Keresés

Részletes keresés

emzoli22357 Creative Commons License 2007.06.27 0 0 11626
Jóvanna, akkor hülyeséget mondtam, előfordul. Amiket án láttam, azok primitívek voltak szar anyagból. Mentségem re szolgáljon, hogy amikor beírtam,éppen agyvérzést kaptam egy 6felömlős osztott kipus, pótkipus, osztott beömlőjü membrános hengertől, mert majdnem készenvolt, amikor kilukadt az alu, és már kétzser behegesztettem, de mindíg szar lett, na ebben a "mindenki dögöljön meg" hangulatban írtam be az ominózus izét.
Előzmény: miko? (11615)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.27 0 0 11625
Tónibárol nem tuttok semmit? régen volt már itt.Remélem semmi baja nincs...
Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.27 0 0 11624
turbó hütös a Kreidler ???nem is tuttam..
Előzmény: Ricsi176 (11621)
DeNi91 Creative Commons License 2007.06.27 0 0 11623
Köszi mindenkinek, már tervbe van a gumicsere, csak most a simo nyekergett, ez meg elmegy igy is!
Kicserélem majd nyáron még
Ricsi176 Creative Commons License 2007.06.27 0 0 11622
Ja és az ebay ról nemrég rendeltem a Kreidlerhez átszámítva kb 5000 ft ért kuplunglamellát mert hát 1970 óta elég rendesen lekopott:(
Ricsi176 Creative Commons License 2007.06.27 0 0 11621

OK de ha kell asszem tudod az msn címem!

Igen a Kreidler az jóminőségű nekem nincs semmi bajom vele már lassan 1500 km óta csak a turbó oldalán a csavarok sokszor lelazulnak a rázós utaktól:(

ja és a szerelésük igen bonyolult! Puch Maxihoz nem nehéz alkatrészt szerezni ottvan a www.ebay.de itt van minden és aránylag olcsón le is küldik mivel már nincs határ én is erősen gondolkodok egy olyan gépben mert igen jók. De inkább maradok a nyár végéig megvalósítandó álmomhoz egy Zundapp KS50 hez!:D

Mivel itt Veszprémben minden héten van ausztriából behozott lomospiac biztos találok:D

Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.27 0 0 11620

hali

 

nagyon egyben van a géped!yol nézki nagyon! csak a telon a szakadt gumit cseréld!

Előzmény: DeNi91 (11618)
miko? Creative Commons License 2007.06.27 0 0 11619
hijnye,de pipec kis gépezet!!
Előzmény: DeNi91 (11618)
DeNi91 Creative Commons License 2007.06.27 0 0 11618
Hello!
Van 1 tuti tippem a küllői rozsdára!
Olajos finom csiszolópapirral(Vízpapír) dörzsölgesd, kiválóan lehozta nekem a ráfról is a rozsdát, és nem is tűnik karcosnak.
A krómot visszahozza tutira.
Nekem az első ráf is rozsdás volt, de nézd meg mostanság milyen lett.
babetta
Előzmény: Petyulinko (11614)
Kristóf 210 Creative Commons License 2007.06.27 0 0 11617
Vasárnap a Galgamácsai hegyi felfutó versenyen is volt egy Kreidler 50ccm-es versenymotor gyönyörü hangja volt. Be teszek róla egy pár fotót ha nem bánjátok:



Előzmény: miko? (11615)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 11616
yaaya! a polni gyárt hozzá szinte mindent!esküszöm ha határ közelbe laknék vennék egy maxi! mindegyik kirakodó vásárba vehetnék egyet 10-15 ezer ft-ért,csak hát alkatrész hiány:( de igyis gondolkozom rajta nagyon...
Előzmény: Petyulinko (11613)
miko? Creative Commons License 2007.06.26 0 0 11615
Egy kis Puch parádé itt!
Ennyit arról,hogy ma már sehol sincsenek a nyugati mopedek,mert annyira szarok!
Ja,és a Kreidler is gyártott mopedeket,nekem senki ne mondja hogy hú de gyenge minőség volt!
Aztán ott van a régi Jugoszláviában gyártott Tomos mopedek.Horvátországban vígan motorozgatnak ma is a helyiek velük.
És akkor nem beszéltem még a Vespa/Piaggio mopedekről,amik annak idején felteszem nem lehettek rosszabbak mint a szocialista kategória társai,és Olaszországban tuti találni annyit belőlük,mint amennyit nálunk Babettát...
Előzmény: Petyulinko (11613)
Petyulinko Creative Commons License 2007.06.26 0 0 11614
Lenne egy elég fura kérdésem! A mellékelt képemen éppen újítom fel a motoromat, és az lenne a kérdés hogy hogyan nézne ki jobban a fényezése? Arra gondoltam, hogy lefújom a kerékagyat ezüstre, a futófelületet, amire csatlakozik a gumi, azt bordóra! De azon még olyan szépen megvan a krómozás.... csak a küllők rozsdásak nagyon!
Kinek mi a véleménye? Milyen legyen az én kis babszim "tuning" fényezése? a legfőbb színek a bordó+ezüst+ fekete! Egyenlőre csak az elsőkerék környékét raktam össze, a többi is soronkövetkeziik szépen lassan! Természetesen készülnek a fényképek, mert említettétek, hogy csináljak ilyet amikor nekiállok végre... és eljött a vizsgaidőszak vége, és neki is láttam a munkának! A napokat nem sajnálom.... már vagy 3 napja dolgozom :)hm...

Jah, és a barátosnémmal közösen csináljuk... a feliratból is látszik :) valami nonfiguratív dolgot terveztünk a motorra, ami végigfut az első sárhányótól a hátsó lámpáig... majd persze ha kész megosztom, de kellenének a tervek!!!
Petyulinko Creative Commons License 2007.06.26 0 0 11613
Teljesen igazd van! A Puch maxi-s (tekerős) nagyon összevan rakva, nekem is volt egy, de sajnos azt megöltem... nembírta a terepet... Amúgy egy számmal nagyobb fogaskerék, és 65km/h-t mentem 1 sebességgel... és a polini is gyárt tá tuning hengert, és ha jól olvastam neten, akkor olyan 10kw körül lesz a teljesítménye! De a gyújtása nemkimondottan a legjobb!!!! Télen lehetetlen beindítani, köpköd nagyon!

U.I.: amúgy azért osztottam meg ezeket az infókat, mert írhatnékom támadt :)
Előzmény: Poluxx210 (11610)
Kristóf 210 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 11612
Köszi de nekm pesten kéne postán meg nem érne fel a héten
Előzmény: Ricsi176 (11611)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 11611

Kristóf 210 mákod van mert nekem van olyan amit keresel

többféle is!

Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 11610
nekem a babetta után a Puch maxi a kedvenc mocim! nagyapámnak volt egy maxi-ja,éss jobban össze volt rakva mint a babetta!bár a gyujtása elavult volt,de jobb anyagbol volt a gép!és még manapság is jobban lehet "tuningolni" mint a babettát!több mindent lehet hozzá kapni! régota filozok hogy vegyek egy maxi-t de itt magyarba alig van hozzá alkatrész:(
Előzmény: miko? (11609)
miko? Creative Commons License 2007.06.26 0 0 11609
"hasonló nyugati gépeket abból a korból, azokból elvétve találni már csak egyet-egyet, mert akkora hulladék volt mindegyik"

hát már ne is haragudj,de a szocialista tömb technikai és technológiai fölényéről beszélni a nyugatéval szemben,de ez finoman szólva is megmosolyogtató...

csak egyet említek: PUCH.
nézd meg az osztrákoknál,meg a németeknél mennyi van a pedálos Puch-okból!

csak nem nálunk,mert a KGST tagállamok ugye felosztották a mopedgyártást is egymás között,így volt Riga,Verhovina,Komar,Jawa,Simson.

a rothadó kapitalizmus mopedjei pedig aztán szépen a vasfüggönyön kívül maradtak.
(meg ezek szerint a te látókőrödön is)
Előzmény: emzoli22357 (11607)
Kristóf 210 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 11608
Azért ne beszéljünk ennyire elfogultan. A nyugati mopedekből is maradt rendesen csak hozzánk eleve nem jutottak el ezért nem is látunk nagyon.
Előzmény: emzoli22357 (11607)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 11607
Aszondod szocreál.. hát meg lehet nézni, a hasonló nyugati gépeket abból a korból, azokból elvétve találni már csak egyet-egyet, mert akkora hulladék volt mindegyik.
Előzmény: miko? (11602)
Kristóf 210 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 11606
A kép lemaradt.

Kristóf 210 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 11605
A segitségeteket szeretném kérni!!!! Nagyon nagy szükségem lenne olyan fajta kormány rögzítő bilincsre mint amilyen A simsonok, Rometen, Rigán van. Ezen a héten kéne és pesten, mert jövőhéten megyek nyaralni a telekre és be akarom fejezni a Mustangot mert utána hozom fel pestre és itt nincs hol szerelni. Meg próbáltam rajzolni illusztrációt Hogy értsétek miről van szó. Ha valaki tud segíteni létszi szóüljon árban megeggyezünk!!
fezlergabor Creative Commons License 2007.06.26 0 0 11604
Hello Arudni!
Persze hogy nincs harag!
Örülök hogy jo a 28-as, és én nem akarom nagyon csrélgetni a mocikat e azt már eleve úgy vettem hogy el akarom adni, aztán még el is romlott... de ez az uj sokkal jobb a régi... teljesen jo az állapota és nem is naon akarom eladni...
Majd valahonnan még beszerzek egy új 28-ast és akkor lesz két babettám, én nem akarok sorozatot csinálni de ez a kettö a kedvenc típusom... és h egyik elromlik ott a másik...
Na nem is akarok én mást... hello!
Előzmény: arudni (11576)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 11603
www.hubermotor.hu   itt egész olcsón vannak cuccok!,mindent találsz szinte hozzá!és minöségi alkatrészek!én tavaly ienkor vásároltam be, teljes kuplung szettet(pofák,bordás tárcsa stb stb)és a drágábikk SK(slovák) változatot,én érzem a külömbséget...
Előzmény: ATTILA-26 (11601)
miko? Creative Commons License 2007.06.26 0 0 11602

Nem állt szándékomban megijeszteni,csak felhívtam a figyelmedet néhány megfontolandó dologra.

Abban biztos lehetsz,hogy nem úszod meg egy 4700 ft.-os kiadással,mert amikor megbont az ember egy problémás gépet,akkor MINDIG találkozunk olyan gonddal is,ami nem volt bekalkulálható.

Ezek plusz kiadással és sok-sok munkával járnak.

Azért irom le ezt,mert volt itt néhány hozzászólás,miszerint azonnal vedd meg,mert ez tuti jó vétel. De senki nem ismeri a mentalitásodat,a szerelési készségedet.

Mert bizony könnyen bele lehet futni szívásokba.

De ha nem félsz a szereléstől,akkor amikor elkészül a gép,az tök jó érzés,hogy hasít a motor és Te csináltad.

Én ezért szeretek szerezni pl. üzemképtelen gépeket,mert örömmel tölt el,amikor a munkám jutalmául finoman duruzsolva  hasít alattam a gép...

:-)

Előzmény: ATTILA-26 (11601)
ATTILA-26 Creative Commons License 2007.06.26 0 0 11601

Hm kellően megijesztettél.

Bár,én még mindig ugy vagyok ezekel ami megy, addig nem bántom még egyáltalán nem megy.

 

Valaki tudja kb menyibe kerülnek a szimeringek,csapágyak?

Arra én is gondoltam kicserélem.

 

Előzmény: miko? (11598)
miko? Creative Commons License 2007.06.26 0 0 11600
Hali Panzi,
örülök,hogy megérintett ez a szocreál babetta feeling! :-)
A mai zsúfolt városi közlekedésben az egysebességes gépekkel résztvenni valóban kaszkadőr mutatvány.
Sokat segít azonban pl. ha a kőrrugós kupungpofák esetén néhány menettel rövidíted a rugót.Ekkor magasabb fordulaton mozdítja meg a motor a gépet,és teljesen jól használható.
Persze a fékek... ohh,amikor 50-nél kifordulnak eléd és kifehéredett ujjakkal húzod a fékeket...
Ilyenkor azt sajnálom,hogy beinteni nem lehet mert akkor ugye el kell engedni valamelyik féket! :-)
Lehet viszont kidagadt erekkel a nyakon ordítani kifele a bukósisak alól,és rémülten számolni vissza a métereket...
:-))
Előzmény: Panzermeyer (11599)
Panzermeyer Creative Commons License 2007.06.25 0 0 11599
nah ma végre hazakerült a babetta a használójához, apám 1 napot szórakozott a karburátorral, vízzel meg tölcsérrel mert egyszer elzárt a tűszelep egyszer nem, miután én elfolyattam fél liter benzint a szórakozással, mondta hogy inkább elviszi és megcsinálja, vettem új úszót 750ért, aztán azt kellett origamizni mire valamennyire üzembiztos lett

aztán hazavittem a csávónak a motort, kb 8km-re lakik tőlem, város másik végén, hát hogy ez mekkora feeling... nem lehet kifordulni sehol senki elé, balra kanyarodni egyenesen életveszély :))) úgy van esélyem sértetlenül átkelni a kereszteződésen hogyha pedállal boostolom elinduláskor, amúgy a hangja nagyon jó lett, végsebességét kb 45-re saccolom

felcsengettem hogy jöjjön le betenni a garázsba a motort, mondta hogy 5 perc addig menjek a garázshoz, na addig én elmentem még 2 nagy karikát, rettentően élveztem :)

aztán elhatároztam hogy a nyár végére leendő nagymotorom mellé fogok venni egy 210est

üdvözlet minden babettásnak, a tanácsokat köszönöm, igyekszem majd benézni
sziasztok

jah Tóni bácsi, elmentél nyaralni? mióta tárgyaltunk a gyertyákról és linkeltem neked néhány oldalt azóta nem írtál, pedig érdekelne hogy jutottál-e valamire velük kapcsolatban
miko? Creative Commons License 2007.06.25 0 0 11598
Hali,
ti itt az előtéttengelyről beszéltek,a 3 görgős szabadonfutóval.
Nos ez új árában valóban 4700 ft,így ne vegyél bontott cuccot bele se 3 se 2 ezerért,legalábbis ha magadnak csinálod.
Szerintem.
Aztán a szabadonfutó cseréjéhez bizony szét kell húzni a blokkot és ez feltétételez némi szakmai tudást és szerszámozottságot.
Persze csak ha nem sufni-tuningról beszélünk.
Aztán ha már szét van kapva,akkor az ember csak-csak kicseréli a szimmeringeket,megnézi a csapágyak állapotát,ha már le van húzva a henger,akkor már csak meg kell nézni a henger-gyűrűk kopottságát. Lehet gyűrűzni kell,vagy akár fúrni is...
No meg érdemes megnézni akkor már az indító pofáktól kezdve a kuplungpofákon át a második fokozat pofákig,hogy nem érett-e meg valamelyik a cserére.
Szal, az ember egy 4700 ft.-os alkatrészcserétől hamar 15 ezres számlánál találja magát.
háj
Előzmény: ATTILA-26 (11593)
Kristóf 210 Creative Commons License 2007.06.25 0 0 11597
Nem a Fogaskerekek kopnak el hanem a benne lévő 3 db görgő kopik el. Cserélni nagyon nehéz és nem is szokták külön a görgőket. Nekem itthon van egy rossz tengely én ezt amit a képen látsz kompletten kicseréltem újra, azért érdemes újra és nem használtra cserélni mert így 20 évig megint nem lesz vele gond.



Előzmény: ATTILA-26 (11593)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!