Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Notes Creative Commons License 2008.06.19 0 0 21761
Nekem az olajnívó pálca vége meg van csavarodva. Ez bug vagy fícsör?
Az olaj szintet meg nem nagyon tudom ellenőrizni, mert maikor kihúzom a pálcát akkor végigkenődik rajta az olaj, lehetetlenné téve a szint ellenőrzését. (1.6 crdi)
vbandit Creative Commons License 2008.06.19 0 0 21760
Ez jo,tényleg egyre hangosabb :(
hol cserélték neked a stab rudat?
Érden szóltam a 20 000 Km-es szervizen ,h valami kopog az első kerereknél, erre kicsit megrángatták a kerekeket és annyi...
Előzmény: Nokedli 45 (21739)
stelvio Creative Commons License 2008.06.19 0 0 21759
Köszi az infókat mindenkinek. Üdv
Chapi Creative Commons License 2008.06.19 0 0 21758

Milyen szintről nem változott ?

Vásárláskor nem kuksoltam meg az olajszintet, ezért nem tudom, hogy gyárilag ennyi volt-e  a szint, vagy közben illant el.

Bízom benne, hogy csak a zsolnaiak spóroltak az olajjal.

Előzmény: -+Seth+- (21757)
-+Seth+- Creative Commons License 2008.06.19 0 0 21757

Nekem eddig nem változott az olajszint, igaz az elsö olajcsere óta 3000Km-et mentem vele. A gyári olaj 5w30-as ha jól tudom, előfordulhat, hogy szeret csipegetni belöle. 15.000 alatt nem is csodálkozom ezen.

Előzmény: Chapi (21755)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.19 0 0 21756
nyugi ameddig min...max között van addig nincs para....! utánna is meg csak elég új nívópálcát venni, ha a régi már nem ér bele az olajba :)))))
Előzmény: Chapi (21755)
Chapi Creative Commons License 2008.06.19 0 0 21755

Sziasztok !

 

CRDI-s kollégák !

Fél év után véletlenül megnéztem az olajszintet és az egészséges tartomány felénél lejjebb áll.

Még a gyári olaj van benne.

Nálatok is hasonló az olajszint ?

Nokedli 45 Creative Commons License 2008.06.18 0 0 21754
Szia! A széles papucsokra nem is gondoltam. Valamennyit biztosan emel a fogyasztáson.
Előzmény: Bagaka (21751)
Morphe Creative Commons License 2008.06.18 0 0 21753
225 gumi tulajok!

Kíváncsi lennék mennyivel dobta meg a fogyasztást a szélesebb és nehezebb gumi az 1,6 crdi-nél nektek, mennyire sacoljátok?

Van-e észrevehető különbség rugalmasságban, gyorsulásban a széles gumival?
vbandit Creative Commons License 2008.06.18 0 0 21752
Akit érdeklenek a cee'd kupa képei:

itt megnézheti :)))
Bagaka Creative Commons License 2008.06.18 0 0 21751
Szeva!
Hát igen, nagy része város. Persze számítanak a 225/45-ös pacskerok is, meg a nagy lábam. :))))))
Előzmény: Nokedli 45 (21742)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.18 0 0 21750
Világos, kösz mindenkinek.
Brian63 Creative Commons License 2008.06.18 0 0 21749

Így van.

Szomszédom kamionos. Shell kártyával tankol, amit megtakarít 50Ft-al olcsóbban adja a kutasoknak.

 

Előzmény: Törölt nick (21748)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.18 0 0 21748
Nem feltétlenül a kútról vagy tartálykocsiról származhat az üza.
A céges autók átlagfogyasztásán felül megtakarított naftát adják el a "sáfjörök" a kutasnak...
Előzmény: Törölt nick (21746)
Andrew(Ceed) Creative Commons License 2008.06.18 0 0 21747
Elfelejted az (egyik) magyar aranyszabályt Díler!

Magyar benzinkutas a - saját kocsiba tankolt - benzinért(gázolajért) sosem fizet!

Egy tartálykocsi általában 20-30 köbméter naftát szállít. Ebből mindig kalkulálnak pár %-k veszteséget hivatalosan, amit tágulási, vagy a csuda tudja milyen néven számontartott veszteségnek neveznek. No ez a pár százalék ilyen mennyiség esetén tartálykocsinként több száz liter is lehet. Az már a kút forgalmától függ, hogy hányszor többszáz literről van szó havonta. Ebből persze esik le a tartálykocsisnak és a kutas(ok)nak is. Vagy azt is szokták csinálni, hogy a tankeres ezt a mennyiséget "nyomott" áron értékesíti persze feketén saját zsebre, mondjuk literenként 200-250 Ft-ért.
A lényeg, hogy bár benzinkutas ismerősöm túl sok nincs - közülük - én még olyan benzinkútnál dolgozó alkalmazottal nem találkoztam, aki fizetett volna a saját kocsijába tankolt - töltött - benzinéért, vagy gázolajáért!
Előzmény: Törölt nick (21746)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.17 0 0 21746
Szerintem nagyjából reális.
Most már meg lehet hajtani egyszer.
Égesd ki egy kicsit, zavard meg, húzasd ki párszor.
Forgasd meg azt a motort, dinamikus gyorsításokkal.

Érdemes továbbá kipróbálni egy mások benzinkutat is.
Hátha mégis a benya minősége, mennyisége az ok?

Egy Shell kútnál be kellett bikázni a tesóm kocsiját.
A pénztáros srácot rávettük, hogy segítsen.
A saját kábelét vette elő a kocsijából, csak előbb ki kellett emelni 2 db 30 literes múűa kannát a csomagtartóból, tele benzinnel.
Őt ez nem zavarta, hogy végig nézem.
Hogy egy benzinkutasnak épp miért van tele acsomagtartó naftával?
Hát, felmerülhet bennem a kérdés, hogy az valahonnan hiányzik, illetve pótolni kell, valahonnan jött, vagy valahova megy.
Lehet, hogy a kerti traktorjához vette, ki tudja.. ( karácsonykor volt :)

Következtetést nem vonok le....
Előzmény: stelvio (21740)
ceeee Creative Commons License 2008.06.17 0 0 21745
1/2-3/4 liter helyesen
Előzmény: ceeee (21744)
ceeee Creative Commons License 2008.06.17 0 0 21744

Valóban sok, nem lehet a benzin is ludas ebben?

Én már korábban leírtam a saját tapasztalatom, hogy a shellnél vagy az omw-nél a jobbik 95-össel kb. fél-+4 litert csökkent az átlagfogyasztás.

 

Olajcserénél pedig a gyári ajánlást bele! (ne a 40-est!)

Előzmény: stelvio (21740)
GregHozta Creative Commons License 2008.06.17 0 0 21743
Szia!
Regisztrálj be a ceedclub.hu oldalon lévő tematizált fórumba, és a További témák/Fogyasztási adatok topikban megtalálod az átlagos fogyasztásokat.
Egyébként nekem 5-6ezer kilométer után állt be 7,2-7,3ra.
Előzmény: stelvio (21740)
Nokedli 45 Creative Commons License 2008.06.17 0 0 21742
Szia Bagaka! Látom, még mindíg torkos a géped. Gondolom sokat jársz a városban. Hogyan sikerül ezeket az értékeket előidézni.Mindíg padlóig nyomod a gázt? Én elég nyugodt tempóban járok, 50l-rel 950km-t szoktam megtenni./60% városon kívül 40% városban./  Jövő hónapban megyek Barcelonába, kíváncsi leszek a hosszú autópályás fogyira.
Előzmény: Bagaka (21716)
vbandit Creative Commons License 2008.06.17 0 0 21741
ok,nekem most 22e Km van bene :((
Előzmény: Nokedli 45 (21739)
stelvio Creative Commons License 2008.06.17 0 0 21740

Sziasztok!

 

Nekem 1.4-es Ceed-em van, és egy kérdésem lenne hozzátok.

Szerintetek normális a városi 10-10.5 literes fogyasztás 2500 km után? Szerintem baromi sok. További infó, hogy idő előtti olajcsere még nem volt (ha ez számítana bármit), illetve próbálok a lehető legkímélőbben vezetni, de képtelen vagyok a fogyasztást lejjebb szorítani, pedig azt sem mondhatnám, hogy a dugóban araszolok, mert jellemzően nem.

 

Üdv mindenkinek.

Nokedli 45 Creative Commons License 2008.06.17 0 0 21739
Figyeld az egyre hangosabb fémes zajt! Nekem 30000km után stabilizátorrudat cseréltek.
Előzmény: vbandit (21721)
-+Seth+- Creative Commons License 2008.06.17 0 0 21738
Alapvetően igazad van, viszont a Ceed esetében BOSCH ESP rendszer van ami kipörgésgátlóval egybe van építve. Magyarán egy rendszered van és a kipörgésgátló nem egy független rendszer nem is tudod az ESP-től függetlenül kikapcsolni és önálló visszajelző lámpája sincsen. Ezért az ESP lámpa világit akkor is a éppen a kipörgésgátló dolgozik. Tehát villognia kell ESP feliratnak mikor a kipörgésgátló dolgozik. Nyilván a kipörgésgátlónak nagyon kicsi tapadással rendelkező felületeten van értelme. Pl. egy tesco parkoló esetén vagy sík jég esetén azonnal elkezd működni. De egy normál aszfalton nagy gázra simán engedi kipörögni a kereket és valóban úgy működik ahogy Greg is írta. Érdemes kitapasztalni a működést vagy esetleg a nem működést egy lezárt úton vagy aki megteheti egy vezetéstechnikai pályán.
Előzmény: ceeee (21736)
GregHozta Creative Commons License 2008.06.16 0 0 21737
Én már télen leírtam ,hogy viselkedik tükör jégen.
Egyre veszi vissza a motor fordulatát, míg meg nem tapad, és el nem indul (addig folyamatosan villog az ESP lámpa)
Egyébként egy padlógázas indulással én is megcsikorgatom egyesben, sőt kettesben is...
Sajnos volt már szerencsém kipróbálni 120as tempónál is (leszorítottak az autópályán), és jól vizsgázott.
Előzmény: apapék (21735)
ceeee Creative Commons License 2008.06.16 0 0 21736
Az ESP alapvetően akkor hivatott beavatkozni, amkor az autó elveszti a menetstabilitását. Csak kipörgő keréknél ezért nem villog
Előzmény: apapék (21735)
apapék Creative Commons License 2008.06.16 0 0 21735
Nekem kétszer is csinálta ezt, amikor lemerült az aksi (valami rossz helyre volt kötve, állítólag az okozott galibát 3 hónapon belül kétszer). A hibakód is ez volt: alacsony feszültség. Vidd be egy szervízbe, 5 perc alatt megnézik. Remélhetőleg Nálad is csak hasonló probléma van.

Az ESP-vel egyébként nem vagyok elégedett, a kerék kipörög, vizes/jeges úton menet közben is, a visszajelző meg nem villog. A 15ezres szervízen szándékozom megnézetni a Kia Szabónál.
Előzmény: tom7cat2 (21722)
az igazságos Creative Commons License 2008.06.16 0 0 21734
Hali Srácok !

Ez a lengéscsillapitó dolog tényleg olyan tragikus ? sok a meghibásodó darab ?
ceeee Creative Commons License 2008.06.16 0 0 21733
persze,igazad van, én is csak elindulásra gondoltam, hogy ott enged egy kis kipörgést, ha lepadlózzuk
Előzmény: -+Seth+- (21730)
GregHozta Creative Commons License 2008.06.16 0 0 21732
Én sem szeretem otthagyni, Szabóéknál is megvártam. De nagyon korrekt bagázs. Ott állhattam mellette, sőt, a szerelő is készséges volt... minden kérésemre tudott megoldást. (zörgő gépháztető, kézifék állítás (nem utastérből, mint sok embernek), ködlámpa állítás...
Ezekután simán ott merném hagyni náluk. Sőt, ha jól tudom, van olyan szolgáltatásuk, hogy, ha otthagyod a kocsit, elvisznek a kívánt helyre (munkahely, haza).
Előzmény: emjé (21729)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!