Tóni bá!Úgylátszik tényleg elszálltam,mert el is felejtettem megköszönni ujjongó dicséretedet!Dehát mióta Kovács Kati énekelte,hogy Ha egy Rock'n Rollert kaphatnék...azóta is szerettem volna.Most meg úgy beleestem mint kiscsoportos a homokozóba...
Helló Ricsi!Ez a rövid nekem nem jön be de a te barátnőd úgyhogy Te ettől még örömködhetsz vele,ha felteszel előre egy kevesebbfogas lánckereket,vagy hátra egy nagyobbat,hogy ne kapja föl az ormányát,aztán a tuning a következő,hogy gyorsabb legyen,ha muszáj,de nem hiszem,hogy ez a hosszú élet titka...A rollerem kettétörése érdekes felvetés,ugyanis való,hogy van benne egy laprugóhoz hasonló hinta,de ez csodálatos,hisz idézi a Cadilacek ringását és eltünteti a lemezvilla fapadosságát! Törni nem akar terepen sem 98 kilóm alatt se!Amint ezt tenné függőlegesen aláheggölünk két laposvasat és jobb lesz mint a Margithíd,csak akkor vesekőűzővé válik!
Kéne egy kis segítség: úgy döntöttem, hogy több csavart is kicserélek, ha már egyszer a csavarboltban járok, viszont a masina otthon van, és kellene egy pár méret:
Ha valaki ráérne és megnézné nekem, nagyon örülnék... Az gondolom a képekből is egyértelmű, hogy 207-esről van szó, azon belül 207.300 a típus. (Bár nem hiszem hogy lenne méret-különbség a többihez képest) Előre is köszi! Üdv! t
mivel a váz olyan pici hogy nem fért volna be a blokk vagy hosszabb lett volna 15 cm el vagy így és én ezt választottam! a vázban a trapéz alak azért van hogy hozzá lehessen férni a gyertyához:D
köszi az elismerő szavakat! a tied is egész jó csak picit hosszúnak néz ki olyan mintha középen ketté akarna törni szal olyan fura a kinézete hogy az már jó!
ez meg a másik projectem a blokk ugyanaz a széria csak az most vele a hiba hogy hátra pony romet hátsó kerék kellene mert olyan az áttétel hogy 2esben is csak 1 keréken lehet elindulni vele!és a végsebessége is csak olyan 15-20km/h
A büszke mosoly csak egy félresikerült csíz eredménye,én is meglepődtem hogy úgy festek mint egy milliomos vállalkozó,pedig egyiksem vagyok,csak legfeljebb tényleg kis büszkeség töltött el. Hisz ültettem fát,nemzettem négy gyermeket,építettem egy házat s most hab a tortán,végre kitaláltam egy külömleges kétkerekűt ami mindig is érdekelt. Példúr mikor elhaladt egy kerékpár mellettem aminek csomagtartóján egy Riga szerű blokk dohogott...irigyeltem a kivitelező leleményességét! Így lettem boldoggá most ezzel a kis vassal,mely rollerozás hatására indul meglepő készséggel.
Megkopott súber henger tud adni ilyen hangot. Húzd ki a súber hengerből a gázbovdennél fogva és jófajta zsírral kenjed körbe a palástot - mindenhol. Óvatos visszaszerelés után tegyél egy próbát. Ha elhallgatott a csengő, akkor nyertél! :)
hát a kipuffogó az csak ideiglenes hogy ne lincseljenek meg de már készül hozzá az eredeti hogy erre a hengerre is rárakhassam!Légyszi mondjatok vélemyényt a
3 napi megfeszített munka után milyen lett a gépem
......Megjegyzem meglehetősen rozsdás már a tank, épphogy nem lyukad ki.....
Ezesetben nem sokat ér a festés, talán jobb lenne a tankot kicserélni!
Elárulok neked egy nagy titkot: a tanksapka elveszett, vagy deformálódott tömítését egy új tanksapka tömítéssel lehet leghatékonyabban helyettesíteni!!! :))
A benzin abnormális fogyásának nem a tanksapka tömítés hiánya az okozója, hanem leginkább a túlfogyasztás. Ha nagyon kilötyögne, azt úgy is észrevennéd! Nem? Egyébként nekem jó a tömítésem, ennek ellenére soha nem tankolom színültig a mocit. Így biztonságosabb.
A csengetést csak nagyobb fordulaton hallotam akkor se folyamatosan, csak egyszer kétszer. Amint visszavettem a gázt, elhalgatott.
Aztán gondolkodtam a problémán, régen cimborám simsonja csinált ilyet folyamatosan, alapjáraton és véggázon is, és hozzányúlás nélkül elélt évekig. Ha jól emlékszem...
Az a gond, hogy egy kisebb kamara zenekar hangmennyiségét képes leutánozni a kis kedvencünk. Vannak amikkel nem kell foglalkozni (hajtómű alapzaj) vannak amik beavatkozást igényelnek. Ezek meghatározása viszont így a billentyűkön keresztül elég nehézkes. Legalábbis nekem.
Biztos nem a füled csengett. Annyit még írjál már le, hogy nagyobb fordulaton, vagy üresjáratban hallottad a bicikli csengőt!
Ugyanezt a helyzet nálam is, annyi különbséggel, hogy nem kell hosszabban motorozni, elég ha berúgom és egy kis gázt adok neki.
Ezen kívül lenne egy kérdésem: Nem is tudom már ki ajánlotta nekem a festést, miranollal stb... Múltkor bementem festékboltba, és azt mondták ez nem igazán jó ötlet, nem fog neki használni, aztán átmentem egy kimondottan autófesték szaküzletbe, gondolván hátha ott tudnak ajánlani valamit, de az egyetlen valamire való ajánlatuk egy új tank vásárlása volt :(
A kérdésem csak annyi lenne, hogy ez a módszer amit ajánlottatok, miranollal való kifestés ez mennyire megbízható, ill időt és benzint álló? Megéri hosszabb távra is, vagy bizonyos időközönként újra kellene festeni? Megjegyzem meglehetősen rozsdás már a tank, épphogy nem lyukad ki.
A másik észrevételem, hogy feltűnően gyorsan kifogyott a tank. Ennyit motoroztam volna?:) Najo a probléma annyi, hogy a tanksapka nem zár rendesen, elképzelhető hogy elpárolog, vagy menet közben kizötykölődött a benzin. A tanksapka tömítését mivel lehetne helyettesíteni/megoldani? Megfordult már a fejemben sok gondolat, de igazából egyik se használható.
A minap egy hosszabb menet után hallani véltem babszim blokkja felől egy bicikli csengőhöz hasonló csengést, "zörgést". Ez valaminek a jele vagy csak a fülem csengett!?
Kedves TiborGo!Tényleg túl szélesvásznúra vettem az első képet,csalóka bár elég hosszú a történet!Javaslataid valóban chopperi magasságokba emelnék kis faragványomat,ám a háttámla hiányát nem érezni /pedig ugyanezen nyereg mögött volt egy még Romet korában,csak felhasználtam a vázépítéshez/ az első teló hosszítás pedig olyan villaszöget hozna létre,hogy úgy bizonytalankodhatnék vele mint Peter Fonda a Szelíd motorosokban a Harleyjével. A földúton való haladásnál ígysem tanácsos a tájban gyönyörködni...Mindenesetre köszi az ötletbörzét!:)
Ha meg lehet oldani, tegyél már fel egy olyan képet, amin látszik, hogy milyen pozícióban ül rajta a vezető. Az arányaiból én arra következtetek, hogy hátradőlve nem érhető el a kormány. Talán még egyenes derékkal sem.
Sziasztok rájderek! Íme a félkész mű. Még lesz hátsó sárvédő és lámpa,meg farokszárnyak,hisz az ötvenes hatvanas évek Cadilacjeit próbáltam kétkerekű formában megfogalmazni. A fényezése még hátra van. Jópofa dolog vele menni... Utánam kiabálnak a gyalogosok:Milyen szerkezeted van?! Jé egy roller!!! Ez ám a bringa!