Lassan kezdem visszanyerni a korábbi kedélyállapotomat.
Ma kipróbáltam a régebben vásárolt NGK B8HS típusú gyertyámat. Egy árnyalattal sötétebb barna, mint a retro 145-ös. Szerintem, ha faggyúgyertyát raknék a gépembe, azzal is jól menne. :))
Egy másik kisérletet is elvégeztem. Visszavettem az előgyújtásomat 1,5 mm-re. Ezzel a beállítással 56 km/ó végsebességet értem el. Tehát az én motoromon a 0,5 mm előgyújtás különbség 5-6 km/ó végsebesség különbséget eredményez.
TiborGo Barátom!
Nagyon szépen köszönöm együttérző, vígasztaló szavaidat! Igazán jól estek. :))
Azzal értek egyet, hogy a bejáratás ideje alatt (min. 1000 km!) hagyd a szintedet a túlfolyás határán! Annál is inkább, mert a lenyesett kipu könyökcső miatt csökkenő fojtás következtében a moci kicsit több "birkapörköltet igényel."
Amúgy nem tudom és szerintem nincs is olyan aki ezen gondolkozott volna. Miért akarod hűteni? Tán annyira kihasználod, hogy fel is tud melegedni? Ha ez a helyzet mond meg hogy csinálod, mert nekem vagy nem fog vagy satuba be áll de nem melegszik.
Most olvasom, hogy Erdőkerten voltál mocival..... Hol is laksz te valójában? Tudniillik én nem vagyok túl messze Erdőkertestől, Vácszentlászlón lakom............ Lehet, hogy itt vagy valahol a környéken? Várom válaszodat! Üdv: arudni
"Állítson Téged a JóIsten az Igazak közé a végítélet napján..."
Kösz Mester, mindenképpen jelentkezem a hétvégén. A lyányok még nem döntötték el, hogy ÉN akarok -e menni a telekre - ezért nem tudom melyik napon jelentkezem, de hogy hívlak, nos arra lassan ölő mérget is be lehet venni! :)
Ha az otthoni melód miatt nem jó, akkor megbeszélünk valamit, OK?
Amúgy ma lementem Erdőkertesre a Babszival, 50 km országút retúr menetben.
Mikor visszaérkeztem a céghez (hivatalos úton voltam!) megsimogattam a tankot, ez mostmár kényszeres nálam, mindíg azt hiszem, ha 1x kihagyom, akkor gond lesz a következő utazáskor. A mérőléccel mérve kb. 1,2 liter benzint bírt elhasználni a gépezet. Nem sok ez egy kicsit? :))
Hát úgy jártam, hogy lemértem a levágandó kipu könyök hosszát, levágtam és mikor tettem vissza, akkor láttam, hogy túl rövid lett. A Q...A életbe!!!!!!
Most vehetek egy könyököt valahol, mert ez így nem jó.
Nincs vkinek egy, amit eladna?
-----
"Nem lesz ekkora anyagi megtérülése annak, hogy a faktoring engedményezése kikerül az áfakörből..."
Nem lesz semmiféle eljárás az ország ellen,mert az EU nyomására már megváltoztatták:
"Kevesebb regisztrációs adó 2007-ben (2006 11 17)
Brüsszeli nyomásra módosította a kormány a regisztrációs adó értékcsökkentési kulcsait. Az új rendszerrel akár 90 százalékkal is csökkenhet az adó. Nem lesz ekkora anyagi megtérülése annak, hogy a faktoring engedményezése kikerül az áfakörből, de komoly jogbizonytalanságot szüntet meg. .
Ismét változik a regisztrációs adóról szóló törvény: februártól kedvezvőbbek lesznek az adócsökkentő kulcsok, vagyis a használt autóknál reálisabban veszik figyelembe a jármű értékcsökkenését az adó kiszámításánál. A kormány brüsszeli utasításra változtatta meg a szabályozást, mert az avultatási kulcsok nem voltak reálisak (a táblázatot lásd lejjebb).
akkor fogják eltörölni amikor már nem lesz más választás mert eljárás fog indulni az ország ellen, stb stb tod hány milliárd kiesést okozna ha csak úgy eltörölnék? úgyis kifizettetnék máshogy
hátjah..kikéne menni Ausztriába, olcsok a kocsik..csak hát a itt a regisztrácios dij..4 éve ismerösöm kiment kocsit venni, talált egy BMW e30-M (s-14 es blokkal) meg vette akkor kb 1milió ft-ér,ami ithon kb 3 milka volt,fetéve ha talált volna iet itt,mert elig ritka a e30-M...ha most megvenné dupla annyiba kerülne mminden a regisztrácios dij miat..nem tom mikor törlik el..az Unio is szolt már a magyaroknak hogy ez igy nem helyes, na mind1. Apám meg majd egy Volvo V40 akar majd venni,nem mai széria de yok a volvok..
kicsit nem ide, de aki kicsit ért a kocsikhoz: szerintetek egy 1992-es Fiat Uno 1.4-es 70 lovas, 5 ajtos,Jamex felfügessztéssel(gyárilag),120000km-el, egy svájci nötöl 350000 ft-ér sztetek megéri? ja és szerviz könyv vezetve rendesen, mintha a gyárbol hozták volna..egy karcolás sincs rajta..megéri?
No,jól van fog az még picit gyorsabban is hasítani. Kipufogókönyököt méretre vágtad a dobban? Ha hozzá tudok férni a műhelyhez,akkor megnézzük a módszeremmel a karbit.Jelenleg éppen bútorraktár van a műhelyben,mert lakásfelújításban vagyok,is ki kellett fullra rámolni mindent. Most campingezek a kéglimben.
Kipróbáltam a tanácsaid szerint és "talált, elsüllyedt!" :)
A Körvasútsoron felpörgettem 40 fölé, majd - nem kis bátorságról tanúságot téve - előre hajoltam, elzártam a benzincsapot. Felegyenesedve azonnal csutkát húztam és a törekbe nagy dolgát végző kandúr macska módjára figyeltem az órát.
Mikor elkezdett fulladozni, akkor leálltam és kikerestem a digit órán az általa regisztrált eddigi max. seb. értéket.
Láss csodát: az érték 51.2 km/h lett !!!!!
Felment a max. érték, tehát egy kicsit magas a benzinszintem ezek szerint.
Amúgy ez a mocim most olyan, hogy egy 500 km -es útra is el mernék vele indulni, a "Vazelin" -nel éreztem ezt utoljára.
Annyira szépen vált fel és vissza, hogy tényleg élvezetes.
Egyébként a bejáratás alatt még így hagyom a karbiban a b. szintet, de utánna belőjük a módszereddel, OK?
Benzincsap elzárva, miközben a motor jár. Mi is történik?
Elkezd fogyni az úszóházban a benzin (mert ugye nincs utánpótlás a tankból.)
miko? azért tanácsolta ezt, mert menetközben így egy "dinamikus benzinszint állítás" folyamata megy végbe. A szint a jelenlegi (vélhetően magas!) állapotától folyamatosan csökkenve eljut a kifogyásig.
Ha a feltételezése helyes, akkor valahol a mostani alatt van az optimális szint és ott a motor (menet közben és folyamatosan csutkát húzva!) túl fogja lépni a jelenlegi csúcs sebességet.
Ma kipróbálom!
---
Panzer: sztem Neked is akkor nőtt meg a ford. szám amikor éppen a helyes értéken állt a benzin szinted! Ergo: Neked is sokat kap most!
Arra is van esély, hogy a keverék állító csavar (mindkettőnknél) túl dús állásban van.
Szinte semmi időm nincsen fórumozni annyi a meló. Olvasgatni szoktam rendszeresen és nem feledkeztem meg rólatok, de most egy ideig nem tudok aktívan segédkezni a problémák megoldásában. Faternak annyira megtetszett a Kettőtizes, hogy venni fog egyet (25000HUF). Havernak a 207-ese meg mióta összeraktam neki szépen szuperál, a bejáratása van éppen. Bár a blokkját szét fogjuk kapni valamelyik nap, mert valami mintha szorulna belül.... sajnos. Sebaj legalább egy fullgenerál lesz rajta és tudni fogom, hogy rendben van teljesen.
A Kettőtizes meg gyönyörűen megy, kb 350-400 km van benne eddig, szóval még tart a bejáratása neki is rendesen.
Hmmm.... a feszültségszabályozó egészen pontosan micsoda? Amúgy teljesen olyan a felépítése mint egy babszinak, azért írtam ide, hogy esetleg valakinek van valami ötlete! Találtam egy kapcsolási rajzot, de nincsen duda a mienken...Ennyi a különbség!
Index, akksi nincs benne! Nekem nagyon újnak tűnik, vagy valaki megpiszkálta elég rendesen! Jól kinéző, de szar munkát végzett! Hátra nemtudok 5W-os izzót tenni, már próbáltam, de eldurranik! Amúgy nekem is volt egy ilyen motorom, és ez 6V-os volt.... szóval nemtudom hogy ezt ki, hogyan piszkálta meg?