jaja Nivó aza benzin szint! ott lessz a baj!sztem sokat kap! a sima motorolajjal is elmegy a moci,én már jártam vele ugy! nem ajánlatos használni,mert nem ugy ég el mint a 2t olaj!de ha nincs más azis elmegy!de nem ajánlom!szedd szét a karbit és lödd be ujra a benzin szintet! és tiszta gyertya!
na először is nem öntöttem bele, azzal a benzinnel kormolt amivel tegnap tökéletesen járt viszont ami benzinnel kaptam, arról azt se tudja a tulaj hogy volt-e olaj benne vagy nem, meg az arányból is csak annyira emléxik hogy 5 literhez 2 deci, hát mondom neki ez nagyon sok, aztán ma hozta a 10W40-es semi synthetic motorolajat, mondom drágaság ez nem 2T olaj, aszondja neki azt mondták jó a babettába, ez van a benzinben is hát nemtudom, nekem a robogó sztem 2km-t bírna 4T olajjal
mindegy, ez a lényegen nem változtat, tegnap ment, összeraktam, ma már nem megy, mi az a nívó amúgy? van egy olyan érzésem hogy valami megint a karbi benzinszintjével van, mert amikor azt belőttem, akkor égetett először normálisan, most meg ugye megint szar
hali! húúúh hát sztem a nivó álitodott el!szedd szét a karbi! álisd be ujra nivó! a gyetyát tisztisd meg! és a légszütő fedél nélkül probáld inditani!ja és nézd meg a szikrát! de sztem benzinel lessz a baj!
ma jól leégettem magam a tulaj előtt, tegnap a motor úgy járt mint a svájci óra, gyertya szélen fekete, elektróda barna, gyorsan összetettem a burkolatokat meg a többit, szebb volt a motor mint új korában ma jön a tulaj 19:30ra, hoz olajos benzint, előtte 10 perccel kihoztam melegíteni, mondom öntünk bele egy kis benyát aztán már viszem is elfelé szép is lett volna, kihoztam, alapjárat semmi, gyertya vastagon kormos, levettem a légszűrő szívócsövét, mert az tegnap nem volt fenn, így a karbi szabadon szívhatta a levegőt, semmi eredmény, alapjárat nincs, korom van, gyönyörű
a-a..mikor "hideg" a motor..akkor a váltó aljában van szinte az egész olaj "mennyiség"!igy szinte tuti kijön mind! mert ha csere elött beröffented..akkor felveri az olajt a házban..igy nem csorog ki mind..és ha ki is csorog sokkal lassaban!
nem tom..mivel az én gépem "tunigolt"(felömlök,nyilások átszabva..stb stb) igy nagyobb fő fuvóka is kellet!kicsit igy persze jobban eszik..de azért még elfogadható határon belűl! nekem kurva nagy élvezetet okoz a gép:) szal megérdemli még a több naftát is...:)
BP6hS van ráá irva! lehet más moci nem szereti!nem tudom! mint már irtam nekem ez váltbe..ezt szereti a moci! probát szerintem megéri minden féle képpen! sztem jobban fog menni a gép töle..vagy inkább szebben:)
Jó, jó, hogy NGK, de a pontos típusát is írd már le! Igaz, nekem eddig a Brisk bevált, de egy próbát esetleg tennék az NGK-val is, ha szerinted olyan jó. :)
ja még vmi! ugyan hagyd a fecskendős szarozást! reggel "hidegen" engedd le a olaj! csöpögtesd ki rendesen!utána csavard be jol a le eresztő csavar!fontos a pakolás legyen a helyén! utána csavard ki a nivo csavar..és kezd el önteni a oil..amig meg nem látod hogy folydogál a nyiláson! utána gyors csavard be! és kész!
NGK a japán gyertya..sokkal jobb a Brisk-nél...legalábis a én mocim azt szereti! a briskel bese indul..ha nagynehezen mégis..fullad és leál..de NGK-val ugy megy mint az óra: ) naa és mennyiért adod el a mocit?
milyet? egyelőre egy marelli cw6n van benne, ezzel fogja a tulaj használni ahogy az úszóházban beállítottam középre a benzinszintet, megszűnt a folyás és a kormos égetés is, a gyertya elektródái barnák a többi rész fekete, azt hiszem tökéletes ma teljesen összerámoltam a motort, vettem egy csomó anyát, alátétet, rugós körmös alátéteket, normál csavarokat, 36 forintot fizettem és egy csomó szakadt xart lecseréltem, megérte :) első teleszkópot féket, hátsó féket megcsináltam, láncot megfeszítettem érdekes a hajtólánc nyúlása, a teljes út kb 2/3án a lánc középen nyomva vagy 3 centit lóg, aztán van egy pont ahol teljesen keményre feszül, kérdeztem az unokatesót, azt mondta pénz híján egyelőre ennyi elég, lánc majd később, ő dolga vettem ékeket a pedálba, 100 forint volt, az is tökéj
valahogy a szívemhez nőtt a babetta, holnap külön kérésemre én viszem házhoz a motort, nem a tulajdonos jön érte, kipróbálhatom végre élesben :)))) a fórumon az egyik hozzászólótól kaptam a mol 80w90es olajat, fecskendővel mérve beletoltam 80ml-t, mondanom sem kell hogy előtte semmit nem tudtam leengedni, nemtudom hogy működhetett
Szia, őszintén szólva fogalmam sincs miért van sima meg peremes kivitel. Én száranként 1-1 db. peremest szoktam berakni,és tökéletesen funkcionál. Ha betolnék elé egy simát,akkor azt pont úgy csinálnám,ahogy írtad. Legközelebb ki is próbálom. (bocs,hogy nem reagáltam,de soxor nem olvasok vissza eleget) hali
Beszéltem velük egy hónapja, hogy egyszer majd megyünk, nemgég kérdeztem a hónap végét, azt mondták hétvégén nincs helyük, bocs, asszemakkor lesz majd, ha már nem lesz ennyire szazon.