Keresés

Részletes keresés

Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.17 0 0 11475
hali! :) ien nekünk is! k*rva finomakt lehet rajta sütni! nagyon fasza kis cucc! majd sok jó sütögetést kiváánok meg joétvágyast: )
Előzmény: miko? (11474)
miko? Creative Commons License 2007.06.17 0 0 11474
Tóni bácsi!

Két babetta szerelés közben felavatásra került a tárcsa is:



Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.15 0 0 11473
jaja Nivó aza benzin szint! ott lessz a baj!sztem sokat kap! a sima motorolajjal is elmegy a moci,én már jártam vele ugy! nem ajánlatos használni,mert nem ugy ég el mint a 2t olaj!de ha nincs más azis elmegy!de nem ajánlom!szedd szét a karbit és lödd be ujra a benzin szintet! és tiszta gyertya!
Előzmény: Panzermeyer (11472)
Panzermeyer Creative Commons License 2007.06.15 0 0 11472
na először is nem öntöttem bele, azzal a benzinnel kormolt amivel tegnap tökéletesen járt
viszont ami benzinnel kaptam, arról azt se tudja a tulaj hogy volt-e olaj benne vagy nem, meg az arányból is csak annyira emléxik hogy 5 literhez 2 deci, hát mondom neki ez nagyon sok, aztán ma hozta a 10W40-es semi synthetic motorolajat, mondom drágaság ez nem 2T olaj, aszondja neki azt mondták jó a babettába, ez van a benzinben is
hát nemtudom, nekem a robogó sztem 2km-t bírna 4T olajjal

mindegy, ez a lényegen nem változtat, tegnap ment, összeraktam, ma már nem megy, mi az a nívó amúgy? van egy olyan érzésem hogy valami megint a karbi benzinszintjével van, mert amikor azt belőttem, akkor égetett először normálisan, most meg ugye megint szar
Előzmény: Poluxx210 (11471)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.15 0 0 11471
vagy amit utolag tettél bele nafta..lehet ott van a baj! lehet sok olajatt attál neki! de ez csak feltevés..
Előzmény: Panzermeyer (11468)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.15 0 0 11470
hali! húúúh hát sztem a nivó álitodott el!szedd szét a karbi! álisd be ujra nivó! a gyetyát tisztisd meg! és a légszütő fedél nélkül probáld inditani!ja és nézd meg a szikrát! de sztem benzinel lessz a baj!
Előzmény: Panzermeyer (11468)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.15 0 0 11469
az biztos is! de sztem a felgyült olaj sokkal hamarbb lecsorog! mint a meleg olaj a házbol!
Előzmény: quasii (11467)
Panzermeyer Creative Commons License 2007.06.15 0 0 11468
ma jól leégettem magam a tulaj előtt, tegnap a motor úgy járt mint a svájci óra, gyertya szélen fekete, elektróda barna, gyorsan összetettem a burkolatokat meg a többit, szebb volt a motor mint új korában
ma jön a tulaj 19:30ra, hoz olajos benzint, előtte 10 perccel kihoztam melegíteni, mondom öntünk bele egy kis benyát aztán már viszem is elfelé
szép is lett volna, kihoztam, alapjárat semmi, gyertya vastagon kormos, levettem a légszűrő szívócsövét, mert az tegnap nem volt fenn, így a karbi szabadon szívhatta a levegőt, semmi eredmény, alapjárat nincs, korom van, gyönyörű

na most mit csináljak?
quasii Creative Commons License 2007.06.15 0 0 11467
Ha tudnád, mennyivel hígabb a meleg olaj.....
Előzmény: Poluxx210 (11466)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.15 0 0 11466

hali

 

 

a-a..mikor "hideg" a motor..akkor a váltó aljában van szinte az egész olaj "mennyiség"!igy szinte tuti kijön mind! mert ha csere elött beröffented..akkor felveri az olajt a házban..igy nem csorog ki mind..és ha ki is csorog sokkal lassaban!

 

 

Előzmény: Törölt nick (11465)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.15 0 0 11465

Mé' jó pont reggel és ráadásul hidegen?

Azé' hogy kevesebb jöjjön ki a régiből és kevesebbet kelljen beletolni a friss olajból? :)))

Előzmény: Poluxx210 (11453)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.15 0 0 11464
háát igen...Ricsi...külön kategoria..szegény motorok..meg szegény zsiguli(vagy mit hajt most) vagy inkább szegény Ricsi?:D
Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.15 0 0 11463

csákó

 

nem tom..mivel az én gépem "tunigolt"(felömlök,nyilások átszabva..stb stb) igy nagyobb fő fuvóka is kellet!kicsit igy persze jobban eszik..de azért még elfogadható határon belűl! nekem kurva nagy élvezetet okoz a gép:) szal megérdemli még a több naftát is...:)

 

Sok sikert a érettséginek! énis most nyomom:)

Előzmény: -Sziszi- (11461)
Kristóf 210 Creative Commons License 2007.06.15 0 0 11462
Persze, hogy nem tudott szerezni ahhoz tudni kell írni olvasni...
Előzmény: -Sziszi- (11439)
-Sziszi- Creative Commons License 2007.06.15 0 0 11461

Hello!

Kicsit off:

Vízhűtéses Benelli 491 Sport-omba van ilyen gyertyám. Tény, hogy jó gyertya, de szerintem többet eszik, így mint a régivel(Beru Ultra).

 

On: Remélem meglezs az érettségim és nekiállhatok a főtengelyfelújításnak. Hiányzik már a masina.

Előzmény: Poluxx210 (11458)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.15 0 0 11460
booocs..de fejböl nem vágtam!
Előzmény: Panzermeyer (11459)
Panzermeyer Creative Commons License 2007.06.15 0 0 11459
ja bp6hs...
az nekem is van itt egy az asztalon, 200as hőértékű robogógyertya, ezzel is kezdhetted volna
Előzmény: Poluxx210 (11458)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.15 0 0 11458

Tiszteletem Tóni bá!: )

 

BP6hS van ráá irva! lehet más moci nem szereti!nem tudom! mint már irtam nekem ez váltbe..ezt szereti  a moci! probát szerintem megéri minden féle képpen! sztem jobban fog menni a gép töle..vagy inkább szebben:)

Előzmény: Tóni bácsi (11457)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.06.15 0 0 11457

Szia Gergő!

 

Jó, jó, hogy NGK, de a pontos típusát is írd már le! Igaz, nekem eddig a Brisk bevált, de egy próbát esetleg tennék az NGK-val is, ha szerinted olyan jó. :)

 

Tóni bácsi

Előzmény: Poluxx210 (11450)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.14 0 0 11456
értem:)
Előzmény: Panzermeyer (11455)
Panzermeyer Creative Commons License 2007.06.14 0 0 11455
nem eladó a moci egyelőre
amúgy kéznél volt a 30 millis fecskendő úgyhogy nem jelentett problémát
Előzmény: Poluxx210 (11453)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.14 0 0 11454
jaaaa már megcsináltad?: ) uhhh bocs:) nem olvastam el végig:D öregszem..ez a 18,5 életkor már csak ien:  )
Előzmény: Poluxx210 (11453)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.14 0 0 11453
ja még vmi! ugyan hagyd a fecskendős szarozást! reggel "hidegen" engedd le a olaj! csöpögtesd ki rendesen!utána csavard be jol a le eresztő csavar!fontos a pakolás legyen a helyén! utána csavard ki a nivo csavar..és kezd el önteni a oil..amig meg nem látod hogy folydogál a nyiláson! utána gyors csavard be! és kész!
Előzmény: Panzermeyer (11451)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.14 0 0 11452
NGK a japán gyertya..sokkal jobb a Brisk-nél...legalábis a én mocim azt szereti! a briskel bese indul..ha nagynehezen mégis..fullad és leál..de NGK-val ugy megy mint az óra: ) naa és mennyiért adod el a mocit?
Előzmény: Panzermeyer (11451)
Panzermeyer Creative Commons License 2007.06.14 0 0 11451
milyet?
egyelőre egy marelli cw6n van benne, ezzel fogja a tulaj használni
ahogy az úszóházban beállítottam középre a benzinszintet, megszűnt a folyás és a kormos égetés is, a gyertya elektródái barnák a többi rész fekete, azt hiszem tökéletes
ma teljesen összerámoltam a motort, vettem egy csomó anyát, alátétet, rugós körmös alátéteket, normál csavarokat, 36 forintot fizettem és egy csomó szakadt xart lecseréltem, megérte :) első teleszkópot féket, hátsó féket megcsináltam, láncot megfeszítettem
érdekes a hajtólánc nyúlása, a teljes út kb 2/3án a lánc középen nyomva vagy 3 centit lóg, aztán van egy pont ahol teljesen keményre feszül, kérdeztem az unokatesót, azt mondta pénz híján egyelőre ennyi elég, lánc majd később, ő dolga
vettem ékeket a pedálba, 100 forint volt, az is tökéj

valahogy a szívemhez nőtt a babetta, holnap külön kérésemre én viszem házhoz a motort, nem a tulajdonos jön érte, kipróbálhatom végre élesben :))))
a fórumon az egyik hozzászólótól kaptam a mol 80w90es olajat, fecskendővel mérve beletoltam 80ml-t, mondanom sem kell hogy előtte semmit nem tudtam leengedni, nemtudom hogy működhetett

köszönöm mindenkinek a segítségét, sziasztok
Előzmény: Poluxx210 (11450)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.06.14 0 0 11450

hali..használj NGK gyertyát! az sokkal jobb! drágább de jobb! jobban pörög töle a moci! tapasztalat..

 

csoki

Előzmény: Panzermeyer (11449)
Panzermeyer Creative Commons License 2007.06.14 0 0 11449
visszanéztem mindenhol n17es brisk gyertyát ajánlottok, mekkora a hőértéke? valaki azt írta hogy 145-175ös kell a babettába, az n15ös brisk az milyen?
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.14 0 0 11448

Ez így tök jó, csak annyit tennék hozzá, hogy nálam kicsit más a sorrend.

 

1. Tengely feloldása, és láncok meglazítása a kerék előrefelé mozgatásával.

 

2. Kerék futás beállítása a hajtólánc kissé (de nem nagyon!) laza állása mellett.

 

3. Ha optimális a futás, akkor a láncfeszítő belső M6 anyákat koppig behajtom, vigyázva arra, hogy ne mozdítsák meg a tengelyt.

 

4. Az anyákon ezután egyformákat tekerve állítom be a hajtó lánc feszességét, majd a tengely csavarral rögzítem. (Ezáltal megmarad a helyes futás!!)

Az M6 kontra anyákat ráhúzom, figyelve, hogy az elsők ne mozduljanak.

 

5. Végül a pedál láncát állítom be.

 

Előzmény: -Sziszi- (11441)
miko? Creative Commons License 2007.06.14 0 0 11447
Szia,
őszintén szólva fogalmam sincs miért van sima meg peremes kivitel.
Én száranként 1-1 db. peremest szoktam berakni,és tökéletesen funkcionál.
Ha betolnék elé egy simát,akkor azt pont úgy csinálnám,ahogy írtad.
Legközelebb ki is próbálom.
(bocs,hogy nem reagáltam,de soxor nem olvasok vissza eleget)
hali
Előzmény: FMisu (11293)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.06.14 0 0 11446
Beszéltem velük egy hónapja, hogy egyszer majd megyünk, nemgég kérdeztem a hónap végét, azt mondták hétvégén nincs helyük, bocs, asszemakkor lesz majd, ha már nem lesz ennyire szazon.
Előzmény: cam aro (11445)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!