Mi anno sokat szívtunk vele, viszont már van kinti és itthoni kapcsolat is. Ha gondolod átküldöm. Kinti srác perfekt német, itthoni meg kb annyi idő alatt papírozza le míg megiszol egy hosszúkávét.
A magyar használtautópiac kamujait megunva erősen gondolkodom német premium selection E90 vételéről. A probléma csak annyi, hogy sem a nyelvet nem beszélem, sem az autóhoz nem értek annyira, hogy egyedül elintézzem a dolgot. Meg persze a papírozás...
Tudtok olyan megbízható embert (akár neppert is), aki ért az E90-ekhez, és hajlandó lenne elintézni (lebeszélni) a kinti részét? Úgy nézne ki a dolog, hogy kivalasztanék pár autót az osztrák határhoz közeli márkakereskedésekben, kimennénk, megnéznénk őket, ha van megfelelő lábon behoznánk.
Éppen a múlt héten néztem meg a kormányművet, mivel nem találtunk rajta hibát, mármint az összekötőknél és a csuklóknál. Nekem a kormányoszlop és a kormányművet összekötö kardáncsukló alsó csavarja lazult meg. Meghúztam és azóta semmi baj, pedig beleraktam azóta kb 1800km.
mivel még nem tudtam elmenni szabadságra és foglalkozni a kormányművel addig megkérdezném,h vkinek van némi infója,h a kormánymű kotyogásán kívül mi kotyíoghat még? több ismerős mesélte,h nem feltétlen az lehet a rossz azért érdeklődöm.
A stabrúd és féltengely biztosan jó azt megnézettem,esetleg gömbfej,gömbcsukló?
Hetvenezer a BMW-nél az a negyven, "külsős" emberkék tudnak rendelni negyvenhez közel. De akkor is kell személyi forgalmi másolat stb szóval szerintem van valami módja hogy direktben lehessen lekérni a németektől pótkulcsot.
Elhatároztam, hogy csináltatok 1 pótkulcsot, amit felcsavarozok az autó aljára vmi rejtett részre, és azt csak én tudom. Ha gond van, az elérhető lesz.
Először a pótkulcsra gondoltam, de nem jó erre, mert ha ellopják az autót, a Cascó baxakodik a hiányzó kulcs miatt, erről a pluszról meg nem tudnak :)) legjobb lenne egy 3. kulcs erre (elektronikával együtt) akkor menni is tudnék kulcs elvesztés-ellopás esetén. Majd utánajárok.
Ha legközelebb ilyen helyzetbe kerülsz (és zárnyitó ember nem elérhető, mint pl nekünk vasárnap délután egy cseh autópálya pihenőben hidegben, két gyerekkel) akkor ne a kis ablakot akard betörni hanem a jobb hátsó nagyot. (vagy a bal hátsót, amelyiken kevésbé zavar, hogy hazáig nem látsz ki)
A kis ablak ragasztva van, sokkal nehezebb pótolni. A nagy 10e Ft volt bontóban (biztos lehetett volna még olcsóbban is, de ilyen tételnél tök mindegy) és takarításal együtt egy óra alatt magam kicseréltem, úgy, hogy elötte még soha nem csináltam ilyet. (ok, telefonon azért kértem segítséget, hogy hol találom a kárpit rögzítő csavarokat)
Tudom, neked nem segít, de én ilyenkor veregetem a vállam a keyless entry miatt, mert az nem engedi bezárni a kulcsot. Állandóan visszapattintja a csomagtartót, nem lehet lecsapni.
Egyébként autoklubot akartam javasolni, fater autóját szintén 2 perc alatt nyitották ki.
:-) jo fej volt a kis torok! Minden eszkozt elovett a kocsibol ami volt nala csak hogy segitsen! Bar inkabb lett volna bunko csak induljon a kocsi! :-) Holtponti jelado esetleg lehet? Elozo automnal hasonlo volt a tunet es az volt a baja
Ha nincs bent a kulcs hiába nyomod a belső gombot. Sízsáknál a legkönnyebb bejutni a csomagtérbe ha van. Ha nincs az szivacs :/ Vadkerten a közvetlen szomszédaim ezzel vergődtek vagy hat órát..
2005.06. LED-es belsőtér világítást hol érdemes venni? Illetve a hátsó lámpák és az első irányjelzőt is szeretném LED-re kicserélni. Milyet vegyek? Hol érdemes, olyat ami nem okoz visszajelzés hibát?
Feleségem becsukta a csomagtartóba a kulcsot, autó távírányítóról lezárva, pótkulcs 300 km.
Ötletek? pár óra múlva indolnom kéne haza...
Azt próbáljátok ki lécci, hogy szabályosan kintről lezárt autó csomija a belső gombról nyílik-e, mert akkor beütöm a kisablakot legrosszabb esetben. Nem elég bejutni az autóba, mert a ülés nem dönthető nálam :((
Igen, tudom hogy eleg nehez igy barmit is mondani ra. A sarga angyal atnezett egy par dolgot. benzinpumpat, hidegindito sprayt hasznalt, vegigfuttatott 3szor szamitogepet, de nem tudott eletet lehelni bele. Szerinte lehet a kulcs is, megprobaltuk a masik kulccsal es azzal se indul. En uzemanyag rendszerre vagy gyujtasra tippelek. Most volt szervizben olajcseren, fekcseren, biztos helyen, elottem csereltek mindent. Elozmeny hogy defektet is jelzett, es utana nem indult, de nem tudom lehet koze hozza. Szerintem nem. De reggel 7kor nyit a szerviz, remelemhamar megtalaljak a hibaforrast!
Hát ezt azért így távgyógyítással nem igazán lehet megmondani, ha nincs elektronikai hiba akkor félő hogy valami mechanikai lesz. De majd hétfőn megmondják. Elsőkörben olajat, vizet, néztétek nincs-e benne olyasmi ami nem oda való?
sziasztok! a segítségeketet akarom kérni. van egy 318i-m, ami nem indul. konkrétan az önindító teker, de még sem indul. nem hogy fulladozik vagy valami, semmi! csak az önindító teker. már szervíz előtt áll az autó(autómentő vitte), de csak hétfő reggel nyit a szervíz addig idegeskedhetek mi baja lehet. van esetleg ötletetek? hibakód olvasásnál, nem talált hibát az adac. a benzinpumpa elvileg működik, mivel ad hangot mikor indítani próbáltuk. egyéb ötlet esetleg? előzmény még, hogy előző indításkor nagyon nehezen szinte köhögve indult be.
na ez a 8,5 miatt aggodom. lehetseges hogy nox szenzor hiba miattvprodukal ilyet? van egy nox filter maximum kiterheltseg hibam. Erre gyanakszom. valaki talakozott ilyennel?