Hát úgy jártam, hogy lemértem a levágandó kipu könyök hosszát, levágtam és mikor tettem vissza, akkor láttam, hogy túl rövid lett. A Q...A életbe!!!!!!
Most vehetek egy könyököt valahol, mert ez így nem jó.
Nincs vkinek egy, amit eladna?
-----
"Nem lesz ekkora anyagi megtérülése annak, hogy a faktoring engedményezése kikerül az áfakörből..."
Nem lesz semmiféle eljárás az ország ellen,mert az EU nyomására már megváltoztatták:
"Kevesebb regisztrációs adó 2007-ben (2006 11 17)
Brüsszeli nyomásra módosította a kormány a regisztrációs adó értékcsökkentési kulcsait. Az új rendszerrel akár 90 százalékkal is csökkenhet az adó. Nem lesz ekkora anyagi megtérülése annak, hogy a faktoring engedményezése kikerül az áfakörből, de komoly jogbizonytalanságot szüntet meg. .
Ismét változik a regisztrációs adóról szóló törvény: februártól kedvezvőbbek lesznek az adócsökkentő kulcsok, vagyis a használt autóknál reálisabban veszik figyelembe a jármű értékcsökkenését az adó kiszámításánál. A kormány brüsszeli utasításra változtatta meg a szabályozást, mert az avultatási kulcsok nem voltak reálisak (a táblázatot lásd lejjebb).
akkor fogják eltörölni amikor már nem lesz más választás mert eljárás fog indulni az ország ellen, stb stb tod hány milliárd kiesést okozna ha csak úgy eltörölnék? úgyis kifizettetnék máshogy
hátjah..kikéne menni Ausztriába, olcsok a kocsik..csak hát a itt a regisztrácios dij..4 éve ismerösöm kiment kocsit venni, talált egy BMW e30-M (s-14 es blokkal) meg vette akkor kb 1milió ft-ér,ami ithon kb 3 milka volt,fetéve ha talált volna iet itt,mert elig ritka a e30-M...ha most megvenné dupla annyiba kerülne mminden a regisztrácios dij miat..nem tom mikor törlik el..az Unio is szolt már a magyaroknak hogy ez igy nem helyes, na mind1. Apám meg majd egy Volvo V40 akar majd venni,nem mai széria de yok a volvok..
kicsit nem ide, de aki kicsit ért a kocsikhoz: szerintetek egy 1992-es Fiat Uno 1.4-es 70 lovas, 5 ajtos,Jamex felfügessztéssel(gyárilag),120000km-el, egy svájci nötöl 350000 ft-ér sztetek megéri? ja és szerviz könyv vezetve rendesen, mintha a gyárbol hozták volna..egy karcolás sincs rajta..megéri?
No,jól van fog az még picit gyorsabban is hasítani. Kipufogókönyököt méretre vágtad a dobban? Ha hozzá tudok férni a műhelyhez,akkor megnézzük a módszeremmel a karbit.Jelenleg éppen bútorraktár van a műhelyben,mert lakásfelújításban vagyok,is ki kellett fullra rámolni mindent. Most campingezek a kéglimben.
Kipróbáltam a tanácsaid szerint és "talált, elsüllyedt!" :)
A Körvasútsoron felpörgettem 40 fölé, majd - nem kis bátorságról tanúságot téve - előre hajoltam, elzártam a benzincsapot. Felegyenesedve azonnal csutkát húztam és a törekbe nagy dolgát végző kandúr macska módjára figyeltem az órát.
Mikor elkezdett fulladozni, akkor leálltam és kikerestem a digit órán az általa regisztrált eddigi max. seb. értéket.
Láss csodát: az érték 51.2 km/h lett !!!!!
Felment a max. érték, tehát egy kicsit magas a benzinszintem ezek szerint.
Amúgy ez a mocim most olyan, hogy egy 500 km -es útra is el mernék vele indulni, a "Vazelin" -nel éreztem ezt utoljára.
Annyira szépen vált fel és vissza, hogy tényleg élvezetes.
Egyébként a bejáratás alatt még így hagyom a karbiban a b. szintet, de utánna belőjük a módszereddel, OK?
Benzincsap elzárva, miközben a motor jár. Mi is történik?
Elkezd fogyni az úszóházban a benzin (mert ugye nincs utánpótlás a tankból.)
miko? azért tanácsolta ezt, mert menetközben így egy "dinamikus benzinszint állítás" folyamata megy végbe. A szint a jelenlegi (vélhetően magas!) állapotától folyamatosan csökkenve eljut a kifogyásig.
Ha a feltételezése helyes, akkor valahol a mostani alatt van az optimális szint és ott a motor (menet közben és folyamatosan csutkát húzva!) túl fogja lépni a jelenlegi csúcs sebességet.
Ma kipróbálom!
---
Panzer: sztem Neked is akkor nőtt meg a ford. szám amikor éppen a helyes értéken állt a benzin szinted! Ergo: Neked is sokat kap most!
Arra is van esély, hogy a keverék állító csavar (mindkettőnknél) túl dús állásban van.
Szinte semmi időm nincsen fórumozni annyi a meló. Olvasgatni szoktam rendszeresen és nem feledkeztem meg rólatok, de most egy ideig nem tudok aktívan segédkezni a problémák megoldásában. Faternak annyira megtetszett a Kettőtizes, hogy venni fog egyet (25000HUF). Havernak a 207-ese meg mióta összeraktam neki szépen szuperál, a bejáratása van éppen. Bár a blokkját szét fogjuk kapni valamelyik nap, mert valami mintha szorulna belül.... sajnos. Sebaj legalább egy fullgenerál lesz rajta és tudni fogom, hogy rendben van teljesen.
A Kettőtizes meg gyönyörűen megy, kb 350-400 km van benne eddig, szóval még tart a bejáratása neki is rendesen.
Hmmm.... a feszültségszabályozó egészen pontosan micsoda? Amúgy teljesen olyan a felépítése mint egy babszinak, azért írtam ide, hogy esetleg valakinek van valami ötlete! Találtam egy kapcsolási rajzot, de nincsen duda a mienken...Ennyi a különbség!
Index, akksi nincs benne! Nekem nagyon újnak tűnik, vagy valaki megpiszkálta elég rendesen! Jól kinéző, de szar munkát végzett! Hátra nemtudok 5W-os izzót tenni, már próbáltam, de eldurranik! Amúgy nekem is volt egy ilyen motorom, és ez 6V-os volt.... szóval nemtudom hogy ezt ki, hogyan piszkálta meg?
Köszönöm, hogy próbálsz segíteni!!!!!!!!! Nincsen ellentmondás! A 12V/21W-os izzóval tökéletesen MŰKÖDIK a világítás álló helyzetben, viszont a boltban azt mondták, hogy a 12V/5Wos izzó való hátra... hát én beletettem, arról nemtehetek, hogy eldurrant... Ezért kérem a segítséget, mert a rémálmomban sincs ilyen! Gondolkodtam, zárlat? Hát megnéztem a vezetékelést NEM... a régebbi motoroknál ugye úgy van, hogy az első lámpabúra alatt van elosztva a pilács előre-hátra, ezért indultam ki abból, hogy megnéztem milyen az izzó van elöl... (24V/70W) De most nem ez a lényeg.... EZ MOST NAGYON NEM SZÁMÍT!!!!....
Gondoltam arra is, hogy mivan akkor, ha valami gond van a tekercsekkel? Vagy a mágnes?
Ez itt a gond--->>>>>
A probléma a következő: ha NINCS világítás MEGY a motor... ha VAN világítás nem megy a motor..... Elszívja az energiát! Teljesen.
Gond vége!!!!!!!
Ha nagyon nemlehet érteni, akkor sorry.... Elég érdekes egy szituáció! Vagy forduljak szakemberhez? De az mégsem az igazi, ha nem én bütykörészhetem a motort...
Amúgy nemegészen értem a kérdést..."Hiszen ezek szerint 11V vágott haza egy 12V-os izzót, úgy, hogy az még be se terhelt neki!" <<--- lámpa bekapcs, és egy hatalmasat villant, és kész az izzó.... Terhelt állapotban is megkellene mérnem a fesz.-t?
A tuti frankót nem tudom megmondani,mert tényleg vagy ismerni kellene az elektromos és gyújtásrendszerét,vagy villamossági ábra kellene. Ami biztos,hogy iszonyat,az a 24V 70W ! Arra tippelek,hogy 12V-os rendszerű lehet ez a gép,de fogalmam sincs,hogy van-e rajta feszszab., akkumulátoros-e, avagy sem. Index van rajta? Mindenesetre előre tegyél 12V 15-21W körüli,hátra 12 V 5W-os izzót és ezzel a terheléssel mérj feszültséget. De legelőször cserélj gyújtókábelt és pipát,aztán nagyon szűk 0,4 mm-re vedd le a gyertyahézagot (tehetsz próbát 0,35-el is), és van olyan érzésem,hogy rögtön nem áll majd le ha ráadod a világítást... csá
Szia Tiborom! A válasz egyértelműen: 500 km csak annyit tesz,hogy most már bátrabban huzigálhatod neki,és nem azt,hogy be van járatva a gép teljesen. A végsebességed nőni fog!! Ugyanakkor Te is tudod pontosan,hogy a dúsabb keverék sem optimális akár a végsebesség szempontjából sem. Tegyél egy próbát: meleg motorral indulj el és amikor felváltott kettesbe,akkor zárd el a benzincsapot és húzz csutkagázt! Ha így 50 km/h felett mérsz,akkor tényleg túl dús a keveréked ---> porlasztóállítás! CSŐgyár
Zolika, szted miért van, hogy a felújított henger-dugóval kb. 500 km bejáratás után a végsebi csak 48 - a régi (szar) szettel meg 53 volt? Ma néztem meg először nyélen. Digit órával mérem, tudod. 30 -as a keverék.
Nincs még bejáródva, vagy mi a rák van ezzel?
Viszonylag rövid időn belül felpörög 48 -ig, de tovább a Boga Úristennek se akar :(
Szépen, szinte dorombolva zúg - de itt vége van, mint a botnak.
Kap eleget, mert szívató nélkül is hajlandó beindulni soxor...:)
Semmit nemtudok a motorról! Kivettem az első, majd a hátsó izzót, és ott mértem a 11V-körüli értéket, mind a 2 helyen... Mivel az elsőizzóra az volt írva, hogy 24V 70W és mivel hátul volt izzó, ezért csak leírtam az értéket...
Semmi ábrám nincsen, vagyis amit a goggle-képkeresőjében találtam, de az is kérdéses.... Már írták, hogy lehet a mágnessel van a baj, mert amikor elkapja a fordulatot (1sebességes) és érezni, hogy felpörög a motor, akkor bekapcsolom a világítást, és nem áll le a motor! De ha világítással akarok elindulni, akkor bizony lehörög, és ha nem engedem vissza megáll! Ennyi minden amit tudok...
de ha esetleg megmondod mit nézzek meg, akkor megnézem, és megosztom!
Hajjaj,ne is mondd,nagyon is együtt tudok érezni! Én is jártam úgy,hogy a pótfelömlő csatorna marásakor átlyukadt a henger... Pedig azt hittem jól kimértem,csak hát mégsem. Ráadásul nem is tudok aluminiumot hegeszteni,dobhattam pompás ívben a hátam mögé. :-(
Ha szétdurrantja a 12V os égőt 24 est tegyél bele (teherautóalkatrészbolt) nekem is ez volt a bajom a bóbitámmal anno. ha lassul akkor lehet hogy a világító tekercs nem jó vagy már gyenge v sérült... vagy a legrosszabb esetben a mágnes van elgyengülve és alacsony fordulaton nem tölt eleget vagy egyáltalán nem indulál elegendő áramot. http://www.youtube.com/watch?v=EGy4RJ4oE94 valószínű ilyen motorom lesz még mert mondták hogy van olcsón az a vicces hogy a speedfight nak már kiakadt az órája de a Zundapp még mindíg elől húz 2 személlyel:D
Tudom, hogy ez nem a legjobb hely erre a kérdésre, ugyanis egy Puch maxi-E ről lenne szó!
MINDEN ötletre szükségem van!
A helyzet a következő! Motornak semmi baja! Ha nem kapcsolom fel a lámpát! Ebből hatalmas nagy tudással következtettem,elektronika :):) ha van lámpa, akkor megáll a motor
OKÉ, megnézem az izzót egy 48ccm-es motorban elöl 24V 70W-os izzó.... modom ez IGEN!!!! Hátul nem volt semmiféle izzó! Beletettem egy 12V 21W-os izzót, és világított... a kissebb teljesítmény, a kissebb feszültségű izzót szétdurrantotta! Ez igen!!!! :(
megnéztem a vezetékelést, mármint amennyire értek hozzá, és megmértem hogy a motor feszje10,9 V körül mozog, de az áramerősséget nemtudom hogyan kell megmérni, mert mindig ugráltak az értékek össze-vissza...(nah, ez kicsit OFF)!
A következő a helyzet! Ha beindítom a motort, megy szépen alapjáraton, és ha elakarok vele indulni a magam 80kg-jával, hát elindul.... viszont ha bekapcsolom a lámpát, akkor alapjáraton ugyanúgy pöfékel, viszont nincsen benne erő!
Mondom ilyen nincs... elvittem egy körre, és olyan 15-20km/h-körül bekapcsoltam a lámpát, és semmi baja sincs.... ha gyorsulni akarok, akkor gyorsul.... Az lenne a kérdés, hogy hogyan tudnám megállapítani milyen ízzó kell a motorba, vagy egyéb testelés a gond??? Fogalmam sincs mi lehet a baj...:(
Amúgy a papám gépéről van szó! Eddig nem használta, de már vagy 1 éve megvette....