Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csacskamacka Creative Commons License 2006.12.26 0 0 1203
Ez nem Webasto. Részemről passzolok.
Előzmény: inmex (1199)
Varshi Creative Commons License 2006.12.26 0 0 1202
Ja, vérbeli fordítóként kiszúrtam pár hibát a magyar fordításban, de mindegy, anélkül is használható, ellenben a kézikönyv nem a legszerencsésebben mondja el a dolgokat: szóban 1 perc alatt érthetőbb felvilágosítást kaptam ott tőletek. :)
Előzmény: Csacskamacka (1198)
Varshi Creative Commons License 2006.12.26 0 0 1201
Hát inkább...
Előzmény: inmex (1200)
inmex Creative Commons License 2006.12.26 0 0 1200
Vagy fénylépezzem le a német nyelvű utasítást és leforditja nekem vki?:))))))))))))))))))))))))
inmex Creative Commons License 2006.12.26 0 0 1199
NA nekem ilyen van!


Amugy ha vki ennek tudja a használati és beállítási utasítását akkor megköszönném ha leirná mert németül még mindig nem tudok!Pl arra lennék kivánsi hogy az előző tulaj azt mondta hogy évet honapot napot is lehet előre beállitani!Na én csak az aktuális napon tudom az órát beállitani hogy mikor induljon!

Köszi előre az infot.........
Csacskamacka Creative Commons License 2006.12.26 0 0 1198
Ok!
Előzmény: inmex (1197)
inmex Creative Commons License 2006.12.26 0 0 1197
Holnap csinálok már róla egy képet hogy tudjátok pontosan milyen!Amugy a szervizkönyvébe se láttam említést távirnyórol!Majd megmondjátok utána a kép után hogy lehet e hozzá venni vagy nem........
Előzmény: Szemesi.Zsolt (1196)
Szemesi.Zsolt Creative Commons License 2006.12.25 0 0 1196
Hohóóóóóóóóóóóó, nekem sincs az ablakomon semmi, mégis távirányítós!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Előzmény: inmex (1195)
inmex Creative Commons License 2006.12.25 0 0 1195
Ezen semmi nincs az abloakon!Tehát akkor ez csak síma programozható!Ennyi... Oké köszi a választ......
Előzmény: Csacskamacka (1194)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.12.25 0 0 1194

Nem feltétlenül van hozzá.

Alapvetően háromféle kezelőelem vagyon.

Az alap a programozható óra (szögletes vagy ovális).

Aztán vannak a sima távirányítók. Ha van hozzá ilyen, akkor valahol az ablakon kell lenni felragasztva egy kis antennának. Ez egy téglalap alakú fekete izé, általában valamelyik felső sarokban.

A harmadik verzió meg a telefonos, abból jó esetben nem látsz semmit, mert jól el van dugva. :-)

Megnézheted még a kályhát, hogy mi van ráírva aza dattáblájára, bár nem tom pontosan, hogy Tele Thermo Top-ot gyártottunk-e még '98-ban.

Előzmény: inmex (1193)
inmex Creative Commons License 2006.12.24 0 0 1193
Láttam a multkor nagy volt itt a téma a távirányitokról!Nekem egy olyan kérdésem lenne hogy nem e tudja vki hogy egy 98as A6os audinak ha van benne állófűtés kell e lennie távirányitójának!Hazsnáltan vettem az autót de én nem kaptam hozzá ilyet!

Csak érdeklődök hátha hívjam a volt tulajt hogy hol van???????:)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.24 0 0 1192
asszem tényleg "túlagyalom" a dolgot. a legjobb az lesz ha addig nem foglalkozok a kérdéssel amíg be nem lesz üzemelve. ha beigazolódnak az aggályaim , akkor max rakok 1 kapcsolót direktbe (diódával) a keringetőre. (a buszon bejött sokkal hamarabb kezd fűteni ha bekapcsolom.) ja , az autó egy avensis dízel.

szép karácsonyt mindenkinek!
Előzmény: Vojnó (1191)
Vojnó Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1191
Belegondolva:
Ez lehet nem egy gyári megoldás?
Mert nekem amolyan párhuzamos rákötésként van a kályha, ami azt jelenti, ha nem megy, attól a fűtéskör a régi.
Ami meg a vizet illeti max 1-2 literrel lehet több hűtöközeg, de lehet kevesebb is.
A segédszivattyú meg álló helyzetben még átjárható.
Előzmény: Vojnó (1190)
Vojnó Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1190
Értem a kérdésed, de kevés az infóm róla, ill. a konkrét megoldásról!
Milyen kocsiról beszélünk és milyen a módosított vízkör.
De látatlanban azt mondanám tényleg "túlgondolkodod" a problémát. :o)
Ha hideg van használd a kályhát, ha meg nincs annyira hideg, nem tudod korrekten méri ha késöbb is fűtene fel.

Amúgy nekem egy régebbi bömbiben van állófűtés, amit magam raktam be, ezért mondhatom ismerem kicsit.
Eredetileg a fűtésben volt keringtető szivattyúm elötte is. A kályha hozott még egy segéd szivattyút is.
A hűtést-fűtést elektronika vezérli, ami azt jelenti, figyel mindent, tehát ha hideg maxi meleget enged be, ha meg elérte a kívánt belső hömérsékletet visszaveszi a meleget, mind ezt a meleg viz kapcsolgatásával és a levegő csappanyúk állítgatásával szabályozza. Ez még nem digitklíma, de a működése már szabályozott.
Előzmény: Törölt nick (1188)
Szemesi.Zsolt Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1189
Nyugodtan használd menet közben, legalább kiméled az akksidat.
Előzmény: inmex (1186)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1188
nem a túlmelegedés miatt aggódok -a motor-termosztát-hűtő teszi a dolgát a fülkefűtéstől függetlenül- hanem az (esetleg) nem kielégítő fűtés miatt akkor , amikor nem megy a kályha.(a segédszivattyú megvan , de az csak a kályhával együtt megy.)

godolok itt arra , hogy eddíg a hengerfejről lejövő melegvíz , kb 30 cm-es , nagyjából egyenes csövön eljutott a fülkefűtő radiátorig , ott elvégezte a dolgát (lehült) és visszament a blokkba. az áramláshoz pedig segít neki a vízpumpa. az én autómban 6,4 liter fagyálló van.
a kályha beépítése után (már bent van , csak még a víztérbe nincs bekötve) lesz benne kb 1,5 literrel több fagyálló. szerintem ez sem probléma.

a probléma az lehet (remélem csak aggódok) hogy az eddíg kb 30 cm-es nagyjából egyenes cső helyett kb 170 cm-es utat kell megtennie , úgy , hogy közben lesz az útjában 7 db 90 fokos "kanyar" , egy álló (mert amikor a kályha nem megy akkor a szivattyú sem) vízszivattyú , és egy kályha-víztér.

ha abból indulok ki hogy a manapság kiélezett versenyhelyzetben gyártott autókon mindent nagyonis pontosan megterveznek , akkor aggájaim támadnak. gondolok itt arra , hogy pl. az én autómat is gyártják kelet-európai piacra úgy , hogy hátul dobfék van rajt (a nyugatra szánt példányok tárcsásak hátul is). de gyártják külön skandináv piacra is. azoknak emelt hasmagasságuk nagyobb aksijuk generátoruk és önindítójuk van.
azt mondod a hűtőrendszernek vannak tartalékai. hűtés tekintetében biztosan.
hiszen lehet egy hűtőt túlméretezni és a többit rábízzuk a termosztátra. legfeljebb többet lesz zárva mint nyitva.

de!

fűtésileg ha túlméretezem pl. a vízpumpát és gyorsabban keringetem a vizet akkor nem lesz ideje leadni a hőt. tehát nagyobb radiátor kell ami több vizet jelent amit tovább tart felmelegíteni ami túlfogyasztást jelet a konkurenciához képest.

szóval ilyenek járnak a fejemben. lehet , hogy túllihegem a dolgot , de elméletben mindig oda lyukadok ki , hogy biztosan lassabban fog a fülke felmelegedni a kályha nélkül , ill. ha már meleg , magasabbra kell állítani a hőfokot.
Előzmény: Vojnó (1165)
inmex Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1187
ÉS még egy kérdés aztán nem off olom a topicot ezzel tovább!
Ez a vízkört is fűtí vagy záraz hűtő és csak a levegőt????
Előzmény: inmex (1186)
inmex Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1186
egyébként ezeket lehet hazsnálni menet közben is???vagy csak álló helyzetben???arra gondolok hogy amig hideg a motor addig segíteném kicsit a fűtést mert amikor már -20fok lesz nem akarok egy percet se hideg kocsiban ülni...
inmex Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1185
Jól van akkor nem parázok!Már kezdtem megilyedni hogy megint megcsappan a kassza azt itt karácsony környékén nem hiányzott volna!

Amugy meg Kellemes KArácsonyi ünnepeket mindenkinek és BUÉK!
Előzmény: MEB (1184)
MEB Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1184
Az enyém is így működik...
Előzmény: inmex (1182)
inmex Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1183
Valamire kell még számitsak mert mintha mondott volbna ilyet az előző tulaj hogy ő amikor télen hazsnálta néha köp egy jó adag kormot a kályha és akkor ne ilyedjek meg csak kiégeti magát!Ez igy van??
inmex Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1182
A bal első kerék mellett az alsó motorvédő burkolatra van felcsavarozva gyárilag!MA reggel kiálltam a garázsból bekapcsoltam jött a kattogás füst minden akkor ezek szerint faszán!
Amikor felnyitom a motorháztetőt akkor viszont onnan is jön egy kevéske füst gondolom a motorvédő burkolat mellett felszivárog hisz nem hermetikusan zárja az le a motorteret alulról!Nah akkor ezek szerint megnyugodhatok vagy mifene....

Majd vmit próbálok agyalni ezzel hogy ne menjen be a füst...
Előzmény: Csacskamacka (1180)
inmex Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1181
Hát én májusban vettem a kocsit!Ugyhogy nemtom előtte mennyire használták de én bekapcsoltam eddig mondjuk 2x!
Illetve mondom most ahogy hideg van elkezdtem volna használni de jöttek ezek a dolgok de ezek szerint nincs itt baj!
Előzmény: Szemesi.Zsolt (1179)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1180

A kattogás az üag szivattyú hangja, tök normális.

A fehér füst is az. A gázolajszag is, ha má egyszer azt égeti el.

Ha bármi kóros lenne, túlfesz, alacsonyfesz, nincs láng, szar az izzítóstift, stb. a kályha letilt. (vigyáz magára! :-))

Azt meg, hogy bemegy a füst az utastérbe az is okozhatja, hogy nem jó helyen van a kipufcső.

Ez nálam is előfordult, mert a dob is meg az utána köv csővég is a bal 1 ülés alatt volt.

Hol van a kipufvég?

Előzmény: inmex (1178)
Szemesi.Zsolt Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1179

Azt azért leírja ám a kezelés utasítás, meg a józan ész is azt diktálja, hogy ha nem is használod az állófűtést pl nyáron, azért havonta LEGALÁBB egyszer kapcsold, be, mert ugye álltában is tönkremehet, meg az állag megóvás is fontos.

Beszoktad kapcsolni?????

Előzmény: inmex (1178)
inmex Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1178
NA ránéztem én jobban erre a kályhára illetve megnéztem egy másikat ami jó!A hangjával nincs ennek baj mert én reagáltam túl az a kis fütyülést!Viszont egy dolgot nem értek!Ugye szakaszosan megy......... minden egyes elinduláskor füstöl (tömény fehér füstöt nyom ki elég erős gázolajszaggal) Gondoltam arra hogy hideg van és a pára lecsapódik meg ilyesmi mert azt minden autó csinálja a kipufogójából is télen de ez erősen gázolajszagú!
NA erre mi a tipp???Kell ennek igy füstölni???Azért nem hiszem mert a gázolajszagot benyomja közben az utastérbe is kicsit és az meg sztem nem fasza!
NEm lehet hogy nem égeti ez el normálisan a gázolajat????
De akkor miért izzítógyertya miatt,esetleg sokat kap, vagy a ventilátor marad mégis???
Illetve az a kis kattogás az az amikor nyomja befele az üzemanyagot az égéstérbe????
Nh remélem kapok a kérédseimre választ mert már kezd idegesiteni a dolog....
előre köszi üdv:inmex
Szemesi.Zsolt Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1177

Nézd meg ezt az oldalt, és utánna beszéljünk árakról:)))

http://www.p5.hu/termekek/ujdonsagok.html

 

Nálam pl a redőny is távbizgentyűs, de mennyiért is???:)))

Előzmény: UnitedParcelService (1175)
Szemesi.Zsolt Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1176

Azé 30 ropi egy távbizgentyűért, ami kb 500-ba került???????????????

 Nem vagyok FILLÉRBASZÓ ahogy te mondod, de nekem annyit nem ér meg. Főleg, hogy a tudása, ki-és bekapcs.

 

De talán azért vannak ilyen dolgaim, mert mégiscsak fillérbaszó vagyok:)))))))))))))))))

Előzmény: UnitedParcelService (1175)
UnitedParcelService Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1175

Van nagy autód, drága, szép. Van benne luxuskályhád. Van félmilliós tévéd. Ne legyél már ekkora

FILLÉRBASZÓ!

Előzmény: Szemesi.Zsolt (1143)
inmex Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1174
Tehát ha voltaképpen nem szoktam használni az álló fűtést (most is csak azért kapcsoltam be hogy megnézzem működik e) akkor nem muszáj ezt nekem megcsináltatni ugye???
Majd legfeljebb ah el akarom adni akkor esetleg!?
Előzmény: Vojnó (1173)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!