Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

no usa Creative Commons License 2008.06.30 0 0 5130
Igy van ki kell maszkolni minden olyan részt amit nem tudsz lemosni. Majdnem olyan mintha fényezéshez maszkolnád az autót csak nem kell annyira részletesen.
Előzmény: Simigeri (5126)
Dokibá Creative Commons License 2008.06.30 0 0 5129
Főleg amcsi videókon látni, hogy vagy szétszedett autót políroznak, vagy kimaszkolnak minden rést és műanyagot polírozás előtt...
Előzmény: Simigeri (5127)
stephan76 Creative Commons License 2008.06.29 0 0 5128

Üdv!

 

Már találkoztam a problémával. Sajnos én még nem találtam meg a hatékony ellenszert utólag. Az egyetlen amivel a probléma megoldható, hogy létre sem hozzuk: polít előtt maszkolás. Igaz, ha vki. vmi. megoldást tud a problémára én is kíváncsi vagyok rá! De addig marad a fogkefe, vágott szőrű ecset stb... Miáltal az általad (is) használt anyag- már mint a polír csak vmi port hagy maga mögött, nem nagyon lesz anyag ami feloldja. Az általam használt Farec.. nem forgalmaz semmi "ellenszert". A vaxot van esély zsírtalanítóval eltávolítani.

Előzmény: Simigeri (5127)
Simigeri Creative Commons License 2008.06.27 0 0 5127
Hja, hogy ilyen rücskös sötét disz-műanyag elemeket ne is emlitsek. Az a rémálmom.
Előzmény: Simigeri (5126)
Simigeri Creative Commons License 2008.06.27 0 0 5126

Sziasztok!

 

Nem igazán találtam szakirányú topikot (ha tudtok, navigáljatok oda) polirozás ügyileg.

Maga a koptató polirozás megy szépen, gyári fényig, wax-ot is fel tudom kenni, de a maradékokat egyszerűen képtelen vagyok eltávolitani.

Ez főleg azért gond, mert bár oldószer néllküli vizes bázisú polirfolyadékot használok, befolyik mindenhová, de kiszedni magasnyomásúval sem nagyon tudom. S ugye nem mindenhová férek be. A wax meg egyenesen kiröhögi a vizet, amivel le akarom mosni.

Valami szer meg tuti létezik, ami segitene.

Köszi

 

husecs Creative Commons License 2008.06.25 0 0 5125
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.

Első lökhárítót és két köszöb spoiler szertnék lefestetni, debreceni vagyok és nem ismerek megbízható fényezőt.
Hova érdemes vinni? És kb mennyit kérhetnek el érte?

segítségeket előre is köszönöm.
keepitretro Creative Commons License 2008.06.21 0 0 5124

Úgy néz ki mintha elkezdték volna nagyon alaposan megjavítani aztán elfogyott a türelem és a végére összcsapták. Pl a jobb bal oldali sárvédőn egy egész ügyes inas dolgozhatott. Mondjuk nem sikerült de ha így halad a harmadik vagy a negyedik már jó lett volna. Valószínűleg volt harmadik meg negyedik de nem ezen az autón. Végül egy elég béna fényező felvakolta...........
A polírozás viszont sokáig tartott és nagyon jó lett. Mondjuk hiába :-)))))))




Előzmény: keepitretro (5123)
keepitretro Creative Commons License 2008.06.21 0 0 5123
Ez piros volt mindig úgy tűnik. Korrózió nem sok mondhatni semmi, viszont A oszlop környékén komoly karambolos nyomok vannak amit ordenáré módon sikerült kijavítani, vagy inkább csak szakértői szemmel észrevehetővé tenni.
Szóval lesz sárvédő gyártás :-))))
Előzmény: do-xa (5122)
do-xa Creative Commons License 2008.06.21 0 0 5122
Nem kellene azt a kasznit lemásolni? Nem occccsssssón pedig elpasszolni!
Hasonlít formára a 190SL-re. Szemből. A piros szín valami jampecság? Eddig azt hittem, csak ezüstben léteznek.:-))
Előzmény: keepitretro (5115)
do-xa Creative Commons License 2008.06.21 0 0 5121
Rólam nincsen kép kora-abnormális időmből. Egyébként,- fater szerint, mintha én lennék a fekete hajú. Nos Ő az én fiam, a pedálos gokartjával.
Békés megyében mi akkoriban, (40 éve) csapágyon futő deszkákat fabrikáltunk.
Előzmény: keepitretro (5120)
keepitretro Creative Commons License 2008.06.21 0 0 5120
chiccoka: én sem vicceltem!!! Minden szavam komoly! :-DDD

A cigánygyerkes történet is igaz.
Előzmény: chiccoka (5116)
Sanyi-ka Creative Commons License 2008.06.21 0 0 5119
Lekéstél róla,egy hete ajánlottam Keepitnek,hogy a ládában összegyüjtöttet dobja fel ebayra db6 eredeti fényezés eladó címszóval,azóta már gondolom egy lord le is csapta csillagászati áron:)))))
Előzmény: Törölt nick (5118)
chiccoka Creative Commons License 2008.06.21 0 0 5117
Mi régebben 2 éve "beszélgettünk" jópárszor a veterán topikba,mostanában keveset netezek,javarészt akkor nyitom ki az indexet ha alkatrészt árulok a suzuki topicba:)
Előzmény: keepitretro (5114)
chiccoka Creative Commons License 2008.06.21 0 0 5116
Egyébként nem viccnek szántam,valóban '88-ban kezdtem 12.000Ft-ból egy 650-es puch-al,jó 16 évesen 1 évet tévedtem...Faterom megfogta a fülem és kivitt a műhelybe.
Sok autóm sem volt,csak 52db...ami nem volt a nevemen azt nem számoltam.Írhatnék hasraütés szerüen,mert kereskedő volt fater,de azok nem saját autók ügye.
Jó éjt.
Előzmény: keepitretro (5114)
keepitretro Creative Commons License 2008.06.20 0 0 5115
Egyébkánt 4 éves koromban bevállaltam a szomszéd cigánygyerek pedálos moszkvicsát lakatra de a gyámom letiltott. Sajnos a sokkot nem hevertem ki azóta sem ........ Most vén fejjel a lelkitraumát próbálom munkaterápiával kezelni és egy alukasznis DB6-on edzek :-)
Előzmény: Sanyi-ka (5112)
keepitretro Creative Commons License 2008.06.20 0 0 5114
38 vagyok, ezentúl ne tegezzetek, kölykök :-))))
Előzmény: Sanyi-ka (5112)
chiccoka Creative Commons License 2008.06.20 0 0 5113
Na,örülök.
Azért írtam az üvegszálast,mert nagyon jól tapad,ragszkodik rendesen:)
Előzmény: Sanyi-ka (5112)
Sanyi-ka Creative Commons License 2008.06.20 0 0 5112

Részben én nyertem,mert 36 vagyok de 12 óta nyomom,viszont nem fényezek:))))))

 

Előzmény: chiccoka (5111)
chiccoka Creative Commons License 2008.06.20 0 0 5111
15 éves korom óta csinálom,most vagyok 36,én lakatolok,én fényezek mindenes vagyok:) Ja,írtam hogy végighegesztem,nem csak pontozom.
Előzmény: Sanyi-ka (5110)
Sanyi-ka Creative Commons License 2008.06.20 0 0 5110
Minek? Meg kell hegeszteni rendesen és az autófényezőre hagyni a többit.
Előzmény: chiccoka (5108)
Sanyi-ka Creative Commons License 2008.06.20 0 0 5109
És még akkor is korrodálnak amikor a mai autók már reinkarnálodtak 4.-5. autóként!:)))))Egy pl suzuki fog így kinézni 52 évesen?:)))))
Előzmény: mykeman72 (5104)
chiccoka Creative Commons License 2008.06.20 0 0 5108
Olvasgatom itt az utóbbi h.sz-okat,ezzel kapcsolatban szólnék.
Nagyon kilógok a sorból ha hígrakevert üvegszálas kittett viszek fel a végighegesztett varratokra,természetesen csiszolás és zsírtalanítás után,ecsettel...?
Ja és kicsiszolom teljesen,hogy ne lejessen látni a varratot,mindezt a kocsi alján is:)
Dokibá Creative Commons License 2008.06.19 0 0 5107
Bezonyám, pláne hogy légnedvességre köt, de kikeményedés után is nedvszívó marad...
keepitretro Creative Commons License 2008.06.18 0 0 5106
"Igaz nem nedv szívo ez biztos hisz akkor az építö iparban sem alkalmaznák "

Azért használják mert nedvszívó! Ha nem lenne nedvszívó akkor pl nem lehene rá vakolni. Szerintem.......
Előzmény: Egri kasznis (5103)
mykeman72 Creative Commons License 2008.06.18 0 0 5104
De nem is korrodáltak olyan hamar az autók mint mostanában!!!:))
Előzmény: Sanyi-ka (5101)
Egri kasznis Creative Commons License 2008.06.18 0 0 5103

Végülis nem hülyeség az oxidbitumenes szigetelés de elötte zsirtalanitsd és alapozoval kend le igényesen és ha a heggesztés nem folytonos én használnék tömítö masszát is.kivülről szintugy zsirtalanítás alapozás tömitö massza majd valami jobb minöségü alvázvédő.De a küszöb és a purhab az nem tul nyerö.Igaz nem nedv szívo ez biztos hisz akkor az építö iparban sem alkalmaznák de nemtul nyerö mivel heggeszteni se lessz elönyös hamár kifújtad purhabbal.Ha kész a küszöb csere üreg védövel igényesen fújd ki jobb ötletem nincs.

 

Előzmény: Dzseri (5095)
raul61 Creative Commons License 2008.06.17 0 0 5102
Szia!
Akkor ha veszek egy rétegmérőt arra kell figyelnem hogy az adott értéken belül legyen, és nyert ügyem van. vagy azért bonyolultabb a dolog? Köszi
Előzmény: mykeman72 (5100)
Sanyi-ka Creative Commons License 2008.06.17 0 0 5101
Ezzel vitatkoznék,most mértem egy gyári fényezést mercedesen és 900mikron volt!:)) Igaz 1958ban fényezték:))))))) Megmértem azt a részt is ahol csak a gyári alapozás maradt,azt is jól meggyalultam már spaklival és így is vastagabb mint a mostani autókon a komplett fényezés:)))))
Előzmény: mykeman72 (5100)
mykeman72 Creative Commons License 2008.06.17 0 0 5100
Üdv!
90-120 mikronig gyári ,azon felül biztos ,hogy javított a karosszéria. Minden típusnál más a gyári rétegvastagság és nem is meglepő,hogy minden elemen más értéket mutat a műszer!
Előzmény: raul61 (5096)
Sanyi-ka Creative Commons License 2008.06.16 0 0 5098
Jó a magyar lemez csak nem mindegy hol és milyet veszel.
Előzmény: Dokibá (5097)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!