Szervusz Tóni bá! Nincs könnyű dolgom,hisz sokmindenről írnék Neked és a fórum többi benzingőzzel átitatott remek fiainak. Ám nem akarok terjedelmes írással elijeszteni senkit,és önzően sok helyet foglalni az oldalon.De mivel bíztatsz fogalmazásomat illetően /amit köszönök /megpróbálok rövid lenni. Rolleralkotóknak gratulálsz, s ez így helyes,hisz János barátommal 3 éjszakán át tíz órát heggesztettünk.Mindent én terveztem: Elöszőr is le a tankot a 2O7esről és azonmód be a Pónikerekeket!Így néztem két órán át. Aztán éjjeleken át nézegettem a Romet vázat,s mikor jónak tünt a kazuáció, felvonyított kezemben a flex...meg a szomszéd kutya, s hentesmunkával kioltottam két szocimotorka életét.Két Ikeásszatyornyi ,,vashulladékkal" állítottam be Jánosomhoz, aki akkor még igen kezdő heggölő volt,de mire elkészültünk már oklevélgyanus lett. /Késöbb még dokumentálom fotóilag ahogy éjfélkor a vázgerincet felállítottuk a betonkeverőre. Nekem már ott féltett kincsé vált a kisvas. Úgyhogy rendőr ide-oda,ezzel én megyek...S fiatalít a bennem pumpálódó adrealin ahogy így a negyvenes éveim dereka felé közeledve úgy lesem őket mint ifjúkoromban mikor Simsonnal ketten bukónélkül átmotoroztunk a Margithíd járdáján a szigetre ahol szintén tilos volt.Persze én is higgadok mint Te,de a minap mikor a Rollert próbakörre bírtam és 15ométerre megpillantottam a kékfehér meseautót,vettem egy hátraarcot és nyélgáz haza!Mivel még próbakörön voltam olyan füstjelet hagytam magammögött,hogy,ha arranéztek azt hihették egy Trabigó távozott.Pedig csak ott járt Zorró! :=)) Első találkozásunkat csak tavasszal ,,szeretném" amikor a rolli szép kék lesz fehér oldalú gumikkal krómrafújt felnikkel,biztosítással a feleségem nevére/mégse az én tulajdonomon lőjjenek le akik szolgálnak s védenek/ no meg lámpák tükrök minden ami kressz és akkor mit tud csinálni?Szerined,szerintetek?Útvonalam a falunk,meg elviszem Matyóföldre nyaralni és megigértem a picinyemnek,hogy megmutatom neki a Magyar Tengert és az aranyparti pizzériánál beállunk a Harleyk mellé.Bocs,ha sok voltam!
Most vettem 1 Babettát, de csak a motor kell, viszont szétszedésnél mindjárt sikerült a vezetékeket kihúzgálni a kis fekete dobozból. + tudná vki mondani, hogy a G, I, 1, jelzésen, a sárga, rózsaszin, dupla fehér drótók, hogyan osztoznak?
Minden tiszteletem az alkotóké! Talán, ha fiatalabb volnék, én is belebonyolódnék valami ilyesmibe, de így 60 felett megelégszem azzal, ha tökéletesen működik a gyári technikám.
Remélem sok örömed lesz a módosított "közlekedési eszközben" ! :)))
Persze azt nem tudom, hogy a rendőrök mit szólnak hozzá, ha az utcán találkozol velük. Vagy közúton nem akarod használni?
Jaaaaa, el ne felejtsem, teccik a stílusod! Már ami a fogalmazást illeti. :)))
BOCS RICSI,FORDÍTVA!Elöl kellene egy nagyobb elsőlánckerék ami mérsékeltebb startot de nagyobb menetsebességet eredményezne!Vagy hátra kisebb ami ugyanezt teszi,csak gynítom az elsőt egyszerűbb legyártatni...Ha jók a fékjeid...mert ez a legelső kritérium anak érdkében hogy ne legyél plakátfiú egy busz oldalán.
Nahát! Ráleltem a cuccaim közt egy babi alkatrész-katalógusra és szépen kimásolgattam a méreteket magamnak...:D Ha a jövőben esetleg valakinek kellene: --------------------------------------------------- Felömlo és karburátor közt: M5xl2 CSN 02 1103.25 Kipufogó rögzíto csavar: M6 x l2 CSN 02 1103.25 Tank rögzíto csavar: M5 x l0 CSN 02 1146.25 Oldalsó takarólemezek csavarjai: M5 x l0 CSN 02 1146.25 Lábtartó muanyag: M5 x l0 CSN 02 1146.25 Kondi rögzíto csavar: M6 x l2 CSN 02 1103.25 --------------------------------------------------- Asszem nincs más hátra, mint előre! Jó babizást!
Tóni bá!Úgylátszik tényleg elszálltam,mert el is felejtettem megköszönni ujjongó dicséretedet!Dehát mióta Kovács Kati énekelte,hogy Ha egy Rock'n Rollert kaphatnék...azóta is szerettem volna.Most meg úgy beleestem mint kiscsoportos a homokozóba...
Helló Ricsi!Ez a rövid nekem nem jön be de a te barátnőd úgyhogy Te ettől még örömködhetsz vele,ha felteszel előre egy kevesebbfogas lánckereket,vagy hátra egy nagyobbat,hogy ne kapja föl az ormányát,aztán a tuning a következő,hogy gyorsabb legyen,ha muszáj,de nem hiszem,hogy ez a hosszú élet titka...A rollerem kettétörése érdekes felvetés,ugyanis való,hogy van benne egy laprugóhoz hasonló hinta,de ez csodálatos,hisz idézi a Cadilacek ringását és eltünteti a lemezvilla fapadosságát! Törni nem akar terepen sem 98 kilóm alatt se!Amint ezt tenné függőlegesen aláheggölünk két laposvasat és jobb lesz mint a Margithíd,csak akkor vesekőűzővé válik!
Kéne egy kis segítség: úgy döntöttem, hogy több csavart is kicserélek, ha már egyszer a csavarboltban járok, viszont a masina otthon van, és kellene egy pár méret:
Ha valaki ráérne és megnézné nekem, nagyon örülnék... Az gondolom a képekből is egyértelmű, hogy 207-esről van szó, azon belül 207.300 a típus. (Bár nem hiszem hogy lenne méret-különbség a többihez képest) Előre is köszi! Üdv! t
mivel a váz olyan pici hogy nem fért volna be a blokk vagy hosszabb lett volna 15 cm el vagy így és én ezt választottam! a vázban a trapéz alak azért van hogy hozzá lehessen férni a gyertyához:D
köszi az elismerő szavakat! a tied is egész jó csak picit hosszúnak néz ki olyan mintha középen ketté akarna törni szal olyan fura a kinézete hogy az már jó!
ez meg a másik projectem a blokk ugyanaz a széria csak az most vele a hiba hogy hátra pony romet hátsó kerék kellene mert olyan az áttétel hogy 2esben is csak 1 keréken lehet elindulni vele!és a végsebessége is csak olyan 15-20km/h
A büszke mosoly csak egy félresikerült csíz eredménye,én is meglepődtem hogy úgy festek mint egy milliomos vállalkozó,pedig egyiksem vagyok,csak legfeljebb tényleg kis büszkeség töltött el. Hisz ültettem fát,nemzettem négy gyermeket,építettem egy házat s most hab a tortán,végre kitaláltam egy külömleges kétkerekűt ami mindig is érdekelt. Példúr mikor elhaladt egy kerékpár mellettem aminek csomagtartóján egy Riga szerű blokk dohogott...irigyeltem a kivitelező leleményességét! Így lettem boldoggá most ezzel a kis vassal,mely rollerozás hatására indul meglepő készséggel.
Megkopott súber henger tud adni ilyen hangot. Húzd ki a súber hengerből a gázbovdennél fogva és jófajta zsírral kenjed körbe a palástot - mindenhol. Óvatos visszaszerelés után tegyél egy próbát. Ha elhallgatott a csengő, akkor nyertél! :)
hát a kipuffogó az csak ideiglenes hogy ne lincseljenek meg de már készül hozzá az eredeti hogy erre a hengerre is rárakhassam!Légyszi mondjatok vélemyényt a
3 napi megfeszített munka után milyen lett a gépem
......Megjegyzem meglehetősen rozsdás már a tank, épphogy nem lyukad ki.....
Ezesetben nem sokat ér a festés, talán jobb lenne a tankot kicserélni!
Elárulok neked egy nagy titkot: a tanksapka elveszett, vagy deformálódott tömítését egy új tanksapka tömítéssel lehet leghatékonyabban helyettesíteni!!! :))
A benzin abnormális fogyásának nem a tanksapka tömítés hiánya az okozója, hanem leginkább a túlfogyasztás. Ha nagyon kilötyögne, azt úgy is észrevennéd! Nem? Egyébként nekem jó a tömítésem, ennek ellenére soha nem tankolom színültig a mocit. Így biztonságosabb.
A csengetést csak nagyobb fordulaton hallotam akkor se folyamatosan, csak egyszer kétszer. Amint visszavettem a gázt, elhalgatott.
Aztán gondolkodtam a problémán, régen cimborám simsonja csinált ilyet folyamatosan, alapjáraton és véggázon is, és hozzányúlás nélkül elélt évekig. Ha jól emlékszem...
Az a gond, hogy egy kisebb kamara zenekar hangmennyiségét képes leutánozni a kis kedvencünk. Vannak amikkel nem kell foglalkozni (hajtómű alapzaj) vannak amik beavatkozást igényelnek. Ezek meghatározása viszont így a billentyűkön keresztül elég nehézkes. Legalábbis nekem.
Biztos nem a füled csengett. Annyit még írjál már le, hogy nagyobb fordulaton, vagy üresjáratban hallottad a bicikli csengőt!