Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

k.o.v.a.cas Creative Commons License 2014.06.13 0 0 57013

Nekem benzin -gázos,és gázon is csinálja. Üzemanyag kizárva. Motor diag a-b henger részleges gyujtáskimaradást dobott. Most fel lett cserélve a trafó c-d re,furcsamód újra megjavult. Most várunk mi lesz. Pedig még nem is hallottam,hogy így vacakolt volna trafó,csak meghalt egyik pill. a másikra. Vagy tudja cáfolni valaki? Megnyugtatna.

Előzmény: DGabee85 (56994)
Garfield007 Creative Commons License 2014.06.13 0 0 57012

Péntek 13.

Belülről hogy a legegyszerűbb szétszedni a csomagtérzárat? Az alsó részt egy torx fogja? Vagy más a jobb megoldás? 

Köszi! :-)

Anonymus23 Creative Commons License 2014.06.13 0 0 57011

lulumba, nagya2

Köszönöm az infókat, mindkettőtől vettem már, akkor kicsi a világ :)))

Unix áruház itt van az utcánkban, Szegedről is vettem már párszor dolgokat, még postával is olcsóbbak voltak, mint helyi autósboltok.

Előzmény: Törölt nick (57009)
nagya2 Creative Commons License 2014.06.13 0 0 57010

Hali!

Kovács autóház szeged, sztem jó áraik vannak.

Üdv Nagya

Előzmény: Anonymus23 (57008)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.13 0 0 57009

Bár nem tőlem kérdezted, de azért válaszolok rá, mert nekem innen hozták:http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx

A szinonímák között megtalálod a Corteco-t 6.990.- brutto áron. mikor én vettem 5.990.- volt. 

Előzmény: Anonymus23 (57008)
Anonymus23 Creative Commons License 2014.06.13 0 0 57008

Hol vetted, és mennyi volt ha szabad belekérdezni?

Előzmény: nagya2 (57006)
Köhike Creative Commons License 2014.06.13 0 0 57007

Igen, nincs mit. :)

Előzmény: nagya2 (57006)
nagya2 Creative Commons License 2014.06.13 0 0 57006

HAli!!

Nagykössz :-)

Tehát a csavarfej van a fehérnél.

Egyébként az itt tanácsolt Corteco bolintásgátló, és igen massziv a gumizása.

Üdv Nagya

Előzmény: Köhike (57005)
Köhike Creative Commons License 2014.06.13 0 0 57005

Fehér műanyag alul.

Előzmény: nagya2 (57004)
nagya2 Creative Commons License 2014.06.13 0 0 57004

HAli!!

Köszi Köhike az infót :-)

Uj problem:

A képen látható bólintásgátló-nak kisbumszlijánál a csavart hogyan rakjam????

A csavarfej a fekete oldalnál van, vagy a fehér oldalnál????

 

Képek:

 

Mostan nem emlékszem a régi is ilyen volt-e........

Üdv Nagya

 

Köhike Creative Commons License 2014.06.12 0 0 57003
Mintha valaki írta pár hónapja, hogy neki abs nélküli dci-je van, és 200-as Lucas fék van rajta hátul. Még vita is volt belőle, hogy a benzinesen elöl Lucas van hátul meg Bosch.
Előzmény: nagya2 (57001)
Köhike Creative Commons License 2014.06.12 0 0 57002
Én nem merek még sak tipelni sem melyik lehet benne. 180-as mintha csak a benzinesekben lett volna, és csak az abs nélküli. De legegyszerűbb megmérni. Lpr-t vettem már párszor, nekem bejött, semmi probléma nem volt vele.
Előzmény: nagya2 (57001)
nagya2 Creative Commons License 2014.06.12 0 0 57001

Hali!!

Köcce az infót.

Üdv Nagya

Előzmény: Törölt nick (57000)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.12 0 0 57000

Nem vagyok teljesen biztos benne, de talán a nagyobb megy az abs-hez a kisebb meg a nélkülihez. Nekem nincs abs és a kicsi kellett bele (1,4 16v 2003).

Lpr tárcsát asszem egyszer használtam, igazából nem volt vele bajom, de a brembo nekem jobban bejött, ez bemelegedve(1-2 fékezés után) sokkal nagyobbat fog. (a betét textar) Elég sokat megyek úgy, hogy a kocsi terhelve van, meg többször húzok utánfutót is és nekem ez jobb...

Előzmény: nagya2 (56998)
aplömplömelveszett Creative Commons License 2014.06.12 0 0 56999

Köszönöm az elhangzott tippeket, ma reggel lett időm kiszerelni a szondát az autóból, végigméregettem mind a négy lábát oda-vissza, totális szakadásokat mértem csak, úgyhogy meg is rendeltem egy újat, denso, ~20ezerhuf :( . Délután-koraeste lesz időm beszerelni, az új hibatörlés után majd megírom, mi a helyzet.

Előzmény: aplömplömelveszett (56970)
nagya2 Creative Commons License 2014.06.11 0 0 56998

Üdv Mindenkinek!!

 

Érdeklődnék, hogy a 2002-es 1.5dci (k9k 700) döncinek a hátsó fékje hány mm-es??( fékbetét átmérő kéne)

203mm v 180mm??

 

Üdv Nagya

 

UI: LPR-ről mi a vélemény(tárcsa+betét)

bsanzika Creative Commons License 2014.06.11 0 0 56997

Sziasztok!

Szüségem lenne egy darab féltengelyre való ABS jeladó gyűrűre! Kompletten lehet csak kapni, viszont a féltengelyemnek semmi baja de a gyűrűt megette rajta az idő így kisebb fékeznésnél is elkezd darálni az ABS... Van valakinek otthon elfekvőbe?

Köhike Creative Commons License 2014.06.11 0 0 56996
Nem tudom. Ha nincs semilyen konkrét jel, hogy mi lehet egyértelműen a hiba, nem tudsz mást tenni, csak vagy végigméregetni a dolgokat, vagy minden lehetőséget kizárni valahogy. Gyújtást ezek szerint kizártad. Trafó, gyertya, kábelek rendben vannak. Indulj el azon az úton akkor, hogy átmenetileg elszegényedik a keverék. Nézd át a csatlakozókat, ha azzal már volt gond. Nézd meg a szívóoldali tömítettséget, hogy nem szív-e valahol falsot. Ellenőrizd az üzemanyagnyomást, ha nem volt üzemanyagszűrő még cserélve soha sem lehet azt is érdemes cserélni. ( meg egyszerűbb is cserével kizárni) Mérd meg az ac-t , hogy kap-e rendesen feszültséget. Sajnos így nem hinném, hogy rá lehetne mutatni pontosan mi okozza a problémát. Lehet akár egy összetett dolog eredménye is, egyszerre több minden.
Előzmény: DGabee85 (56994)
Tibcsy49 Creative Commons License 2014.06.11 0 0 56995

T. SGN!

Köszönöm a sgítséget, holnap alámerülök.

Üdv: Tibcsy

Előzmény: SGN (56983)
DGabee85 Creative Commons License 2014.06.11 0 0 56994
Még mindig azt tartom furcsának, hogy gyertyacsere után kezdte a hülyeségét. És se nem trafó, se nem gyújtáskábel, sem gyertyahiba az oka, mert ezeket már kizártam! Tényleg lövésem sincs, de az tény, hogy a befecskendező szelepek csatlakozóinak megmozgatása után jóval ritkábban produkálja a rángatást alacsony fordulatról gyorsításnál. Esetleg öntsek bele egy injektor tisztító adalékot? Vagy szedjem le a csatlakozókat, óvatosan csiszoljam fel, küldjem meg WD-40-nel és tegyem vissza?
Előzmény: Köhike (56993)
Köhike Creative Commons License 2014.06.11 0 0 56993

Más autóval már jártam így, nem tudom a thalia mennyire kényes rá.

Előzmény: DGabee85 (56992)
DGabee85 Creative Commons License 2014.06.11 0 0 56992
8 szelepes benzines. Még az üa. szűrőt nem csetéltem ki, lehet az is el lehet tömődve, és nagy terhelésnél kevés az üa. nyomás???
Előzmény: Köhike (56991)
Köhike Creative Commons License 2014.06.11 0 0 56991

Esetleg még az üzemanyagnyomást lehetne megvizsgálni. De, hogy azt működés közben mennyire, és hogyan lehetne vizsgálni azt nem tudom. A nyomásszabályzó az üzemanyag szivattyúban van. A rail csőre oldalt van bekötve, esetleg onnan lehetne kicsatolni valahogy valami műszerrel, és akkor abban a teljes veszteség benne lenne szűrővel együtt.

Előzmény: DGabee85 (56990)
DGabee85 Creative Commons License 2014.06.11 0 0 56990

Nekem is csinálta gyertyacsere után, hogy alacsony fordulaton rángatott! Trafót kicseréltük, az új trafóval is csinálta, ezért azt kizártam. Gyújtáskábelek szintén újak, így ezt is kizártam. Én megmozgattam a befecskendező csatlakozókat, és elmúlt. Pontosabban, nagyon ritkán jelentkezik, míg ezelőtt minden alacsony fordulatról kigyorsításnál csinálta, most nagyon ritka az, hogy belerángatna. Nem tudom mi lehet a hiba oka. Lehet a csatlakozók oxidáltak el, vagy fogalmam sincs. Úgyhogy ha valakinek van ötlete, azt még mindig szívesen várom, hogy mi lehet a bibi!

Előzmény: k.o.v.a.cas (56984)
Göbebá Creative Commons License 2014.06.11 0 0 56989

Üdvözlök minden fótumozó társat!!

 

Eddig még nem íram, de már régebb óta követem a fótumot.

 

Van egy 2002-es 1,5 dci 48 k-os Renault Thaliám 253000 km-el. A hibajelenség ami miatt írok, a következő: elromlott benne az EGR szelep, vetten bele újat, de alacsonyabb fordulatnál /kb 1750-2200/  a motor elerőtlenedik, furcsa kerregő hangot ad, füstöl, majd miután elhagyta a 2000-2200 -as fordulatot, megy minden mintha nem történt volna semmi.  

Mivel nem tetszett a furcsa kerregő hang, ezért visszaraktam bele a régi EGR szelepet, amit elforgattam, hogy ne tudjon visszavezetni kipufogógázt. Kerregő hang megszünt, de az elerőtlenedés még mindig fenn áll, ami érdekes, az az hogy a hibajelenség nem mindig jelentkezik. Amikor jelentkezik, vissza kell váltanom, hogy megemelkedjen a fordulat és akkor megy rendesen. Ha nem váltok vissza, akkor addig nem megy míg el nem éri a 2000-2200 -as fordulatot, ekkor egy rántást érzel, és utána megy mint a tatár.

 

Válaszokat, hibával kapcsolatos javaslatokat előre is köszönöm.

 

Üdvözlettel: Göbebá

 

 

Köhike Creative Commons License 2014.06.11 0 0 56988

8 éve amikor belémjöttek, volt a balesetben egy Thalia is, aminek eldurrantak a légzsákjai. Lehetett akkor kb 3-4 éves az az autó, és össze sem tört nagyon, zárhíd hűtő, motorháztető volt sérült rajta. Azonnal TK-ra vették a légzsákok miatt, és az az autó akkor érhetett olyan 1.8-2 millió körül. Az a baj vele, hogy ha még meg is veszi az ember legjobb esetben a 2 légzsákot plusz a 2 övfeszítőt (esetleg indító elektronikát is) senki nem fog felelőséget vállani a beépítés utáni 100%-os működésért ha hivatalosan történik a csere.

Előzmény: Luck Skywalker (56987)
Luck Skywalker Creative Commons License 2014.06.11 0 0 56987

Emlékeim szerint elméletben 10 év után kellene cserélni a légzsákkal kapcsolatos dolgokat.Viszont ha mindent kicserélnél szerintem picit drága lenne.

Van a családban egy 98-as Megane amit egy busz tört össze oldalról,ott "szerencsére" minden jól működött.

 

Előzmény: Vulkan16V (56978)
Köhike Creative Commons License 2014.06.10 0 0 56986
Szóval nincs külön vezérlése mind a 4 trafónak, hanem párba vannak kötve, és 2-2 párhuzamosan kapja meg.
Előzmény: k.o.v.a.cas (56984)
Köhike Creative Commons License 2014.06.10 0 0 56985
Lehet valamelyik szenzorod haldoklik, és szélsőértéken dolgozik már, és az ecu idővel adaptálta azokat az értékeket. Miután levetted az akkusarut ezeket elfelejti, és középértékről indul. De ez csak egy ötlet, ha minden más rendben van. Egyébként egy rossz trafó is és az fhp jeladó is tud hasonló problémát okozni melegedés során. Nekem a legutolsó trafóm amit nemrég kellett cserélni pont hasonlóan viselkedett. De az enyém 8 szelepes ez meg 16, itt máshogy van megoldva a gyújtás. ( Bár pont nemrég másolt be valaki egy linket, hogy némelyiknél a külön trafók ellenére is ikerszikrás üzemben működnek.)
Előzmény: k.o.v.a.cas (56984)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2014.06.10 0 0 56984

Nem tudom mi volt az autóval ma. Gyujtás nem volt egyenletes,rángatott,erőtlen volt,néha leállt. Volt négy új gyertyám,csere már úgyis aktuális volt,kicseréltem. Kb 500 méteren kiváló,majd ismét ugyanaz. Átmentem a szomszéd faluba,visszafelé villogott a motor ikon. Három henger ment. Trafó csere,mint az új,majd ismét erőtlen,rángat. Vissza a régi gyertyák,mert valaki írta,hogy már az ngk se a régi. Ismét jó,majd újra rossz. Végső elkeseredésemben levettem az akku sarut,vártam 3 órát és jó lett. Mentem vele 10 km-ert,tökéletes. Most jó. Járt már így valaki? Mi lehet a hiba? 1.4 16v.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!