Üdv az URAKNAK!Szeretnék vásárolni 2 üléses, 2007 előtti cdi-t, csak előtte kellene vele jönni-menni egy napot.Van valami ötlet hol lehet bérelni?Köszönöm
- Nagynyomású szivattyú és injektorok felújítva, visszaszerelve.
Hibajelenség: izzítás lámpa világít, P1482 hibakód, autó nem indul
- Izzítás vezérlőegység-próba, kicsere egy másikkal: ugyanaz a hibajelenség!
(nem vezérel ki)
- Izzítógyertya csere: izzítás lámpa probléma megoldva, lámpa elalszik, motor esetenként beröffen, elindul, de gázadásra le is áll (megjegyzem: nagyon ritkán indul el)
A probléma nálunk: Mész a kocsival, és mikor kanyarban leesik a fordulat, váltana, egyszer csak a kocsi teljesen elveszti az erejét, nem fütyül a turbó és füstöl nagyon. Ilyenkor oldalra állunk, motor leállít és vár kicsit, majd működik újra. Néha "lekorlátoz", pl. kettesben sem pörög 55-ig, csak 40-ig az eset után. Erre ötlet? Néha sikerül úgy kivédeni, hogy mi váltunk vissza, és nem engedjük alacsony fordulatra esni a motort. Eddig nyáron csinálta, de akkor egy út során is többször, most már télen is előjön.
olyan nincs hogy a turbo leáll. mindig forog, olyan lehet hogy nem tölt, de az a szabályzás hibája, vagy nem tud eleget tölteni mert kopott, esetleg nyitva marad az elkerülőcsatorna és nem tudja eléggé forgatni a kipugáz.
Valaki: 2001-es fortwo CDI 800-as smarthoz tudtok-e felújított és jó turbót, vagy olyat, aki újít fel. A miénk már nagyon gajra van, van olyan is, hogy leáll. A lényeg, szépen megbízhatóan működő turbó kerestetik. :) Vagy csináltatik.
Nagyon szépn köszönöm a segítséget. Valószínű a hidegtől, nem működött. Kipróbáltam amit mondtál. Reggel működött. Igen ráférne egy alapos szervíz, mert azt nem tudom sajna mikor volt rajta olajcsere.
99-es benzines Smart for-two-m már egész jól megy a turbocsere meg valami elektromos buzera csere után, azonban még 1-2 apróságot szeretnék megkérdezni Tőletek.
Az ugye nem normális, hogy kb 1.5 órás menet után, miközben folyamatosan fel volt kapcsolva a városi világítás, maga a kapcsoló tök forró. Mi lehet a gond? Szintén a világításhoz fűződő gond, hogy amikor elindulok, bekapcsolom a világítást, de a sebességmutató, meg a fordulatszámmérő, meg a mutatós óra nem világít. Aztán egyszercsak elkezdenek világítani. Aztán megint nem világítanak, aztán megint világítanak. Mi a fene lehet? Ahol a befúvandó levegő hőmérdégletét, meg irányát lehet állítani, ott nem kéne egy kis lámpának égnie, hogy sötétben egyáltalán lássam, hogy hol vannak?
Az ablaktörlő folyadék is alig jön, zúg a szivattyúja ezerrel, de csak kb 5-10 másodperc múlva jön belőle, de nem spriccelve, hanem csak épp hogy ráfolyik a lapátra. Próbáltam tűvel kipiszkálni, hátha valami kosz, de azután is uyganezt csinálta. Hátul szintúgy. Fel akartam tülteni, de csurig volt. Garázsban állok, kabát nélkül se fázok, tehát nem befagyás. Ötlet?
Az emelkedőt nektek sem szereti, a garázsból egy jó kis kaptató vezet az utcára, na azt nagyon nem szereti. emelkedőkön ha piros lámpa megállít, jócskán visszagurul, mileőtt hajlandó elindulni. Jobb hijján kézifékklel indulok, másik autóm (1.8 automata benzines mazda premacynak) ugyanezek az emelkedők meg se kottyannak. Jó nyilván erősebb, de azért visszagurulás!
akkor lehet hogy csak a hideg miatt nem bírt a váltó alaphelyzetbe állni.
próbáld többször beindítás nélkül előre- hátramenetbe rakosgatni a váltókart, de mindig hagyj kis időt neki hogy gondolkodjon-dolgozzon. hallani ahogy gyújtás ráadásakor keresi az ürest???
a másik amit még megpróbálhatsz hogy egy darabig hagyod üresben járni, hogy a váltóolajat átkeverje megmelegítse.
a vége így is-úgy is szervizlátogatás kell legyen.
hol parkoltál, buda? 3 vízszintes vonal van a kijelzőn? alá kellene nézni egy hozzáértőnek, hogy rajt van e a kuplungmotor, ez az este jóvolt reggel meg semmi, az ellopott kuplungmotorok tünete szokott lenni:-(((
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Egy 1999-es benzines Fortwo-m van, két hónapja használom, nem volt vele semmi baj, viszont ma reggel simán indult, de nem tudtam berakni se sebességbe se hátramenetbe. Tudja valaki hogy mi lehet a gond? Pénteken amikor hazamentem semmi baja nem volt, hétvégén nem használtam, és reggelre ez lett vele.
Az normális, ha a dízel is ilyen lassan melegszik ebben a hidegben városban? Amint lehet huzamosabban 70-80-as tempót menni, már megvan a három bubi, de ha csak városban araszolok, alapjárat körül, nagyon lassan melegszik föl három bubiig (akár 20 km).