vezet az utcára, na azt nagyon nem szereti. emelkedőkön ha piros lámpa megállít, jócskán visszagurul, mileőtt hajlandó elindulni. Jobb hijján kézifékklel indulok, másik autóm (1.8 automata benzines mazda premacynak) ugyanezek az emelkedők meg se kottyannak. Jó nyilván erősebb, de azért visszagurulás!

 

Na ennyi mára, jó éjt mindenkinek!

Előre is köszi a tanácsokat

 

Blazseidr

Quattroman Creative Commons License 2010.12.06 0 0 4053

akkor lehet hogy csak a hideg miatt nem bírt a váltó alaphelyzetbe állni.

próbáld többször beindítás nélkül előre- hátramenetbe rakosgatni a váltókart, de mindig hagyj kis időt neki hogy gondolkodjon-dolgozzon. hallani ahogy gyújtás ráadásakor keresi az ürest???

a másik amit még megpróbálhatsz hogy egy darabig hagyod üresben járni, hogy a váltóolajat  átkeverje megmelegítse.

a vége így is-úgy is szervizlátogatás kell legyen.

váltóolajad mikor volt cserélve?

Előzmény: SMART99 (4052)
SMART99 Creative Commons License 2010.12.06 0 0 4052

Igen Óbudán. De zárt körbekerített parkolónk van, ráadásul lámpa alatt állok. Nem volt 3 vízszintes vonal a kijelző csak 0-t írt ki.

Előzmény: Quattroman (4051)
Quattroman Creative Commons License 2010.12.06 0 0 4051

hol parkoltál, buda? 3 vízszintes vonal van a kijelzőn? alá kellene nézni egy hozzáértőnek, hogy rajt van e a kuplungmotor, ez az este jóvolt reggel meg semmi, az ellopott kuplungmotorok tünete szokott lenni:-(((

Előzmény: SMART99 (4050)
SMART99 Creative Commons License 2010.12.06 0 0 4050

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Egy 1999-es benzines Fortwo-m van, két hónapja használom, nem volt vele semmi baj, viszont ma reggel simán indult, de nem tudtam berakni se sebességbe se hátramenetbe. Tudja valaki hogy mi lehet a gond? Pénteken amikor hazamentem semmi baja nem volt, hétvégén nem használtam, és reggelre ez lett vele.

 Köszi előre is.

mezga7373 Creative Commons License 2010.12.05 0 0 4049

Üdv,de volt régi lámpás brabus is  51 kw és  69 le-vel   , pld Star-One  ez egy  100 db-os limit.széria  2001-ig gyártották ,üdv .

Előzmény: Quattroman (3845)
Quattroman Creative Commons License 2010.12.02 0 0 4048

megemelve megpörgeted a kereket és eldöntheted a kérdést

Előzmény: Törölt nick (4047)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.26 0 0 4047

Sziasztok

 

egy kérdés: kb 50km/h felett elkezd zúgni elöl a futómű...
(a gumi nem a legjobb állapotú)

gumi vs csapágy?

mzsombi Creative Commons License 2010.11.26 0 0 4046

Akkor ez normális? Vagy már tönkremenőben a termosztát...

Előzmény: Quattroman (4045)
Quattroman Creative Commons License 2010.11.26 0 0 4045

elég gyakori, jelenség náluk, kell figyelni a termosztátot

Előzmény: mzsombi (4044)
mzsombi Creative Commons License 2010.11.26 0 0 4044

Az normális, ha a dízel is ilyen lassan melegszik ebben a hidegben városban? Amint lehet huzamosabban 70-80-as tempót menni, már megvan a három bubi, de ha csak városban araszolok, alapjárat körül, nagyon lassan melegszik föl három bubiig (akár 20 km).

Előzmény: Quattroman (4032)
Quattroman Creative Commons License 2010.11.26 0 0 4043

nem ment egy henger (kompresszió hiány)

a gyűrűk már  nem mozogtak a hornyukban, az elkokszosodott trutyitól beálltak.

utánakérdeztem, több éve nem volt olajcsere.........

Előzmény: aa11bb22 (4042)
aa11bb22 Creative Commons License 2010.11.26 0 0 4042

ahh,

de gondolom azért lehettek talán tünetei is az esetnek..?

Előzmény: Quattroman (4036)
becsisz Creative Commons License 2010.11.26 0 0 4041

Izzítógyertya kicsavarozó, Vibro extr. klt...

 

Izzítógyertya kifúró klt., 10x1-es gyertyához... kinek lehet ilyen??

becsisz Creative Commons License 2010.11.26 0 0 4040

Erre a kérdésre a válasz most engem is érdekelne.

Nekem BERU van/volt benne most.

Előzmény: Luki1987 (4037)
becsisz Creative Commons License 2010.11.26 0 0 4039

...szóval, a baj az, hogy az izzítógyertya külső menetes része (a hüvelye) rendben lejött.
Akkor mi tudott ennyira megszorulni, a fűtő(-izzítószál)??

Van valami speciális eszköz, amivel azt ki lehet onnan szedni.
Oldalirányba mozog, csak felfele nem akar megindulni.

becsisz Creative Commons License 2010.11.26 0 0 4038

Sziasztok!

 

0.8 cdi Smart berhohadt izzítógyertyák.

Mit lehet tenni??

 

Ráadásul, a csatlakozója, a menetes része lejött, és egy kis fém 'pöcök' meg kiáll a hengerfejből.

Hogyan szorulhatott így bele? Így belerohad?

 

Valakinek valami ötlete? Tudod-tudom, hengerfej le...azon kívül???

 

Köszönöm!

Előzmény: Luki1987 (4037)
Luki1987 Creative Commons License 2010.11.25 0 0 4037

Sziasztok! megszeretném kérdezni h a smart 0.8 cdi-be ti milyen izzítógyertya márkát ajánlotok h megvegyem az olcsobban vagy megéri a drágábbikat?

 

 

Izzítógyertya:

  • M.MARELLI             Bolti ár: 3828 Ft/db                     Internetes ár: 2680 Ft/db
  • NGK                      Bolti ár: 7564 Ft/db                     Internetes ár: 5295 Ft/db
  • QH                        Bolti ár: 5135 Ft/db                     Internetes ár: 3595 Ft/db
  • ICAT                     Bolti ár: 5000 Ft/db                     Internetes ár: 3500 Ft/db
  • BERU                     Bolti ár: 8914 Ft/db                     Internetes ár: 6240 Ft/db
  • CHAMPION             Bolti ár: 6521 Ft/db                     Internetes ár: 4565 Ft/db

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!