Keresés

Részletes keresés

Nanu Creative Commons License 2000.09.05 0 0 401
ahh nehidd..enis szenvedek mint rozi a bokorban..

....Condrad elment nemis hianyzik..csak a cuccait ki fogja elcipelni a botba nemtom:)))

Amugy Ivan, Scope Lynx jokis garda...
Es a sajat karim..druganov ...most talaltam egy steyrt...tok jo annak a logoja:))))
tecccik...

Amugy en most a jarmuvekkel szivolazok.....
nemtalalom azt nyamvadtarcu helivezetot...de ez auto is jolenne:))) mert ezek a lukek gyalog elegge lassuak:((((
nahh mindegy...lamazok meg egy kicsit:)

thx
udv
Nanu

Előzmény: MLG (400)
MLG Creative Commons License 2000.09.05 0 0 400
Szermusztok!

Hi Norby! Látom nem tétlenkedted el az időt:-)
Én már azt hittem sunnyogsz, mivel láttam egy másik nevet a "drukkerkocsma" fórumon, azt' jól odamondtam a hapeknak, hogy itt lóg, bezzeg a JA fórumra meg nem jön. Szegény, azóta is gondolkodik miről van szó:-)

Így elsőre elég étvágygerjesztőnek tűnik a patchod, meg is nézem majd hamarosan, de most annyira belemerültem a Falloutba, hogy a JA kicsit háttérbe szorult...

Meg mostanában szarul is vagyok, van úgy, hogy hazamegyek azt' csak döglődök, a gépet be sem kapcsolom, pedig ez a hét ideális game szempontjából. Mert kés estig üres a ház, így nyugodtan lehet irtani.

A legnagyobb baj, meg megint az, hogy elégedetlen vagyok az aktuális játékkal. Vicki folyton mellé lő, Shadow meg unalmas, mint a "Magyarok Cselekedetei" Újrakezdeném, csak félő, hogy így sosem fogok Medunába eljutni. Mindegy, no azért megfontolom a dolgot. Csak valami szimpatikus csapatot kellene összeállítani. Szóval nemtom mit tegyek, nem tudok nekem unszimpi mercekkel nyomulni, márpedig shadow nagyon az és Vicki is hamar azzá vált. Bezzeg Dr. Q-t sosem úntam meg. Hajj-hajj nagy a baj:-(
Nemtom mit tegyek...
A végén még tényleg egyedül nyomom végig, max hordárokat veszek fel.

Veletek is előfordul az ilyesmi, vagy csak én gyökérkedek?

Üdv: Mlg

Norby Creative Commons License 2000.09.05 0 0 399
Halihó!

Nem tűntem el (ICQ-n láthatsz), csak én is az orosz patch-el foglalkoztam, plusz elkészítettem a hozzá való legújabb saját patch-emet.

Az orosz tényleg jó lett, a PSG-1 (m24 helyett) és az új grafikájú, javított HK21 nagyon tetszik. Benne vannak a tárnövelések is (PSG1 20db, RPK 45, HK21 100!), és az új tárak új grafikát is kaptak. Plusz a fegyverek súlyát is rendberakta.
Ennek a még jobbá tételére egyből a sajátomat is átdolgoztam, kész is az 1.3-as verzió!

Ami nálam változott:
- Pisztolyok range-e wildfire patch-el azonos lett (nőtt).
- Damage wf-el azonos lett ezeknél: Thompson (26), Dragunov (40), RR (44).
- M24 helyett PSG1, aminek a range-e 95! (A Dragunové nálam az eredeti 75, Wildfire ezt viszont lerontotta 55-re, ami nagyon nem reális).
- HK21 burst fire 6 shot (12AP-be belefér a 6.). Ammo 100db.
- M870 range 24! A csöve 28" = 70cm! (a Dragunov is csak 61cm). Rod&spring-el gyorsítva csak 9AP egy lövés. Sniper shotgun. :)
- A Spas-15-öt "duplacsövű"-re alakítottam. A dupla lövés burst módként valósul meg, de mindkét lövedék teljes pontossággal megy ki, és csak 13AP-be kerül. Ráadásul a rod&spring-el gyorsítva ez 10AP-re megy le! (Nem tudtam még kipróbálni, de CAWS-al is csak ennyi gyorsítva a sorozat.) Viszont nem pontosítható +AP ráköltéssel.
- Mindkét shotgun-ba 7 helyett 8 lövedék fér. A Spas-nál a dupla cső miatt eleve egyel több hely lett, és így nem csak egy golyó marad a végére ha mindig duplán lőttünk. Az M870 ugyanazt használja, így csak együtt állítható, de egy sniper fegyverhez amúgyis elfér mégegy golyó.
- Az AKM helyett az AN-94 Abakan-t raktam be (adatait tekintve). Ennek a sorozata két golyós, de teljesen pontos! Ez a G11 orosz változata, mivel ugyanúgy tud két golyót olyan gyorsan egymás után kilőni, hogy a második is előbb elhagyja a csövet, mint hogy a visszarúgás miatt bemozdulna.
A csöve 405mm, ezért a range-e 35-re nőtt. A lőszere 5.45-ös (AKM 7.62-es volt), de így 45 fér a tárba (ld. RPK), és 30-at sebez. A nagy lősebesség (1800rpm) miatt viszont csak 4 AP vele egy lövés (sorozat 8). Sokkal jobb, mint az AKM volt.
- A flamethrower mégis inkább rakéta lőszerű lett (ha már füstcsíkot húz), range csak 30 (RR 60), de ez is tud dupla, teljesen pontos lövést! Gyors is: 6/10AP, ami 5/8-ra gyorsítható.

Tudom ajánlani a 3-as Wildfire patch tetejére. Verzióban az exe 1.03-as, ez csak akkor lesz jobb, ha a ja2edit99-ből megjelenik újabb, ami nem túl valószínű. De szerintem az 1.03 is jól játszható. Inkább újratöltöm, ha nagy ritkán kell (pl. vízben hal meg vki), viszont sokkal reálisabb és jobb így a game. ;)

A ja2weapons.rar is pontosabb lett, és beleraktam wildfire táblázatát is (képekkel).

Nanu:
Conrad fizetését ugyanúgy vonja le, mint a MERC-es emberekét, én nem tudok más
módot. Viszont alkudhattál volna vele: amikor felajánja az 5500-at, akkor no,
erre leadja 3300-ra.

Előzmény: MLG (396)
MLG Creative Commons License 2000.09.05 0 0 398
Csövi Nanu!

Sajna ebben nem tudok segíteni, mivel még sosem vettem fel Conradot, de gyanítom, hogy a dolog ugyanúgy működik, mint ha M.E.R.C-es embert vennél fel, azaz a csávó ára automatikusan naponta levonódik a delládból. Legalábbis nálam így volt, és ha neked nem volt pénzed, akkor ugye nem tudta levonni és valószínűleg ezéárt akar elmenni Conrad.

Amúgy tegnap a Chitzenai SAMnál találkoztam Mike-val. Shadow csak ennyit szólt:"Killing Mike...Hmmm..." Vicki meg elkezdett jajjgatni, hogy "Holy Smoke" meg ilyenek. Persze kinyírtam, Shadow hat! fejlövéssel intézte el, egy AKM puskával.

Helló

Nanu Creative Commons License 2000.09.05 0 0 397
vagyok:))

megmondana vki hogyan lehet conradot kifizetni??

felvettem napi5500 tudjatok es nemugy kell kifizetni mint a tobbi mukit...

de amikor kerte nemvolt lovem...mostmeg nemtudom neki utalni..el akar hagyni mintha a csajom lenne:))
tipp??

thx
Nanu

Előzmény: MLG (396)
MLG Creative Commons License 2000.09.05 0 0 396
CSövex!

No megsasoltam a Wildfire paccsot, nem rossz, de ugyanazok a gyermekbetegségei megmaradtak, mint a korábbiaknak. / Fura sebzések, sok AP-t igénylő fegyverek / ráadásul még szerintem rontott is a dolgokon a fiú, mivel csökkentette a hatótávokat is. Persze ezek csak az én véleményeim.

Norby paccs: Hát igen. Szerény véleményem szerint ez igen jól sikerült, a fegyverek remekül el lettek találva, kafa minden. Bug nincs benne, azaz eddig csak eggyel találkoztam, de az nem vészes. Ez az volt, hogy MAC 10-be betáraztam 45-ös pistol magazint és 45-ös SMG-t táraztam ki. De végül is tük mindegy...
Norbi paccsével csak egy gond van: hogy nem tudja az 1.06-ot. Kíváncsi lennék, hogy lehet megoldani, hogy az 1.06-os verziót meglehessen szerkeszteni.

Szóval Norby, király lett a peccs, de hová tűntél.
Meg hol van Pedro14, Stein, Nanu?????????????????

Távollétetekben újrakezdtem a Falloutot, most azzal nyomulok a JA mellett.
No tsájó

MLG Creative Commons License 2000.09.04 0 0 395
Mi van itt tífusz???
Pedig megjelent az új Wildfire Peccs!
MLG Creative Commons License 2000.09.01 0 0 394
Hali!

Egy kis Merc téma vita tárgyaként.

CUSTOM MERC
Arra a végső megállapításra jutottam, hogy a Custom Mercet csakis harcos típusúra szabad megalkotni, mert egyszerűen nincs annyi elosztanivaló pont, hogy egy jó szerelő, robbantós, orvos, satöbbi mercet csináljunk, aki harc közben sem fog minket a sírba tenni.

Szóval csakis harcoló hapek a jó, lehetőleg Night Ops tudománnyal és emellé hasznos még a Hand to Hand, Auto Weapons, Stealth / jó kis 25% osonási bónusz/ vagy ami tetszik, meg persze attól függően ki milyen játékmenetet tervez. Pl. Norby játékmenete "MINDENKIT AGYONÜTÖK A PAJSZERRAL!!!AARGH" :-) Az én játékmenetem pedig "TELENYOMOM A SOK MOCSKOT ÓLOMMAL RATATATATATATATA!!!"

AIM-es mandrók. Van egy pár kafa figura. Csak párat megemlítek a kedvenceim közül.

BARRY: Jó skillek, szuper explosives, harcban eleinte gyík, de később jól belelendül és nagyon olcsó. Emellett király a dumája. "BÚDAPESST!"

THOR: Szuper merc! Magas alaptulajdonságok, klassz skillek, "osonó és bemosó" technika, elfogadható orvos, csak fel kell fejleszteni a lövőtudományát. A dumája is elmegy, főleg amikor bloddcatot látva meingottozik.

RAVEN: A halálosztó női kiadásban. Nekem nagyon bejött ez a spiné. Night Ops + Auto Weapons remek párosítás. Eleve magas a MArksmanshipje, így nem ritka, hogy a sorozat összes lövése az enemiben landol. Sajna a személyisége kicsit unalmas, meg a hangja se túl szívmelengető.

DR.Q: Hota-Hadzsime! Jó kis hapek ez is, okos, agilis, jó doki, jó a martial arts + night ops skillpárosa, de nagyon gyík lövész, amit viszont fel lehet fejleszteni idővel. Amúgy király a dumája, mindig elmés, keleti bölcseleteket tartalmazó benyögései vannak, a hangja is kafa.

VICKI: Legújabb kedvencem, róla elég ennyi: Ambidextrous, Throwing, 94-es mechanical. Atomkirály. A dumája se rossz, mindig beleveszi, hogy "ember" pl:"Hé ember! Még van ellenség a szektorban!"

Így hirtelen felindulásból ennyit írok csak le, kíváncsi lennék kinek melyik mercek a kedvencei és miért!

Üdv: Merc Edes

MLG Creative Commons License 2000.09.01 0 0 393
Helló!

Közben válaszolt Wildfire a levelemre. Lényeg, a lényeg, hogy egyedül a gránátok AP csökkentésén hajlandó elgondolkodni, visszaírtam neki, hogy mikor lesz új peccs, meg mi lesz benne, meg mi is vót ez a dolog a fórumon.

Norby! Nem sámli, amit kisgenyo-nak válaszoltál...
No comment...

Thorral azért nem akarok lenni, mert vele már nyomtam egy gámot, és meg akarok nézni mást. Meg amúgy sem alkalmazom mindig a HH technikát. Csak olyankor kezdek bunyózni, amikor közel az ellen, akkor meg Lacko is lenyomja a palit a pajszerral két ütésből, Vicki meg elszedi tőle a pistát, bár eddig elég szutykokat sikerült, kivétel, ha az ellent bevárom egy olyan szektorban, ahol be tudok egy házba húzódni. Ilyenkor tök nevetséges, ahogy belép a hülye az ajtón, Lacko meg lesújt rá a pajszerral, kívülről meg csak annyi látszik, hogy a pali elesik. Szóval nem mindig HH-zok, csak bizonyos esetekben, akkor viszont előszeretettel.:-)
Szóval így áll a csapat, még egy mesterlövészre fáj a fogam. Majd valakit választok. Lent nem veszem fel, mert nem szimpi.

Ennyi, megyek ennyi!
Egykor jövök!
Hali!

Norby Creative Commons License 2000.09.01 0 0 392
A mustár biztos bug, minden ilyen összetet helyzeteket képtelenség kipróbálni a gyárban, ezért vannak a patch-ek. Egy hasonlót én is felfedeztem: ha valaki vízben ha meg (amúgy klassz az animja), csukódik a game. Ezt az 1.05-ben javították, érdemes elolvasni a readme16.doc-ot.

A R&S fix%-ot gyorsít, ami egyes lövésnél általában 1, sorozatnál 2AP-re jön ki. Ez látszik nálad is, ha a sorozat eleve kevés volt (9), akkor csak 1-el lesz kevesebb. A sniper puskák, shotgun-ok nagy AP igényéből is 2-t vesz le. A CAWS sorozatlövése az egyetlen, amelyen 3-at gyorsít.

A saját karakteremnek én AW helyett HH-t választottam volna, gondolva a G11-re. Mondjuk nem lesz rossz az AW az új 6-os sorozatú cuccokhoz (Mac-10, FA-MAS), de én inkább Buzz-t vagy Len-t venném fel gyolyót szórni. Ha viszont te vagy AW-s, akkor Thor-t ajánlom felvenni, aki a legjobb HH-s (+stealth és okos, erős), bármikor odaoson az ellenhez és jól leüti.

Az FGOD-hoz mondhatnál honlap címet, ha tudsz.

Előzmény: MLG (390)
Norby Creative Commons License 2000.09.01 0 0 391
Na akkor a tegnapi válaszaim rövidebben.

kisgenyo:
Nem mondtam, hogy profi vagyok. Eddig öt különböző állásom van, de egyiket sem vittem teljesen végig. Az viszont nem beteges, ha a valóságot jobban megközelítő játékot szeretnék játszani, erről szólnak a szimulátorok. Örülök, hogy más (Nanu) is így látja.
A személyiségek szerintem is királyak, kedvenc szórakozásom magas morálú csapatok összehozása, fel is rajzoltam a teljes szeret-nem szeret kapcslatrendszert egy gráfba, így sokkal könyebb átlátni.
Elismerésem, hogy a karakterek hátterét így átlátod, sokan örülnénk neki, ha ezeket egy doksiba összeírnád. Az se semmi, hogy a pincés dumákra rájöttél.
A szörnyektől azok ilyednek meg leginkább, akiknek erre adottságuk van (ez az editorokkal ugyanúgy megnézhető, mint hogy pl. psycho-e az illető). Van még olyan is, hogy szűk helyeken klausztrofóbiás valaki, vagy vízben nem szeret lenni, vagy félős (coward, ha megijed 10%-al roszzabbul céloz).
Sajnálnám, ha elmennél, mert pont a te hozzászólásaidtól szinesedne a fórum az emberi oldal irányába is.

A fegyverekről:
A dobókés valóban verhetetlen, de ettől még lehet más játékstílust választani. Egy kicsit túlzásnak is tartom, hogy egy késtől feldobják a pacskert, amit a valóságban a legegyszerűbb golyóálló mellény vagy sisak is megfog.
A G11 tényleg szuper, két dolog miatt:
1. A sorozat csak +1AP az egyes lövéshez képest (minden más fegyverrel +4AP), és mindhárom lövedék levonás nélkül megy ki, mintha három kapáslövést adnál le (máshol a 3. már 10-30%-al pontatlanabb), emiatt felesleges is hozzá az Auto Weapon skill.
2. A 4.7-es lőszer bagyobb páncéltörő képességű, mint a többi, külön is kezeli a ja2, ezért többet sebez, mint a legjobb 7.62-es. Erről és a páncélokról a legjobb leírást a freelancer-en láttam, ez minden ja2 játékosnak hasznos olvasmány.
Kár, hogy a lőtávja a játékban csak fele (25) a valóságnak (50!). Az ilyen bődületes tévedések indítottak a javításra.

MLG:
A fesorolt karaktereid közül nekem tetszik Buzz (jó MRK, 2 hétre olcsó, AW+psycho!), Danny, Grizzly, Len (7. szintem magasan a legolcsóbb AIM-os), Shadow, Stephen, Vicki.
Fox, Flo tanárnak való (sok tanár kell).
A többiek nem olyan jók (Blood, Grunty, Ice, Igor, Ivan, Lynx, Meltdown, Sidney, Steroid, Wolf), van jobb, okosabb, vagy olcsóbb náluk.

Az ICQ-t meg tedd csak fel, majd rájössz, milyen jó. Kérni fog nicket, jelszót, majd ad egy számot, ez lesz az azonosítód. Aztán add user, ICQ numbernek írd be akiét tudod, így felkerül a contact listádra, amin látod, hogy online-e. Ott a nevére kattintva üzenhetsz, a user's details alatt megnézheted az egyéb infóit. Te a sajátjaid az ICQ gomb -> add/change current user -> view/change my details alatt tudod beállítani. Nézd még át a preferences-t is. Enjoy!

Előzmény: kisgenyo (383)
MLG Creative Commons License 2000.09.01 0 0 390
CSövek!

No van végre egy kis szabadidőm! Hosszú lesz ez a hozzászólás, sok mondanivalóm van.

Nanu! Én is NT alatt játszottam egy ideig / itt a melóhelyen 4.0, 5 service pack / de sosem fagyott, otthon többet fagy a 98-on. Például vannak standard szituációk, amikor mindig lefagy. Például akármilyen furcsa is, de együtt nem bírja a mustárgázt, eliteket és a varjakat. Megmagyarázom. Egy már felszabadított helyet / pl. SAM / próbál elitekkel felszabadítani a gép. A hullákon varjak nyüzsögnek, jönnek az elitek, felzavarják a madarakat és ha ekkor kikukkantok a fedezékből és közébük dobok egy mustárt, akkor mindig lefagy. Érdekes nem???

Szóval tegnap újrakezdtem a gámot. Norby a peccs tényleg jó, hatótáv, skulók meg minden. Jó, hogy a Mini-14 is végre használható puska lett. Kíváncsi leszek a rod&spring mit fog vele csinálni. Láttam már így néhány érdekeset.
AKM - 5-9 ből lett 4-8
FN-FAL - 6-10 ből lett 5-8
FAMAs - 5-9 ből lett 5-8
meg ilyenek.
Egyenelőre tetszik minden, bugot nem találtam, pedig táraztam sűrűn és a 4,7-es illetve 5,45-ös kalibert leszámítva már mindenfajta puskával volt dolgom.

Amúgy két emberrel nyomom.
Lacko / ez vagyok én :-)/ Night Ops, Auto Weapons,
illetve Vicki / Ambi és Throwing /
Lacko elég perfekt, már fejlődött vagy tíz pont lövést, egy pont strenghtet.
Vicki meg szuper. 94-es mechanik rulez, / úgy szerel, mint artudetu / és ahhoz képest, hogy csajszi, elég jók a tulajdonságai.
Health: 79, Agility:85, Dexterity: 72 / nálam már 74 / Strenght 72 / nálam már 73 / az explosivest is hamar meg tanulja már 28-ról felment 32-re.

Szóval velük kettejükkel megyek és később, amikor majd bedurvul a game, felveszek még egy profi csákó, medzsiket vagy valaki mást, de lehet, hogy kipróbálom Konrádot, persze nem azért, mert kisgenyo itt verte magát. / nomen est omen /

Szóval, a múltkor olvastam egy okos dolgot és ki is próbáltam. Igaz! Nevesítve, ha akkor mész Almába, amikor már lenyomtad a Drasseni SAM-et visszafoglalni akaró eliteket, Almában nem lesz se Dragunov, se UV Goggles / ez az egyetlen, ami nem random amúgy / de a Drasseniaknál sem fogod őket megtalálni / kicsi rá az esély / ez azért van / újfent a játék királysága / mert Dreigenyó innen küldi a csapatokat a SAM sitére.
A múltkor így nyomtam le és mindössze csak négy pirosingessel találkoztam meg három elittel. Tegnap ide mentem először, írdd és mondd kábé 16 piros hapek és három elit volt / kettő a tetőn /
Amúgy találtam egy FA-MASt:-) is, kufer pityu!

Egyenlőre ennyi, írjatok mán lécci!
Üdv: MLG the (M)egszállott (L)ámer (G)ámer

Amúgy itt bent a FATE-GATES OF DAWN-t nyomom, ismeri valaki? Az évtized RPG-je! Ha kell elküldöm:-)

Nanu Creative Commons License 2000.09.01 0 0 389
Tok erdekes dolog....NT alatt jaccom..(sejtitek miert:)))
Es ha tamadjak a pirosak a militiat a harc vege elott kifagy a game....hmmmmmm
(eseti..visszatoltom akkor a lemegy a csata)

druganov rulzzz
tegnap leltem egyet:)

Előzmény: MLG (388)
MLG Creative Commons License 2000.09.01 0 0 388
Csákányka!

Welcome back Pedro! Azért a betegség alatt tudtál játszani???
Norby! A tacticalplanet vagy mi / az a zöld színű / fórumján olvastam az egyik levélben, amit Yurg írt, úgy két-három nappal ezelőtt...
Mit szóltok kisgenyo leveléhez???
Norby! Kíváncsian várom a hozzászólásod, annál is inkább, mert tegnap megint újrakezdtem a gamét!
Bővebbet majd később. Úgy 10 óra körül.
Sziasztok

Norby Creative Commons License 2000.08.31 0 0 387
Bakter, két órán át csináltam a hozzászólásom, és küldés előtt elszállt a böngészőm.
Se kedvem, se időm újra megírni, majd holnap.

MLG, légyszi áruld el, hol az a fórum, ahol a freelancer-es fejlsztésekről olvastál.
Pedro, te is légyszi, hogy honnan van UB infód. Az UB site-n az utolsó hít ápr.11.-i. :(

Előzmény: kisgenyo (383)
Nanu Creative Commons License 2000.08.31 0 0 386
Bevallom en megalama vagyok meg a gamban..es konnyun jaccok vele....de az elsovel is sokat nyomtam....most ivan es lynx, ujonnan jon scope a csapatba...
de basszus azert a realitas az jo....
emelett azert jaccok mas jatekot is..ottis a realitas bejon..half life counter strike....mas mufaj....
de ja2 nagyon bejon....regen jaccottam vele..es most a kezembe akadt.....es ujra jaccok vele...kiraly....

ICQ.
sokmindent tudd tedd fel...

Előzmény: MLG (384)
Pedro 14 Creative Commons License 2000.08.31 0 0 385
Helló Mindenkinek!!!

Végre él a topic, és én is vissza térek a vírusos gyomor nyavajából!!!!Valaki tud valamit az UB-ről!
(Én annyit tudok, hogy most csinálják az új karaktereket!!!

Na jó nyomulást a Királynő és az Őgénmanipulált bébitápszerei ellen!!

Jagged 4ever!!!!!!

Pedro 14

MLG Creative Commons License 2000.08.31 0 0 384
Csövi Norby+Nanu!

NORBYNAK:
No figyeled kisgenyo-t??? Jól megkaptuk mi??? Nem is fűzök ehhez kommentárt, a kritikát vettem, azt hogy mire következtetek ebből sejtheted, és azt hiszem ebben is egyet értünk. Mindenesetre úgy hiszem lehetett volna kicsit finomabban is fogalmazni, bár tudom, hogy az internet jótékony homálya könnyen elszalonképteleníti az embereket.

NORBYNAK+NANUNAK
Más...
Figyeltétek már Vickit?
Most akadt meg a szemem rajta. Alaptulajdonságai jók, skill: ambi és throw ez szuper combo, de a legtutibb a 94-es mechanik. Mi a véleményetek?
Nem kizárt, hogy helye lesz az új csapatomban.
Lackóból meg Hand to Handos mandrót csinálok:-)

NANUNAK
Köszi, hogy leírtad mi ez, de még mindig twilight van a fejemben.

NORBYNAK+NANUNAK
No megyek haza, holnap reggel 8-tól megint itt vagyok. Sziasztok.

kisgenyo Creative Commons License 2000.08.31 0 0 383
Helló, Hősök! Tényleg vérprofik vagytok. Talán túlságosan is azok!
Jómagam hatszor mentem végig Arulcón, ennek ellenére álmélkodva hallgatlak bennetek!
Fegyver paccs. Személyiség paccs. Egyesek egyedül nyomulnak. (Baromira nyomasztó, egyben tökéletesen irracionális lehet.) Mások csak nőkkel. (Vajon miért? Ha unatkozol, vegyél mosómedvét!) Beteg dolgok ezek. A játék ugyanis nem a kivagyiságról szól és főképpen nem ebből a szemszögből tekinthető a világ legjobbjának! Hanem összetettsége miatt. A fejenként cca. tíz-tizenöt sztenderd duma mögül kirajzolódik a harcosok személyisége. Ezek határozzák meg a rokonszenv-ellenszenv relációkat is. Magic például tutira utcagyerek volt New-Yorkban. Ott szedte fel zárnyitó képességét, erejét, dörzsöltségét. És Blood-ot, a gettó szemetét, aki istenként tiszteli őt. Scully ezzel szemben alighanem a legmagasabb szinten képzett katona. (Tengerészgyalogos?) Az évfolyam kedvence volt. Kiemelt. Most is büszke erre. Folyamatosan bizonyít, ez az egész neki is csak egy játék. Iggy ezerszer kevesebbet ér Conradnal. Ugyanis nem szimpatikus, még csak nem is egyéniség, annak ellenére, hogy baromira ért a nehézfegyverekhez. (Conrad egyébként mindenben jobb Iggynél, és nem szokása a bepánikolás sem.) Tény, Iggynek van egy Rocket-je. (Mikor utoljára végignyomultam, még Irának is jutott Rocket.) Conradot megölni? Brrrr!

Pár konkrét megjegyzés:

Kedvenc fegyver. Az első négy városban a dobókés verhetetlen. Shadow még akkor is dobókéssel vitézkedett (átlagban 80 sebzés), amikor már nála volt a G11, Mike fegyvere. (Ami kiváló, ugyanis találat esetén legrosszabb esetben is 25-35-ket sebez. Nem véletlen, hogy Tonynál hatszor is jártam C5-n, amikor végre tudtam lőszert venni hozzá. (Na persze, most jönnek ellenérvként a táblázatok, összehasonlítások, meg minden. Hát, katonaviselt emberként egyet mondhatok, annó a seregben az összes, rám bízott fegyverrel toronymagasan kiválót lőttem - egyébként RPG-és voltam - valós helyzetben tehát kíváncsi lennék az itt vitézkedő virtuális harcosok teljesítményére.) Feszítővas, meg egyebek - baromságok. Bull, Grizzly és az összes többi izomagyú állat - szart sem érnek. Steroid kivétel, őt akkor szerettem meg igazán, amikor a drasseni bánya hatodik tekervényében a hatvanadik Bug megállt egy centire tőle, mire ő benyögte: "Ooh! Monster!" (Itt egyébként kedvenc Shadow-m EP-je is a béka segge alá süllyedt. Beszart a drága. Érdekes, de loadolás után másoknak szállt inába a bátorságuk.) A harci morál alakulásának kipróbálására egyébként kiváló terep Miguelék pincéje. Miután az összes ellenállót (plusz gyereket) lemészároljuk, újabb "beszólásokkal" gazdagodunk. Ezek sehol máshol sem hangzanak el, csak itt.

Csapat. Tapasztalataim szerint nem kedvelik egymást: Steroid-Ivan, Lynx-Buzz, Grizzly-dr Q. (Ez utóbbi szintén szart sem ér, ha orvosra van szükség, Thor százszor jobb, szórakoztatóbb nála, ráadásul mindenkivel kijön.) Miguel ( sótlan fasz!) - Iggy, Trevor - Fidel. Feldobja viszont a morált a Sidney-Scope, Blood-Magic, Ivan-Iggy Conrad-Iggy párosok jelenléte. A számomra a mai napig ellenszenves Magic egyébként abszolút nélkülözhető, ugyanis Trevor ugyanúgy kinyit mindent zárat, ráadásul a robbanóanyagokhoz is ért. Barry, a magyar fiú jó, okos, de rettentően unalmas. Kipróbáltam az öreg hippit, Nails-t. Simán elfogadta az erősebb páncélzatot, híre-hamva sem volt az "El a kezekkel a bőrdzsekimtől!" dumának. El is engedtem sürgősen, ugyanis semmire sem jó a csávó. Amikor nagyon spóroltam, Drassen bevételéig Irával együtt nyomultam, a bánya beindítása után felvettem Shadowt és Steroidot (őt később Trevor váltotta fel, már amennyiben el nem esett közben a Fülöp-szigeteken (ha igen, visszamentem halála elé!), pár napra rá Thort, és szépen végigverekedtük magunkat Ortáig. (Persze jött közben Dimitri, Maddog, Hamous - még ő is! - Dynamo, Miguel, Carlos, Conrad és Iggy.) Balime és Meduna bevételekor már Scope és Ivan is erősítette csapatomat.
Tényleg jó lenne, ha megjelenne a küldetéslemez, meg a Ja3. A topic ugyanis egyre inkább átváltozik a fegyvermívesek szabadkőműves páholyává. Márpedig a Ja2 ennél azért többet érdemelne. Itt ugyanis nem csak a fegyvereké a szó!
További jó csevejt FN-Falokról, Dragunovokról, FA-MAS-okról, M24-esekről, satöbbi.
Én ezt unom, ezért olvasóként lelépek innen. Biztosan bennem van a hiba. Viszont, orosz, angol, amerikai, magyar etc peccsek nélkül - a'la natur - belevágok hetedszer is a nagy kalandba.
Simple Ja2 1.03 Version. Ez az igazi!

Nanu Creative Commons License 2000.08.31 0 0 382
Norby
thx le fog csekkelni.....

MLG
ICQ
az egy csevego es meg sok mindenre jo progi..enelkul nemletezhecc a neten..
a listadon levo emberek foleg ismerosokkel tarthatod a kapcsolatot..jelzi neked ha vki online lesz...file transfer..emlekezteto meg minden sok fele fajta dolog van bennee...toltsd kell..KELL
download.com, icq.com

Előzmény: MLG (381)
MLG Creative Commons License 2000.08.31 0 0 381
Hali!

Írtam Wildfirének! Nagyjából azokat írtam bele, amiről dumcsiztunk / gránát AP téma, Merc skill téma, expert mennyiség-minőség téma, / és megkérdeztem tudna-e segíteni, hogy esetleg magyarítsuk a gámot, valamint megkérdeztem, hogy az eredeti tervekben szereplő dzsippet meg tudná-e kreálni. Ennyi, remélem válaszol.
Amúgy már gondolkodom az új gámon. Íme egy lista a lehetséges mercekről, a custom még nem tom milyen lesz.
Blood, Buzz, Danny, Fox, Flo, Grizzly, Grunty, ce, Igor, Ivan, Len, Lynx, Meltdown, Shadow, Sidney, Stephen, Steroid, Vicki, Wolf.

Van ezekről a pacákokról tapasztalatod? Ha igen, tedd már meg, hogy megírod. Köfi előre is.

Amúgy ez az ICQ micsoda / bánaság again / hogy tudok én oda bemászni, hogy dumáljunk?

Üdv: MLG azaz (M)eg (L)esztek (G)olyószórózva

Norby Creative Commons License 2000.08.31 0 0 380
Én is munkaidőben vagyok itt, néha kicsit tovább is. ICQ-n látszik, ha vagyok, a számom 38471212. Teljesen véletlenszerűen csekkolok, itt dolgozni is kell. ;)

(N)emes (O)kos (R)endkívül (B)arátsáos (Y)eti :))

Előzmény: MLG (379)
MLG Creative Commons License 2000.08.31 0 0 379
Hello Norby!

Köszi mindent, majd mindjárt írok Vad Tűz testvérünknek / uff! / megosztom vele magvas gondolataimat.
Elolvasva a Mercek skilljeiről írtakat be kell ismernem, hogy igazad van és én is szívesen látnék több skilles merceket.

Amúgy meg levontam még egy konzekvenciát, amely kapcsolódik a te Healthos észrevételedhez. Valóban magasra kell tenni a Healthot, mert pl észrevettem, hogy a fejlődés növekedése és az interrupt képesség is függ ám ettől!!!
Most játszok először ilyen alacsony healthos custom merccel és kezdetben nem értettem, miért fejlődik lassabban és miért nem tud interruptolni, de most már sejtem a választ. Mint már tudod Grummban járok / Orta és Meduna van hátra / sokat csatáztam és még mindig csak hetes szintű Lacko, szóval nem a legjobb. Ha már legalább egyszer végigjátszottam volna a gamét, máris kezdeném újra, de nem merem, mert félő, hogy akkor sose fogom látni a végét, annyiszor kezdem előlről. / Drassenig lassan már csukott szemmel elmegyek / úgyhogy inkább befejezem.
Norby! Amúgy te mikor vagy Index közelben???
No üdvözlégy!

Amúgy én 8-16-ig vagyok internet mellett, ekkor tudok csak írni és kábé óránként megcsekkolom a fórumot.

Hali: MLG a (M)egszállott (L)ámer (G)ámer

Norby Creative Commons License 2000.08.31 0 0 378
Nanu: a doksigyűjetményemben bennevan minden infó, ami kellhet.

MLG: Wildfire címe a pach-ének doksijában van benne, sergewild@mail.ru. Ha tudsz online angolul csevegni, akkor az ICQ 417230 -on minden nap fentvan hajnaltol delutanig (az idoeltolodas miatt).
Igen, csak a grafika és a hang marad (minden más az exe-ben van), de szerintem ez a jó.

A minőségi fölény szerintem is jobb lenne, mint a mennyiségi, ez talán az UB-ben jobb lesz.
Nem csodálkozz, hogy van olyan merc, aki csak egy dologhoz ért, sőt, van aki semmihez. A valóságban is vannak ilyen emberek, ezt jól érezték a készítők. Én inkább a max. két skillt kevesellem, meg azt, hogy a skillek száma nem függ a szinttől, később sem sajátítható el újabb. Az lenne a jó, ha valaki nagyon sokat lőtt két pisztollyal, kapja meg az ambidext-et, vagy sok-sok tetőről lövés után az on-roof bonust, stb. Lehetne több skill is, kimondottan hiányolom pl. a "learning" skillt, ha már egyszer van aki jó tanár, kellene jó tanuló is, ami nem ugyanaz, mint a magas WIS, bár adna a fejlődési sebességre is bónuszt, de pl. egy szint felett plusz skillt is elsajátíthatna. Lehetnének a skillek több kategóriába osztva, pl. harci, polgári, és kisebb - nagyobb jelentőségű kategóriába is szét lehetne osztani, és kategóriánként lenne a maximum ismerhető korlát, hogy egy apró dolog ne szorítson ki egy komolyat.
Ennyi talán elég gondolatébresztőnek, írjatok ti is.

Visszanézve Lacko adatait elég jók, de én a HLT-t mindíg 85-re rakom. Nem azért mert nagyon szükség lenne ennyi életerőre a csatákhoz, hanem mert beleszámít a többi tulajdonság és skill eredményességébe is. Pl. amihez készügyesség kell, leginkább a DEX-től függ, de számít a HLT is egy kicsit. Ezen kívül van egy csomó helyzet, amikor olyasmiket is figyelembe vesz a program, amit nem is gondolna az ember (ld. Patusco doksiját), pl. van egy rejtett shock value, ami miatt ha találat ér, pár körig roszabbul célzol. Ennek a mértékét csökkenti a nagy DEX és az idejét a nagy szint, de lehet még pár hasonló helyzet, amikor kompenzációként a nagy HLT számít. Mivel ez szinte sehogyan nem növelhető, érdemes kezdetben 85-re rakni, illetve nagy HLT-ű merceket választani (ezért is szeretem Danny-t, meg a HH-eseket). Egyébként azt, hogy a HLT mindenhova számít, az is mutatja, hogy ha nagyon ritkán mégis nő (egy teljes játékban max. csak 1-2 pontot), akkor az véletlenszerű cselekvés közben történik, általában valamely más tulajdonság növekedésével együtt.

MLG, játssz csak nyugodtan, ez nem időre megy. :) A válaszomban ami nincs konkrétan megemlítve, azokra is azt értettem, hogy nem tudom megcsinálni. Ötletként mind tetszett. De nem vagyok fradis. :)

Előzmény: MLG (377)
MLG Creative Commons License 2000.08.31 0 0 377
Hello Norby + Nanu!

Norby:

Kösz a válaszokat, amúgy gondolkodtam, hogy írok Wildfire elvtársnak, csak sehol sem találtam a címét. / bénaság again / Szóval, ha van rá módod, akkor írdd már le légyszi. Újabb kérdés: ha a ruszki peccsre rakom rá a tiédet, akkor gondolom csak a fegyverek rajza illetve az agonizálások maradnak csak meg, nem?
Amúgy átnézve a táblázatodat, meg kell mondjam, már így látatlanban is jobban tetszik.:-)
Amin még filóztam az az expert mód csiszolása, hogy ne főleg mennyiségben mutatkozzon meg a gép erőfölénye, hanem minőségben is. Erről írtam néhány oldallal lejjebb, hogy nem teszik a napi négyszer harminc fős pirosinges őrjárat, mert így a játék elveszti az élvezhetőségét. Elitekkel csatázni az az igazi!
Azért ezt a katona módosító peccset megcsinálhatnánk, sokkal, de sokkal kiegyensúlyozottabb lehetne, mert pl az is furcsa, hogy vannak mercek, akik csak egyetlen dologhoz értenek és ahhoz se expert szinten.
Sajna a tesztre még mindig várnod kell, mert eltökéltem, hogy most már így végigviszem a gámot és majd kezdek egy direkt tesztgamét. Amúgy ma szinte bizti, hogy kész lesz Grumm meg Orta, Medunát meg elfoglalom a hétvégén, tehát jövő héttől kezdhetjük a komoly tesztelői / fejlesztői / munkát/
Amúgy nem válaszoltál minden ötletemre, pedig kíváncsi lennék a véleményedre.
Uccsó kérdés: Te a fradis Nagy Norbi vagy? :-)

Nanu!
Kezdd el átnézni a fórumot visszafelé menően is, mivel egyrészt kimerítő választ kapsz a kérdésedre, másrészt sok hasznos dolgot is olvashatsz.
Egy-két oldalla hátrébb itt lesz valahol a "bizonyos tárgyakkal mit lehet csinálni"-ra a válasz.

Sziasztok.
MLG the Midnight Stalker

Nanu Creative Commons License 2000.08.30 0 0 376
Hi

tudnatok mondani olyanokat hogy a bizonyos targyakkal mit lehet csinalni???
elore is thx
udv
holnap probalom ki amit Norby lokott ossze...
kivi leszek....

Előzmény: Norby (375)
Norby Creative Commons License 2000.08.30 0 0 375
Hi MLG & others!

Végre van valaki, aki komolyan segít fejleszteni, még szér, hogy igényt tartok rá, a többiek érdekében is. :) Sorban a válaszaim:

A patch menet közben is berakható, én sem kezdtem új game-t a tesztekhez. Ha esetleg mégis csukódik a game, akkor a data könyvtárban szokott születni egy crash_report file, amivel
ugyan nem sokra megy az ember, de nincs semmi baj ha nem túl régen mentettél utoljára.

A páncél szerintem jó, elég komoly védelmet adó cuccok is léteznek már, igaz tényleg jó nehezek (itt van egy jó magyar leírás). Nagyobb sebzésű fegyverrel (caws, sniper, RR) meg így is van hogy csak 1-2 lövés kell, hiába a jó páncél.

Súlyokat, gránat AP-t és sebzést sajna nem tudok manipulálni, ezeket Wildfire-nek érdemes megírnod, ő akar ilyen korrekciókat csinálni.

A katonákat át lehet szerkeszteni, de szerintem csak egy-egy egyedi játék erejéig érdemes,
vagy egy külön, csak ezt módosító patch-ben van értelme kiadni. Gondoltam rá én is, de inkább maradtam az eredeti készletnél.

A "burstok"-ról szóló mondatod nem igazán értettem. Szerintem csak a pisztolyoké csökkent, de azoknak az ap-je is nagyon kicsi, ha kell, lehet két sorozatot is lőni, vagy sok egyes lövést.
A puskáknál sok növekedés van, csak az RPK lett 5 helyett 4. Még a caws-nak is visszaadtam a 3 lövést, mivel bár igen kicsi az rpm-je, de nagyon sok AP-be kerül vele lőni, annyi idő alatt meg simán kimegy 3 golyó (konkrétan 240rpm-el 0.75sec kell ehez).

Az én patch-em az 1.03-as exe-t teszi fel, mivel a ja2edit99 csak azt tudja szerkeszteni. Amúgy én az orosz patch tetején használom a saját exe-m.

Na és hogy miről készült az új fegyver? Ajánlott olvasmány hozzá ez a cikk (szintén magyar), ami némi bepillantást ad a fejlesztésekbe: elektronikus indítású lövedék, 5kg-os acélcső helyett csak 1kg-ot nyomó műanyag, stb. Azért csak némit, mivel a legújabb haditechnika mindíg csak jópár év csúszással kerül felszínre. Másik példaként ott van pl. a HK G36-os 7.62mm-es változata, meg még sok hasolnó paraméterekkel bíró modern fegyver. Ezek ötvözetéből alkotttam meg ezt a ma még talán csak titokban, de valószínűleg már létező pehelysúlyú LMG-t.
Elég jó linkeket gyűjtöttem össze az index.html aljára, nézegessétek ezeket kicsit alaposabban, hátha meg is találjátok valahol. ;)

Előzmény: MLG (373)
MLG Creative Commons License 2000.08.30 0 0 374
Csövi Norbi!

Átnéztem a readmét. Íme a kommentár.

1) A tárkapacitások megnövelése nagyon jó ötlet volt, mivel eléggé furi volt eddig, hogy egy csúcscool géppityuba csak húsz skuller fér. Szóval ez kafa.

2) A pisztolyok szintén okék és bár tudom, hogy valós adatokat írtál a range-hoz / én is utána néztem ám / de félek, hogy nagyon gyík lesz a 100 méter hatótávú pista a játékban. Mindegy majd a tesztek eldöntik.

3.) A burstok mint látom igen drasztikusan lecsökkentek, vajon nem hat-e ki ez negatívan a játékra, olyan értelemben, hogy így meg azonnal egyből le lehet dzsamázni bárkit. Mondjuk ez meg talán meg oldja a "hatot lőttem azt' még mindig mozog" gondomat.

4) Melyik puskát gyártottad te? Nem találtam meg, vagy csak béna vagyok? Amúgy az ötlet frankó, gyárthatnál még párat.

Szóval így hirtelen ennyi, bár még volna ötmillió ötletem, de nem a fegyverekkel kapcsolatban, de sajna gondolom mást nem tudunk szerkeszteni, pedig rulez volna egy magyarul dumáló játék neaggisten teljes magyarítással. Ezzel kapcsolatban is az a gondom, hogy időm van, hogy hangokat felvegyek, átírjak, de sajna a megfelelő progi hiányzik.

Még egy kérdés. Ha felteszem a patchot, milyen lesz a verzió? Mert úgy tervezem, hogy az 1.03-ra rakom rá.

Üdv!

MLG Creative Commons License 2000.08.30 0 0 373
Csövi Norby!

Úgy látom a topic kettőnk beszélgetésévé alakult, de még ez is jobb, mint pl a múlt hét, amikor napokig senki nem írt semmit.

Királyság az új patch, holnap fogom kipróbálni, sajna ma nem érek rá. Bár az az igazság, hogy szeretném először végignyomni az aktuális gamémat, nehogy valami error beokozzon. De már ebből sincs sok hátra, mivel már Grumm fele kész, maradt Orta és Meduna. Tehát Norby Mester türelem, ígértem, hogy segítek, meg is teszem / már persze, ha igényt tartasz rá /

Aztán pedig úgy terveztem, hogy elkezdek egy akármilyen játékot, amiben kifejezetten a puskákat akarom tesztelni, hogy még jobbá tehessük a gámot. Kell is ez, mivel nem nagyon töri össze magát az UB a sietségtől:-(

Amúgy van egy pár gondom a játékkal, amelyet meg kellene oldani.

1.) Valahogy realizálni kéne vagy a fegyverek erejét, vagy a páncélok vastagságát, mivel gáz, hogy akár hatot is rá kell lőnöm egy ellenre. Vagy oké maradjon így, de akkor növeljük a páncél súlyát, mint a disznó, legyen ára a nagy védelemnek. Legyen vastag páncél az ellenen, de akkor ne ugráljon, mint a nyúl.

2.) Gránátok. Ezt meg valahogy úgy kellene megoldani, hogy az ócskább / mini grenade, smoke grenade, tear gas grenade / cuccok elobása kevesebb AP-be kerüljön, mint a hatásosabbaké / hand grenade, mustard / mivel így nem sok értelmük van a játékban, főleg a mini grenadénak. Szinte nem jó semmire.

3.) Meg kellene kicsit szerkeszteni az AIM-es mandrókat, hogy minden skill kombinációhoz hozzájussunk. Meg pl. legyen több expert skilles pacák, meg ilyenek.

Ötletekről ennyit.
Átnézem a norby.txt-t és majd referálok.
Üdv: MLG: The Midnight Stalker

Norby Creative Commons License 2000.08.30 0 0 372
Találtam még pár honlapot adatokkal, ezek alapján frissült a ja2weapons.rar
(linkek az index.html alján).
Sokat fejlodött a patch-em is, ez már az 1.1-es verzió. :)
A norby.txt-ben van a patch-em táblázata minden fegyver aktuális adatával.

- Sok fegyver csőhossza és range-e pontosítva lett (aksu-74, akm, caws, hk53, mac-10, mp5k, machinegun-ok, shotgun-ok).
- +3 damage minden magnum, shotgun és 7.62-es fegyvernek az eredeti ja2-höz képest. Snipereknek +6.
- Sniper puskák és az M870 kevesebb AP-t igényelnek (SVD 10AP, M24 és M870 11AP).
- A könnyű fegyverek (4 kg alatti: p90, mp53, mp5k, mac-10, type-85, commando, m-14, mini-14) 1AP-t gyorsultak, és az első lövés is csak 1AP-vel több nekik (amúgy ez +2AP).
- Mivel a C7 a valóságban csak 3.7kg, ezért az első lövés vele is csak +1AP.
- RPK és AK-74 burst 4-et lô, bár csak 650 rpm-esek, de kis súlyuk és könnyebb
kezelhetôségük miatt megérdemlik. Famas 6-ot, mivel mint kiderült 1100rpm-es.
- A HK21-nek végül az 50-es tárat adtam (a 100-as szám amúgy se fért ki).
- A G11-be most 90 golyó fér, mivel az újabb tárak 45-ösek, de 2 (sôt 3) tár is felrakható egyszerre a fegyverre. Azért is jól jön ez, mivel nehéz ilyen lôszert szerezni.
- Beállítottam a lángszórót is, igaz csak editorral lehet valakinek a kezébe adni, és a rar-ban levô flmthr2.sti-t is be kell másolni a helyére. Ezzel szép zöld csíkot húz ;).
Minden kategóriában volt már egyedi fegyver, kivéve a machinegun-t, ezért oda alkottam belôle egy újat. 7.62WP lôszert használ (30-as tárból), mert ilyen LMG nem volt eddig. Damage 34, range 40, 6 AP, 6-os burst-ot lehet vele "fújni", ami pontosabb az átlagnál: golyónként csak
5%-ot veszt a pontosságból, így a 6. golyó csak 30%-al pontatlanabb az elsônél (ilyen pl. a minimi is). Puskák, smg-k esetén 8-11% /golyó a csökkenés.
Ráadásul az egész fegyver betárazva csak 2.6 kiló, (tfh. a legújabb szuperkönnyű szénszálas anyagokból van), és egykezes fegyver!
Attachmentet sajna nem lehet rá tenni (csak a jape savegame editorral), viszont eleve van neki egy hangcsökkentôje, ami 4 mezô sugarú körre korlátozza a fegyver hangját.
Ezt lehet állítani a ja2edit99-ben a NR mezôben, a flamethrowernek ennyi volt defaultban, rendes fegyvernek meg el lehet képzelni beépített hangtompítót, ami a nagy kaliber miatt nem tud teljes csendet csinálni.

Gondoltam egyébként rocket-et, sőt 12gauge-t is lőszernek, mivel a lángszóró
eredetileg shotgun szerű rövid távú, nagy sebzésű fegyver, de egyik sem tetszett
igazán, ezért kerestem inkább olyan típust, ami hiányzik a játékból.
Kíváncsi vagyok, mit szóltok hozzá, és van-e jobb ötletetek.

Előzmény: MLG (371)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!