Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.07.18 0 0 11796

Egy jó kis germanizmussal szólva: a mocim indítása megjavulta magát!

Vennem kellett bele egy pár szinkron pofát.

Fogadni mertem volna, hogy ez lesz a gond, mert ez a 2. legdrágább dolog azon a környéken. Még véletlenül se egy rossz zéger a hiba, vagy ilyesmi. :(

Szemét volt velem a Husi, de az a lényeg, hogy vége a berántásos indításoknak, urasan közlekedünk :)

 

miko? ha csökken egy kicsit a forróság, akkor rámegyek a kipu cserére és majd beszámolok, OK?

 

Tóni Bácsi: sok a melód ugye?

 

Sziasztok Babszisok, és igyatok sok hideg sört az árnyékban!

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.07.18 0 0 11795

Szia Tájger, sztem a 4Kelemenhez vidd a hengert. (VI. ker Zichy u.)

Átveszik a régit és adnak egy olyan méretű felújítottat, amilyen a Tiéd lenne fúrás után. (Tehát a köv. méret.) Várni nem kell feleslegesen 1 mp -et se.

Rögtön van hozzá ott dugó, gyűrű, tűgörgő, cérna, tű, stb.

 

Amúgy a motoromat meghallgatva még miko? barátunk is azt mondta, hogy jól dolgoznak.

Előzmény: tiger1342 (11791)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 11794

Nna! Elkészült a gép sajna egy légszűrő még kellene:(

tiger1342 Creative Commons License 2007.07.17 0 0 11793
Asszem megvan lyuk-méretre a válasz, az alatta lévő táblázat - GUIDE VALUES HOLE SIZE PER MATERIALGROUP. A kérdés csak az, hogy a babi hengere hányas "material group"-ba tartozik?
tiger1342 Creative Commons License 2007.07.17 0 0 11792
Műszaki szakik: az alábbi M5 belső menetes-perselyt vettem a csavarboltban, állítólag ez direkt menetjavításra lett kitalálva. A külső menetéről viszont csak ennyi infót találtam, hogy 8 mm - ez szerintetek M8 menetfúrót takar? Ha igen, M8-nak mekkora előkészítő lyukat kell fúrni? (Én 7,4-re saccolom). Előre is köszi! Üdv! t
tiger1342 Creative Commons License 2007.07.17 0 0 11791
Nah, tekintsétek tárgytalannak, közben felhomályosítottak, hogy valszeg a forgattyúsházban kell szimmeringeket cserélnem, mivel 26 év alatt igencsak el-kophattak/öregedhettek, egyszóval nagygenerál lesz ebből, már látom... Csapágyak, szimmeringek, henger-fúrás, miegymás... Szép hétvégék elé nézek, az biztos:DD
Kettőtízes kolléga: megkaphatnám annaka műhelynek az elérhetőségét, ahol meg lehet várni, míg végeznek a henger-fúrással?
tiger1342 Creative Commons License 2007.07.17 0 0 11790
Szia miko?!

Igen, közben rájöttem énis, hogy picit összekutyultam a dolgokat...:D Szóval kuplung-pofák voltak cserélve, az inditopofáknak természetesen semmi közük a járó motorral való elinduláshoz. Ezek szerint indítópofákat tuti cserélnem kell, mert ez így nem valami jó...
A másik kérdésem viszont még fennáll: tehát 10-15 mp alatt megtelik a karbi, úszószint is jónak tűnik, de nehezen indul a jawaha-m. Kifigyeltem azt is, hogy amikor beröffen, ilyen kispriccelést hagy a motor alatt a betonon, ez egyértelműen a kipufogó kifújás miatt van. A kérdés, hogy a kifújás szerepet játszhat-e a keverék elégtelen beszívásában, mivel emiatt nem alakulhat ki rendes szívó-hatás?
Üdv!
t
Előzmény: miko? (11789)
miko? Creative Commons License 2007.07.16 0 0 11789

"ha nem állok rá, csak darál, de nem indít!"

aztán meg ezt írod:

"Indítópofák voltak cserélve kb 1000 km-el ezelőtt, de lehet érdemes velük
foglalkozni, mivel a gyorsulás még egy picit darabos"

asszem kevered a dolgokat,pontosabban a pofákat.
vannak ugyanis az indító pofák,ez 2 db.
aztán vannak a kuplung pofák, 3 db.
ha darabosan indul el a motorod,akkor ez utóbbiak lehetnek felelősek érte,viszont semmi közük a motor beindításához.
Előzmény: tiger1342 (11786)
DJGABI Creative Commons License 2007.07.16 0 0 11788
Babettát nem rugdosni, tekerni! Úgy van meg az igazi Csokibá feeling!
Előzmény: tiger1342 (11786)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.07.16 0 0 11787

Nekem maradt egy a babettás korszakomból zsír új 1500 ért megkapod msn emet tudod

Előzmény: DJGABI (11784)
tiger1342 Creative Commons License 2007.07.16 0 0 11786
Mekkora "fűnyíró-fíling"!:D Ez teccik:DD
-----------------------------------
Más: hétvégén megbütyköltem a "Jawaha"-t, belőttem az alapjáratot is a Babetta-feeling alapján, és most szépen ketyereg. DE: nehezen indul! Benzincsap-csere és karbi-felújítás után (tűszelep, súbertű és tömítés-csere) benzinügyileg tiszta a rendszer. Kapott új gyertyakábelt, pipát és príma cseh gyetyát is (Brisk NR17C - ez állítólag abban különbözik a sima N-estől, hogy árnyékolt...???) A rendszer összerakása után fél fordulat után röffent, de utána gyorsan le is állt. Bemelegítés után alapjárat beállítás, aztán próba indítások. Itt jön egy pár kérdés:
- Ki hogyan szokta indítani a babiját? (Csap kinyitás után mennyit vár, hányadszorra indul, stb.)
- A pedálnal mekkora ellenállásának kell lennie a motor felől? (Eddig csak sztenderre állítva, teljes súlyommal rálépve sikerült indítani, ha nem állok rá, csak darál, de nem indít! Tehát csak nagyobb fordulatú indításra hajlandó beröffenni! (Indítópofák voltak cserélve kb 1000 km-el ezelőtt, de lehet érdemes velük foglalkozni, mivel a gyorsulás még egy picit darabos - mintha nem lennének rendesen bekopva) Hozzá kell tennem, hogy igen kopott a henger és a kipufogó is kifúj. Arra gondoltam, hogy a kifújás miatt nem érvényesül rendes szívóhatás a hengerben és emiatt a szegény keverék miatt indul nehezen.
Elnézést, ha valahol hülyeséget írtam.
Üdv!

t
Előzmény: Törölt nick (11778)
miko? Creative Commons License 2007.07.15 0 0 11785
ez az ára sajna,
ha meg menet közben szakad el,akkor ugyis meg kell venned...
Előzmény: DJGABI (11784)
DJGABI Creative Commons License 2007.07.15 0 0 11784
így egyszerűbb... biztos tudom legalább hogy melyik hol volt. úgy meg megint lenne csak a gyány meg a próbálgatás, szívtunk mi eleget a simsonnál ezzel, most nem akarok még azzal is bajlódni. elég lesz a blokk is.

közbe eszembe jutott mit akartam még kérdezni, szóval az ékszíj is eléggé meg volt repedezve, tehát félve megkérdeztem a mocisboltban egy újnak az árát, 3600 ft. Ennél olcsóbban ne is várjam szerintetek?
miko? Creative Commons License 2007.07.15 0 0 11783
hát nem tudom minek forrasztgatni...
mert hogy a tirisztorrol kell lehúzni a 4 db. csatlakozót,a trafóról kell lekötni egy vezetéket,aztán a tank alatt széthúzni a 3 db. sarus/papucsos csatlakozót, és máris kiemelhető a blokk a komplett elektromos berendezéseivel.
én biztos nem hentelném szét.
Előzmény: DJGABI (11781)
DJGABI Creative Commons License 2007.07.15 0 0 11782
"Az alaplapról leforrasztottam a gyújtást és a világítást"

mármint a vezetékeiket
Előzmény: DJGABI (11781)
DJGABI Creative Commons License 2007.07.15 0 0 11781
üdv mindenkinek!

na szóval a második felvonás, a képek hamarosan jönnek.

A blokk kiműtése volt soron a vázból, azon filóztam, hogyan tudnám kiszedni az elektromosság boncolása nélkül, elmondanám sehogy sem lehet! Az alaplapról leforrasztottam a gyújtást és a világítást, viszont azt a sárga vezetéket el kellett vágnom máshogy nem jött volna le az alaplap (és a blokk se). De azért megoldottam.

szóval láttam a moddingokat itt az oldalon és felvetődött egy kérdés bennem: a mustang blokkot bele lehet-e szerkeszteni a babetta vázba? Mert váltós babetta volt (225-ös), szóval megvalósítani meglehet, de vajon érdemes-e?

Törölt nick Creative Commons License 2007.07.14 0 0 11780
Jah, igen - bocsi! Akkor persze, simán indul tolásra :)
Előzmény: miko? (11779)
miko? Creative Commons License 2007.07.14 0 0 11779

Hihi,milyen korrekt kollegális beszólás!

Szóval,ha Nálad pedálozásra nem moccan a motor,akkor nyílván tolásra sem.

Ez az indító hajtáslánc hibájára utal.

Ám a kollega azt kérdezte -ha jól emléxem- ,hogy ha nincs rajta pedál,akkor hogy lehet indítani.

Ha nem feltételezek semmi hibát,akkor tolásra -vagyis inkább könnyed ügetésre- indulnia kell. 

Előzmény: Törölt nick (11778)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.13 0 0 11778

Tóni Bácsikám: ezúton is fogadd együttérzésem :(

 

api4: "...az út és emberkapcsolat ami a segédmotorozás nagy ajándéka."

Helyettem mondtad. Ezt is.

Nem tudom, de valamiért NAGYON TETSZIK, ahogy tolod. :)

 

miko?: Zoli, nem lehet betolni. Tudod, most küzdök ezzel az indítási problémával. Próbáltam sztenderen is tekerni, de ha nem viszik a szinkron dobot a pofák, akkor kakukk az indítás tekeréssel is, meg betolással is. (Most nincs lóvém szinkron pofákra, de lesz!!)

Most úgy mocizok, hogy nincs fent a bal oldali takaró műanyag meg a műanyag hajtás dekli. Indításkor egy régi táska vállszíjából 3 menetet ráhajtok az indítódob külsejére és lazán rántok egyet rajta. Azzal a mozdulattal utánna megy is a szíj a táskába. :)

Munkatársaim most úgy búcsúznak tőlem a meló végén, hogy "na ráncsá rá Öreg" :))

 

 

 

Poluxx210 Creative Commons License 2007.07.13 0 0 11777
Toni bá!fogadd öszinte részvétem!:(((
Előzmény: Tóni bácsi (11769)
tiger1342 Creative Commons License 2007.07.13 0 0 11776
Pedig ma jól kezdődött a napom: vettem imbusz csavarokat a babihoz meg menetjavító perselyt. 14 db csavarért meg a 2 db perselyért otthagytam 492 Ft-ot:DD Hát nem rablás?:D (A perselyek voltak 300 Ft, a többi a csavar.:D)
Ha sikerül ma megvenni a tűszlepet, hétvégén végre összeáll a babi!
tiger1342 Creative Commons License 2007.07.13 0 0 11775
Fogadd együttérzésem!:-(
Előzmény: Tóni bácsi (11769)
api4 Creative Commons License 2007.07.13 0 0 11774
Örülök TiborGo!S örömöm mellékhatásaként írok!Az időutazásról.Pontosabban az utazásról és az időről.Természetesen motoros szemszögből.28 évvel ezelött tettem meg életem első motoros kilómétereit egy Romet nyergében amit aztán hamarosan Simsonra cseréltem.Egy boldog évtized következett,melynek egy 25Oes ETZ vetett véget.Miért?!Késöbb jöttem rá,hogy az MZ nyergében már nem volt meg az az út és emberkapcsolat ami a segédmotorozás nagy ajándéka.Komolyan mondom inkább voltam motoros 5O köbcentis éveimben,mint utána.Jó persze mig legényemberként ráér az ember a 6Okm/h körüli életre,nősülés után már kellett a lóerő!A frászkarikát!Csak másról szólt a történet!Ha közlekedési eszköz kell napi 5O kmre nem biztos,hogy a legkomfortosabb megoldás egy Babi.Ám ha helyi hétvégi lovaglásról van szó,vagy napi elugrok a közértbe cimű a fejezet,verhetetlen kis kegyeltünk.Úgyhogy ÉLJEN felgyorsult életünk lelassítója a BABETTA!
Előzmény: Törölt nick (11764)
Panzermeyer Creative Commons License 2007.07.12 0 0 11773
szomorú

részvétem mindkettőjüknek
Előzmény: Tóni bácsi (11769)
miko? Creative Commons License 2007.07.12 0 0 11772


:-(
Előzmény: Tóni bácsi (11769)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.07.12 0 0 11771
Köszi! Nekem is ez volt az első tippem, de hiába forgatom a lánckereket, nem viszi a dugattyút. Ha a másik oldalom tekergetem, akkor m1 a dugattyú.  
Előzmény: miko? (11768)
api4 Creative Commons License 2007.07.12 0 0 11770
Együttérzésem...Mindkettőjüknek gyertyát gyújtottam.Neked pedig sok erőt kivánok e nehéz időszakban!
Előzmény: Tóni bácsi (11769)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.07.12 0 0 11769

Sziasztok!

 

Ma temettük el a hétvégi házával együtt felrobbant vadászpilóta BARÁTOMAT.

:((((((((((

 

Holnap egy zenész BARÁTOM temetésére megyek. :((((((((((

 

Azon csodálkozom, hogy még nem roggyantam meg a fájdalomtól. De nagyon azon a határon vagyok.

 

 

 

 

miko? Creative Commons License 2007.07.12 0 0 11768
berántó a bonyolultabb,mert egyébként fogod,aztán simán betolod.
Előzmény: Sinbiciklis (11767)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.07.12 0 0 11767

Hali!

Ezt a bicikliből átalakított valamit, 10 perc alatt vissza lehet csinálni utcai biciklivé. Hogy hol használom/tam, nézd + a kép.tár.-amban. Ez a cucc, kb. 57 kg+én 70, akitől vettem, 1edül több volt, és bírta a moci. Remélem menni fog.

De 1 komoly kérdésem +int lenne: a Babit, a "hagyományos" pedálozáson kívül, hogyan lehet életre kelteni? Azaz, ha nincs + a pedálos rész, be lehet-e tólni, vagy berántót szerelni a motorra? Köszi.

Előzmény: -Sziszi- (11761)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!